abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:14:21 #201
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_59185109
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:16 schreef P-taa het volgende:
24? en nog geen rijbewijs? Een afknapper vind ik een groot woord maar het is wel raar.. Mijn ouders hebben mijn lessen ook nooit betaald.. Ok.. je studeert.. Maar je kunt er toch voor sparen? En wanneer je afgestudeerd bent.. En wanneer je op zoek gaat naar een baan... Zal je waarschijnlijk toch een rijbewijs nodig hebben... En om die dan nog eens te gaan halen...

Een auto kun je altijd nog gaan kopen.. maar een rijbewijs is gewoon heel praktisch...
Nou ja raar.
Ik was ook keurig aan het sparen voor mijn rijbewijs maar ging op mijn 18de het huis uit om verder te kunnen leren. Het geld dat ik destijds had opgespaard ging grotendeels op aan spullen die ik nodig had voor school.

Maar het einde van mijn schooltijd komt nu ook in zicht en ik zal voor een toekomstige baan waarschijnlijk wel een rijbewijs moeten bezitten.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_59185324
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:16 schreef P-taa het volgende:
24? en nog geen rijbewijs? Een afknapper vind ik een groot woord maar het is wel raar.. Mijn ouders hebben mijn lessen ook nooit betaald.. Ok.. je studeert.. Maar je kunt er toch voor sparen? En wanneer je afgestudeerd bent.. En wanneer je op zoek gaat naar een baan... Zal je waarschijnlijk toch een rijbewijs nodig hebben... En om die dan nog eens te gaan halen...

Een auto kun je altijd nog gaan kopen.. maar een rijbewijs is gewoon heel praktisch...
Wat je raar noemt... De meeste studenten - zeker in Amsterdam - hebben gewoon niks aan een auto, punt. Zijn ze 24/25 dan studeren ze af en rond die tijd gaan ze hun rijbewijs halen en met hun eerste echte baan kopen ze hun eerste auto. Wat is daar in godsnaam raar aan?

In pauperkringen (zo noem ik het maar even) gaat men met 18 jaar vrij snel fulltime werken en daarbij past ook een auto, waarbij nog komt wat hiervoor genoemd werd: in die kringen ben je een rare vogel zonder auto/rijbewijs.

Overigens heb ik ooit eens gehoord dat in Zweden mannen pas op hun 20e ofzo mogen rijden, omdat mannen voor die leeftijd teveel brokken maken. Eigenlijk niet eens zo'n gek plan; hoe vaak lees je niet over zo'n pet-met-oorbel-sjonnie van 18 die op z'n eerste ritje met 200 uit de bocht vliegt.

Anyway, iets heel anders is als het niet-rijden op late leeftijd te maken heeft met faalangst oid. Een vriend van me heeft wel zn rijbewijs maar maakte bij zn eerste ritjes een paar deuken in de auto van zn ouders. Sindsdien rijdt hij niet meer en wordt hij heel boos/defensief als je 'm vraagt wanneer hij nou weer eens gaat rijden.
pi_59185887
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Wat je raar noemt... De meeste studenten - zeker in Amsterdam - hebben gewoon niks aan een auto, punt. Zijn ze 24/25 dan studeren ze af en rond die tijd gaan ze hun rijbewijs halen en met hun eerste echte baan kopen ze hun eerste auto. Wat is daar in godsnaam raar aan?

In pauperkringen (zo noem ik het maar even) gaat men met 18 jaar vrij snel fulltime werken en daarbij past ook een auto, waarbij nog komt wat hiervoor genoemd werd: in die kringen ben je een rare vogel zonder auto/rijbewijs.

Overigens heb ik ooit eens gehoord dat in Zweden mannen pas op hun 20e ofzo mogen rijden, omdat mannen voor die leeftijd teveel brokken maken. Eigenlijk niet eens zo'n gek plan; hoe vaak lees je niet over zo'n pet-met-oorbel-sjonnie van 18 die op z'n eerste ritje met 200 uit de bocht vliegt.

Anyway, iets heel anders is als het niet-rijden op late leeftijd te maken heeft met faalangst oid. Een vriend van me heeft wel zn rijbewijs maar maakte bij zn eerste ritjes een paar deuken in de auto van zn ouders. Sindsdien rijdt hij niet meer en wordt hij heel boos/defensief als je 'm vraagt wanneer hij nou weer eens gaat rijden.
Raar is misschien een verkeerde woordkeuze.. maar het is zeker praktisch je rijbewijs zo snel mogelijk te halen aangezien de lessen, brandstof en belastingen steeds duurder worden.. En wanneer je gewoon netjes en defensief rijdt is er niks aan de hand. Zelf ben ik 21 en geniet al 3 jaren van mijn rijbewijs.. nooit een ongeluk of ook maar een krasje veroorzaakt.. Ik rij gewoon heel beheerst.. Netjes 120 op de snelweg omdat ik wel in de gaten heb dat wanneer je sneller gaat rijden je er toch geen tijdwinst aan overhoud.. Tevens heb je veel minder onderhoud aan je auto en je bespaart er nog brandstofkosten mee ook..
pi_59186123
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad, het gaat om onafhankelijkheid. Zonder auto ben je super afhankelijk. Je bent dan gewoon ontzettend beperkt in je vrijheden. Als een meisje dan geen rijbewijs heeft, dan zegt dat veel over hoe die persoon in het leven staat. En dat spreekt mij niet echt aan. Ik wil een meid die vrij, onafhankelijk wil zijn. Niet eentje die geen rijbewijs kan betalen en auto's en het verkeer maar eng vindt.
Mijn God wat een crap _!

'k Ben 22 en heb geen rijbewijs. Ik studeer en doe alles met de fiets of lopend, zo af en toe pak ik het openbaar vervoer als ik mijn ouders of wat vrienden ga opzoeken. Dan ben ik inderdaad afhankelijk van wanneer de treinen rijden, maar aangezien die 3x in het uur gaan, zou ik mezelf niet superafhankelijk noemen.

Daar komt nog eens bij dat een rijbewijs halen een duur geintje kan zijn, zeker voor een student. Met die paar euri die je per maand overhoudt, kan je ervoor kiezen om je rijbewijs te halen, maar de prioriteit ligt daar in mijn geval zeker niet.

Maar voor de rest heb je gelijk hoor, ik ben heul onzelfstandig, vind vrijheid een vies woord en weet niet wat ik met het leven aanmoet. Meestal lig ik voor acht uur al huilend op bed.

Quelle crap
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:09:32 #205
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_59186774
Ach een rijbewijs.
Later ga ik toch op de achterbank naar mijn werk
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_59186811
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Ach een rijbewijs.
Als je het goed doet dan hoef je later niet eens meer te werken...
pi_59187186
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Ach een rijbewijs.
kan je daar even blij mee zijn koop je een leuke auto waarin je fatsoenlijk op de achterbank kan zittten, mag je er nieteens zelf in rijden. Das net zoiets als een hele mooie vriendin nemen, maar haar vervolgens nooit neuken
pi_59190908
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef P-taa het volgende:

[..]

Raar is misschien een verkeerde woordkeuze.. maar het is zeker praktisch je rijbewijs zo snel mogelijk te halen aangezien de lessen, brandstof en belastingen steeds duurder worden.. En wanneer je gewoon netjes en defensief rijdt is er niks aan de hand. Zelf ben ik 21 en geniet al 3 jaren van mijn rijbewijs.. nooit een ongeluk of ook maar een krasje veroorzaakt.. Ik rij gewoon heel beheerst.. Netjes 120 op de snelweg omdat ik wel in de gaten heb dat wanneer je sneller gaat rijden je er toch geen tijdwinst aan overhoud.. Tevens heb je veel minder onderhoud aan je auto en je bespaart er nog brandstofkosten mee ook..
Bwehehe als je met 160+ over de snelweg blaast ben je echt wel een stukje eerder op de plaats van bestemming. Wel oppassen voor de belastingdienst natuurlijk.
pi_59192417
Ontopic... kunnen jullie je nou echt voorstellen dat je iemand ontmoet waar je helemaal gek op kan zijn , maar dat als blijkt dat hijj/zij geen rijbewijs heeft dat een afknapper is?

Hoe oppervlakkig ben je dan???
  zaterdag 7 juni 2008 @ 09:54:30 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59192517
Vrij oppervlakkig.
Zelf 23 en ook totaal geen behoefte aan een auto en mocht dat nog wel komen dan regelen we dat in de loop der tijd wel (inclusief rijbevoegdheid logischerwijs), het openbaar vervoer is in steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag beter te doen dan diezelfde steden aan te doen per auto.
Aangezien ik zelf m'n vrije tijd veelal doorbreng in bovenstaande steden én dit zeer goed te doen is met de treinen, trams, bussen en metro's denk ik er niet aan om een auto te nemen.

Beperkt in m'n vrijheiden kan ik het niet bepaald noemen, ongeacht het tijdstip kom ik echt wel op plaats van bestemming en dan hebben we altijd nog die prachtige fiets nog.
Tuurlijk loop je weleens tegen wat problemen op wanneer je 'afhankelijk' bent van derden, maar dat heb je met de auto weer op andere fronten.
Zou er dan ook absoluut geen probleem mee hebben wanneer de ander geen rijbewijs heeft, laat staan dat ik er op zou afknappen.

Lang leve het wandelen of het fietsen met elkaar, met het OV als aardig alternatief als je wat verder moet.
pi_59193151
En wat nou als al die prutsers zonder rijbewijs hierzo, naar de USA gaan. Helemaal kansloos ben je daar dan. Of een vakantie naar elk ander willekeurig land. Dan ben je altijd gebonden aan het OV. Terwijl dat in het buitenland vaak RUK is. Je zal totaal geen vrijheid hebben om te gaan en staan waar je wilt en zeer beperkt zijn in je bewegingsvrijheid.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:59:54 #212
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59193154
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef Soul79 het volgende:

[..]

De meeste mensen die in Amsterdam of Rotterdam studeren komen niet oorspronkelijk uit die stad hoor. Die komen maar al te vaak gewoon uit de provincie waar ze nog voor het studeren hun rijbewijs hebben gehaald. Ga nou niet doen alsof alleen paupers op hun 18e hun rijbewijs hebben en alsof het voor hoger opgeleiden totaal bizar en pauperig is om gelijk je rijbewijs te halen.

wbt dat daten, ik vind autorijden leuk, heel erg leuk. Ik vind het een van de leukste dingen die er zijn en met de auto op vakantie vind ik heerlijk. Als mijn vriend geen rijbewijs zou hebben zou ik het gewoon heel jammer vinden om dat gevoel niet te kunnen delen.
Dus dan hoop ik dat hij het heel snel gaat halen als we een relatie zouden krijgen.
pi_59193394
al komt-ie met een bakfiets aan, een leuke vent is een leuke vent.... okay een driewieler met een ballonnetje aan het stuur, dan pas ik waarschijnlijk, hoewel...

oh en ik heb uiteraard geen rijbewijs, dus ik ga mezelf niet afserveren natuurlijk

en genoemde kwaliteiten in dit topic linken aan het hebben van een rijbewijs, daar begin ik niet eens aan qua bakkeleien, wat een complete
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59193512
Het is gewoon soort zoekt soort:
Mensen die het hebben van een rijbewijs belangrijk vinden, vinden het belachelijk als iemand het niet heeft.
Mensen die dat niet belangrijk vinden, vinden het belachelijk als iemand het belangrijk vindt.
Als je dat onoverkomelijk vindt, pas je toch niet bij elkaar.
Problem solved.
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:29:47 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_59193586
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:59 schreef Lightning_NL het volgende:
En wat nou als al die prutsers zonder rijbewijs hierzo, naar de USA gaan. Helemaal kansloos ben je daar dan. Of een vakantie naar elk ander willekeurig land. Dan ben je altijd gebonden aan het OV. Terwijl dat in het buitenland vaak RUK is. Je zal totaal geen vrijheid hebben om te gaan en staan waar je wilt en zeer beperkt zijn in je bewegingsvrijheid.
Och, als je geen rijbewijs hebt, pas je je vakantie daar aan aan, natuurlijk. Dat je dat zelf niet kunt bedenken.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:49:56 #216
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59193958
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is gewoon soort zoekt soort:
Mensen die het hebben van een rijbewijs belangrijk vinden, vinden het belachelijk als iemand het niet heeft.
Mensen die dat niet belangrijk vinden, vinden het belachelijk als iemand het belangrijk vindt.
Als je dat onoverkomelijk vindt, pas je toch niet bij elkaar.
Problem solved.
pretty much sums it up, in it! Alle mensen in dit topic die geen rijbewijs hebben vinden het niet nodig, alle mensen die wel een rijbewijs hebben vinden het juist wel praktisch.

Al vind ik het een beetje raar dat als je in Amsterdam of Rotterdam woont of iets dergelijks om dan te roepen dat je geen rijbewijs nodig hebt omdat je alles in zo'n stad hebt qua openbaar vervoer enzo. Oftewel je beperkt wel degelijk je leefwereld.... net of je nooit buiten die steden komt
pi_59194026
Ik geef toe, dit weekend ging ik naar m'n ouders en de bussen reden niet. Ik voelde me erg afhankelijk toen ik m'n papa belde of hij me van het station wilde halen (het is niet aan te lopen). Maar met rijbewijs had ik alsnog geen geld gehad voor een auto, dus had dat niet uitgemaakt voor de situatie.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:49:35 #218
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59194421
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Mijn God wat een crap _!

'k Ben 22 en heb geen rijbewijs. Ik studeer en doe alles met de fiets of lopend, zo af en toe pak ik het openbaar vervoer als ik mijn ouders of wat vrienden ga opzoeken. Dan ben ik inderdaad afhankelijk van wanneer de treinen rijden, maar aangezien die 3x in het uur gaan, zou ik mezelf niet superafhankelijk noemen.

Daar komt nog eens bij dat een rijbewijs halen een duur geintje kan zijn, zeker voor een student. Met die paar euri die je per maand overhoudt, kan je ervoor kiezen om je rijbewijs te halen, maar de prioriteit ligt daar in mijn geval zeker niet.

Maar voor de rest heb je gelijk hoor, ik ben heul onzelfstandig, vind vrijheid een vies woord en weet niet wat ik met het leven aanmoet. Meestal lig ik voor acht uur al huilend op bed.

Quelle crap
Daarom had ik ervoor gespaard voordat ik ging studeren. En ik vind het ook vreemd als je halverwege 20 bent en geen rijbewijs hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59194787
Waarom?
Ik vind het juist nogal vreemd dat tegenwoordig elke 18jarige meteen zn rijbewijs heeft en een auto voor de deur
Bij mij thuis ook... Op een gegeven moment woonde er 3 mensen (exclusief mijzelf) en stonden er 4 autos voor de deur! Dat is toch absurd? Ook niet echt lekker voor het milieu
Mn zusje neemt nog de auto als ze bij de supermarkt om de hoek moet zijn
Ga gewoon fietsen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:10:25 #220
88139 JoeyT
pi_59194891
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Waarom?
Ik vind het juist nogal vreemd dat tegenwoordig elke 18jarige meteen zn rijbewijs heeft en een auto voor de deur
Bij mij thuis ook... Op een gegeven moment woonde er 3 mensen (exclusief mijzelf) en stonden er 4 autos voor de deur! Dat is toch absurd? Ook niet echt lekker voor het milieu
Mn zusje neemt nog de auto als ze bij de supermarkt om de hoek moet zijn
Ga gewoon fietsen
Ik heb het over rijbewijs, niet over auto...

Hoe is het met je vriendinnetje uit Maastricht?
pi_59194954
Ik heb gemerkt dat als er eenmaal een rijbewijs is er steeds meer met de auto gedaan word
Is het niet met de eigen auto dan wel met die van papa of mama

Goed hoor, alleen woont ze natuurlijk nog steeds hier
pi_59194975
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:59 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

De meeste mensen die in Amsterdam of Rotterdam studeren komen niet oorspronkelijk uit die stad hoor. Die komen maar al te vaak gewoon uit de provincie waar ze nog voor het studeren hun rijbewijs hebben gehaald. Ga nou niet doen alsof alleen paupers op hun 18e hun rijbewijs hebben en alsof het voor hoger opgeleiden totaal bizar en pauperig is om gelijk je rijbewijs te halen.
Je draait mijn woorden om. Waar zeg ik dat het voor studenten bizar en pauperig is om gelijk je rijbewijs te halen? Wat ik zeg is dat het niet ongebruikelijk is dat een student op latere leeftijd zijn rijbewijs haalt, simpelweg omdat hij daar tijdens zijn studietijd niet zoveel aan heeft.
pi_59195058
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:12 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb gemerkt dat als er eenmaal een rijbewijs is er steeds meer met de auto gedaan word
Ook de reden dat mensen die niet meer bij papa & mama wonen minder aan het rijbewijs hebben: ze kunnen niet zomaar even de wagen lenen. Ook heb je er waarschijnlijk niet genoeg geld voor.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:08:58 #224
88139 JoeyT
pi_59196561
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:12 schreef liefie_ het volgende:

Goed hoor, alleen woont ze natuurlijk nog steeds hier
Nee dat zijn gewoon de dikke vatsige mensen met rijbewijs. Daar ben ik ook tegen

Volgend jaar vier ik carnaval weer in Tilburg, waar spreken w e af?
pi_59200744
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben je niks man Voor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
Net als mensen zonder universitaire graad. Luie mafkezen zijn dat !
pi_59201550
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bwehehe als je met 160+ over de snelweg blaast ben je echt wel een stukje eerder op de plaats van bestemming. Wel oppassen voor de belastingdienst natuurlijk.
ach joh.. misschien 10 minuutjes... als je niet voor het rode verkeerslicht staat.. maar ik geef toe.. je hebt er inderdaad maar mooi 10 minuten mee gewonnen
pi_59201829
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het ligt aan het soort vrouwen waar je mee wil daten. Sommige vrouwen (meestal niet het type toekomstig nobelprijswinnaar) letten heel erg op materiele zaken zoals hoe duur je kleding is, hoeveel geld je tijdens de date uitgeeft, wat voor auto je hebt enzo. Andere soorten vrouwen letten op jou en vinden het romantisch dat je voor hun stempelt in de tram.
Een jongen waar ik mee date/heb gedate heeft al dat soort dingen
maar ik mis iets essentieels en daarom vind ik hem niet zo leuk.
Ik denk dat ik later een nobelprijs ga winnen.
pi_59202345
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Een jongen waar ik mee date/heb gedate heeft al dat soort dingen
maar ik mis iets essentieels en daarom vind ik hem niet zo leuk.
Ik denk dat ik later een nobelprijs ga winnen.
Ik snap er geen hol van. Is dat waarom je later de nobelprijs krijgt?
pi_59202387
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik snap er geen hol van. Is dat waarom je later de nobelprijs krijgt?
Dat laatste was een grapje
een drogreden
pi_59202422
Ik vond dat laatste eigenlijk nog het nuttigst aan je post...
Wat doet het er toe dat jij een ex hebt met een auto nuttige info
Maar ja
pi_59202587
Misschien vond ze het wel belangrijk om een vriendje met een auto te hebben.
Maar het bleek geen garantie voor een leuk vriendje!
Zoiets denk ik.
pi_59202723
O. Uhm.
Nou dat iemand die volgens buitenstaanders aan het "perfecte plaatje" voldoet.
auto, dure kleding, moeilijke opleiding, etc.
Maar dat hij als persoon zelf niet zo heel leuk is/was en dat ik dat eigenlijk wel het belangrijkst vind en al die materiële dingen maken mij eigenlijk niets uit. En het helpt nergens aan.

Dus omdat dat een soort van omgekeerd was zei ik van. O ja. Ik was wel van plan dat ding te winnen. Snap je? Haha?
pi_59202743
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Misschien vond ze het wel belangrijk om een vriendje met een auto te hebben.
Maar het bleek geen garantie voor een leuk vriendje!
Zoiets denk ik.
Dat lijkt me sowieso een erg logisch iets waar niemand verbaasd over hoeft te doen haha
Maar ja dat zal voor sommige mensen wel een stapje te ver gedacht zijn of zo
pi_59202774
Een contra voorbeeld om het topic te illustreren. Een soort van. Zeg maar.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:05:52 #235
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59202785
Like wtf, zo moeilijk is het toch niet te snappen allemaal?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59211328
Mijn vriendin en ik hebben beide een rijbewijs en ik moet zeggen dat dat ook wel verdomme handig is! Auto hebben we niet, maar gebruiken we van onze ouders zeer regelmatig. Zeker nu die bussen bijna niet rijden. Ik denk dat we per week zo'n 50km rijden.
pi_59211765
quote:
Op zondag 8 juni 2008 05:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben beide een rijbewijs en ik moet zeggen dat dat ook wel verdomme handig is! Auto hebben we niet, maar gebruiken we van onze ouders zeer regelmatig. Zeker nu die bussen bijna niet rijden. Ik denk dat we per week zo'n 50km rijden.
Jahaa, papa's auto gebruiken in plaats van het OV. Een stuk minder afhankelijk ben je dan
pi_59211782
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:22 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kan je daar even blij mee zijn koop je een leuke auto waarin je fatsoenlijk op de achterbank kan zittten, mag je er nieteens zelf in rijden. Das net zoiets als een hele mooie vriendin nemen, maar haar vervolgens nooit neuken
Jawel, van achteren.
  zondag 8 juni 2008 @ 09:50:52 #239
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59211952
quote:
Op zondag 8 juni 2008 09:21 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Jahaa, papa's auto gebruiken in plaats van het OV. Een stuk minder afhankelijk ben je dan
iig heb je dan wel meer opties
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59213309
quote:
Op zondag 8 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

iig heb je dan wel meer opties
Owja?
Je zult toch moeten wachten tot papa hem niet nodig heeft en jij hem mee kunt hebben
Plus nog andere dingen bv als je in de binnenstad wilt zijn zul je waarschijnlijk in een parkeer garage moeten gaan staan of ver moeten lopen terwijl met de bus ben je er goedkoper en dichter op de plaats van bestemming

Ik snap dat dat met het staken kut is, vind ik ook maar het is een keer in de tig jaar... Autos gaan ook wel eens kapot dan zit je ook zonder
  zondag 8 juni 2008 @ 11:43:56 #241
88139 JoeyT
pi_59213537
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:31 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Owja?

Ja.

Toch heb je dan nog steeds meer opties. Alleen al omdat je een optie meer hebt slimmerd.
  zondag 8 juni 2008 @ 11:48:29 #242
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59213638
mijn vriend heeft ook geen rijbewijs ( is 24) en ik merk wel dat veel mensen dat een beetje zien als "laks", zo van je werkt je hebt het geld, waarom niet? Maar hij mist het niet, gaat lekker met de trein naar zn werk en boodschappen doen met de metro.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 8 juni 2008 @ 12:00:14 #243
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_59213876
Aan de vooravond van een oliecrisis die zijn weerga niet kent vind ik het zelfs een pluspunt als het object van mijn affectie geen auto heeft. Rijbewijs is ook onnodig. Al moet ik toegeven dat een brommertje, nu met de busstakingen voor lange afstanden wel handig is (1 op 40!).

Onafhankelijk worden van olie ftw
power to the people
  zondag 8 juni 2008 @ 12:12:42 #244
88139 JoeyT
pi_59214184
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:00 schreef beestjuh het volgende:
Aan de vooravond van een oliecrisis die zijn weerga niet kent vind ik het zelfs een pluspunt als het object van mijn affectie geen auto heeft. Rijbewijs is ook onnodig. Al moet ik toegeven dat een brommertje, nu met de busstakingen voor lange afstanden wel handig is (1 op 40!).

Onafhankelijk worden van olie ftw
Onzin om te zeggen dat een auto onnodig is. Bovendien wil het hebben van een rijbewijs niet automatisch zeggen dat je veel gebruikt maakt van een auto. Sterker nog ik pak de auto erg weinig, pak 9 van de 10 keer de fiets.

Overigens snap ik die bromfietsers nooit zo. Ik zie het hier zo vaak. Al die dikkerdjes die te lui zijn om te fietsen.
pi_59218000
In boerengrafdorpjes kom je nergens zonder auto, dus daar zijn dit soort dingen gewoon stukken belangrijker.
Verbaal terrorist
pi_59218558
Of als je met een prachtig hertje naar een black tie fuif gaat en je zegt dat je haar rond een uur of 10 komt ophalen.
Ze heeft de hele avond toilet gemaakt en kijkt er erg naar uit om deze avond met jou door te brengen en weet in haar achterhoofd dat jullie hem fantastisch zullen afsluiten.

Er wordt aangebeld.. jij bent het, jullie begroeten elkaar, je zegt moeder gedag en drinkt een Scotch on the rocks met vaders.
Het is nu toch wel tijd om richting de feestelijke gelegenheid te gaan en na vriendelijk gedag te hebben gezegd, lopen jullie hand in hand richting jouw mooi stel wielen.

Je fiets glimt prachtig in het maanlicht, zeker na de poetsbeurt van vanmiddag en je zal zeker de blits maken.
Terwijl jij nog trots knikkend en voldaan naar jullie rijtuig voor vanavond kijkt en aanstalten maakt op te vertrekken besef je plots dat je deerne niet meer naast je staat.
Een deur valt in een slot, je kijkt stomverbaasd achterom en vraagt je af wat er in hemelsnaam aan de hand is.
Na twee keer aanbellen doet vaders de deur open en je brede glimlach wordt weer tevoorschijn getoverd, zeker na die twee gezellige borrels die je met de man hebt gehad.
Hij kijkt echter ernstig... jij wordt daardoor ook serieus en denkt dat er iets ernstigs aan de had is.

Hij kijkt teleurgesteld en met onbegrip naar je fiets die achteraan de oprit staat en dan naar jou.
Hoofdschuddend sluit hij de deur.
pi_59219109
Haha, mooi verwoord OldJeller. Geweldig!
En zo is het maar net!
  zondag 8 juni 2008 @ 15:09:09 #248
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59219172
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:48 schreef OldJeller het volgende:
Of als je met een prachtig hertje naar een black tie fuif gaat en je zegt dat je haar rond een uur of 10 komt ophalen.
Ze heeft de hele avond toilet gemaakt en kijkt er erg naar uit om deze avond met jou door te brengen en weet in haar achterhoofd dat jullie hem fantastisch zullen afsluiten.

Er wordt aangebeld.. jij bent het, jullie begroeten elkaar, je zegt moeder gedag en drinkt een Scotch on the rocks met vaders.
Het is nu toch wel tijd om richting de feestelijke gelegenheid te gaan en na vriendelijk gedag te hebben gezegd, lopen jullie hand in hand richting jouw mooi stel wielen.

Je fiets glimt prachtig in het maanlicht, zeker na de poetsbeurt van vanmiddag en je zal zeker de blits maken.
Terwijl jij nog trots knikkend en voldaan naar jullie rijtuig voor vanavond kijkt en aanstalten maakt op te vertrekken besef je plots dat je deerne niet meer naast je staat.
Een deur valt in een slot, je kijkt stomverbaasd achterom en vraagt je af wat er in hemelsnaam aan de hand is.
Na twee keer aanbellen doet vaders de deur open en je brede glimlach wordt weer tevoorschijn getoverd, zeker na die twee gezellige borrels die je met de man hebt gehad.
Hij kijkt echter ernstig... jij wordt daardoor ook serieus en denkt dat er iets ernstigs aan de had is.

Hij kijkt teleurgesteld en met onbegrip naar je fiets die achteraan de oprit staat en dan naar jou.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59221224
Ik ben 21 en heb ook nog geen rijbewijs. Ik ben wel bezig, dat wel. Maar voorlopig nog lang niet van plan om een auto te kopen. Ben wel aan het sparen hoor, voor een nieuwe versterker en een gitaar en pedalen en en en en...

Wordt ook altijd zo moe van die gasten die uren over auto's kunnen lullen, like, who the fuck cares
  zondag 8 juni 2008 @ 16:51:24 #250
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59222030
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:26 schreef DuranK het volgende:
Ik ben 21 en heb ook nog geen rijbewijs. Ik ben wel bezig, dat wel. Maar voorlopig nog lang niet van plan om een auto te kopen. Ben wel aan het sparen hoor, voor een nieuwe versterker en een gitaar en pedalen en en en en...

Wordt ook altijd zo moe van die gasten die uren over auto's kunnen lullen, like, who the fuck cares
Idd van die gasten die een uur praten over hun getunede twingo Kijk als je een m5 voor de deur heb staan heb je recht van spreken, maar van die tupperware auto's zijn Als je er dan ook nog stoer over gaat doen denk ik meteen van
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:56:34 #251
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59222187
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
Geen rijbewijs en MBO'er zeker?
pi_59227522
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Geen rijbewijs en MBO'er zeker?
Ik? HBO'er met rijbewijs en gloednieuwe auto (en nee, niet van de zaak), maar hoezo?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:23:06 #253
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59230306
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:05 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik? HBO'er met rijbewijs en gloednieuwe auto (en nee, niet van de zaak), maar hoezo?
Wie heb jij gepijpt?
pi_59231973
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Wie heb jij gepijpt?
Doe even normaal zeg.
pi_59236496
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:26 schreef rival het volgende:

[..]

leuk op je scootertje 20 km naar je werk in de regen met je pak en nette schoentjes
mjah, 20 km heb je zo gedaan met zo`n ding... nette schoenen stop je in een rugzak.. en een regenpak doet wonderen.

maarja
  maandag 9 juni 2008 @ 09:46:26 #256
5755 Halinalle
ludicrous
pi_59239610
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:48 schreef OldJeller het volgende:

Je fietsbolide glimt prachtig in het maanlicht, zeker na de poetsbeurt van vanmiddag en je zal zeker de blits maken.

Hij kijkt teleurgesteld en met onbegrip naar je fietsglimmende auto die achteraan de oprit staat en dan naar jou. Je vangt nog niets op van "alcohol - taxi".
pi_59240778
Autolessen zijn momenteel gewoon belachelijk duur.
Het zal voor mij geen afknapper zijn.

En inderdaad, niet iedereen krijgt zijn rbw van zijn ouders...
En dat is afhankelijk?
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:11:17 #258
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_59241692
quote:

[..]

Waarom zou je je dan laten ophalen met de fiets bij een eerste date? Dan kun je hem toch gewoon ophalen?
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 9 juni 2008 @ 11:48:43 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59242695
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Waarom zou je je dan laten ophalen met de fiets bij een eerste date? Dan kun je hem toch gewoon ophalen?
Dat is dan weer teveel gevraagd. Iets met selectieve emancipatie enzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59242716
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef mirannie het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg.
Nee, echt...

pi_59243060
Beetje sneu om op zoiets af te knappen lijkt mij. Bovendien heb je een goede verklaring voor het feit dat je geen rijbewijs hebt.
pi_59243895
een poging om je wat meer perspectieven te geven.

De meeste mensen hebben al een degelijk antwoord gegeven. Er zijn meiden die er om geven en meiden die er niet om geven. Echter lopen de gegronde redenen vaak uiteen waardoor het stom lijkt, of te materialistisch terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Er zitten heel veel sociologische aspecten aan vast; opvoeding, afkomst, omgeving, privé of zakelijk etc.
Kom(t) jij of zij uit de consultancy wereld dan is het vaak normaal dat je een rijbewijs hebt.

De meeste perspectieven zijn al langs gekomen dus ik ga ze niet herhalen.

Eentje, die ik zelf wel luchtig vind, maar wel logisch is; de oerdrang. In natuur zie je vaak het vrouwtje een 'compleet' mannetje zoeken, Eentje van wie zij welpen wilt. Dat is vaak bij mensen niet veel anders, we zijn immers ook wezens. Sommigen meiden zijn dus niet doelbewust op je compleetheid uit maar instinctief toch wel, hun onderbewustzijn. Zoals ik al zij. Het is maar een greep uit de zoveel theorieën.

Ik heb mijn rijbewijs maar haal meiden met de tram op en die zijn echt niet minder in bed met of zonder rijbewijs.
waar geen wil is ben ik weg...
  maandag 9 juni 2008 @ 16:00:41 #263
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_59249434
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Goodfella het volgende:
...
Eentje, die ik zelf wel luchtig vind, maar wel logisch is; de oerdrang. In natuur zie je vaak het vrouwtje een 'compleet' mannetje zoeken, Eentje van wie zij welpen wilt. Dat is vaak bij mensen niet veel anders, we zijn immers ook wezens. Sommigen meiden zijn dus niet doelbewust op je compleetheid uit maar instinctief toch wel, hun onderbewustzijn. Zoals ik al zij. Het is maar een greep uit de zoveel theorieën.
...
Hitsige teefjes inderdaad die er ook niets aan kunnen doen dat hun paringsdrift zo sterk is dat ze een roze vodje als indicator van de absolute alpha-male zien. Kudde-dieren. Op zondag zie je ze grazen bij Ikea, want dat is bij uitstek de biotoop waar de reu met rijbewijs ten volle tot zijn recht komt.
De rest van de week het best te spotten tussen 18 en 21 uur bij de locale snelwegmacdonalds, het reutje in de rij voor de kassa, het teefje strategisch gezeten op een plek op het terras waar zowel kroost als voiture in het blikveld vallen.

Daarom is het belangrijk om specifieke soorten in hun eigen habitat te observeren, dan snap je tenminste beter waarom zij bepaald gedrag vertonen. In dit geval is het hebben van een auto bittere noodzaak om de levensstijl vol te kunnen houden. Daarbuiten is het een woeste onbekende wereld...
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 9 juni 2008 @ 16:02:11 #264
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59249468
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef -XX- het volgende:
Autolessen zijn momenteel gewoon belachelijk duur.
Het zal voor mij geen afknapper zijn.

En inderdaad, niet iedereen krijgt zijn rbw van zijn ouders...
En dat is afhankelijk?
Eens, ik vind het ook helemaal geen afknapper, lekker belangrijk
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59296404
Wat heb je aan een rijbewijs als je de eerstkomende tijd toch geen auto kan of wilt betalen?

Ik heb ook mn rijbewijzen niet. Wel voor A en B opgegaan, maar gekapt omdat ik het allemaal te duur vond worden Achteraf niet slim, maar missen doe ik ze niet eigenlijk. En met deze benzineprijzen al helemaal niet, al zou ik best een oude Amerikaan op LPG willen rijden.

Maar ja, achteraf baal ik dr wel van. Het wordt maar duurder en duurder. 10 jaar geleden betaalde ik iets van 50 piek per les en kostte een examen 300 piek ofzo. Nu is dat waarschijnlijk hetzelfde in euro en heb je er 3 keer zoveel lessen voor nodig Ik wil ook niet weten wat dat teringrijbewijs me nu al gekost heeft terwijl ik het ;m niet eens heb.

Mja, ik heb geen behoefte aan een rbw. En als een meid daarop afknapt...dikke pech.
Wijven die vallen op auto's van de bank ;r Dat zijn pas afknappers!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:24:57 #266
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_59300418
Jongens zonder rijbewijs
Jongens die hun theorie maar niet halen

Mihi neehoor zolang ik dan maar een kussentje krijg voor achterop de fiets
My mama didn't raise no fool
pi_59300554
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef La_Vita het volgende:
Mihi neehoor zolang ik dan maar een kussentje krijg voor achterop de fiets
Daarvoor komen de vrouwelijke billen ( ) gewoon weer goed van pas.
pi_59301081
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen. Dat is namelijk wel de grootste nonsens! Om even voor mezelf te spreken, ik doe twee WO studies en woon op kamers EN heb mijn rijbewijs. Als ik om mij heen kijk, bijvoorbeeld onder medestudenten, zie ik toch dat de meerderheid van de mensen hun rijbewijs gewoon heeft.

Ook dat gelul over dat een bankdirecteur alleen met het vliegtuig op vakantie zou gaan, rare manier van redeneren hebben sommige mensen hier... Genoeg mensen met een hoge functie rijden met hun voiture (vaak de 2e auto, ivm leasebakken) naar Frankrijk, pakken daar een mooi hotelletje in de buurt van bijvoorbeeld St. Tropez en verkennen de omgeving. Ik snap niet precies wat dat te maken heeft met pauper zijn?

Ten slotte denk ik dat mensen die geen rijbewijs zijn jaloers zijn op de mensen die wel in het bezit zijn van een roze papiertje. Waarom? Geen idee, mij maakt het namelijk echt geen ruk uit. Ik vind alleen dat hier wel erg rare argumenten worden gebruikt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:56:17 #269
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59301234
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen.
Het gaat niet zozeer om het hebben van een rijbewijs of niet, maar om het belang dat eraan gehecht wordt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59301854
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het hebben van een rijbewijs of niet, maar om het belang dat eraan gehecht wordt.
Beide, eerder in dit topic ging het wel daarom.
pi_59309182
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:

* G.Fawkes is overigens wel in het bezig van zo'n roze papiertje
Het is tegenwoordig een pasje
pi_59314959
quote:

[..]

Kunnen HBO'ers tegenwoordig hun theorie halen dan?

Sorrie hoor, "gloednieuwe auto"
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:25:04 #273
25946 spekje
in the flesh
pi_59315693
Ik heb zelf auto en vrachtwagen rijbewijs maar voor mij zou het niks uit maken of iemand nou wel of geen rijbewijs heeft.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:57:05 #274
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59316811
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen. Dat is namelijk wel de grootste nonsens! Om even voor mezelf te spreken, ik doe twee WO studies en woon op kamers EN heb mijn rijbewijs. Als ik om mij heen kijk, bijvoorbeeld onder medestudenten, zie ik toch dat de meerderheid van de mensen hun rijbewijs gewoon heeft.

Ook dat gelul over dat een bankdirecteur alleen met het vliegtuig op vakantie zou gaan, rare manier van redeneren hebben sommige mensen hier... Genoeg mensen met een hoge functie rijden met hun voiture (vaak de 2e auto, ivm leasebakken) naar Frankrijk, pakken daar een mooi hotelletje in de buurt van bijvoorbeeld St. Tropez en verkennen de omgeving. Ik snap niet precies wat dat te maken heeft met pauper zijn?

Ten slotte denk ik dat mensen die geen rijbewijs zijn jaloers zijn op de mensen die wel in het bezit zijn van een roze papiertje. Waarom? Geen idee, mij maakt het namelijk echt geen ruk uit. Ik vind alleen dat hier wel erg rare argumenten worden gebruikt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:04:23 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59317094
Een vrouw die te beroerd is om voor mij door de regen te fietsen is het imho niet waard. Mannen die als makke lammetjes achter vrouwen aanrijden met hun auto .

-"Schat, kun je me over 10 minuten ophalen op het station?"
Ik: "Oke is goed".

En dan lopend naar het station gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59331418
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het ligt aan het soort vrouwen waar je mee wil daten. Sommige vrouwen (meestal niet het type toekomstig nobelprijswinnaar) letten heel erg op materiele zaken zoals hoe duur je kleding is, hoeveel geld je tijdens de date uitgeeft, wat voor auto je hebt enzo. Andere soorten vrouwen letten op jou en vinden het romantisch dat je voor hun stempelt in de tram.
Het toffe soort
Heb overigens wel mijn rijbewijs en of het mijn vriendin echt boeit weet ik niet
pi_59333009
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef ASroma het volgende:

[..]

Graag even inhoudelijk ASroma . Hier hebben we natuurlijk niks aan.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:47:54 #278
210033 acetone
randomizer
pi_59368580
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:04 schreef fathank het volgende:
Een vrouw die te beroerd is om voor mij door de regen te fietsen is het imho niet waard. Mannen die als makke lammetjes achter vrouwen aanrijden met hun auto .

-"Schat, kun je me over 10 minuten ophalen op het station?"
Ik: "Oke is goed".

En dan lopend naar het station gaan
I'm better now. I'm awake now. I can see everything in front of me.
pi_59369084
verwacht niet van een jongen dat ie me overal afzet en ophaalt (het makke lammetjes verhaal)

maar een vent met een rijbewijs + leuke auto is wel een pre

overigens is TS nog student en dan wordt het lastig, tegenwoordig je rijbewijs halen kost een hoop geld om het nog maar niet over een auto te hebben. ik begrijp dan wel dat je daar mee wacht tot je wat ruimer in de financien zit.

maar als een jongen een baan heeft en geld heeft voor een auto, tja, dan vind ik het wel zo leuk om af en toe samen ff te touren bij wijze van..
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:09:47 #280
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59388930
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef mirannie het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg.
Net op FOK zeker

Laat je tieten maar zien
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:32:45 #281
141994 Dickies
Since 1922
pi_59390342
Mijne gehaald toen ik 19 was. Zodra ik het geld had er gelijk voor gegaan. Heb nu m'n eerste serieuze fulltime baan en binnenkort dus ook een leuke auto Niet nodig voor m'n werk maar de vrijheid die het geeft daar doe ik het voor.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')