quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef __________ het volgende:
Ach man wat zeur je. Op Fok leest Danny alle PM's.
Het gebeurt anders nog steeds.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
* rudedeltadude mompelt iets over oude koeien en een sloot
Echtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand zn fotos alleen voor vrienden zichtbaar heeft maar die vriend geeft een linkje door dan kan je vervolgends de hele map bekijkennog zon goede beveiliging
En wat in de naam van Satans groene penis schiet je daar mee op?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef kloas_wokkel het volgende:
moet je uitloggen naar je profiel gaan en beetje op F5 lopen rammen..
hoevaak je bent "bekeken" schiet omhoog
hoax of link per pmquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Impala-neuker het volgende:
Seau, die foto's in haar gmail! Minderjarig bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig.quote:Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes nadat mijn bericht vanavond per ongeluk naar heel veel mensen op hyves is verstuurd...
Ik wilde net mijn wachtwoord veranderen maar nou heeft iemand anders dat al gedaan!! Nu kan ik niet meer bij mijn oude email!
Zou iemand me kunnen helpen?? Wie heeft het veranderd??? Asjeblieft via hyves sturen, of naar mn nieuwe adres vera.vd.swaan@gmail.com
Alvast bedankt!!!!!
(k) vera
Minderjarige impala's welteverstaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Impala-neuker het volgende:
Jij bent snel bekeerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef SharkPB het volgende:
en hoe kom ik nu in dat e-mail account van haar? ;]
iemand een nieuw wachtwoord?
quote:
Gokje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Impala-neuker het volgende:
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Waar ergens staat het verhaal? Link in de OP werkt niet.
Gisteren in de kroeg vertelde je me nog wat anders, Paul.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef FlashingLights het volgende:
Ik zeg altijd maar anonimiteit is een groot goed.
daarom moet je ook nooit van die 'schokkende' fotos er opzetten die alleen je so called vrienden mogen zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand zn fotos alleen voor vrienden zichtbaar heeft maar die vriend geeft een linkje door dan kan je vervolgends de hele map bekijkennog zon goede beveiliging
Ah tnx.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensen
Zodat iemand haar mail kon checken of ze geslaagd was voor iets ofzo, en dan gesmst kon worden door die vriend(in).quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
Dat snap ik ook niet. Waarom geeft ze überhaupt haar wachtwoord weg?
Omdat EnDanDit sneller en toffer is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zodat iemand haar mail kon checken of ze geslaagd was voor iets ofzo, en dan gesmst kon worden door die vriend(in).
Want ze kon die dag niet op internet.
Waarom staat dit trouwens nog niet op FP![]()
quote:21-02 11:13: Tijmen heeft de tieten gezien van Vera
Die is nu toe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op haar hyveshttp://veerswaantje.hyves.nl/
Wat een goudvis!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
k heb meer het idee dat het aan de computerkunde van vera ligt......
D'r nieuwe gmail doet het ook al niet meer.
De 427 vrienden zijn dan vals. En dit volgens het adagium: 'Als je wint, heb je vrienden.'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:14 schreef MichielPH het volgende:
Hoe komt ze daan aan 600 mensen? ze heeft maar 173 hyvesvrienden namelijk.
Alle? Daar heeftie een flinke dagtaak aan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef __________ het volgende:
Ach man wat zeur je. Op Fok leest Danny alle PM's.
Hackerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Een hacker heeft het wachtwoord veranderd en zal het wachtwoord nu met zijn leven bewaken.![]()
Welke symbolische prijs kan onze geliefde vriendin winnen voor deze catastrofale blunder?
Hacker is inderdaad een groot woord, misschien komt het woord scriptkiddie in de buurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:17 schreef frenkck het volgende:
[..]
Hacker? Noem je iemand die het wachtwoord van een mail account veranderd als je het wachtwoord gewoon bekend is al een hacker
?
Ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hacker is inderdaad een groot woord, misschien komt het woord scriptkiddie in de buurt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef soylent het volgende:
Op een dag als vandaag,
De zon staat heel laag
Schijnt in mijn gezicht
Knijp ik mijn ogen dicht
En denk aan jou die bovenop me ligt zit.
Prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |