abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:46:14 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59167823
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
Misschien stonden die vertalingen er toendertijd nog niet op
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59167891
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?

Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
Ligt eraan wat voor master je kiest, maar goed dan zou ik er 2 jaar voor niets zitten als ik de kortste master kies

En je kan inderdaad gewoon naar de 2e jaar als je genoeg punten hebt maar dan heb je nog niet je P
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:49:54 #103
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167920
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?

wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:51:27 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59167964
Ik ga wél naar de Randstad als het even kan en gelukkig woont Zij daar ook niet al te ver vandaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_59167989
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?

wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn

Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:53:03 #106
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168013
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn

Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
het was ook meer gekscherend dan serieus een plan opstellen om samen te gaan wonen.
Maar wel belangrijk om te weten, vind ik, als je zo ver van mekaar woont.
Als ik persé daar had willen blijven, en hij ook waar hij woont, dan had een lange relatie niet écht veel zin denk ik
Doei.
pi_59168022
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:

Het Zuid-Oosten we hebben het er in het begin al ooit eens over gehad
Hij wil wel graag in een grote stad wonen maar als het nodig zou zijn komt hij zeker mijn kant op
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:54:44 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168054
Dit doet me denken aan Agnes van Boer zoekt Vrouw en die Canadees die het er bij de eerste ontmoeting al over hadden of zij naar Canada zou komen .
Ergens zijn dat rare dingen om te bespreken bij een eerste (of tweede) date, maar toch zijn ze wel zo ingrijpend dat een relatie er uiteindelijk op kan stuk lopen.
Zelfde verhaal met trouwen en kinderen krijgen. Je kunt maar beter zsm weten hoe de ander over dat soort dingen denkt.
Niet meer actief op Fok!
pi_59168097
Ik zou toch echt keihard gillend wegrennen als iemand op date 2 begint over samenwonen, trouwens of kinderen krijgen
Het mooi kotsende meisje.
pi_59168143
Wij hadden het er rond de 2e maand over, het is uiteindelijk inderdaad toch wel belangrijk voor een relatie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:58:48 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168180
uh huh

ik wilde ook écht neit samenwonen tot 8 maanden geleden.. was ook niet voor niets in Arnhem gaan wonen en niet in Nijmegen 'in de buurt' was al genoeg vonden we

vanaf dag één dat ik daar woonde zat hij bijna elke dag bij mij
Doei.
pi_59168257
De onderwerpen zijn verkapt trouwens wel langsgekomen, maar zo van 'hoe sta je tegenover kinderen?' lijkt me vreselijk
Meer zo van: hier zou ik nou best langer willen blijven/gaan wonen, jij?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:03:11 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168324
Nee, je moet het ook terloops laten vallen.
Niet als in: "Hoe sta je tegenover kinderen?", "Hoe sta je tegenover trouwen?" (dat voelt echt als een kruisverhoor), maar meer als in: "Heerlijk, die kinderen van m'n zus! Lijkt me geweldig om ook nog eens een stel koters te hebben rondlopen". Dat is wat subtieler .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:04:21 #114
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168345
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan

en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo )

trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
Doei.
pi_59168380
Over kinderen en trouwen hebben we het ook al gehad
Ik ben ook wel het type dat graag aan dat soort dingen denkt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:06:06 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168391
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan

en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo )

trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
Tot je biologische klok gaat tikken .
Ik weet het nog niet, eigenlijk . Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59168409
Eigenlijk is het bij mij wel duidelijk of ik echt verliefd ben op iemand. Op die tennisleraar uit Frankrijk: ik zou zeggen van wel, want ik ben er voor naar Frankrijk verhuisd. Op m'n vriendje uit New York: ik zou zeggen van niet, want geen enkele haar op mijn hoofd dacht er toen aan om bij hem in te trekken. Ook nog een vriendje uit Londen gehad: idem dito.

Bij de huidige meneer ging het ook heel snel: We waren direct onafscheidelijk. Maar gelukkig hoefde ik er niet voor te verhuizen naar de andere kant van de wereld. Ik zou er ook niet aan moeten denken om in Nederland buiten Amsterdam te gaan wonen eigenlijk, nu ik erover denk...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:13 #118
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168427
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tot je biologische klok gaat tikken .
Ik weet het nog niet, eigenlijk . Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer .
doet me denken aan de Shakespeare Company

"CUT THE CRAP HAMLET! MY BIOLOGICAL CLOCK IS TICKING! I - WANT- BABIES - NOW!!!!!! "

Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:45 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168443
Ik hecht trouwens totaal geen waarde aan het huwelijk. Wat leuk is: de voorbereiding, de dag zelf, de wittebroodsweken... Daarna is alles weer net zoals het was en wat een gotspe om eeuwige trouw te beloven aan iemand. "Nothing lasts forever and we both now hearts can change". Daar ga je niet vanuit als je met elkaar trouwt, maar het gebeurt wel .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:10:09 #120
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168520
ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht

Doei.
pi_59168580
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
pi_59168585
Ik wil trouwen in de zomer, op een avond, op het strand, met m'n blote voeten in het zand . Met een paar mensen erbij, en daarna heel lekker eten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:12:14 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:12:38 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59168603
Trouwen, daar moet ik toch echt niet aan denken een groot feest prima maar ik ga niet trouwen.

Nog 300g tot streef trouwens !
jammer dat het EK eraan komt
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:14:30 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168658
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
Oh, dat is wel tof nieuws idd .
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid ) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
Niet meer actief op Fok!
pi_59168689
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel tof nieuws idd .
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid ) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:16:16 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168698
Wat trouwen betreft heb ik moeite met de belofte die eraan vast zit.
Ik zou best op een officieuze manier kunnen 'trouwen'. Dan trouw ik niet echt, maar dan zeg ik wel tegen de ander: "Jij bent het beste wat mij in mijn leven is overkomen en ik hoop dat dat nog lang zo blijft". Meer een liefdesverklaring voor op dat moment .
Niet meer actief op Fok!
pi_59168756
Bij m'n tante (ook met een vrouw) dacht ik toen ik een jaar of 8 was, dat haar lief ook nog ergens een man had, die wel een kindje met haar wilde maken gelukkig heb ik dat nooit gevraagd
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:32:56 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59169075
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:
ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht

Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar

Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.

Wat betreft kinderen, ik weet nog niet of ik die wil. Mijn vriend wil ze iig wel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:35:27 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59169141
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar

Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.

Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is .
Niet meer actief op Fok!
pi_59169143
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:36:15 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59169156
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers .
Die héb je al! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59169182
Waarom denk je dat ik ze niet wil .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:37:24 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:39:26 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59169246
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is .
Oh, maar dat neemt niet weg dat ik er wel heel goed over zal nadenken. Alleen op de dag zélf zou ik er niet over nadenken of we die geloftes houden (nogal onromantisch ) Ik zou het echt alleen doen met iemand waarvan ik overtuigd ben dat ik er de rest van mijn leven mee wil doorbrengen
Maar dat neemt niet weg dat het altijd fout kan lopen. Dat heb ik zelf wel gezien bij mijn ouders (scheiden na 25 jaar huwelijk )
pi_59169267
-edit: spam is niet toegestaan op FOK!

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 06-06-2008 13:17:19 ]
pi_59169475
Ik ben ook meer om praktische redenen getrouwd. We hadden nl. helemaal geen samenlevingscontract oid en als met 1 van ons iets zou gebeuren, zou de ander helemaal niets krijgen. Op een gegeven moment maakte schoonmoederlief een soort opmerking over wat ze zou doen met het huis (waarin zij woont en wat door Meneer C. voor haar is gekocht.) als er iets met meneer C. zou gebeuren. Toen zijn we toch eens gaan nadenken en hebben toen besloten dat trouwen net zo makkelijk was. Voor mij geen groot feest en witte soepjurken: we zijn in heel klein gezelschap naar Lauswolt gegaan en hebben een heerlijk weekend daar doorgebracht. Wat betreft die beloftes: ik hecht daar geen enkele waarde aan. Natuurlijk denk ik dat ik mijn hele leven bij hem ga blijven, maar mocht het foutlopen ga ik niet denken: o,o, maar dat heb ik toen beloofd. Je leeft tenslotte maar 1 keer en dat ga je niet verpesten omdat je ooit iets hebt beloofd. Lichtzinnig of praktisch? Ik vind het laatste.
  Vis een optie? vrijdag 6 juni 2008 @ 13:00:01 #136
70532 loveli
N
pi_59169829
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
... Frankrijk ... New York ... Londen ...

...Amsterdam ...
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
crap in = crap out
pi_59169898
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
Hihi, ja maar het is by far de leukste meneer C. die ik heb gehad!!!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 06-06-2008 13:20:44 (spam gedoe verwijderd) ]
pi_59170196
viking
ik was in je stadje
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:21:48 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170362
Hoe ben je er uiteindelijk gekomen?
pi_59170453
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat een externe eter is, is al uitgelegd, maar het komt er idd op neer dat als anderen wat aan het eten zijn, of er staat wat lekkers op tafel, dat ik het dan moeilijk vind om niet in de verleiding te komen om het op te eten. Als ik niks in huis heb, dan heb ik daar dus geen problemen mee, omdat ik dus niet verleid word om wat op te eten. Als je een interne eter ben, dan eet je dus omdat je lichaam dat zegt, omdat je dus echt honger hebt. En dan heb je nog emotionele-eters, die dus eten als ze zich rot voelen en dan dus de verleiding niet kunnen weerstaan. En zo heb je nog wel meer soorten, maar dit zijn de 3 bekendste.
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruik Dan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
pi_59170506
O en wat chico vorig topic zei: in de zomer heb ik geen trek. Dan kan ik best een dag vergeten te eten.

Ik was een stukje met m'n buurman meegelift en de rest met de trein. en terug met de auto
pi_59170538
Jeetje wat kletsen jullie weer veel

Ik ben weer klaar met werken, in 4 uur tijd de benedenverdieping gedaan en de ramen beneden voor een groot gedeelte binnen en buiten gelapt. Maandag de rest van de ramen beneden doen, de ramen boven lappen en strijken. Druk druk druk daar dus.

Maar nu lekker weekend Zo ff boodschappen doen, afwassen, stofzuigen en een kaartje voor een vriend kopen die zondag jarig is en dan wachten tot Peter hier is. De hele week is er al kermis in de stad, vanavond om 23 uur is er vuurwerk, dus daar ff naar kijken en dan van het weekend zelf ff een rondje over de kermis doen En wat we verder gaan doen geen idee, maar iig lekker rustig aan

Nu eerst eten en bedenken wat we van het weekend allemaal gaan eten Denk dat ik mn nieuwe grill maar eens ga uittesten
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:29:58 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170568
Nou, ik krijg wel honger als ik lekker eten ruik, bijvoorbeeld de geur van vers brood En als mijn lief chips zit te eten, wil ik ook wel wat

Maar da's ook niet altijd zo. De ene keer wil ik wel en de andere keer niet. Ligt er ook aan wat hij eet.
pi_59170610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruik Dan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
Idd, een externe eter zijn is erg vervelend, vooral als je vriend wel zoveel eet. Dan ben ik toch echt liever een interne eter, maarja, echt kiezen kun je daar niet voor. Maar het is nog altijd beter dan een emotionele-eter, anders dan was ik de laatste tijd echt geen 2 kg afgevallen met dat kut scheidingsgedoe. Blegh, word er echt helemaal niet goed van.

Maar met dit warme weer heb ik dan ook weer amper trek en vergeet ik ook te eten. Vanochtend om 8 uur ontbeten, tot 1 uur gewerkt en nog steeds helemaal geen zin om te eten. Maar zo toch maar eens proberen wat naar binnen te werken dus.
pi_59170640
Als iemand vraagt ewat wil je eten ?
Dan moet ik het eerst zien/ruiken/ in m'n hoofd proeven dus dan komt er nooit wat zinnigs uit

In een restaurant bekijk ik ook altijd de hele kaart en dan net zo lang tot ik het aller aller beste heb gevonden. Vervelend lang met mij uit eten gaan
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:34:17 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170688
Nou, ik vergeet nooit te eten hoor. Ik citeer een vriend van mij: "Jij bent net een man, om de zoveel tijd moet je eten anders word je chagrijnig."

Het klopt wel: als ik niet eet word ik inderdaad chagrijnig, en bovendien voel ik me heel slap. Ik ben 1 x zonder ontbijt van huis gegaan om te winkelen, om 12 uur werd de wereld afwisselend wit en zwart en ben ik bijna flauwgevallen. Nooit meer dus.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:07 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59170977
Ik moest van m'n moeder lempervulling maken maar ik weet niet waar haar kookboek is dus nu doe ik maar wat qua hoeveelheden, wat erin moet weet ik wel ben benieuwd
Bernie en ik zijn tof.
  Vis een optie? vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:25 #148
70532 loveli
N
pi_59170980
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
crap in = crap out
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:08:21 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59171644
Ik ga zometeen een nieuw paspoort aanvragen.
pi_59171743
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploft en met die rijst gewoon een klein rolletje

of bedoel je hoeveel ingredienten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')