Huh?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, een onbekend gezicht. Hallo Pheno! Voldoe je wel aan de 20/20-regel?
En ik hoorde dat Anthraxx ervan overtuigd is dat ik een lelijk wijf ben. Eindelijk iemand die het begrijpt
Je probeert je er uit te lullen Annie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nu wil ik het weten ook. Ik heb je echt niet lelijk genoemd.
Daar zijn het vrouwen voor.quote:
Ik plaag je maar, Anthraxxquote:
Bij onbekende vrouwen denk ik altijd aan het eerste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik plaag je maar, AnthraxxJe weet uberhaupt toch niet hoe ik eruit zie? Misschien ben ik wel blond en lang en met enorme tieten
Of klein en dik en puisterig en met een bril
Wat zul jij een teleurgesteld Anthraxxje zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij onbekende vrouwen denk ik altijd aan het eerste.
Dat is de juiste instelling. Wel een groter risico op teleurstelling trouwens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij onbekende vrouwen denk ik altijd aan het eerste.
Mijn echtgenoot heeft niet te klagenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Coldfeet zal inieder geval wel een hel in bed zijn, want je moet eerst haar voeten opwarmen...
There is no discussionquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef octopussy het volgende:
Fuck, nou heb ik niet mee kunnen posten in de duikdiscussiedie ik notabene zelf triggerde.
Naja, ik wil nog even zeggen dat ik een Padi Rescue diver ben, bij een NOB vereniging ziten dus beide kanten van het verhaal ken. Er zijn voordelen en nadelen aan beide organisaties, maar de NOB gaat wel steeds meer richting de commercie en de ready-steady-dive methode.
Oja en ik ga met huwelijksreis naar Aruba en Curacao, lekker duikjes maken met mijn (dan) echtgenoot
Lunchen? Ik kom net mijn bed uitrollen. Het schandalige uitslapen is in ieder geval gelukt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef Oblivion het volgende:
Strijken...![]()
BBC kijken...![]()
En lunchen! Nu!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lunchen? Ik kom net mijn bed uitrollen. Het schandalige uitslapen is in ieder geval gelukt.
Mariene biologie lijkt me echt verschrikkelijk saaiquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Onder mijn lunch alles bijlezen gaat prima. Duiken lijkt me altijd nog enorm leuk om te doen, maar ik werd niet ingeloot bij biologie voor de duikcursus. Daarna nooit weer geprobeerd. Maar ik vind mensen die duiken wel heel tof alleen al omdat ze duiken! Ik heb de zee altijd heel fascinerend gevonden en het is me nog steeds een raadsel waarom ik geen mariene biologie ben gaan studeren, maar medische biologie.
Idem, behalve dat ik in de ict zitquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Onder mijn lunch alles bijlezen gaat prima. Duiken lijkt me altijd nog enorm leuk om te doen, maar ik werd niet ingeloot bij biologie voor de duikcursus. Daarna nooit weer geprobeerd. Maar ik vind mensen die duiken wel heel tof alleen al omdat ze duiken! Ik heb de zee altijd heel fascinerend gevonden en het is me nog steeds een raadsel waarom ik geen mariene biologie ben gaan studeren, maar medische biologie.
Oh, trouwens moet ik jou dan hebben om te vragen hoelang de klachten na een acute buik duren? of is dat weer een andere tak van sport ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Een 'acute buik' is te vaag om er iets van te kunnen zeggen, dat kan varieren van een gesteeldraaide ovariumcyste t/m een blindedarmontsteking. Het is een verzamelterm voor diverse buik-gerelateerde problemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Oh, trouwens moet ik jou dan hebben om te vragen hoelang de klachten na een acute buik duren? of is dat weer een andere tak van sport ?
Alleen bij scrabblequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Gesteeldraaide ovariumcyste?Ervaring mee?
Ik vond gonorroe zo'n mooie kreet. Omdat je het zo anders uitspreektquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Je klachten horen eigenlijk al vrij vlot na de operatie over te zijn, Pheno.
(en ik vind het een leuke term, Leinnet als het woord 'chlamydia', poetisch!! )
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Euc- het volgende:
Govvahdommeh, mn kop was al zo rood als een tomaat van het verbranden, nu ook nog eens aan het vervellen
Ah tof, dan weet ik dat ook weer. 7,5 maanden is dus wat lang en zwanger kan ik niet zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Je klachten horen eigenlijk al vrij vlot na de operatie over te zijn, Pheno.
(en ik vind het een leuke term, Leinnet als het woord 'chlamydia', poetisch!! )
Dat kan. Ik ben al visgek (sushi etc), dus dit moest ik gewoon proberen. ik weet niet eens of het al heel lang bestaatquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dusdanig slechte ervaringen met kant&klare vispaté dat ik het nooit zou proberen.
Volgens mij bestaat dat al een half jaar ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben al visgek (sushi etc), dus dit moest ik gewoon proberen. ik weet niet eens of het al heel lang bestaat
Zo rond de 125 gram...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even voor de ervaringsdeskundigen: voor twee personen pompoenrisotto heb ik toch wel genoeg aan een halve pompoen?
Zoals bij elke vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Coldfeet zal inieder geval wel een hel in bed zijn, want je moet eerst haar voeten opwarmen...
Wow. Je bent uniek.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dan ben ik vast een man want ik heb nooit koude voeten
Of heeft kruiken in haar schoenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |