internetheldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
nou dat pikte ik dus niet en versnelde mijn tempo waardoor ik hem al snel kwijt was.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
en zegt Yo houd je kanker bek kankerMONGOOL nou dat pikte ik dus niet en versnelde mijn tempo waardoor ik hem al snel kwijt was.
Ik heb nogal wat meegemaakt op mijn reis naar school en weer terug en natuurlijk nog dingen op school jeweets aight respect. maar ik wil niet heel KLB vol maken dus ik verspreid het een beetje over vandaag en morgen, dus waarschijnlijk iets van 20 tot 30 topics en das alleen in KLB.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef Little_Angel het volgende:
Hoeveel topics kunnen we vandaag nog van jou verwachten?. Antwoord graag.
Ik quote em nog maar even een keer, in hoeverre dit allemaal echt gebeurd is weet ik niet maar dit is wel waar 50% van de KLB topics op neer komtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
nou dat pikte ik dus niet en versnelde mijn tempo waardoor ik hem al snel kwijt was.
Maar ik ga nu even mijn boterham met pasta op eten dus er zal zo fftjes geen nieuw topicje komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:59 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat meegemaakt op mijn reis naar school en weer terug en natuurlijk nog dingen op school jeweets aight respect. maar ik wil niet heel KLB vol maken dus ik verspreid het een beetje over vandaag en morgen, dus waarschijnlijk iets van 20 tot 30 topics en das alleen in KLB.
mooi, en nu niet onder beverton inloggen en daarmee baggeren hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even mijn boterham met pasta op eten dus er zal zo fftjes geen nieuw topicje komen.
Doe ik ook altijd als iemand ruzie met me zoekt:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Hij kijkt zo mij aan en zegt Yo houd je kanker bek kankerMONGOOL nou dat pikte ik dus niet en versnelde mijn tempo waardoor ik hem al snel kwijt was.
Niet erin stikken hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even mijn boterham met pasta op eten dus er zal zo fftjes geen nieuw topicje komen.
vraag aan remlof voor een kloonscanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:02 schreef wise het volgende:
[..]
mooi, en nu niet onder beverton inloggen en daarmee baggeren he
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Niet erin stikken he. Anders moeten we dadelijk nog zonder die topics van je zitten!
Verheug me er nu al op..
Zomg ik heb wel werk !!? maar dat begint pas om 18:00!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:20 schreef kL0j00h het volgende:
Ga werk zoeken man
Hij moet gewoon nog een keer, HELDquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
vakkenvullenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Zomg ik heb wel werk !!? maar dat begint pas om 18:00!
Zomg problemen mee!, zonder vakkenvullers had jij niet eens eten!! want jij bent zo Nerd die altijd van die kant en klaare maaltijden koopt en als ik die dan zo niet vult kan jij heulemaaal niet eten mauahaggha!?quote:
Ben ik nu je favo usert?quote:
Na Beverton natuurlijk!quote:
Dat maakt voor mij niks uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef beverton het volgende:
[..]
moar er staat geen leeftijd bij hea! dus misschien zit ze nu al in de overgang
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Na Beverton natuurlijk!
Beverton!!
![]()
![]()
Maar dat is niet slecht natuurlijk want Beverton staat boven de nummer 1 van mij dus jij bent eigenlijk gewoon mijn nummer 1 favo usert!!!
[..]
Dat maakt voor mij niks uit.
Ik heb even opgezocht wat overgang is en je bent toch niet echt in de overgang? toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben niet in de overgang, nog net niet legaal.
Oef..
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht wat overgang is en je bent toch niet echt in de overgang? toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
hij scheld me dan helemaal uit.
Zomg Beverton gaat mijn uber topic perfect maken!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef beverton het volgende:
Als dit topic nog even open mag blijvener komt een paint aan!!!111111
Nu word het pas echt een kwaliteitstopicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef beverton het volgende:
Als dit topic nog even open mag blijvener komt een paint aan!!!111111
Mooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
klik op het plaatje voor grotere versie
Zomg ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:17 schreef JanusAnus het volgende:
Paint valt een beetje tegen deze keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |