Ik ken dat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef Tezz het volgende:
Het restje gehaktballen wat vanmorgen nog wel in mijn koelkast stond is daar op mysterieuze wijze uit verdwenen ineens.
Ik ben zo benieuwd hoe die is! Wil je dat laten weten als je hm hebt gemaakt? Had zelf al het plan die volgende week voor mezelf te gaan maken! Erg toevallig; we hebben geloof ik dezelfde delicious smaakquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
Heb wel net bedacht wat ikzelf morgen ga eten: risotto met wortel en geitenkaas (recept uit de delicous van deze maand) ..
tof|!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En dat zie er dan zo uit..
[ afbeelding ]
aardbeiplakjes-> erover wat balsamico, zeezout en peper.
Parmaham-> blaadjes basilicum erop en rolletjes maken en stukjes snijden.
Kleine bolletjes mozarrella-> op bord in tweeën scheuren. Aardbei plakjes erbij/doorheen...
Rucola door achtergelaten balsamico halen en wat olijfolie erover en dat op de mozarrellabolletjes en aardbei en dan de stukjes parmaham met basilicum erop..
nog wat olijfolie erover gesprenkeld en tis errug lekker
Late reactie, maar dat valt echt reuze mee als je het maar gewoon gelijk schoonmaakt. Ben er hooguit 5 minuten mee bezig, spoel goed af en laat het drogen in het afdruiprek.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, geen sapcentrifuge, die zijn zo'n gedoe om schoon te maken.
Verse munt, heerlijk! Wat een goed idee. Ik ga het ook eens kopen, kan ik van het weekend de blender nog eens van stal halen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Sla![]()
En ik ga zo een fruitsapje maken denk ik. Watermeloen door de sapcentrifuge, sinaasappeltjes uitpersen, wat verse munt erdoor en een paar ijsblokjes.
Shit, nee! (heb het zelf niet ingeschonken!)quote:
Het blijft mooi weer!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:19 schreef Tezz het volgende:
Als het mooi weer blijft dan gaat straks de fik in de bbq, anders wordt het een snelle pasta of zo.
Oeiii bbq is ook een idee, wilde eik Indisch koken voor vanaaf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:19 schreef Tezz het volgende:
Als het mooi weer blijft dan gaat straks de fik in de bbq, anders wordt het een snelle pasta of zo.
klinkt goed, maak je een pic als t gelukt is?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Vanavond gaat het dan eindelijk gebeuren: pompoenrisotto.![]()
Met lente-ui, een sjalotje, tijm, basilicum en uitgebakken bacon en een salade erbij.
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt goed, maak je een pic als t gelukt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |