abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59140581
Hier draait het om:

Zo mensen, de primaries zitten erop! Clinton heeft zojuist toegegeven er een einde aan te breien, dus we kunnen beginnen aan het echte werk

De kandidaten:

De Republikein:

John McCain - http://www.johnmccain.com/

De Democraat:

Barack Obama - http://www.barackobama.com/

Vervolg op:
  • US Primaries nummer 23
  •   donderdag 5 juni 2008 @ 12:35:13 #2
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_59141401
    tvp
    A.F.C. Ajax
    pi_59141506
    Vergeet de Groene en vooral de Libertariër niet...
    pi_59142287
    quote:
    CBS Poll: Obama Leads McCain

(CBS) Presumptive Democratic nominee Barack Obama holds a six point lead over his Republican counterpart John McCain, a new CBS News poll finds. Obama leads McCain 48 percent to 42 percent among registered voters, with 6 percent of respondents undecided.
    http://www.cbsnews.com/st(...)ls/main4154051.shtml
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_59143726
    Obama lijkt op mijn favoriete CEO in Transport Tycoon Deluxe.
    (Eigenlijk een tvp)
    pi_59144634
    quote:
    Misschien dat McCain bij de verkiezingen populairder is onder "originele" kiezers die altijd stemmen, maar zou Obama niet een hele garde (vooral armere en linksere) mensen kunnen mobiliseren om te gaan stemmen?
    pi_59145012
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef en_door_slecht het volgende:
    (Eigenlijk een tvp)
    pi_59146100
    tvptje
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      donderdag 5 juni 2008 @ 15:26:28 #10
    65394 Montov
    Dogmaticus Irritantus
    pi_59146636
    Hoe zit het nou met de Electoral Votes van Maine?
    Géén kloon van tvlxd!
      donderdag 5 juni 2008 @ 16:00:04 #11
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_59147567
    Dit is de brief die Hillary rondstuurt aan trouwe vrienden en supporters:
    quote:
    I wanted you to be one of the first to know: on Saturday, I will hold an event in Washington D.C. to thank everyone who has supported my campaign. Over the course of the last 16 months, I have been privileged and touched to witness the incredible dedication and sacrifice of so many people working for our campaign. Every minute you put into helping us win, every dollar you gave to keep up the fight meant more to me than I can ever possibly tell you.

On Saturday, I will extend my congratulations to Senator Obama and my support for his candidacy. This has been a long and hard-fought campaign, but as I have always said, my differences with Senator Obama are small compared to the differences we have with Senator McCain and the Republicans.

I have said throughout the campaign that I would strongly support Senator Obama if he were the Democratic Party's nominee, and I intend to deliver on that promise.

When I decided to run for president, I knew exactly why I was getting into this race: to work hard every day for the millions of Americans who need a voice in the White House.

I made you -- and everyone who supported me -- a promise: to stand up for our shared values and to never back down. I'm going to keep that promise today, tomorrow, and for the rest of my life.

I will be speaking on Saturday about how together we can rally the party behind Senator Obama. The stakes are too high and the task before us too important to do otherwise.

I know as I continue my lifelong work for a stronger America and a better world, I will turn to you for the support, the strength, and the commitment that you have shown me in the past 16 months. And I will always keep faith with the issues and causes that are important to you.

In the past few days, you have shown that support once again with hundreds of thousands of messages to the campaign, and again, I am touched by your thoughtfulness and kindness.

I can never possibly express my gratitude, so let me say simply, thank you.

Sincerely,

Hillary Rodham Clinton
    Vertaling:

Ze zal haar campagne suspenden, opschorten, zal zo haar gedelegeerden behouden voor Denver, omdat je maar nooit weet of er nog een Pfleger, Wright, Rezko of Ayers roet in het eten gooit...

Ik denk nog steeds dat ze van dichtbij heeft gezien wat het inhield om VP te zijn (Al Gore) en dat dat geen indruk heeft gemaakt. Net zoals de Obama's denk ik huiverig zijn voor Bill Clinton, want als zij VP wordt krijg je Bill er gratis bij, en overal waar hij komt, heeft hij de gave om de hele show naar zijn hand te zetten...

Dan krijg je hetzelfde als waar Bill altijd zo boos over was toen hij president was: als hij Jimmy Carter af en toe op een missie stuurde, gedroeg Carter zich nog steeds als de president.

Welnu, Bill Clinton benoemen in het Supreme Court is wel een optie, dan zijn ze hem in het Witte Huis kwijt. Als Hillary al onderhandelt, zal het haar meer te doen zijn om hem, dan om haar denk ik. Ze wil vooral in 2012 niet kansloos zijn.
      donderdag 5 juni 2008 @ 16:01:40 #12
    65394 Montov
    Dogmaticus Irritantus
    pi_59147611
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Montov het volgende:
    Hoe zit het nou met de Electoral Votes van Maine?
    Gevonden: http://en.wikipedia.org/w(...)Election_of_electors
    Géén kloon van tvlxd!
      donderdag 5 juni 2008 @ 17:34:19 #13
    65394 Montov
    Dogmaticus Irritantus
    pi_59150979
    Jeeeeeej, van Bush zijn we na november nog niet af:
    quote:
    'Bush sluit geheime deal Irak'

Gepubliceerd: vandaag 15:16
    Update: vandaag 16:30

De Verenigde Staten blijven voor onbepaalde tijd in Irak. President Bush werkt aan een geheime deal die de VS onbeperkte zeggenschap geven over meer dan vijftig militaire bases en het luchtruim. Alle Amerikaanse soldaten en beveiligers krijgen bovendien juridische immuniteit.

Dat meldt de Britse krant The Independent. De deal houdt onder meer in dat de Amerikaanse troepenmacht nauwelijks wordt verminderd, van 151.000 nu tot 142.000. Verder houden de VS de controle over het Iraakse luchtruim onder 29.000 voet en 52 militaire bases in het land. De VS eisen bovendien het recht om zonder toestemming of overleg terreurverdachten te kunnen arresteren.

De Iraakse regering zou hierdoor niet meer zijn dan een pion van de Amerikanen, reageert een Iraakse politicus in de krant.

Details van de overeenkomst – een ‘strategic alliance’ – zijn naar The Independent gelekt. Ryan Crocker, de ambassadeur in Bagdad, voert namens Bush en zijn regering de onderhandelingen, schrijft de krant. De overeenkomst moet voor eind juli zijn getekend, zodat Bush nog voordat hij het Witte Huis verlaat de overwinning kan claimen.

Dit zou de Democratische presidentskandidaat Barack Obama buitenspel zetten. Obama voert campagne met de belofte dat hij de VS zo snel mogelijk wil terugtrekken uit Irak, maar de overeenkomst wordt zo opgesteld dat hij die belofte niet meer kan waarmaken, melden bronnen. Zijn Republikeinse concurrent John McCain is juist groot voorstander van Amerikaanse troepen in het Midden-Oosten en zei eerder zonodig ‘honderd jaar’ in Irak te willen blijven.

Om de overeenkomst af te sluiten is goedkeuring nodig van de Iraakse regering. De Iraakse premier Nouri al-Maliki zou tegen zijn, maar geen keus hebben om te tekenen. De VS dreigen anders te stoppen met het steunen van de huidige coalitieregering. De Koerdische vertegenwoordigers zouden al besloten hebben te tekenen, net als de Soennieten. De enige die de deal nog wel kan tegenhouden is ayatollah Ali al-Sistani, de leider van de Sjiïeten. De kans daarop is echter erg klein, schrijft de krant, aangezien ook hij veel steun van de Amerikanen krijgt.
    http://www.depers.nl/buit(...)heime-deal-Irak.html
    pi_59151063
    quote:
    Die Clinton-supporters roepen zelfs mee: 'dot com!', !
    pi_59151214
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die Clinton-supporters roepen zelfs mee: 'dot com!', !
    "I won't make a decision tonight"

En dan haar supporters keihard juichen

Why

En dan alle media die eerst zeiden dat Hillary dik zou winnen. Verzuurde biatch.
    pi_59151334
    http://www.redlasso.com/C(...)26-9815-5afea1744b1b
    Daily Show on Obama's Victory Speech, McCain's Speech

omg... die lach van McCain... zo eng .

Zelfs Fox News kraakt McCain's speech af.

Ben erg benieuwd naar de debatten van Obama versus McCain .
    pi_59151802
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 18:39 schreef pberends het volgende:
    omg... die lach van McCain... zo eng .
      † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 20:25:20 #20
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_59153660
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef en_door_slecht het volgende:
    (Eigenlijk een tvp)

Het beste wat ik er van kon maken.
    Carpe Libertatem
    pi_59153792
    tvp
    pi_59156344
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee, die bedoel ik niet.

Dit is Sybrand van Haersma Buma:

Obama kan ik niet vinden. (Heb TTD nu niet op de PC staan.)
    pi_59156481
    Leuk idee, koppen van politici in TTD maken. Imo wel een eigen topic waard.
    pi_59156634
    Conservatief (sta dus buitenspel met die halve democraat van 'n McCain) TVPtje.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_59157372
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')