Neuh, eigenhandig gecopy-paste. Ben niet zo'n crea beaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef koei het volgende:
Aww, zelf gemaakt Poit?
Ik wil er niets over zeggen ivm spoilers, maar serieus ging nergens overquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Valt tegen? Kom op, het is gewoon een awesome film.
Ik kan niet wachten op de volgende film, waar Indy de Ark van de Autobots opgraaft
Die heb ik halverwege afgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iron Man vond ik ook leuk. Grote tegenvaller voor mij was "No country for old men".
Alsof je naar een vrouw aan het luisteren bent inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tis dat ik in gezelschap verkeerde, anders was ik hem waarschijnlijk ook niet uitgekeken. Die film ging echt nergens over. Al die lange monologen, op het laatst kon ik de concentratie niet opbrengen om er naar te luisteren.
Neuh, eigenlijk niet echt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga weer fijn naar mn werk. Mag weer eens tot 22:30u![]()
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je hoopt dat je thuiskomt van werk en er zit een chick op je te wachten?
![]()
Inmiddels wil ik ook eerst ffies douchen en eten ja. Jammer dat die twee niet zo makkelijk tegelijk gaan..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik val niet zo op het breaking & entering type, dus nee
Sowieso wil ik na een lange werkdag eerst zitten, eten en TV kijken. Pas daarna begint mjin sociale hersenkwab weer te functioneren.
Fitness.. Heb vaak goede voornemens maar na drie keer geweest te zijn haak ik alweer af..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Meestal kom ik thuis, eet ik snel wat voor de TV, dan evt 90 minuutjes sportschool, en dan douchen.
Dan begint m'n avond pas, en dan ben ik pas aanspreekbaar.
Nope. Te veel werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef koei het volgende:
Doen jullie eigenlijk al mee aan de EK pool?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:18 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Bernie, je had het over de Samsung LE 26 R 81? Die is gaaf, heb ik namelijk ook!
Volgens mij crew onlyquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef speknek het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de fokgames ek pool? Of is dat alleen voor c:rew?
Het is nog echt zo ookquote:Op zondag 8 juni 2008 17:32 schreef koei het volgende:
nee hoor, speknek mag ook meedoen!
Wachtwoord is koeiwins
Ik jat ff een post van Koei uit Het Grote Geheime Crew Forum:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iemand een link? Ik wil ook wel wat invullen.
Nouja ik heb m'n best gedaan.quote:Oy! De inschrijftermijn voor de EK Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
En dat is ook wat waard!quote:
Jij hebt geen recht van spreken, jij niet-voetbal-kunnen-voorspellende-damequote:
Wacht nou maar af.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Positie Naam Punten
1 Morthill 260
2 lizardtattoo 255
3 speknek 205
4 SpankmasterC 160
5 Rossdale 145
6 koei 120
7 PaRoDiUzZ 110
8 Notorious_Roy 105Roy
Ach joh, appeltje eitje!! Doe ik inmiddels ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Awwww. Kusje voor Roy
Ik heb net 20 km in 45 minuten gefietst. Pantani eat your heart out.
Petje af, ik moet dan echt heel stevig doortrappen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, appeltje eitje!! Doe ik inmiddels ook
Als je echt geen leven hebt dan kun je ook het doelsaldo en aantal kaarten invullen, en daar krijg je dan extra punten voor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Go Liz, go liz.
Hoe kan je nu al zoveel punten hebben eigenlijk, er zijn toch nog maar weinig wedstrijden gespeeld?
Ik weet het niet hoor, deze pool gaat dramatisch slechtquote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Roy heeft net pech dat ik niet meedoe, anders had ik onderaan gestaan. Ik sta steevast laatste met dat soort dingen.
Ik stap ook wel redelijk stevig door. Vervelend alleen als er auto's over de dijk rijden waardoor ik af moet remmen. Ben je gelijk uit je tempo.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Petje af, ik moet dan echt heel stevig doortrappen.
Ik heb even zitten kijken, maar bij alleen winnaars invullen krijg je dus ook punten voor het halen van 0 rode kaarten enzo. Als een team 0 doelpunten maakt verdien je daar ook op. Winnaar voorspellen alleen levert namelijk maar 5 punten op...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je echt geen leven hebt dan kun je ook het doelsaldo en aantal kaarten invullen, en daar krijg je dan extra punten voor.
Ik ben lui, echt aar(t)slui, dus heb alleen winnaars ingevuld, en alsnog sta ik hoog
Conclusie: ik ben beter dan de rest
Ja, zou best kunnen dat het instap is, ben niet bekend met de Civ reeks.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef koei het volgende:
Civilization Revolution, is dat die nieuwe maintream/instap Civilization, of verwar ik die nu met een ander spel?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Na Settlers 2 heb ik niet echt meer zo'n soort game gespeeld en toen ik de demo op de 360 probeerde was ik meteen enthousiastquote:Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen dat het instap is, ben niet bekend met de Civ reeks.
Ziet er leuk uit en werkt allemaal best lekker. Fijne is dat het makkelijk lekker laf op de bank gaat. Zo lang achter de PC zitten voor 1 potje trek ik niet meer.
Een beetje de SimCity Societies van de Civ reeks.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef koei het volgende:
Civilization Revolution, is dat die nieuwe maintream/instap Civilization, of verwar ik die nu met een ander spel?
Settlers 2 10th anniv. kan ik ook aanbevelen, alleen jammer dat ze de rare gedachtenkronkels van leger-plaatsing uit het origineel ook hebben meegenomen, het is echt onmogelijk om je legers goed te managen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Na Settlers 2 heb ik niet echt meer zo'n soort game gespeeld en toen ik de demo op de 360 probeerde was ik meteen enthousiast
Ja ok, hij vult standaard overal 0 in, en dat blijkt soms ook te kloppen...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken, maar bij alleen winnaars invullen krijg je dus ook punten voor het halen van 0 rode kaarten enzo. Als een team 0 doelpunten maakt verdien je daar ook op. Winnaar voorspellen alleen levert namelijk maar 5 punten op...
Ja, had vorige week ook een enorme dip week. Misschien wel een weertechnisch probleem. Ben vandaag een stuk fanatieker terwijl een een veel zwaarder weekend gehad heb. Ach ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Crap, vrijdag een deadline voor de uitgever, dus extra lang doorwerken. Vorige week veel te lui geweest.
Like you'd have it any other way!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dan word ik gewoon gedwongen om passief voor de TV te gaan hangen.
Niemand had dat verwacht. Radio commentaar is inderdaad veel leuker, jammer alleen dat radio en tv niet gelijk lopen. Ik vind het wel leuker om te zien hoor. Paar vrienden erbij, paar biertjes erbij. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef Laniboekje het volgende:
Hahaha. 3-0. Wie had dat gedacht?
Ik moest gisteren tot 21.00u werken dus ik heb in de auto naar de wedstrijd geluisterd. Dat is veel toffer omdat je dan eigenlijk je eigen fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er op zo'n veld uit ziet. En als dan de radiopresentatoren uit hun dak gaan dan weet je dat het prijs is. Ik vond het wel grappig. Tweede helft overigens netjes thuis op de tv gekeken.
Goedemorgen overigens! Weer een werkdag voor de boeg.
Is dat net zoiets als een aso-sjaal?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef Poit het volgende:
Hi all,
Jullie zijn de gelukkige winnaars van de Trom-Pet actie op de weblog. Zouden jullie aan mij jullie adresgegevens kunnen pm-en zodat ik ervoor kan zorgen dat de Trom-Pet jullie kant op gaat.
Op de Weblog een trom-pet gewonnen
Zoiets ja, alleen dan minder warmquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef Poit het volgende:
Hi all,
Jullie zijn de gelukkige winnaars van de Trom-Pet actie op de weblog.
Op de Weblog een trom-pet gewonnen
Ja, ik ook inderdaad. Vanmorgen wel in een recordtijd naar m'n werk gefietst..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:Ik was gisteren echt veeeel te laat thuis.
Dus vannochtend echt afzien.
WTFquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ook inderdaad. Vanmorgen wel in een recordtijd naar m'n werk gefietst..
35 minuten...
Geen idee, van een engels forum.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn reclamefoto's, staan in verschillende tijdschriften.quote:
Oei,quote:
Tis dus wel officieelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn reclamefoto's, staan in verschillende tijdschriften.
Het komt nu zeker een beetje Calimero over als ik zeg dat de puntentelling niet eerlijk is? Hoe kan iemand die 0-0 'voorspelt' ook een winnaar voorspellen en daarmee op de 3e plek staan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
1 Morthill 320
2 lizardtattoo 295
3 SpankmasterC 280
4 speknek 255
5 koei 185
6 Rossdale 185
7 PaRoDiUzZ 170
8 Notorious_Roy 145ik ben en blijf de man
Ik baal er van dat er mensen zonder verstand van voetbal boven me staan ja. Van Morthill kan ik het overigens wel hebben, die heeft ook daadwerkelijk wel eens voetbal gekeken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef koei het volgende:
Huilie! Je baalt gewoon omdat jjij daar niet aan gedacht hebt en overal foute scores hebt ingevuld
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik baal er van dat er mensen zonder verstand van voetbal boven me staan ja. Van Morthill kan ik het overigens wel hebben, die heeft ook daadwerkelijk wel eens voetbal gekeken.
Nee, gelijk heb jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mn voetbal hart, wat doe je!
Maarja, je hebt ergens wel gelijk, 0-0 als ik gewoon een winnaar uitkies is een beetje vaagjes,maar het zal mij nu ook echt wat uitmaken
De luiheid regeert!
[wise nerd mode]quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb jeNet als met dat doelpunt van Oranje, who cares dat het buitenspel was
Nee, ik heb de verklaring van de FIFA ook gelezen ja, maar die is anders dan hoe ik er over denkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
[wise nerd mode]
Het was geen buitenspel
[/wise nerd mode]
De wereld zou een stuk beter worden als men meer naar mij zou luisterenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:11 schreef koei het volgende:
Af en toe ben je wel schattig hoor Roy... Zo vast blijven houden aan je eigen mening terwijl je nooit gelijk hebt
Ooh, nee, dan is het goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de verklaring van de FIFA ook gelezen ja, maar die is anders dan hoe ik er over denk
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Maar met jou is het toch altijd lachen gieren brullen, Koei.
Wanneer speelt Nederland weer?
Als het op het eind 3-2 zou staan zou er flink wat commotie over zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb jeNet als met dat doelpunt van Oranje, who cares dat het buitenspel was
Boeiend, we waren twee jaar geleden ook flink genaait met die scheidsrechter die té veel rode kaarten uitdeelde (ik weet die namen allemaal niet meer enzo).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het op het eind 3-2 zou staan zou er flink wat commotie over zijn ontstaan.
Ik zie niets verkeerds staanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net een stukje van dat EK Lingerie gekeken. Wat een bedroevend slecht programma zegNa het schot op doel ook het langzaam in herhaling nog een keer laten zien, maar dan ingezoemd op de kont van degene die schet, en nog een keer ingezoomd op de kont van de keepster
Als ze ingezoomd stonden op hun ruggen, dan was het pas een bedroevend slecht programma geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net een stukje van dat EK Lingerie gekeken. Wat een bedroevend slecht programma zegNa het schot op doel ook het langzaam in herhaling nog een keer laten zien, maar dan ingezoemd op de kont van degene die schet, en nog een keer ingezoomd op de kont van de keepster
Zelfs ik, als Gezonde Hollandsche Man, kan daar niet naar kijken zonder een beetje te spugen. Dat is zo ont-zet-tend slecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef koei het volgende:
Gelukkig is jouw mening niet bepalend voor de spelregels van het voetbal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de verklaring van de FIFA ook gelezen ja, maar die is anders dan hoe ik er over denk
Bij deze is dus bewezen dat je geen Gezonde Hollandsche Man bent, het is gewoon een brilajnt concept wat geweldig is uitgevoerd! Domme dozen in weinig kleren die voetballenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Zelfs ik, als Gezonde Hollandsche Man, kan daar niet naar kijken zonder een beetje te spugen. Dat is zo ont-zet-tend slecht.
Zelfs de jaarlijkse Koninginnedagregistratie is spannender dan die dozen die ergens in hun ondergoed tegen een balletje lopen te schoppen.
Mja, vind het alleen altijd zo'n afknapper als ze moeten schieten/keepen, ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij deze is dus bewezen dat je geen Gezonde Hollandsche Man bent, het is gewoon een brilajnt concept wat geweldig is uitgevoerd! Domme dozen in weinig kleren die voetballen
Je hebt geen visie Spankyquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij deze is dus bewezen dat je geen Gezonde Hollandsche Man bent, het is gewoon een brilajnt concept wat geweldig is uitgevoerd! Domme dozen in weinig kleren die voetballen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Die meiden krijgen er ook echt maar 50 euro voor ofzo
Ik ken een meid die 2 jaar terug meedeed met dat gedoe. Grote kans dat ze er nu weer in zit, maar ik heb het gelukkig nog niet gezien.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]respect voor je keuzes in vrouwen met wie je omgaat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]respect voor je keuzes in vrouwen met wie je omgaat
Scolari (coach Portugal) is het met me eens:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet bepalend voor de spelregels van het voetbal.
quote:Over het doelpunt was de bondscoach van Braziliaanse afkomst ook duidelijk: “Voor mij was dat wel buitenspel. "In theorie misschien niet, maar ik vind dat de praktijk maandagavond de theorie heeft ingehaald." Ricardo Carvalho, verdediger van de Portugezen, sloot zich bij de woorden van zijn trainer aan.
Pff, ik vind dat echt onzin. De praktijk heeft helemaal de theorie niet ingehaald. Ookal had die verdediger daar nu geblesseerd gelegen door toedoen van een aanvaller, ok. In dit geval werd hij omver geduwd door z'n eigen keeper en was er niets aan de hand, dus is hij nog in het spel, dus heft hij de buitenspelval op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Scolari (coach Portugal) is het met me eens:
[..]
Da's Goobaa! Uit Viva Pinata! Da's een tof schaap. Ik heb het oranje gemaakt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef Poit het volgende:
Wat heb jij nou voor eng schaap als avatar??
Klaar als een klontje, ik snap niet eens dat mensen het als buitenspel kunnen zien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, ik vind dat echt onzin. De praktijk heeft helemaal de theorie niet ingehaald. Ookal had die verdediger daar nu geblesseerd gelegen door toedoen van een aanvaller, ok. In dit geval werd hij omver geduwd door z'n eigen keeper en was er niets aan de hand, dus is hij nog in het spel, dus heft hij de buitenspelval op.
Duidelijk. Punt. Discussie gesloten.
Tijd voor bier..
[ afbeelding ]
Ja, da's waar. Ik fietste ook in een T-shirt, was blijkbaar de enige. Hoop aparte blikken. Toen ik aankwam zo'n lekkere tinteling in je armenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moest vanmorgen vroeg al door de regen in m'n shirtje. Maar je krijgt het vanzelf warm.
WTF heh, allemaal tekens die ik nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef speknek het volgende:
Misschien wel het mooiste stukje logica:
http://en.wikipedia.org/w(...)completeness_theorem
En typische vragen:
http://www.cs.uu.nl/docs/vakken/lv/sommen1220.pdf
(alhoewel ik niet precies weet welke studie SpankmasterC doet, dat verschilt nogal natuuriljk)
Een Albert Heijn nieuwe stijlquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wie zei er ook alweer dat ik een loser/huilie/etc was?
Dikke kans dat die nog gaan verschijnen jaquote:
In de poule heb ik 1 - 1 ingevuld, maar jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hebben we een kans vanavond? Wat is je voorspelling?
Nieuwe lingerielijn van de grote supermarktketen?quote:
Nou, ik zat woensdag dus dat EK lingerie te kijken, en daar kwam gewoon een setje voorbij dat ik ook hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe lingerielijn van de grote supermarktketen?
En de modellen dan laten voetballenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe lingerielijn van de grote supermarktketen?
Zo kom je er weer mooi goed vanafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef koei het volgende:
Mn collega is om 11 uur voor het laatst dus die deelt taart uit = geen tijd voor presentatie
Haha, serieus in de doos ookquote:Ik ga vanavond voetbal kijken bij mn ouders. Mn moeder gaat vanmiddag de nieuwe enorme full hd ambilight tv aansluiten. Die hebben ze al bijna een maand in doos in huis staan
Dan reserveer ik bij deze jouw huidige HD ready TV.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef koei het volgende:
Ja, echt zo zonde... En mn vader heeft hem voor het EK gehaaldIk heb gezegd dat als hij vanavond als ik daar kom eten nog in doos staat ik hem mee naar huis neem. Dat kan je zo'n mooie tv niet aan doen...
Nee joh, mijn TV is al 55 cm, en je weet hoe klein die is. Die van je ouders is een cm of 75/80 denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef koei het volgende:
een breedbeeld van JVC, redelijk normaal formaat. 50 cm breed ofzo?
Agree.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik dacht dat die serie gecancelled was
Ik ben er ooit aan begonnen, maar het kon mijn aandacht niet lang vasthouden.
quote:1 Mindcracker 655
2 Notorious_Roy 555
3 lizardtattoo 545
4 Morthill 545
5 koei 450
6 SpankmasterC 445
7 speknek 405
8 Nighthawk85 390
9 Rossdale 375
10 PaRoDiUzZ 355
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef koei het volgende:
Ja Roy, wees er maar trots op dat je ergens bovenaan staat vanwege bonuspunten die je kreeg voor googlevragen, in plaats van door je eigen kunnen
Waarom? Omdat ik oplet en extra vragen beantwoord? Bij de Kerstprijsvraag wordt ook de helft genaaid omdat ze niet 's nachts om 4u op IRC zitten voor bonuspunten. Ik ben het met Koei eens dat 50 punten veel te veel is, maar daarnaast vind ik het ook niet kloppen dat je punten krijgt voor een 0-0 uitslag als je ook een winnaar hebt gekozen. De pool kan voor het volgende EK/WK een stuk beter wat betreft de puntentelling.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
haha, pwned.
Ik heb net teveel taart op. Ik ben misselijk en ik moet nog een uur.
Ik ben der ook stil vanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Doodstil sinds de wedstrijd.
Voor onze weddenschap tellen de vragen niet mee, maar voor die Jupiler prijzen wel. Nu je zin?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:23 schreef koei het volgende:
waarom klopt het niet dat je punten voor 0-0 krijgt als je ook een winnaar hebt gekozen? Dat zou zeggen dat jij geen scores voor de finalist in kan vullen omdat je een heel ander team als EK winnaar hebt gekozen
Spanky heeft gewoon de helft van de uitslag goed in veel gevallen, en daar verdien je gewoon punten mee. Kansen spreiden noemen ze dat. Net als van die mensen die in het casino op de bovenste 12 en de onderste 12 cijfers spelen. Dan heb je meer kans om te winnen, maar je winst is wel minder.
Maar goed Roy, als jij zo wil winnen dan doe je je best maar. Ik zou liever op eigen kwaliteiten winnen. Wat mij betreft sta je nu dus ook maar 5 punten boven mij.
Ja duh.quote:
ik heb interessequote:Op zondag 15 juni 2008 15:15 schreef koei het volgende:
gewoon een rondje uit een stuk triplex zagen, spijker er doorheen slaan en zo'n figuurtje erop prikken!
Ja, ik heb niks met action figures... Ik heb voor de liefhebber nogwel een Soul Calibur II poppetje in doos, gratis af te halen
Ik ben volgende week zondag in Utrecht, http://forum.fok.nl/topic/1155582quote:
Ja, your U is altijd lekker centraal enzo! Ondanks dat tegenwoordig 70% van de crew uit de omgeving Den Haag komt volgens mijquote:
Ik ging van de week op Ebay kijken, Chrono Trigger voor 2,50. Loopt morgen af. Staat inmiddels op 50 ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverdomme ik was eBay vergeten te checken en nu ben ik een Xbox van 27 euro misgelopen!!!!11111111![]()
![]()
Om welke gaat het eigenlijk? en waarschijnlijk kan ik hem op komen pikken danquote:Op zondag 15 juni 2008 15:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben volgende week zondag in Utrecht, http://forum.fok.nl/topic/1155582
In GTA IV zit een personage dat Bernie heet.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:43 schreef RaymanNL het volgende:
Zo. Nieuwe week, nieuwe kansen
OMFG ik ben morgen jarig
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In GTA IV zit een personage dat Bernie heet.Die is zo gay als wat
Die is wel sexy jaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Want
[ afbeelding ]
Maar dan wel in man-size.
Necrid staat op het doosje, dus dat zal hem dan wel zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Om welke gaat het eigenlijk? en waarschijnlijk kan ik hem op komen pikken dan
Ja, maar is dat omdat hij zo grappig is, of omdat jouw korte termijn geheugen zo kort is?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Speknek, trouwens, die VGcats is echt de beste ooit, iedere keer als ik m zie lach ik weer
Ik vermoed eerlijk gezegd een combinatie van factorenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar is dat omdat hij zo grappig is, of omdat jouw korte termijn geheugen zo kort is?
Dat is tofquote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In GTA IV zit een personage dat Bernie heet.Die is zo gay als wat
Je moet het ook goed klaarmaken Koei.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef koei het volgende:
Pasta salade vind ik echt een van de slechtste uitvindingen ooit. Koude pasta is echt vies. Je gaat toch ook geen koude pizza eten
Oude DS en DS lite verkochtquote:Op maandag 16 juni 2008 15:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is tof![]()
RoyIk las dat je je oude DS had verkocht, heb je alweer een nieuwe
![]()
Een bord pasta laten afkoelen is nog geen pasta salade.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef koei het volgende:
Pasta salade vind ik echt een van de slechtste uitvindingen ooit. Koude pasta is echt vies. Je gaat toch ook geen koude pizza eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Pizza uit de koelkast =quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef koei het volgende:
[..]
Necrid staat op het doosje, dus dat zal hem dan wel zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oude DS en DS lite verkochtIk ben DS loos nu!
Plan is ook om er pas weer een te halen als ik Crisis Core heb uitgespeeld, of op vakantie ga.
I know. Maar je weet. Ik ben volwassen nu. Geen impuls aankopen meer en nadenken over m'n uitgaven.quote:
Ja maar impulsaankopen zijn tofquote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know. Maar je weet. Ik ben volwassen nu. Geen impuls aankopen meer en nadenken over m'n uitgaven.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know. Maar je weet. Ik ben volwassen nu. Geen impuls aankopen meer en nadenken over m'n uitgaven.
quote:
Je zult nooit zo Volwassen als mij worden, prutserquote:
Geen idee. Ben meer van de beelden en bustes dan actionfigures.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dus?
@ Sharkdoggie
Weet jij waar ik losse plateautjes kan kopen voor Action figures op te zetten?
Ze leveren die krengen standaard met gaten in hun poten, maar nooit met een plateau
omglol.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De batterij ging nog maar kort mee, hij werd smützig en groen is té cool.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
omglol.
Waarom dan je DS verkopen voordat je vervanging hebt? Waarom sowieso verkopen, als je toch alleen voor een ander kleurtje gaat?
Dat is zacht gezegd niet echt optimaal gebruik maken van je kapitaal.
Ik vind rood ook wel wat hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De batterij ging nog maar kort mee, hij werd smützig en groen is té cool.
Echt wel!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:46 schreef koei het volgende:
Ja, precies die iddquote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dus?
@ Sharkdoggie
Weet jij waar ik losse plateautjes kan kopen voor Action figures op te zetten?
Ze leveren die krengen standaard met gaten in hun poten, maar nooit met een plateau
Nee, en nu wordt het lastig...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:55 schreef koei het volgende:
Ach, het EK is nog niet afgelopen natuurlijk...
Rabbidsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Denk er maar even 'Bernie' op.
(ja okee je haat rabbids, maar dit is de enige rayman cake die er te vinden is)
Ik heb nog wel een koud biertje in de koelkast staanquote:
Klinkt aantrekkelijk. Zal vanavond eens lekker lang opblijvenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef koei het volgende:
Als je vanavond laat TV kijkt zie je genoeg vrouwen langskomen die ook op zoek zijn Poit, en tegenwoordig hebben ze ook mannen, alleen mogen die niet op TV. Dat lijkt me beter dan marktplaats, daarbij weet je nooit wat je nou precies koopt...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef koei het volgende:
Als je vanavond laat TV kijkt zie je genoeg vrouwen langskomen die ook op zoek zijn Poit, en tegenwoordig hebben ze ook mannen, alleen mogen die niet op TV. Dat lijkt me beter dan marktplaats, daarbij weet je nooit wat je nou precies koopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |