abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 16:56:34 #251
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59222187
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
Geen rijbewijs en MBO'er zeker?
pi_59227522
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Geen rijbewijs en MBO'er zeker?
Ik? HBO'er met rijbewijs en gloednieuwe auto (en nee, niet van de zaak), maar hoezo?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:23:06 #253
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59230306
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:05 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik? HBO'er met rijbewijs en gloednieuwe auto (en nee, niet van de zaak), maar hoezo?
Wie heb jij gepijpt?
pi_59231973
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Wie heb jij gepijpt?
Doe even normaal zeg.
pi_59236496
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:26 schreef rival het volgende:

[..]

leuk op je scootertje 20 km naar je werk in de regen met je pak en nette schoentjes
mjah, 20 km heb je zo gedaan met zo`n ding... nette schoenen stop je in een rugzak.. en een regenpak doet wonderen.

maarja
  maandag 9 juni 2008 @ 09:46:26 #256
5755 Halinalle
ludicrous
pi_59239610
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:48 schreef OldJeller het volgende:
Of als je met een prachtig hertje naar een black tie fuif gaat en je zegt dat je haar rond een uur of 10 komt ophalen.
Ze heeft de hele avond toilet gemaakt en kijkt er erg naar uit om deze avond met jou door te brengen en weet in haar achterhoofd dat jullie hem fantastisch zullen afsluiten.

Er wordt aangebeld.. jij bent het, jullie begroeten elkaar, je zegt moeder gedag en drinkt een Scotch on the rocks met vaders.
Het is nu toch wel tijd om richting de feestelijke gelegenheid te gaan en na vriendelijk gedag te hebben gezegd, lopen jullie hand in hand richting jouw mooi stel wielen.

Je fietsbolide glimt prachtig in het maanlicht, zeker na de poetsbeurt van vanmiddag en je zal zeker de blits maken.
Terwijl jij nog trots knikkend en voldaan naar jullie rijtuig voor vanavond kijkt en aanstalten maakt op te vertrekken besef je plots dat je deerne niet meer naast je staat.
Een deur valt in een slot, je kijkt stomverbaasd achterom en vraagt je af wat er in hemelsnaam aan de hand is.
Na twee keer aanbellen doet vaders de deur open en je brede glimlach wordt weer tevoorschijn getoverd, zeker na die twee gezellige borrels die je met de man hebt gehad.
Hij kijkt echter ernstig... jij wordt daardoor ook serieus en denkt dat er iets ernstigs aan de had is.

Hij kijkt teleurgesteld en met onbegrip naar je fietsglimmende auto die achteraan de oprit staat en dan naar jou. Je vangt nog niets op van "alcohol - taxi".
Hoofdschuddend sluit hij de deur.
pi_59240778
Autolessen zijn momenteel gewoon belachelijk duur.
Het zal voor mij geen afknapper zijn.

En inderdaad, niet iedereen krijgt zijn rbw van zijn ouders...
En dat is afhankelijk?
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:11:17 #258
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_59241692
quote:

[..]

Waarom zou je je dan laten ophalen met de fiets bij een eerste date? Dan kun je hem toch gewoon ophalen?
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 9 juni 2008 @ 11:48:43 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59242695
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Waarom zou je je dan laten ophalen met de fiets bij een eerste date? Dan kun je hem toch gewoon ophalen?
Dat is dan weer teveel gevraagd. Iets met selectieve emancipatie enzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59242716
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef mirannie het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg.
Nee, echt...

pi_59243060
Beetje sneu om op zoiets af te knappen lijkt mij. Bovendien heb je een goede verklaring voor het feit dat je geen rijbewijs hebt.
pi_59243895
een poging om je wat meer perspectieven te geven.

De meeste mensen hebben al een degelijk antwoord gegeven. Er zijn meiden die er om geven en meiden die er niet om geven. Echter lopen de gegronde redenen vaak uiteen waardoor het stom lijkt, of te materialistisch terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Er zitten heel veel sociologische aspecten aan vast; opvoeding, afkomst, omgeving, privé of zakelijk etc.
Kom(t) jij of zij uit de consultancy wereld dan is het vaak normaal dat je een rijbewijs hebt.

De meeste perspectieven zijn al langs gekomen dus ik ga ze niet herhalen.

Eentje, die ik zelf wel luchtig vind, maar wel logisch is; de oerdrang. In natuur zie je vaak het vrouwtje een 'compleet' mannetje zoeken, Eentje van wie zij welpen wilt. Dat is vaak bij mensen niet veel anders, we zijn immers ook wezens. Sommigen meiden zijn dus niet doelbewust op je compleetheid uit maar instinctief toch wel, hun onderbewustzijn. Zoals ik al zij. Het is maar een greep uit de zoveel theorieën.

Ik heb mijn rijbewijs maar haal meiden met de tram op en die zijn echt niet minder in bed met of zonder rijbewijs.
waar geen wil is ben ik weg...
  maandag 9 juni 2008 @ 16:00:41 #263
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_59249434
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Goodfella het volgende:
...
Eentje, die ik zelf wel luchtig vind, maar wel logisch is; de oerdrang. In natuur zie je vaak het vrouwtje een 'compleet' mannetje zoeken, Eentje van wie zij welpen wilt. Dat is vaak bij mensen niet veel anders, we zijn immers ook wezens. Sommigen meiden zijn dus niet doelbewust op je compleetheid uit maar instinctief toch wel, hun onderbewustzijn. Zoals ik al zij. Het is maar een greep uit de zoveel theorieën.
...
Hitsige teefjes inderdaad die er ook niets aan kunnen doen dat hun paringsdrift zo sterk is dat ze een roze vodje als indicator van de absolute alpha-male zien. Kudde-dieren. Op zondag zie je ze grazen bij Ikea, want dat is bij uitstek de biotoop waar de reu met rijbewijs ten volle tot zijn recht komt.
De rest van de week het best te spotten tussen 18 en 21 uur bij de locale snelwegmacdonalds, het reutje in de rij voor de kassa, het teefje strategisch gezeten op een plek op het terras waar zowel kroost als voiture in het blikveld vallen.

Daarom is het belangrijk om specifieke soorten in hun eigen habitat te observeren, dan snap je tenminste beter waarom zij bepaald gedrag vertonen. In dit geval is het hebben van een auto bittere noodzaak om de levensstijl vol te kunnen houden. Daarbuiten is het een woeste onbekende wereld...
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 9 juni 2008 @ 16:02:11 #264
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59249468
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef -XX- het volgende:
Autolessen zijn momenteel gewoon belachelijk duur.
Het zal voor mij geen afknapper zijn.

En inderdaad, niet iedereen krijgt zijn rbw van zijn ouders...
En dat is afhankelijk?
Eens, ik vind het ook helemaal geen afknapper, lekker belangrijk
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59296404
Wat heb je aan een rijbewijs als je de eerstkomende tijd toch geen auto kan of wilt betalen?

Ik heb ook mn rijbewijzen niet. Wel voor A en B opgegaan, maar gekapt omdat ik het allemaal te duur vond worden Achteraf niet slim, maar missen doe ik ze niet eigenlijk. En met deze benzineprijzen al helemaal niet, al zou ik best een oude Amerikaan op LPG willen rijden.

Maar ja, achteraf baal ik dr wel van. Het wordt maar duurder en duurder. 10 jaar geleden betaalde ik iets van 50 piek per les en kostte een examen 300 piek ofzo. Nu is dat waarschijnlijk hetzelfde in euro en heb je er 3 keer zoveel lessen voor nodig Ik wil ook niet weten wat dat teringrijbewijs me nu al gekost heeft terwijl ik het ;m niet eens heb.

Mja, ik heb geen behoefte aan een rbw. En als een meid daarop afknapt...dikke pech.
Wijven die vallen op auto's van de bank ;r Dat zijn pas afknappers!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:24:57 #266
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_59300418
Jongens zonder rijbewijs
Jongens die hun theorie maar niet halen

Mihi neehoor zolang ik dan maar een kussentje krijg voor achterop de fiets
My mama didn't raise no fool
pi_59300554
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef La_Vita het volgende:
Mihi neehoor zolang ik dan maar een kussentje krijg voor achterop de fiets
Daarvoor komen de vrouwelijke billen ( ) gewoon weer goed van pas.
pi_59301081
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen. Dat is namelijk wel de grootste nonsens! Om even voor mezelf te spreken, ik doe twee WO studies en woon op kamers EN heb mijn rijbewijs. Als ik om mij heen kijk, bijvoorbeeld onder medestudenten, zie ik toch dat de meerderheid van de mensen hun rijbewijs gewoon heeft.

Ook dat gelul over dat een bankdirecteur alleen met het vliegtuig op vakantie zou gaan, rare manier van redeneren hebben sommige mensen hier... Genoeg mensen met een hoge functie rijden met hun voiture (vaak de 2e auto, ivm leasebakken) naar Frankrijk, pakken daar een mooi hotelletje in de buurt van bijvoorbeeld St. Tropez en verkennen de omgeving. Ik snap niet precies wat dat te maken heeft met pauper zijn?

Ten slotte denk ik dat mensen die geen rijbewijs zijn jaloers zijn op de mensen die wel in het bezit zijn van een roze papiertje. Waarom? Geen idee, mij maakt het namelijk echt geen ruk uit. Ik vind alleen dat hier wel erg rare argumenten worden gebruikt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:56:17 #269
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59301234
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen.
Het gaat niet zozeer om het hebben van een rijbewijs of niet, maar om het belang dat eraan gehecht wordt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59301854
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het hebben van een rijbewijs of niet, maar om het belang dat eraan gehecht wordt.
Beide, eerder in dit topic ging het wel daarom.
pi_59309182
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:

* G.Fawkes is overigens wel in het bezig van zo'n roze papiertje
Het is tegenwoordig een pasje
pi_59314959
quote:

[..]

Kunnen HBO'ers tegenwoordig hun theorie halen dan?

Sorrie hoor, "gloednieuwe auto"
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:25:04 #273
25946 spekje
in the flesh
pi_59315693
Ik heb zelf auto en vrachtwagen rijbewijs maar voor mij zou het niks uit maken of iemand nou wel of geen rijbewijs heeft.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:57:05 #274
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59316811
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het echt apart om hier te lezen dat bepaalde lieden proberen het hebben van een rijbewijs op jonge leeftijd te koppelen aan het intellect cq. opleidingsniveau van anderen. Dat is namelijk wel de grootste nonsens! Om even voor mezelf te spreken, ik doe twee WO studies en woon op kamers EN heb mijn rijbewijs. Als ik om mij heen kijk, bijvoorbeeld onder medestudenten, zie ik toch dat de meerderheid van de mensen hun rijbewijs gewoon heeft.

Ook dat gelul over dat een bankdirecteur alleen met het vliegtuig op vakantie zou gaan, rare manier van redeneren hebben sommige mensen hier... Genoeg mensen met een hoge functie rijden met hun voiture (vaak de 2e auto, ivm leasebakken) naar Frankrijk, pakken daar een mooi hotelletje in de buurt van bijvoorbeeld St. Tropez en verkennen de omgeving. Ik snap niet precies wat dat te maken heeft met pauper zijn?

Ten slotte denk ik dat mensen die geen rijbewijs zijn jaloers zijn op de mensen die wel in het bezit zijn van een roze papiertje. Waarom? Geen idee, mij maakt het namelijk echt geen ruk uit. Ik vind alleen dat hier wel erg rare argumenten worden gebruikt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:04:23 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59317094
Een vrouw die te beroerd is om voor mij door de regen te fietsen is het imho niet waard. Mannen die als makke lammetjes achter vrouwen aanrijden met hun auto .

-"Schat, kun je me over 10 minuten ophalen op het station?"
Ik: "Oke is goed".

En dan lopend naar het station gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59331418
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het ligt aan het soort vrouwen waar je mee wil daten. Sommige vrouwen (meestal niet het type toekomstig nobelprijswinnaar) letten heel erg op materiele zaken zoals hoe duur je kleding is, hoeveel geld je tijdens de date uitgeeft, wat voor auto je hebt enzo. Andere soorten vrouwen letten op jou en vinden het romantisch dat je voor hun stempelt in de tram.
Het toffe soort
Heb overigens wel mijn rijbewijs en of het mijn vriendin echt boeit weet ik niet
pi_59333009
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef ASroma het volgende:

[..]

Graag even inhoudelijk ASroma . Hier hebben we natuurlijk niks aan.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:47:54 #278
210033 acetone
randomizer
pi_59368580
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:04 schreef fathank het volgende:
Een vrouw die te beroerd is om voor mij door de regen te fietsen is het imho niet waard. Mannen die als makke lammetjes achter vrouwen aanrijden met hun auto .

-"Schat, kun je me over 10 minuten ophalen op het station?"
Ik: "Oke is goed".

En dan lopend naar het station gaan
I'm better now. I'm awake now. I can see everything in front of me.
pi_59369084
verwacht niet van een jongen dat ie me overal afzet en ophaalt (het makke lammetjes verhaal)

maar een vent met een rijbewijs + leuke auto is wel een pre

overigens is TS nog student en dan wordt het lastig, tegenwoordig je rijbewijs halen kost een hoop geld om het nog maar niet over een auto te hebben. ik begrijp dan wel dat je daar mee wacht tot je wat ruimer in de financien zit.

maar als een jongen een baan heeft en geld heeft voor een auto, tja, dan vind ik het wel zo leuk om af en toe samen ff te touren bij wijze van..
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:09:47 #280
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59388930
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef mirannie het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg.
Net op FOK zeker

Laat je tieten maar zien
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:32:45 #281
141994 Dickies
Since 1922
pi_59390342
Mijne gehaald toen ik 19 was. Zodra ik het geld had er gelijk voor gegaan. Heb nu m'n eerste serieuze fulltime baan en binnenkort dus ook een leuke auto Niet nodig voor m'n werk maar de vrijheid die het geeft daar doe ik het voor.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')