Ligt eraan wat voor soort pakket het is, maar ik neem aan dat je een belpakket bedoelt, dus een pakket die niet door een standaard brievenbus past. Die kun je dus niet dezelfde dag ophalen bij het postkantoor, omdat er een tweede bestelpoging wordt gedaan, de eerstvolgende werkdag (of zaterdag, als de eerste poging op een vrijdag was). Ben je dan nog niet thuis, kun je hem de volgende werkdag (of zaterdag) bij het postkantoor ophalen.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik tijdens een eerste afleverpoging van een pakket niet aanwezig ben, is het pakket dezelfde dag dan ook al op te halen op een postkantoor? Of gaat het naar een sorteercentrum om de volgende dag weer in bestelling te gaan en vanaf dan naar het postkantoor?
Hm, als ze maar niet gaan janken als ik meer uren uitbetaald wil krijgen dan dat. Zelfs Lance Armstrong kan mijn wijken niet in 6 uur per week rijden. Ik moet morgen toch nog even langs, dus da zal ik het meteen even vragen. Overmorgen ga ik echt beginnenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:04 schreef tntster het volgende:
Ze geven volgens mij nergens geen grote contracten meer weg en al helemaal niet voor een vast dienstverband.
Mensen willen vaak liever meer werken dan minder en zo dekken ze zich in bij tnt.
Jammer maar helaas
Merciquote:Op zondag 20 juli 2008 18:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor soort pakket het is, maar ik neem aan dat je een belpakket bedoelt, dus een pakket die niet door een standaard brievenbus past. Die kun je dus niet dezelfde dag ophalen bij het postkantoor, omdat er een tweede bestelpoging wordt gedaan, de eerstvolgende werkdag (of zaterdag, als de eerste poging op een vrijdag was). Ben je dan nog niet thuis, kun je hem de volgende werkdag (of zaterdag) bij het postkantoor ophalen.
Dat is bij ons op kantoor dan beter voor mekaar... in 2/3 van de avondritten kun je thuis geen eten (daar zit rond etenstijd een gat in de dienst, de klanten die daar ooit zaten zijn weggevallen. De andere rit kom je op de terugweg langs de kebabtent...quote:Op maandag 21 juli 2008 17:20 schreef Paran0id het volgende:
Gewoon de hele middag regen![]()
Wat was ik blij dat ik weer eens mijn ouderwetse autodienst had vandaag. Baal wel van het feit dat ik tegenwoordig bijna niet meer vroeg kan beginnen. Erg duidelijk te merken aan mijn salarisstrook van deze maand.
Planner zet alle vaste medewerkers in de voorbereiding omdat ze anders niet aan hun uren komen. 2 weken terug begon ik ongeveer elke dag rond half 11, en dan tot 2 a 3 uur 's middags bestellen. Zo kan ik dus nooit veel uren maken in de vakantie. Of ik moet avondritten gaan rijden, maar zie dat zelf niet zitten, wil gewoon om 18.00 thuis eten.
Lol ik schrijf het meestal vrij netjes op (AGT's) maar dat komt omdat ik ze altijd al op kantoor schrijf.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:37 schreef weasel85 het volgende:
Jeetje wat schrijft die TNT man weer slecht
ander topic, zie plaatje...
naja... ik schrijf dan natuurlijk alles volledig erop... alleen mijn handtekening das gewoon gekrabbel.
maar word zelf niet veel wijzer van wat die postbode er nou neergeschreven heeft..
Lijkt me sowieso toch een kwestie van zelf bepalen?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon op de fiets bestellen, 3 wijkjes.
Tssssquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso toch een kwestie van zelf bepalen?
Op de maandag doe ik de helft sowieso op de fiets, behalve de lokale volkswijk hier. Al die afgebakende stukjes stoep maken dat onmogelijk
Dat deed ik voorheen ook wel eens, maar de keren wanneer ik het deed was er toevallig net altijd iemand thuis. Ik heb vaak een rit met postbezorgers beleveren + AGT. Dus de briefjes zien er bij mij ook niet echt netjes uit op de 3S code naquote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef kvdv het volgende:
[..]
Lol ik schrijf het meestal vrij netjes op (AGT's) maar dat komt omdat ik ze altijd al op kantoor schrijf.
Nopequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef Richard1974 het volgende:
Iemand al salaris gehad van deze maand?????
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zo, weer een hernia rijker maar de dag weer overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |