tja, kan toch gebeuren?quote:Op vrijdag 6 juni 200808:23 schreef JortK het volgende:
Top luchtmacht VS weg na blunders met kernwapens Niet te geloven [afbeelding]
Ziggo = UPC toch?quote:Op vrijdag 6 juni 200808:16 schreef JortK het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen inderdaad dat Ziggo kut, maar UPC is al helemaal [afbeelding]
Nee, Ziggo is kutema, @farawayfromhome en multikutkabelquote:
Nee. Tiscali Telfortquote:
Oh. De 3 andere partijen dus. Dacht dat UPC er ook in zatquote:Op vrijdag 6 juni 200808:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Ziggo is kutema, @farawayfromhome en multikutkabel
UPC is nog steeds gezellig alleen. AL zal dat ook vast veranderen. Geen problemen meer met UPC, maar goed, mij kennen ze nu ook persoonlijk. En mijn baas was niet blij met de telefoonrekening [afbeelding]
antispam maatregel.. gelieve helemaal niet meer te postenquote:Op vrijdag 6 juni 200808:56 schreef Pheno het volgende:
Ik voer 1x wat in en krijg een "mag niet 2x hetzelfde invoeren" melding [afbeelding]
Kutsoftwarequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
antispam maatregel.. gelieve helemaal niet meer te posten
fappen op dagcijfers is zo Mei 2008quote:Op vrijdag 6 juni 200810:10 schreef Pheno het volgende:
Waar zijn de dagcijfers, fapfapfap
Oh, ik dacht 2005quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
fappen op dagcijfers is zo Mei 2008
Zal het door mijn topictitel komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:22 schreef OA het volgende:
Blijkbaar zijn er nog geen dagcijfers van gisteren...
ik heb regelmatig een geheel witte paginaquote:Op vrijdag 6 juni 200810:21 schreef Pheno het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb regelmatig een geheel witte pagina
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 200810:22 schreef OA het volgende:
Blijkbaar zijn er nog geen dagcijfers van gisteren... [afbeelding]
zal het zijn jaquote:
zou ook een hoop oplossenquote:Op vrijdag 6 juni 200810:37 schreef Pheno het volgende:
Dat zou een hoop verklaren.
quote:
Jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
kater /mad
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |