Lekker papiersmurrie door de brievenbus geschoven?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef kvdv het volgende:
Zo...weer heerlijk lopen soppen in m'n schoenen
Vandaag toevallig een nieuw besteld. Waardeloze krengen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n regenpak is het nu helemaal ana het begeven. Het zweet nog zoals vanouds maar nu lekt het ook nog eens
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef tntster het volgende:
Hier een leuke truc..
Een fulltimer had bij ons te horen gekregen dat ze nog kwaliteitskaarten tussen zijn bundels gingen doen..
Toen ze dat gedaan hadden wist hij mij meteen te vertellen in welke bundel ze zaten..
Ik zeg hoe weet jij dat nou?
Antwoord: ik heb over alle bundels mijn elastieken netjes recht gedaan en waar ze gedraaid zitten, zitten ze tussen hahaha
idd.. Lame..quote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Hahaha.
Over voetbal gesproken: was vandaag een mailing van Voetbal International die bezorgd moest worden. Joepie
Bij ons moet je elke dag een briefje inleveren met je gemaakte uren. Mochten ze dat bij jullie anders doen, zou ik het gewoon bijhouden en dan doorgeven aan de teamcoach.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef gelestipjes het volgende:
Ik werk vanaf morgen bij de TNT. Er werd gezegd dat meeruren een maand later worden uitbetaald. Maar nu vroeg ik me even af hoe je die meeruren door moet geven. Is daar een formulier voor of zo?
Je hebt 6 cent teveel gekregen vorige maandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef lucky_birdie het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er op mn loonstrookje staat
Herrekend vanaf januari
vakantie uitk 0, 06
Krijg ik dus het ruime bedrag van 0,06 eurocent vakantie geld?
meldt...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:03 schreef lucky_birdie het volgende:
juist te weinig!
Krijg het er nu dus bij![]()
nou dat gaan we vieren..![]()
In april krijg je de CONTRACTuren uitbetaald over april. De aanduiding 3/3-30/3 bovenaan je loonstrookje slaat op de zgn. emolumentenperiode, dus dat gaat om de MEERuren over die periode (over maart dus), aangezien deze met een maand vertraging worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:07 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aantal vragen over dat gare loonstrookje van TNT![]()
Mijn indienstreding als zaterdagpostbode was op 1 april dit jaar.
- Als ik pas op 1 april in diens getreden ben hoe kon ik dan diezelfde maand al aan het eind van die maand salaris van april gekregen hebben dat over de periode 03-03 t/m 30-03 gaat.
- Mei telde 5 zaterdagen, mijn standaardsalaris over die periode was echter hetzelfde als maanden met 4 zaterdagen. Ik heb wel extra uren (die ik niet heb opgegeven dacht ik) uitbetaald gekregen. Is dit ter compensatie van die 5de zaterdag?
- Als ik op 31 mei mijn extra gewerkte uren inlever, krijg ik dit dan pas uitbetaald in juli?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Die periode geldt alleen over de uren die je over je contract werkt, die krijg je een maand later. Je contracturen krijg je gewoon dezelfde maand.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:07 schreef MCH
- Als ik pas op 1 april in diens getreden ben hoe kon ik dan diezelfde maand al aan het eind van die maand salaris van april gekregen hebben dat over de periode 03-03 t/m 30-03 gaat.
Je krijgt volgens mij elke maand een vast salaris. Als je bijvoorbeeld een 3 uurs contract hebt krijg je elke maand 13 uur uitbetaald (52 weken delen door 12 maanden maal 3 uur)quote:- Mei telde 5 zaterdagen, mijn standaardsalaris over die periode was echter hetzelfde als maanden met 4 zaterdagen. Ik heb wel extra uren (die ik niet heb opgegeven dacht ik) uitbetaald gekregen. Is dit ter compensatie van die 5de zaterdag?
Als die uren over het tijdvak van mei gaan krijg je het in juni.quote:- Als ik op 31 mei mijn extra gewerkte uren inlever, krijg ik dit dan pas uitbetaald in juli?
Idem hiero. Was wel blij aangezien ze de laatste tijd weleens Kampioenen op zaterdag willen doen. Morgen wordt het volgens mij heel rustigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Retedruk vandaag trouwens, de Kampioen zat er weer bij, en deze keer zowel de even als de oneven nummers. Meestal doen ze de ene week de even nrs, en een week later de oneven, maar vandaag dus niet. Zelfs het kleinste prutswijkje had nu nog 5 blauwe bakken.
Dat is een voorstel, maar de bonden zijn nog bezig met ledenraadplegingen. Als het voorstel wordt aangenomen gaat de verhoging in, met terugwerkende kracht. Maar het moet ook nog in het salarissysteem worden ingevoerd, dus best kans dat het tegen die tijd alweer september is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:22 schreef MadGuy het volgende:
Morgen komen ze foto's bij ons maken voor de nieuwe pasjes!
Om 10:30u, wanneer iedereen al de deur uit is.
Ik dacht trouwens - maar ik heb het niet zo gevolgd - dat de loonsverhoging met terugwerkende kracht vanaf april berekend zou worden? Wanneer gebeurt dit eigenlijk, op het loonstrookje dat we nu hebben binnen gekregen zie ik nog niets...
Leuk dat ze dit er ook bij vertellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je kan beter niet je meeruren aan het eind van de maand doorgeven, maar gelijk op de dag zelf, of zo snel mogelijk daarna. Anders kan het zijn dat de betreffende weken al "afgesloten" zijn, en dan kan je teamcoach jouw evt. uitloop niet zo makkelijk meer boeken.
Welkom bij de TNTquote:
Gewoon weggaan en een pasfoto inleveren. Toen ik nog als zaterdagpostbode werkte werd me verzocht om door de weeks langs te komen, aangezien dit niet kon heb ik toen zonder enige problemen een pasfoto ingeleverdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:22 schreef MadGuy het volgende:
Morgen komen ze foto's bij ons maken voor de nieuwe pasjes!
Om 10:30u, wanneer iedereen al de deur uit is.
Je krijgt rond de 20 ste van de maand al je salaris van die maand. Daarbij zit dus je vaste loon (contracturen*uren) en mogelijk ook extra uren van de maand daarvoor. Je krijgt dus de extra uren die je maakt in mei bij het salaris van juni. Daarom kunnen ze op 20 juni al het salaris van juni al betalen. De extra uren die je uit betaald hebt gekregen zijn van 5 mei 2008 t/m 1 juni 2008. De extra zaterdag die je in juni gaat werken komt bij het salaris dat je in juli krijgt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:07 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aantal vragen over dat gare loonstrookje van TNT![]()
Mijn indienstreding als zaterdagpostbode was op 1 april dit jaar.
- Mei telde 5 zaterdagen, mijn standaardsalaris over die periode was echter hetzelfde als maanden met 4 zaterdagen. Ik heb wel extra uren (die ik niet heb opgegeven dacht ik) uitbetaald gekregen. Is dit ter compensatie van die 5de zaterdag?
- Als ik op 31 mei mijn extra gewerkte uren inlever, krijg ik dit dan pas uitbetaald in juli?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ah, zo had ik hem nog niet bekeken. Ik dacht dat alleen die 0,5 procent structureel nog moest worden aangenomen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is een voorstel, maar de bonden zijn nog bezig met ledenraadplegingen. Als het voorstel wordt aangenomen gaat de verhoging in, met terugwerkende kracht. Maar het moet ook nog in het salarissysteem worden ingevoerd, dus best kans dat het tegen die tijd alweer september is.
Als ik de autoroute doe, dan schrijf ik op de lijst op hoelang ik met zetten bezig ben geweest en hoelang ik over de uitvoering heb gedaan. Dan kan de teamcoach dat de volgende dag invoeren. Systeem werkt prima. Voor een gewone zaterdag krijg ik de standaard tijd uitbetaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:54 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Bij ons moet je elke dag een briefje inleveren met je gemaakte uren. Mochten ze dat bij jullie anders doen, zou ik het gewoon bijhouden en dan doorgeven aan de teamcoach.
Snel, pleur het HAH erop!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef kvdv het volgende:
Dus... onze Amsterdamse collega's zijn een paar daagjes vrij?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Snel, pleur het HAH erop!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Snel, pleur het HAH erop!
SaSquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef DonHenkie het volgende:
erg veel kampioen boekjes ja
morgen weer even van 10.30 tot 18.30 en dan zaterdag *snik* *snik* weer om 06.00
edit: En morgen die Seats en Sofa weer als HAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |