Ik hoop het ook! Gister ben ik even de klas ingelopen was leuk, hij krijgt 2 juffen, de 1 is een oud collega van mij en de ander is de moeder van een vroeger klasgenootje van mijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:31 schreef bixister het volgende:
leuk moussy! en spannend! ik hoop dat ie het er erg naar z'n zin zal hebben.
AAAH... Wat liehief!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef moussy het volgende:
Jaaah spannend, als een verlegen jongetje ging hij de klas in, ging netjes in de kring zitten en ik ben gegaan
Heel schattig, de juf zegt jij bent vast Cas... Neeeee zegt ie, ik ben vier!! Oftewel, Cas was erg gespannen
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, hoe was die test? Moest hij 6 minuten lezen en dan kijken hoeveel zinnen hij kon lezen (en dan de goede zinnen tellen) of moest hij 36 zinnen lezen en dan kijken hoe lang hij erover deed en hoeveel hij goed had? In geval 2 kan ik me voorstellen dat het een ander percentage is, wat berekend wordt aan de hand van een rekenmodel (een beetje zoiets als bij de AVI toetsen).
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef bixister het volgende:
van augustus 2003.(net als piet.
). toch, mous?
maar (en ik ga nog even verder voor m'n beurt) hij gaat naar een andere school binnenkort, vandaar dat ie ging wennen.
'nee ik ben 4'![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef chacama het volgende:
Wij nog twee weken. En dan inderdaad op mijn vrije dagen ook leuke dingen doen. Wie doet er mee aan een dagje Blijdorp?
het lijkt me toch dat als je als ouder je kind achter een pc laatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Er zitten hier een aantal mensen met pubers.
Wat doet dit bericht met jullie?
Erg kort door de bocht.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat als je als ouder je kind achter een pc laat
dat je er goed voor zorgt dat er een goede firewall en virusscanner op je pc hebt staan
niet kort door de bochtquote:
dat ben ik met je eensquote:Niet elke ouder heeft zoveel verstand van computers. Onder de jonge generatie zijn er genoeg die hun computerkennis op school op doen of bij vriendjes.
Misschien zou er ook gekeken moeten worden naar een (eventueel anoniem) meldpunt voor de kinderen die met zoiets te maken krijgen. Een soort kindertelefoon ofzo, waar ze geholpen kunnen worden met de aanpak van zoiets zonder dat ze naar hun ouders toe moeten.
Het lijkt me voor een kind erg moeilijk om met zo'n (chantage)verhaal naar je ouders of een leerkracht te stappen.
dat vind ik onverantwoord gedrag van de ouderquote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef Verida het volgende:
@Ynske, ik geloof best dat er bij elke provider goede veiligheidsprogramma's worden aangeboden, alleen niet alle ouders zijn daarvan op de hoogte. Hoe vreemd het jou misschien ook in de oren klinkt, ik ken zat mensen in mijn omgeving waarvan de kinderen een computer op hun kamer hebben om te msn-nen of voor schoolwerk terwijl de ouders totaal geen verstand hebben van computers en ook geen idee hebben van wat hun pubers op hun computers doen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Het rapport is daarAlles ruim voldoende tot goed. Hij heeft alleen nog geen beoordeling voor Duits omdat dit het eerste jaar is dat hij Duits heeft geleerd (maar de enige aanmerkingen die ik erbij zie staan is dat hij de zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter moet schrijven en dat hij soms op elkaar lijkende woorden in NL en D verwisselt).
Hij gaat dus nu naar de derde klas, ofwel groep 5
Zijn pas overgestapt op een electrische, die geeft ook aan dat je lang genoeg gepoetst hebt.Vond ie geweldig! Mocht ook zelf het kleurtje van het ringetje uitkiezen enzo...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Myrthe en Poemojn, welkom in dit topic
Vamp, die periodes zijn hartstikke lastigTandenpoetsen moet nu eenmaal... kun je niet een tikkie "chanteren" met zo'n tandenborstel met een lichtje erin of zo? (Die geven aan hoe lang ze moeten poetsen)
Dit gevecht had ik ook met kleuter hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zijn pas overgestapt op een electrische, die geeft ook aan dat je lang genoeg gepoetst hebt.Vond ie geweldig! Mocht ook zelf het kleurtje van het ringetje uitkiezen enzo...
Maar het gaat alleen met "vechten" (Hem stevig vasthouden en dan maar zo goed mogelijk poetsen ) En dat wil ik zoooooo niet!!
Dat werkt hier ook al nie tmeerquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit gevecht had ik ook met kleuter hier.Hij verrekte het gewoon zijn mond open te doen.
![]()
Nu heb ik een spelletje bedacht waarbij hij óf een haai is die in billen gaat bijten (en dan als zijn mond nog niet ver genoeg open is: uh haai? ik heb echt heeeeeele dikke billen hoor)
En om zijn voortanden te poetsen is hij een Tijger.
Werkt als de brandweer hier
Vergeet ik Christan te noemen.Wat doe je het goed!
Hier hebben we afgelopen woensdag de afscheidsmusical gehad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat met Christan.
Moussy, wat leuk dat je samen met Cas zo'n geheimpje hebt! Kan ie dan ook echt goed zijn mond houden? Hebben jullie al een naam bedacht voor het nieuwe poesje?
Ik ben ook zo blij dat het vakantie is! Maar ik had het ook wel een beetje moeilijk hoor, deze laatste schooldag. Het gaat zó vreselijk hard. Tristan straks naar groep 3, geen kleuter meer. Hij had zo'n ontzettend lieve juf in groep 1/2, maar gelukkig krijgt hij volgend jaar ook een schat (een juf die Wouter en Sterre allebei ook gehad hebben, en waarvan ze zeggen dat dat hun favoriete juf aller tijden is). En Wouter naar groep 7 en Sterre naar groep 6, voor ik het weet zijn ze naar het vervolgonderwijs!
De uitleg staat op de boekenpagina, het is eigenlijk voor kinderen van 10 en ouder maar aangezien Timo werkelijk alles leest en dit boek hem aansprak...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Stout, gefeliciteerd met TimoWat is dat voor boek? De titel klinkt zo volwassen
Wel met de Thalys, maar dat was naar Brusselquote:Op maandag 30 juni 2008 11:02 schreef livelink het volgende:
Nou, dat is inderdaad geen straf, Rewimo. Ik dacht dat jij een keer met de Thalys naar Eurodisney was geweest. Ik herinner me nog foto's van een totaal verbijsterde Christan, vanwege de verrassing.
De eerste keer dat ik dat merkte vond ik dat ook heel fijn (en nog steeds natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef snoopy het volgende:
Dat lijkt me heel fijn als een juf je kind net zo ziet als jij ET![]()
Ik vind het zelf best spannend hoe dat straks zal gaan op de basisschool met Morris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |