Maar, maar.. ik moet nuttigequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
En we gaan plaatjes posten nav de TT. Stage enzo![]()
Nou vooruit, alleen van Cali dan![]()
Wij allemaal schatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar, maar.. ik moet nuttigedingen gaan doen
Er staat 'mooie',. niet 'leuke'quote:
Je vindt me wel lekkerquote:
quote:
Als ik op stage zat deed ik ook niks nuttigs neequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij allemaal schat
Maar we doen het niet
Heb je nu op dit moment een vriendje of niet? En van wat voor muziek hou je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dus...Maar ze was wel heel mooi (helemaal mijn type iig) en houdt ook van beetje zelfde muziek....
en geen foto helaas
Van wattuh?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik op stage zat deed ik ook niks nuttigs nee
Maar nu op zo'n mooie vrije dag.. achter de pc is ook niet heel constructief
Altijd mooi, mensen die het topic net niet goed genoeg volgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je nu op dit moment een vriendje of niet? En van wat voor muziek hou je dan?.
Nog niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Yesse het volgende:
Dit vind ik nou een mooie vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, je keek.
Haha sorry, so nebenbei werk ik aan mijn scriptie die maandag af moet zijn hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd mooi, mensen die het topic net niet goed genoeg volgen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je nu op dit moment een vriendje of niet? En van wat voor muziek hou je dan?.
Carice van Houten. van oa Zwartboekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
Is zij van Bones trouwens?
Die ik postte is Carice van Houten (Nederlands trots)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
Is zij van Bones trouwens?
quote:
Dit vind ik nou een mooie vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Dit vind ik nou een mooie vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Idd, wij voelen ons tekort gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef Jipje het volgende:
Mooie vrouwen kijken
Wat is er gebeurd met mooie mannen kijken?
Dat mag van mij ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef Jipje het volgende:
Mooie vrouwen kijken
Wat is er gebeurd met mooie mannen kijken?
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef Jipje het volgende:
En inderdaad Cue, het is echt veels te mooi weer om binnen te zittenOw dat ik binnen zit boeit me opzich nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ik nu galgje over de mail speel met iemand, is triester
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Niet doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef Jipje het volgende:
En inderdaad Cue, het is echt veels te mooi weer om binnen te zitten
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow dat ik binnen zit boeit me opzich niet![]()
dat ik nu galgje over de mail speel met iemand, is triester
Haha oeps, dat is me inderdaad geheel ontgaan. Dan zal ik mijn versier pogingen ook achter wegen latenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti is mijn vriendje...
En ik hou van een beetje alternatief....Maar rond half 2 gingen ze in beide zalen echno / hardcore spelen soms afgewisseld met bekende liedjes....
Word ik niet zo vrolijk van
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Jipje het volgende:
Mooie vrouwen trouwens, Ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar altijd zo jaloersmakend mooikwijl kwijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel photoshop veel kan doen
Jawel, je keek.
Hoeft niet hoor, doe ik ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha oeps, dat is me inderdaad geheel ontgaan. Dan zal ik mijn versier pogingen ook achter wegen laten
Ik zou d'r groot gelijk geven, ik ben ook zo weer wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Jipje het volgende:
Mooie vrouwen trouwens, Ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar altijd zo jaloersmakend mooiIk heb niet zo veel met haar, maar ik heb dan ook niet zoveel met Latijnse vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Gaan jullie toch plaatjes van mooie mannen posten, whats the big dealquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, wij voelen ons tekort gedaan![]()
Ja, het wordt weer een vervelende middag
Ja maar, ik zag laatst een niet gefotosoepte foto, en toen vond ik d'r haast nog mooierquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik zou d'r groot gelijk geven, ik ben ook zo weer weg![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met haar, maar ik heb dan ook niet zoveel met Latijnse vrouwen
Loesje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik zou d'r groot gelijk geven, ik ben ook zo weer weg![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik heb je in iedergeval weer gevonden
Jou versierpogingen naar mij? Zeker niet achter wegen latenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha oeps, dat is me inderdaad geheel ontgaan. Dan zal ik mijn versier pogingen ook achter wegen laten
Zou best kunnen. Had ik ook met Katja Schuurman is die ene aflevering van Katje vs de rest tegen Paul de Leeuw. Zag je dr ook zonder make up uit het zwembad komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, ik zag laatst een niet gefotosoepte foto, en toen vond ik d'r haast nog mooier
jahquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef Jipje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Had ik ook met Katja Schuurman is die ene aflevering van Katje vs de rest tegen Paul de Leeuw. Zag je dr ook zonder make up uit het zwembad komen
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loesje
In dit geval dus nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat vind ik dan vaak weer wel enorm schrikwekkend
Maar straks wel. Dan zit ik helemaal op Amelandquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Moet je wel een lelijke uitkiezen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd vrouwen zijn irritante wezens, moet je niet continu om je heen hebben
Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee, preciesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je wel een lelijke uitkiezen he
Maar idd vrouwen zijn irritante wezens, moet je niet continu om je heen hebben
Dat is wel heul ver weg !!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maar straks wel. Dan zit ik helemaal op Ameland
Voor hoelang eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:57 schreef Jipje het volgende:
Maar straks wel. Dan zit ik helemaal op Ameland
Wij begrijpen jullie toch ook. Jullie ziijn ook irritant!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
Vrouwen die vrouwen irritant noemen. En maar klagen dat we ze niet snappen. Nee, GEK HE![]()
Loesje
Je moet ze ook niet willen snappen, of het enigszins proberen.. dat lukt je toch niet!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
Vrouwen die vrouwen irritant noemen. En maar klagen dat we ze niet snappen. Nee, GEK HE![]()
voor een weekendquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wij begrijpen jullie toch ook. Jullie ziijn ook irritant!
ja en vrouwen zijn net als bussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Dat vind ik niet zo ergquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:59 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendje, niet echt vakantie dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel heul ver weg !!!![]()
Vakantie?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Nou, ik hou wel van vrouwtjes die in zijn voor avontuurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jou versierpogingen naar mij? Zeker niet achter wegen latenKomt u maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 'm![]()
Oja? Die staken altijd ofzo?quote:
Dat is ook wel redelijk snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Weekendje, niet echt vakantie dusVakantie heb ik pas in september
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Piles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 'm
![]()
Die is wel heel leuk ja
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is ook wel redelijk snelgaat zo voorbij
Loesje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, ik hou wel van vrouwtjes die in zijn voor avontuur
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik hoop het..
Nouja, ik heb iig werk tot 1 december
Reis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Zeg, gaan jullie lekker naar SEX SC ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool...en ben jij ook in voor avontuur
Ondertitles heb ik uitgeschakeldquote:
Er is maar 1 ding wat je hoeft te snappen, en dat is dat er niet 1 recept is voor alle vrouwen. Maar zeg nou zelf, is dat voor mannen wel het geval? Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
Weet ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat je hoeft te snappen, en dat is dat er niet 1 recept is voor alle vrouwen. Maar zeg nou zelf, is dat voor mannen wel het geval? Ik bedoel maar
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat je hoeft te snappen, en dat is dat er niet 1 recept is voor alle vrouwen. Maar zeg nou zelf, is dat voor mannen wel het geval? Ik bedoel maar
Aaaaahwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net even boodschappen gedaan voor mijn oma.. en gebracht
Nog aaaahw-erquote:
quote:
Ik ook!quote:
quote:
Bijna elke week..quote:
Pilsiequote:
quote:
Oh, maar die ken ik wel (een beetje)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PilsieVan het tietenlied
Als je die niet kent hebben je ouders je echt verkeerd opgevoed
![]()
![]()
Ehm. hét tietenlied van KvK of een anders tietenliedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PilsieVan het tietenlied
Als je die niet kent hebben je ouders je echt verkeerd opgevoed
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool...en ben jij ook in voor avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levenswerk: Berlijn Blog.
Gelukkig maarquote:
Die jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm. hét tietenlied van KvK of een anders tietenlied
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Leinonlein het volgende:Ja, geef mij maar weer de schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even niet kijken![]()
Is zij nu al zo oud?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Die jaWel de explicit version uiteraard
Valt wel mee tochquote:
Het nummer zelf is uit 1996quote:
1997 dacht ikquote:
Nou. Toen was ik 10 en ik dacht dat zij ook 10 was. Of 12. Nou en nu lijkt ze een jaar of 28quote:
Dag Dagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed ik hou het hier niet meer bij.. ben ds echt even weg
Tot ziens jongetjes en meisjes
voel ik ineens twee kleine bobbels![]()
Ze ziet er toch wel 15 uitquote:
Hihiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar weer de schuld
Ik zal even niet kijken
Ik zal voor het avondeten nog even langs huppenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
Daaaag Cuegirllie![]()
Niet te lang wegblijven hè
Hippe kleren welquote:
Waawaaawaaawaaanzinnig gedroomdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Ja! En het is een wedstrijdquote:
Mijn nichtje had eens auditie gedaan voor KvK en mocht door.. waren het niet dat ze alleen mensen uit 't Gooi aannamenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou. Toen was ik 10 en ik dacht dat zij ook 10 was. Of 12. Nou en nu lijkt ze een jaar of 28
Hoor net dat ze nu 25 is en 15 was..
ZE HEBBEN ME ALTIJD VOORGELOGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zal voor het avondeten nog even langs huppen
"Op een onbewoond eilandquote:
Zitten toch een heel paar leuke nummers tussen hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn nichtje had eens auditie gedaan voor KvK en mocht door.. waren het niet dat ze alleen mensen uit 't Gooi aannamen
U vraagt, Youtube draaitquote:
Die kende ik uit mn hoofdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zitten toch een heel paar leuke nummers tussen hoor
Ook wel een kvk klassieker
Die ken ik alleen van MWDLquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mn hoofd...
moet dan ook even voorbij komen he
Doe geen moeite, kan toch niet kijken hierquote:
Uiteraard, net als "Als ik de baas zou zjin van het journaal"quote:
Ik krijg tietenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heeft Kelly, toen beter bekend als Ferry ook nog ooit eens meegedaan met KvK
Hè, moet dat nouquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heeft Kelly, toen beter bekend als Ferry ook nog ooit eens meegedaan met KvK
quote:
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
Uiteraard, net als "Als ik de baas zou zjin van het journaal"
'Ik kan niet tegen mijn verlies.. ik kan niet tegen nederlangen... ja dan spring ik uit m'n vel..'quote:
hahaquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha
Hij/zij zong Wakker met een wijsje.. maar dat werd later... ik werd wakker als een meisje..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha
Hij/zij zong Wakker met een wijsje.. maar dat werd later... ik werd wakker als een meisje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is ze a-seksueelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ff wat anders he, die Kelly, valt hij/zij nou op meisjes of op jongens?![]()
Of doet ze et met iedereen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
Mooie mannen tijdDit is het mooie vrouwen topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Milou__ het volgende:http://juventus.theoffside.com/files/2008/04/gayness.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Milou__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...............
Jawel, je keek.
Mooie mannen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortplanten kan hij/zij/het ook niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze a-seksueel
Of tenminste, dat hoop ik voor de rest van de wereld
Wat tegen gayquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
http://juventus.theoffside.com/files/2008/04/gayness.jpg
Dus
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Milou__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God thanksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voortplanten kan hij/zij/het ook niet meer
Mooie mannen tijdWhehe, met een tattoo van Stichting Vrije Recreatie op zn armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en dat is maar goed ook zeg, jezusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voortplanten kan hij/zij/het ook niet meer
Hoe ken jij die Stichtingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, met een tattoo van Stichting Vrije Recreatie op zn arm
Je moeder was lid vroegerquote:
Vind dat gewoon echt niet mooi of sexyquote:
Zou wat zijn, groot in de Privé... Kelly zwanger..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en dat is maar goed ook zeg, jezus
Johnquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Milou__ het volgende:Ik vind ze engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Dan emigreer ik naar Tsjechiëquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wat zijn, groot in de Privé... Kelly zwanger..
![]()
![]()
Zit je 's-avonds Comedy Central te kijken... komt Kelly met haar/zijn 0906 reclame... gadverquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, die Kelly, die kan echt helemaal niksZe is al 654 keer gezakt voor dr rijexamen, ze praat als een doorrookte crackhoer (en zo ziet ze er ook wel uit) en zelfs 0906 reclames lukken haar niet
Dan vind ik ook gewoon dat je je niet voor mag planten
Alleen van beeldmateriaal.quote:
Dan emigreer ik naar Zweden... en de reden mag wel bekend zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan emigreer ik naar Tsjechië
En waarom naar Tsjechië? Ik weet het niet
Ik dacht dat ze wijzer was gewordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet vroeger, nog steeds
Als camping zijnde
Ja echt hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit je 's-avonds Comedy Central te kijken... komt Kelly met haar/zijn 0906 reclame... gadver![]()
Nee, teveel mooie vrouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan emigreer ik naar Zweden... en de reden mag wel bekend zijn
Slowakije niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan emigreer ik naar Tsjechië
En waarom naar Tsjechië? Ik weet het niet
Nee, te ver wegquote:
Dat zeker, dat zekerquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker, dat zeker
Alleen moet je dat niet in een groep Nederlandse meiden zeggen... dat vinden ze om een onverklaarbare reden niet leuk ofzo![]()
Reden: Niet snappenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker, dat zeker
Alleen moet je dat niet in een groep Nederlandse meiden zeggen... dat vinden ze om een onverklaarbare reden niet leuk ofzo![]()
Ik ken geen groepen Nederlandse meidenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker, dat zeker
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Goover het volgende:
Gister al mijn verslagen ingeleverd op school en vandaag alles op mijn stage afgerond. VRIJ![]()
feli!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Goover het volgende:
Gister al mijn verslagen ingeleverd op school en vandaag alles op mijn stage afgerond. VRIJ![]()
Wat zij zegtquote:
Bij KvK denk ik heletijd aan Kamer van Koophandelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat zij zegt
En de combinatie van KvK met mooie vrouwen/mannen vind ik persoonlijk toch wel een beetje dubieus...
Hehe iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij KvK denk ik heletijd aan Kamer van Koophandel
Loesje
ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Beetje wel hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
Johnny DeppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Snap de reden wel hoor, was maar een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Jipje het volgende:
Johnny DeppDaar vind ik hem ook nog leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Megan Fox.. de chick van Transformers the moviequote:
Fijn weekend en tot maandagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Jipje het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met huisvrouw spelen (m.a.w. in de tuin zitten)
Ik wens jullie allen een heel fijn weekend en tot maandag!
Ja jij ook een prettig weekend!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Jipje het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met huisvrouw spelen (m.a.w. in de tuin zitten)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Jipje het volgende:
Sorry dit is echt de laatste, maar is dit...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt er wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef spy08 het volgende:de mooiste vrouwen/meisjes tijdens je stage vind je bij advocatenkantoren,reclame-bureaus en natuurlijk platenmaatschappijen en oh ja, Film Festivals en Concert-promoters.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:DeniseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Heel veel advocatenkantoren hier, dus het bezoek aan de AH in de lunchpauze is altijd heel fijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef spy08 het volgende:de mooiste vrouwen/meisjes tijdens je stage vind je bij advocatenkantoren,reclame-bureaus en natuurlijk platenmaatschappijen en oh ja, Film Festivals en Concert-promoters.
Nvmquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:Alleen die tattoo's, zoooooo jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Jipje het volgende:
Vind het ook niksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee joh.. een paar niet al te opvallen moet kunnen vind ik..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes!!!
Zoals ik vanochtend al zei, het bedrijf had het me flink moeilijk gemaakt, vanmiddag toch gebeld dat ze me 2 dagen willen laten meedraaien om te kijken hoe ik het vind.. de vrouw van het uitzendbureau zei dat ik voor ongeveer 95% zeker de baan heb..
daarnaast examencommissie.. ik had 2 opties.. de eerlijke versie en de "onschuldige" versie. uiteindelijk kwam ik erachter dat de betreffende leraar er wel bij zou zijn tijdens het verhoor (tenminste, dat dacht ik).. uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn, maar heb ik toch maar gewoon eerlijk gezegd hoe het is gegaan en dat ik fout zat. Daarnaast gemeld dat ING mij hard heeft gestraft. de betreffende leraar waardeerde mijn eerlijkheid en heeft geloof ik een goed woordje voor mij gedaan in de trend van dat ik al stevig gestraft ben..
over 2 weken hoor ik de uitslag. Een flinke opluchting nu ff..
Nou, die ene op dr arm vind ik nogal opvallend en fiks grootquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee joh.. een paar niet al te opvallen moet kunnen vind ik..
quote:
Ja, oldbie.quote:
Juist.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ach.. dan is de kans in ieder geval niet groot dat wel op dezelfde vrouw vallen
Heeeejquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
Heeeej![]()
Sorry, moet nu echt ff wat doen
Had ik mss beter kunnen doen toen jij er ook niet was
Ja, maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is dat nou weer!!
Kom ik speciaal voor jou terug, denk ik.. is hij ook weer blij.. gaat ie weg
Ga dan maar heeeel hard aan het werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar
Zou ik nooooit doen
Maar de manager kwam net, gooit wat op mn bureau en zegt dat ik dat ff moet doen. Dus dan moet ik heel creatief zijn om daar een smoes voor te bedenken als het niet af is
Maar ben er zo weer
Maar jij bent toch heel creatief Pilsie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar
Zou ik nooooit doen
Maar de manager kwam net, gooit wat op mn bureau en zegt dat ik dat ff moet doen. Dus dan moet ik heel creatief zijn om daar een smoes voor te bedenken als het niet af is
Maar ben er zo weer
Ik denk niet dat mn manager op sexistische opmerkingen zit te wachtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jij bent toch heel creatief Pilsie?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom heb ik het nooit snel door dat er een nieuwe pagina is![]()
* Cuegirllie zet Piles op negeerstandquote:
Hahahaahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mn manager op sexistische opmerkingen zit te wachten
ik had het ook niet door dit keerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom heb ik het nooit snel door dat er een nieuwe pagina is![]()
en maar wachten, en maar wachten.. en maar F5-en.. maar waar blijven de reacties tochquote:
zo hoort hetquote:
Dat proberen wij al een hele tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie zet Piles op negeerstand
quote:
Oh boehoequote:
Alvast veel succesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes!!!
Zoals ik vanochtend al zei, het bedrijf had het me flink moeilijk gemaakt, vanmiddag toch gebeld dat ze me 2 dagen willen laten meedraaien om te kijken hoe ik het vind.. de vrouw van het uitzendbureau zei dat ik voor ongeveer 95% zeker de baan heb..
daarnaast examencommissie.. ik had 2 opties.. de eerlijke versie en de "onschuldige" versie. uiteindelijk kwam ik erachter dat de betreffende leraar er wel bij zou zijn tijdens het verhoor (tenminste, dat dacht ik).. uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn, maar heb ik toch maar gewoon eerlijk gezegd hoe het is gegaan en dat ik fout zat. Daarnaast gemeld dat ING mij hard heeft gestraft. de betreffende leraar waardeerde mijn eerlijkheid en heeft geloof ik een goed woordje voor mij gedaan in de trend van dat ik al stevig gestraft ben..
over 2 weken hoor ik de uitslag. Een flinke opluchting nu ff..
Dat zijn nog eens gezellige uitbarstingenquote:
Vandaag al genoeg lief gedaan.. dus met sarcastische grappen probeer ik het enigszins te compenseren..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij loopt helemaal geen stage
[..]
Lief doen
Wordt het toch nog een leuke middagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vandaag al genoeg lief gedaan.. dus met sarcastische grappen probeer ik het enigszins te compenseren..
Alleen nog maar beterquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie zet Piles op negeerstand
Ik heb ze ook wel eens, maar in eentje zijn ze niet zo leukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zijn nog eens gezellige uitbarstingen![]()
Nee, nog niet helemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Maaruh al klaar?
Natuurlijk, voor jou heb ik de pijnlijke want jij moet leren, Bart heeft de lievequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een aparte zweep voor Bart en mij mag ik hopen![]()
Tijd zat nogquote:
Ik ben gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens gezellige uitbarstingen![]()
Jij staat dan bij deze nog op negeerstandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
Ik heb ze ook wel eens, maar in eentje zijn ze niet zo leuk![]()
[..]
Nee, nog niet helemaal
Vrijdagmiddag zijn altijd leuk, bijna weekend-modus dusquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben gezelligJij trouwens ook
![]()
Het wordt steeds leuker hier in de SC
Vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en als je klaar bent met stagelopen mag je wel blijven werken hoor
Die pijn in m'n rug heeft volgens mij een hele andere oorzaakquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou heb ik de pijnlijke want jij moet leren, Bart heeft de lieve
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij staat dan bij deze nog op negeerstand
Ik ga helemaal niets doen denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:28 schreef leolinedance het volgende:
He Hou!Zin in het weekend? Wat zijn de plannen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |