Neuh, eigenhandig gecopy-paste. Ben niet zo'n crea beaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef koei het volgende:
Aww, zelf gemaakt Poit?
Ik wil er niets over zeggen ivm spoilers, maar serieus ging nergens overquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Valt tegen? Kom op, het is gewoon een awesome film.
Ik kan niet wachten op de volgende film, waar Indy de Ark van de Autobots opgraaft
Die heb ik halverwege afgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iron Man vond ik ook leuk. Grote tegenvaller voor mij was "No country for old men".
Alsof je naar een vrouw aan het luisteren bent inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tis dat ik in gezelschap verkeerde, anders was ik hem waarschijnlijk ook niet uitgekeken. Die film ging echt nergens over. Al die lange monologen, op het laatst kon ik de concentratie niet opbrengen om er naar te luisteren.
Neuh, eigenlijk niet echt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga weer fijn naar mn werk. Mag weer eens tot 22:30u![]()
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je hoopt dat je thuiskomt van werk en er zit een chick op je te wachten?
![]()
Inmiddels wil ik ook eerst ffies douchen en eten ja. Jammer dat die twee niet zo makkelijk tegelijk gaan..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik val niet zo op het breaking & entering type, dus nee
Sowieso wil ik na een lange werkdag eerst zitten, eten en TV kijken. Pas daarna begint mjin sociale hersenkwab weer te functioneren.
Fitness.. Heb vaak goede voornemens maar na drie keer geweest te zijn haak ik alweer af..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Meestal kom ik thuis, eet ik snel wat voor de TV, dan evt 90 minuutjes sportschool, en dan douchen.
Dan begint m'n avond pas, en dan ben ik pas aanspreekbaar.
Nope. Te veel werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef koei het volgende:
Doen jullie eigenlijk al mee aan de EK pool?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:18 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Bernie, je had het over de Samsung LE 26 R 81? Die is gaaf, heb ik namelijk ook!
Volgens mij crew onlyquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef speknek het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de fokgames ek pool? Of is dat alleen voor c:rew?
Het is nog echt zo ookquote:Op zondag 8 juni 2008 17:32 schreef koei het volgende:
nee hoor, speknek mag ook meedoen!
Wachtwoord is koeiwins
Ik jat ff een post van Koei uit Het Grote Geheime Crew Forum:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iemand een link? Ik wil ook wel wat invullen.
Nouja ik heb m'n best gedaan.quote:Oy! De inschrijftermijn voor de EK Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
En dat is ook wat waard!quote:
Jij hebt geen recht van spreken, jij niet-voetbal-kunnen-voorspellende-damequote:
Wacht nou maar af.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Positie Naam Punten
1 Morthill 260
2 lizardtattoo 255
3 speknek 205
4 SpankmasterC 160
5 Rossdale 145
6 koei 120
7 PaRoDiUzZ 110
8 Notorious_Roy 105Roy
Ach joh, appeltje eitje!! Doe ik inmiddels ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Awwww. Kusje voor Roy
Ik heb net 20 km in 45 minuten gefietst. Pantani eat your heart out.
Petje af, ik moet dan echt heel stevig doortrappen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, appeltje eitje!! Doe ik inmiddels ook
Als je echt geen leven hebt dan kun je ook het doelsaldo en aantal kaarten invullen, en daar krijg je dan extra punten voor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Go Liz, go liz.
Hoe kan je nu al zoveel punten hebben eigenlijk, er zijn toch nog maar weinig wedstrijden gespeeld?
Ik weet het niet hoor, deze pool gaat dramatisch slechtquote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Roy heeft net pech dat ik niet meedoe, anders had ik onderaan gestaan. Ik sta steevast laatste met dat soort dingen.
Ik stap ook wel redelijk stevig door. Vervelend alleen als er auto's over de dijk rijden waardoor ik af moet remmen. Ben je gelijk uit je tempo.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Petje af, ik moet dan echt heel stevig doortrappen.
Ik heb even zitten kijken, maar bij alleen winnaars invullen krijg je dus ook punten voor het halen van 0 rode kaarten enzo. Als een team 0 doelpunten maakt verdien je daar ook op. Winnaar voorspellen alleen levert namelijk maar 5 punten op...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je echt geen leven hebt dan kun je ook het doelsaldo en aantal kaarten invullen, en daar krijg je dan extra punten voor.
Ik ben lui, echt aar(t)slui, dus heb alleen winnaars ingevuld, en alsnog sta ik hoog
Conclusie: ik ben beter dan de rest
Ja, zou best kunnen dat het instap is, ben niet bekend met de Civ reeks.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef koei het volgende:
Civilization Revolution, is dat die nieuwe maintream/instap Civilization, of verwar ik die nu met een ander spel?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Na Settlers 2 heb ik niet echt meer zo'n soort game gespeeld en toen ik de demo op de 360 probeerde was ik meteen enthousiastquote:Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen dat het instap is, ben niet bekend met de Civ reeks.
Ziet er leuk uit en werkt allemaal best lekker. Fijne is dat het makkelijk lekker laf op de bank gaat. Zo lang achter de PC zitten voor 1 potje trek ik niet meer.
Een beetje de SimCity Societies van de Civ reeks.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef koei het volgende:
Civilization Revolution, is dat die nieuwe maintream/instap Civilization, of verwar ik die nu met een ander spel?
Settlers 2 10th anniv. kan ik ook aanbevelen, alleen jammer dat ze de rare gedachtenkronkels van leger-plaatsing uit het origineel ook hebben meegenomen, het is echt onmogelijk om je legers goed te managen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Na Settlers 2 heb ik niet echt meer zo'n soort game gespeeld en toen ik de demo op de 360 probeerde was ik meteen enthousiast
Ja ok, hij vult standaard overal 0 in, en dat blijkt soms ook te kloppen...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken, maar bij alleen winnaars invullen krijg je dus ook punten voor het halen van 0 rode kaarten enzo. Als een team 0 doelpunten maakt verdien je daar ook op. Winnaar voorspellen alleen levert namelijk maar 5 punten op...
Ja, had vorige week ook een enorme dip week. Misschien wel een weertechnisch probleem. Ben vandaag een stuk fanatieker terwijl een een veel zwaarder weekend gehad heb. Ach ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Crap, vrijdag een deadline voor de uitgever, dus extra lang doorwerken. Vorige week veel te lui geweest.
Like you'd have it any other way!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dan word ik gewoon gedwongen om passief voor de TV te gaan hangen.
Niemand had dat verwacht. Radio commentaar is inderdaad veel leuker, jammer alleen dat radio en tv niet gelijk lopen. Ik vind het wel leuker om te zien hoor. Paar vrienden erbij, paar biertjes erbij. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef Laniboekje het volgende:
Hahaha. 3-0. Wie had dat gedacht?
Ik moest gisteren tot 21.00u werken dus ik heb in de auto naar de wedstrijd geluisterd. Dat is veel toffer omdat je dan eigenlijk je eigen fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er op zo'n veld uit ziet. En als dan de radiopresentatoren uit hun dak gaan dan weet je dat het prijs is. Ik vond het wel grappig. Tweede helft overigens netjes thuis op de tv gekeken.
Goedemorgen overigens! Weer een werkdag voor de boeg.
Is dat net zoiets als een aso-sjaal?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef Poit het volgende:
Hi all,
Jullie zijn de gelukkige winnaars van de Trom-Pet actie op de weblog. Zouden jullie aan mij jullie adresgegevens kunnen pm-en zodat ik ervoor kan zorgen dat de Trom-Pet jullie kant op gaat.
Op de Weblog een trom-pet gewonnen
Zoiets ja, alleen dan minder warmquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef Poit het volgende:
Hi all,
Jullie zijn de gelukkige winnaars van de Trom-Pet actie op de weblog.
Op de Weblog een trom-pet gewonnen
Ja, ik ook inderdaad. Vanmorgen wel in een recordtijd naar m'n werk gefietst..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:Ik was gisteren echt veeeel te laat thuis.
Dus vannochtend echt afzien.
WTFquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ook inderdaad. Vanmorgen wel in een recordtijd naar m'n werk gefietst..
35 minuten...
Geen idee, van een engels forum.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn reclamefoto's, staan in verschillende tijdschriften.quote:
Oei,quote:
Tis dus wel officieelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn reclamefoto's, staan in verschillende tijdschriften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |