Neuh, eigenhandig gecopy-paste. Ben niet zo'n crea beaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef koei het volgende:
Aww, zelf gemaakt Poit?
Ik wil er niets over zeggen ivm spoilers, maar serieus ging nergens overquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Valt tegen? Kom op, het is gewoon een awesome film.
Ik kan niet wachten op de volgende film, waar Indy de Ark van de Autobots opgraaft
Die heb ik halverwege afgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iron Man vond ik ook leuk. Grote tegenvaller voor mij was "No country for old men".
Alsof je naar een vrouw aan het luisteren bent inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tis dat ik in gezelschap verkeerde, anders was ik hem waarschijnlijk ook niet uitgekeken. Die film ging echt nergens over. Al die lange monologen, op het laatst kon ik de concentratie niet opbrengen om er naar te luisteren.
Neuh, eigenlijk niet echt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga weer fijn naar mn werk. Mag weer eens tot 22:30u![]()
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je hoopt dat je thuiskomt van werk en er zit een chick op je te wachten?
![]()
Inmiddels wil ik ook eerst ffies douchen en eten ja. Jammer dat die twee niet zo makkelijk tegelijk gaan..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik val niet zo op het breaking & entering type, dus nee
Sowieso wil ik na een lange werkdag eerst zitten, eten en TV kijken. Pas daarna begint mjin sociale hersenkwab weer te functioneren.
Fitness.. Heb vaak goede voornemens maar na drie keer geweest te zijn haak ik alweer af..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Meestal kom ik thuis, eet ik snel wat voor de TV, dan evt 90 minuutjes sportschool, en dan douchen.
Dan begint m'n avond pas, en dan ben ik pas aanspreekbaar.
Nope. Te veel werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef koei het volgende:
Doen jullie eigenlijk al mee aan de EK pool?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:18 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Bernie, je had het over de Samsung LE 26 R 81? Die is gaaf, heb ik namelijk ook!
Volgens mij crew onlyquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef speknek het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de fokgames ek pool? Of is dat alleen voor c:rew?
Het is nog echt zo ookquote:Op zondag 8 juni 2008 17:32 schreef koei het volgende:
nee hoor, speknek mag ook meedoen!
Wachtwoord is koeiwins
Ik jat ff een post van Koei uit Het Grote Geheime Crew Forum:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iemand een link? Ik wil ook wel wat invullen.
Nouja ik heb m'n best gedaan.quote:Oy! De inschrijftermijn voor de EK Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
En dat is ook wat waard!quote:
Jij hebt geen recht van spreken, jij niet-voetbal-kunnen-voorspellende-damequote:
Wacht nou maar af.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Positie Naam Punten
1 Morthill 260
2 lizardtattoo 255
3 speknek 205
4 SpankmasterC 160
5 Rossdale 145
6 koei 120
7 PaRoDiUzZ 110
8 Notorious_Roy 105Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |