abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59333108
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef kvdv het volgende:
Zo...weer heerlijk lopen soppen in m'n schoenen
Lekker papiersmurrie door de brievenbus geschoven?

"De post is helemaal nat potsbode!!!"

*staat totaal doorweekt in stromende regen "Ik weet ook niet hoe het komt mevrouw...."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!fotograaf donderdag 12 juni 2008 @ 17:24:14 #52
73911 ultra_ivo
pi_59340244
M'n regenpak is het nu helemaal ana het begeven. Het zweet nog zoals vanouds maar nu lekt het ook nog eens
pi_59342963
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n regenpak is het nu helemaal ana het begeven. Het zweet nog zoals vanouds maar nu lekt het ook nog eens
Vandaag toevallig een nieuw besteld. Waardeloze krengen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 juni 2008 @ 20:23:33 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_59344934
Welke regen vandaag

Had vandaag kwaliteitskaarten op mijn eigen route er tussen zitten. Die waren er op 1 na bij het sorteren al uitgevist
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_59346701
Hier een leuke truc..

Een fulltimer had bij ons te horen gekregen dat ze nog kwaliteitskaarten tussen zijn bundels gingen doen..
Toen ze dat gedaan hadden wist hij mij meteen te vertellen in welke bundel ze zaten..
Ik zeg hoe weet jij dat nou?
Antwoord: ik heb over alle bundels mijn elastieken netjes recht gedaan en waar ze gedraaid zitten, zitten ze tussen hahaha
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:18:58 #56
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59367912
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef tntster het volgende:
Hier een leuke truc..

Een fulltimer had bij ons te horen gekregen dat ze nog kwaliteitskaarten tussen zijn bundels gingen doen..
Toen ze dat gedaan hadden wist hij mij meteen te vertellen in welke bundel ze zaten..
Ik zeg hoe weet jij dat nou?
Antwoord: ik heb over alle bundels mijn elastieken netjes recht gedaan en waar ze gedraaid zitten, zitten ze tussen hahaha
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 juni 2008 @ 19:42:02 #57
Maffe Fries
pi_59371621
Is wel een goeie ja. Bij ons op kantoor hebben ze momenteel een tekort aan krachten door vakanties. Nu werken ik en een andere zaterdagkracht veel uren om alles weg te krijgen. Gelukkig lukt het iedere dag nog weer. Vandaag moest iknaast mijn eigen wijk nog een wijk zetten die ik eigenlijk nog nooit gezet had, maar met het boekje erbij ging dat prima.
pi_59372593
Ik werk altijd doordeweeks, een tijd terug werd aan alle fulltimers (niet aan onszelf) verteld dat wij niet meer doordeweeks mochten komen.

Wij zijn met zo'n 3 zaterdagwerkers die zowat elke dag werken..
Viel vies tegen maar heeft slechts enkele dagen geduurd die regeling..
nu de vakantieperiode er aankomt zijn we weer nodig =)
en ik hoop dat ik er nog lang mag blijven werken want vind het werk ideaal
pi_59446104
Dikke pret gehad vandaag! !!!

Hoorde op 'n gegeven moment dat de collega's flink begonnen te lachen, waren ze binnen aan het voetballen ! De bal vloog alle kanten op, tegen de lamp 10 meter boven ons... ook op de Sorteermachines haha.... 'T scheelde niet veel, of ik knalde de pc bijna van onze chef zijn desk af en raakte bijna 2 collega's... xD!

Maar het was lollig.
I pwn u!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 juni 2008 @ 22:38:05 #60
Maffe Fries
pi_59446193
Hahaha.

Over voetbal gesproken: was vandaag een mailing van Voetbal International die bezorgd moest worden. Joepie
pi_59461923
binnen voetballen...cool
heb zelf ook al eens een bal mee willen nemen om in de pauze een balletje te trappen maar wordt denk ik niet zo gewaardeerd bij de autos
pi_59463301
Mailing van de gemeente wederom. Vroeger trapten ze die dingen zelf rond, nu lijkt er elke week wel weer zo'n kreng te zijn. Voordeel is wel dat alle HAH wegvalt doordeweeks.
pi_59464176
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Hahaha.

Over voetbal gesproken: was vandaag een mailing van Voetbal International die bezorgd moest worden. Joepie
idd.. Lame..
Collega wou em al laten liggen voor dinsdag, maar hij MOEST per se mee op maandag

Wij hebben deze week ook alleen op dinsdag de AH, verder geen hah
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 juni 2008 @ 21:10:45 #64
Maffe Fries
pi_59499591
Gehehe. Moest vandaag de teamcoach opleiding geven voor een autoroute, zodat hij die op maandag kan doen. Heb uiteraard rustig aan gedaan

Vandaag moesten we ook precies dezelfde folder bezorgen al een week geleden
Verder zat er gister de Veronicagids bij en vandaag de rest van die gidsen, maar deze waren voorzien van extra dingen
pi_59552504
Ik werk vanaf morgen bij de TNT. Er werd gezegd dat meeruren een maand later worden uitbetaald. Maar nu vroeg ik me even af hoe je die meeruren door moet geven. Is daar een formulier voor of zo?
pi_59552838
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef gelestipjes het volgende:
Ik werk vanaf morgen bij de TNT. Er werd gezegd dat meeruren een maand later worden uitbetaald. Maar nu vroeg ik me even af hoe je die meeruren door moet geven. Is daar een formulier voor of zo?
Bij ons moet je elke dag een briefje inleveren met je gemaakte uren. Mochten ze dat bij jullie anders doen, zou ik het gewoon bijhouden en dan doorgeven aan de teamcoach.
pi_59552908
Loon + winstuitkering vandaag
pi_59553114
Ik heb een aantal vragen over dat gare loonstrookje van TNT

Mijn indienstreding als zaterdagpostbode was op 1 april dit jaar.

- Als ik pas op 1 april in diens getreden ben hoe kon ik dan diezelfde maand al aan het eind van die maand salaris van april gekregen hebben dat over de periode 03-03 t/m 30-03 gaat.
- Mei telde 5 zaterdagen, mijn standaardsalaris over die periode was echter hetzelfde als maanden met 4 zaterdagen. Ik heb wel extra uren (die ik niet heb opgegeven dacht ik) uitbetaald gekregen. Is dit ter compensatie van die 5de zaterdag?
- Als ik op 31 mei mijn extra gewerkte uren inlever, krijg ik dit dan pas uitbetaald in juli?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2008 16:14:19 ]
pi_59558452
Iemand trouwens enig idee waarom er op mn loonstrookje staat

Herrekend vanaf januari
vakantie uitk 0, 06

Krijg ik dus het ruime bedrag van 0,06 eurocent vakantie geld?
pi_59558663
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef lucky_birdie het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er op mn loonstrookje staat

Herrekend vanaf januari
vakantie uitk 0, 06

Krijg ik dus het ruime bedrag van 0,06 eurocent vakantie geld?
Je hebt 6 cent teveel gekregen vorige maand
pi_59558741
juist te weinig!

Krijg het er nu dus bij

nou dat gaan we vieren..
  FOK!fotograaf vrijdag 20 juni 2008 @ 20:41:49 #72
73911 ultra_ivo
pi_59559732
stond wel een leuk bedragje aan winstpremie op vandaag.
pi_59559778
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:03 schreef lucky_birdie het volgende:
juist te weinig!

Krijg het er nu dus bij

nou dat gaan we vieren..
meldt...
I pwn u!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:19:12 #74
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_59560848
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:07 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aantal vragen over dat gare loonstrookje van TNT

Mijn indienstreding als zaterdagpostbode was op 1 april dit jaar.

- Als ik pas op 1 april in diens getreden ben hoe kon ik dan diezelfde maand al aan het eind van die maand salaris van april gekregen hebben dat over de periode 03-03 t/m 30-03 gaat.
- Mei telde 5 zaterdagen, mijn standaardsalaris over die periode was echter hetzelfde als maanden met 4 zaterdagen. Ik heb wel extra uren (die ik niet heb opgegeven dacht ik) uitbetaald gekregen. Is dit ter compensatie van die 5de zaterdag?
- Als ik op 31 mei mijn extra gewerkte uren inlever, krijg ik dit dan pas uitbetaald in juli?

Hopelijk kan iemand mij helpen.
In april krijg je de CONTRACTuren uitbetaald over april. De aanduiding 3/3-30/3 bovenaan je loonstrookje slaat op de zgn. emolumentenperiode, dus dat gaat om de MEERuren over die periode (over maart dus), aangezien deze met een maand vertraging worden uitbetaald.

Het aantal contracturen per maand wordt als volgt berekend: contracturen per week x (365/7) / 12. Als je een contract hebt van 5 uur per week is dat dus ongeveer 21,72 uur per maand.

Voor elke dienst staat een bepaald aantal uren. Als je een dienst hebt die meer uren telt dan je contract is het verschil dus meeruren. Ook als je je tijd niet schrijft krijg je dan deze meeruren uitbetetaald. Heb je een dienst van 6,5 uur en is je contract 5 uur per zaterdag, dan is dat 1,5 meeruur. Die krijg je automatisch. Heb je er echter 7 uur over gedaan (en geef je dit ook door) dan zou je dus 2 meeruren krijgen.

Je kan beter niet je meeruren aan het eind van de maand doorgeven, maar gelijk op de dag zelf, of zo snel mogelijk daarna. Anders kan het zijn dat de betreffende weken al "afgesloten" zijn, en dan kan je teamcoach jouw evt. uitloop niet zo makkelijk meer boeken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:20:58 #75
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_59560893
Retedruk vandaag trouwens, de Kampioen zat er weer bij, en deze keer zowel de even als de oneven nummers. Meestal doen ze de ene week de even nrs, en een week later de oneven, maar vandaag dus niet. Zelfs het kleinste prutswijkje had nu nog 5 blauwe bakken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')