Ik pas level 5.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lvl 7 uit 10 in multiplayer nu.
T hoeft niet, maar je gaat t toch wel vanzelf doen aangezien het echt uren heen en weer rijden scheelt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Jorwol het volgende:
Waarom moet je altijd een taxi nemen dan?
Heb 't spel zelf niet, heb de voorgangers wel allemaal gespeeld, maar ben niet helemaal op de hoogte enzo...
Wat ik ook doe, ik kan gewoon niet snel doorspelen als ik dat wil, leuk hoor dat je zo wat meer het gevoel krijgt in de wereld te zitten maar soms wil ik dat gewoon niet, dan wil ik de leuke missies en niet telkens hetzelfde stukje moeten afleggen naar dezelfde plek...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach zo irritant vind ik het niet. Bedoel bij SA,VC,GTA 3 was dit ook.
Nu kan je metro/taxi nemen of je gaat ff langs bij de lokale auto/moter dealer en jat daar ff een snelle wagen/moter.
quote:
pimps and whores.. niet echt mijn ding... DIt is toch echt veel leuker en realistischer...quote:
Tof gedaan!quote:
Kan je alleen alleen doen, je kan de heli's jatten door gewoon in te stappen, of een tour nemen door instap-knopje in te houden net als in de taxi's. Elke heli is een andere tour.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:53 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe werken die helicopter tours eigenlijk? Gisteren met een date (Katie) daar naar toe gegaan maar er was helemaal niks te doen? (als je het uberhaubt als date kan doen)
Thanks, zal het vanavond eens proberen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je alleen alleen doen, je kan de heli's jatten door gewoon in te stappen, of een tour nemen door instap-knopje in te houden net als in de taxi's. Elke heli is een andere tour.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waar zit dat skatepark? heb m nog nooit gezien...
de HINT is duidelijk, zal em voortaan klein doen.. Vond hem trouwens ook origineelquote:
Op de spelfout na danquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef Gstyles het volgende:
[..]
de HINT is duidelijk, zal em voortaan klein doen.. Vond hem trouwens ook origineel
aha. vanavond eensch een kijkje nemen danquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef Sackboy het volgende:
Op het middelste eiland in ieder geval:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er meerdere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |