Het is maar waar je van houdquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren.
ik heb het alleen over el arenal en...wat ligt er tegen aan..playa del palma ofzoiets..of las palmas...kweet niet meer. verder ben ik niet gekomen, heb maar aangenomen dat elke NL daar terecht komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef jrysilvr het volgende:
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:04 schreef MrNiles het volgende:
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters
Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's
Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken
vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik
als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
Dat ga ik onthoudenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef MrNiles het volgende:
[..]
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar
ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
hoe ziet jou vakantie er dan uit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
en die van jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond. Nouja iedereen z'n ding...
klopt, hadden in een klein dorpje een tentje gevonden. Verkochten alleen gyrosbroodjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef jrysilvr het volgende:
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
Er zijn in iedere plaats talloze supermarkten, die vind je vanzelfquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
Voor een grotere supermarkt moet je naar een Carrefour zoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
En jij gaat een beetje je kostbare tijd vercomputerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef Snever het volgende:
Ik zit op dit moment in Mallorca. Supermarkten zoals ALDI en SPAR vindt je hier in overvloed
Het eiland is zeker prima te doen voor mensen rond de 25 jaar. Er is werkelijk zoveel te doen hier.
Ah super, das echt een perfecte temperatuur! De helft van mijn familie is op het moment op vakantie op Mallorca dus ik was wel benieuwdquote:
menthal theo vind iig zijn eigen wel grappig mister midlife crissisquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren.
Was daar niet ergens een topic van? Voorbereiding en/of verslag? Ja toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.
Geen reisverslag. De zwijgclausule is opgelegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef k_man het volgende:
Was daar niet ergens een topic van? Voorbereiding en/of verslag? Ja toch?
Want van wat ik verder in dit topic lees word ik nogal treurig.
Kun je je daar een beetje verplaatsen? Alles met taxi's? Fiets huren? Auto huren?
Ik zag namelijk dat tickets naar Palma in december behoorlijk goedkoop zijn. Het weer is dan een beetje een gok (regen is goed mogelijk geloof ik), maar in dat geval is dat museum voor moderne kunst een idee: zag er qua architectuur wel héél tof uit, op de foto's die ik gezien heb.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:40 schreef PabloLopez het volgende:
er is een tent van veronica, maar in een grote kelder, niet heengaan stinkt naar KOTS
en nederlandertent
Dank jullie wel. Anders was ik daar zeker heengegaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:41 schreef Omnifacer het volgende:
538, TMF en MTV hebben er ook van die zuipketen geloof ik. Het advies is s'Arenal te mijden.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef MaLo het volgende:
Hou er wel rekening mee dat in de winter het nogal uitgestorven is op Mallorca. In Palma natuurlijk niet, maar op de rest van het eiland wel.
Welk appartement/hotel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zeer waarschijnlijk van 19 t/m 25 juli @ El Arenal
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zeer waarschijnlijk van 19 t/m 25 juli @ El Arenal
Toevallig, ik ook, maar van vanaf 19 tm 27quote:
Je komt uit Nijverdal (of all places), gaat uit bij Dieka en Lucky en je hebt commentaar op andermans vakantiebestemming? Kom op zeg.quote:
27 juni tot 4 juli. El Arenal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schop!
Maak er maar 2009 van!
Wie gaan er wanneer naar Mallorca?
nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef Snever het volgende:
Hotel Dunas Blancas: 3 sterren, ook niet de goedkoopste, perfecte ligging, relaxte zwembaden (nooit druk dus voldoende ligbedden), mooie kamers en het eten is redelijk tot goed. Het is dat ik het grootste balkon van het hotel had
Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 05:41 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...
eten is keuze-menu... ook minder... voor de rest toen wel een goede vakantie gehad, was in 1999...
ik ga ook naar dat hotelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!
Ach, ben al snel tevreden
Niet normaal hé. Gister middag teruggekomen.. die 'koelte' hier was wel een verademingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mallorca overleefd! Wat een bloedhitte vorige week zeg, niet normaal.
Nu is het gewoon lekker.. althans toen wij weg gingen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het er nu nog zo heet?
Wij gaan morgen. Als het vliegverkeer weer op gang komt tenminste
Volgens nu.nl is het vliegveld weer openquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het er nu nog zo heet?
Wij gaan morgen. Als het vliegverkeer weer op gang komt tenminste
precies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens nu.nl is het vliegveld weer open. Fijne vakantie gewenst dus
.
Tango zit nog iets verder dan strandhuisje 3.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Catch22- het volgende:
Tango? Zeg mij niets, zat daar dicht bij.
GA NIET NAAR CACTUS TEX EN MEX. wat een zooi daar, cheddar over de nacho's en in de burrito's
Cafe del Mar (onder het beachhouse) is echt super, leuk personeel, heerlijk eten. Ook bij baleneare 3 (ofzo)
Ja ik las hetquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens nu.nl is het vliegveld weer open. Fijne vakantie gewenst dus
.
El Arenal / Playa de Palma zijn wel (de) bekend(st)e badplaatsen. Er loopt een lange boulevard van ongeveer 5 km langs deze plaatsen, met veel uitgaansgelegenheden, winkeltjes, restaurantjes etc. Strand is ook mooi, lang breed zandstrand. Zijn ook wel andere plaatsen, zoals Santa Ponca, Cala d'Or en Magaluf die wel bekend zijn, maar ben er zelf nooit geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:10 schreef Fastlady het volgende:
vraagje welke plaatsen zijn nu echt het leukste
dus boulevard met leuke eettentjes, mooie stranden, leuke winkeltjes,
etc etc....
Bedankt voor je antwoord maar wat bedoel je met mooier?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben tijdens mijn vakantie op El Arenal ook een keertje in Cala d'Or geweest, dat is wel een mooier dorp dan El Arenal. Wel meer gezinnen, maar wel mooier.
Veel meer leuke restaurants en kroegen enzo.
Feesten, dan ga je naar Palma of El Arenal. Anders is Cala d'Or ook leuk
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef Fastlady het volgende:
We zijn niet echt van het feesten meer savonds lekker wat drinken op een terrasje.
maar houden ook wel van wat reuring
Valt wel mee. Het is er rustig, maar niet uitgestorven. Wij zijn twee keer in de meivakantie geweest, in Paguera en in Alcudia. Alle winkels en restaurantjes waren gewoon open. Ik denk dat het in Palma en El Arenal nog wel drukker is dan in de plaatsjes waar wij waren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef AFCA_DD het volgende:
Is het zo dat Mallorca begin Mei zo uitgestorven is? En waar kan je dan beter zitten? In El Arenal of in Palma?
Laat ff weten hoe het was naderhandquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef DownBusiness het volgende:
Heb er zin an!
Volgende week een weekje naar S Arenal (vorig jaar ook al)
Is echt awesome!
Ryanair![]()
RYU Palace![]()
![]()
BCM![]()
![]()
![]()
80 euro voor retourtje en 120 euro voor hotel.
Is geen Jumeirah Beach Hotel maar je gebruikt de hotelkamer toch alleen maar om je tas neer te zetten...
Duitsers waren vorig jaar gezelliger dan de Nederlanders zeg.. Alleen maar in het Duitse gedeelte geweest en 1x in het NL gedeelte en was gelijk vechten.. tazz wallah sikterlan hollanders
Ja is goed!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe het was naderhandik ga op 5 augustus.
2009 nog in de TT overigens?
Haha, ik ben niet uitgegaan was met m'n ouders en m'n broer maar toen we langs die pubs langg liepen toen zag je dat die britten al wat op hadden oom 7 's avondsquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Vertel wat meergoed uitgaan? beetje bekende dj's en leuke feesten? is alles duur of valt het mee? lekker warm of redelijk warm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |