abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59140223
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
pi_59140314
tvp. Ik ga er ook naartoe over een maandje
pi_59140345
nog 3,5 week dan zit ik er 8 dagen!!
TVP dus
pi_59140664
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters

Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's

Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken

vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik

als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
pi_59140738
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren .
pi_59140764
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
pi_59140880
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren .
Het is maar waar je van houd
in mijn vrijgezellentijd was dat een perfecte vakantie
heb ondertussen wel al wat andere vakanties achter de rug, zoals een rondreis door griekenland (aanrader)
pi_59140920
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef jrysilvr het volgende:
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
ik heb het alleen over el arenal en...wat ligt er tegen aan..playa del palma ofzoiets..of las palmas...kweet niet meer. verder ben ik niet gekomen, heb maar aangenomen dat elke NL daar terecht komt
pi_59141069
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:04 schreef MrNiles het volgende:
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters

Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's

Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken

vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik

als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
pi_59141184
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Snever het volgende:

[..]

Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar

ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
pi_59141276
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef MrNiles het volgende:

[..]

de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar

ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
Dat ga ik onthouden
pi_59141473
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
Woei!
pi_59141537
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond . Nouja iedereen z'n ding...
pi_59141629
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
hoe ziet jou vakantie er dan uit?
pi_59141639
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond . Nouja iedereen z'n ding...
en die van jou?
misschien goede ideeen voor mij voor volgend jaar
pi_59141838
Ik weet niet hoe Mallorca is maar als ik op vakantie ga naar bijvoorbeeld een Grieks eiland (Ik noem maar wat).
Dan ga ik in ieder geval Grieks eten in griekse tentjes, geen Nederlandse in ieder geval....

Altijd goedkoper, altijd velen malen lekkerder. Je moet alleen niet op het grote plein zijn in elke stad maar een beetje de steegjes opzoeken. Altijd zitten daar de gezelligste restaurants. Ook vind je er geen krijsende Nederlandse kinderen..........man wat zijn Nederlandse kinderen vaak slecht opgevoed.....
Enne, bier of wat dat ook hebben ze daar ook hoor, ze zijn nog altijd toeristisch ingesteld.

Overdag bekijk ik altijd een hoop architectuur of dingen uit de Griekse oudheid......geen suffe rondleiding, ik kan mij niet voorstellen dat daar ooit iemand gelukkig van is geworden.
Gewoon beetje op je gemak kijken, als je er genoeg van hebt is het prima. Vroeger vond ik er geen drol aan, maar ja dan ga je met je ouders....dat zegt vaak al genoeg.
Als je met vrienden, of vriendinnen, gaat dan is het altijd leuk. Moet je denk ik zelf even ondervinden.

Voor de rest natuurlijk strand opzoeken en 's avonds gezellig terrasje opzoeken......geen Nederlandse......haha

Maar goed, sommige mensen vinden het geweldig om Nederlandse muziek te luisteren en bitterballen te kanen, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Ik ga in ieder geval geen 600 Euro voor een reis betalen om vervolgens in 'Nederland' te zijn.
Woei!
pi_59141874
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
Woei!
pi_59142664
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
klopt, hadden in een klein dorpje een tentje gevonden. Verkochten alleen gyrosbroodjes
met alles erop en eraan, friet, groente, saus, voor 1,50 perstuk.
We hadden echt honger maar meer dan 2 kregen we niet op.
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 13:36:15 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59143035
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef jrysilvr het volgende:
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:24:55 #21
8875 Mdk
Smart-ass
pi_59360460
Ga er 16 juli heen, 10 dagen ofzo. Ben alleen mooi alweer de naam van het hotel vergeten.
Verwacht niet al teveel van het hotel maar goed.. ik denk toch dat ik het meeste overdag zal slapen op het strand ofzo. Iemand nog echte aanraders qua discotheken en clubs? Mental Theo hoef ik namelijk ook niet persé te zien hehe
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_59395071
Ach, ik hoop Mental Theo nog wel te zien. Dan mag tie van mij wel een set early hardcore draaien. Lekker hoor.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:36:14 #23
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60116608
Hoe is dit eiland voor gasten van rond de 25? of is het allemaal jong grut wat daar rond loopt??
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_60116872
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:18:00 #25
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60121957
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
Er zijn in iedere plaats talloze supermarkten, die vind je vanzelf .

Ik ga dit jaar niet naar Mallorca . Ben vorig jaar wel geweest, dat was de vierde keer . Heb 2x in Cala d'Or gezeten, 1x in Alcudia en 1x in Paguera. Dus niet in het stapwalhalla El Arenal.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_60122721
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
Voor een grotere supermarkt moet je naar een Carrefour zoeken
pi_60164984
Ik zit op dit moment in Mallorca. Supermarkten zoals ALDI en SPAR vindt je hier in overvloed

Het eiland is zeker prima te doen voor mensen rond de 25 jaar. Er is werkelijk zoveel te doen hier.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:58:23 #28
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60165241
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef Snever het volgende:
Ik zit op dit moment in Mallorca. Supermarkten zoals ALDI en SPAR vindt je hier in overvloed

Het eiland is zeker prima te doen voor mensen rond de 25 jaar. Er is werkelijk zoveel te doen hier.
En jij gaat een beetje je kostbare tijd vercomputeren
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_60165397
Ik moet nu 4 uur wachten tot ik op het vliegtuig terug naar huis kan. Fok!
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:19:06 #30
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60165758
Oh ok, dan heb je inderdaad een goed excuus .

Hoe is het weer daar trouwens?
pi_60165863
30 graden

Heerlijk warm
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:28:44 #32
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60166027
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef Snever het volgende:
30 graden

Heerlijk warm
Ah super, das echt een perfecte temperatuur! De helft van mijn familie is op het moment op vakantie op Mallorca dus ik was wel benieuwd

Nou bereid je dan maar voor op een koude terugkomst in Nederland .
pi_60182115
Het is koud idd
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:38:00 #34
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_60274921
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
menthal theo vind iig zijn eigen wel grappig mister midlife crissis
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:23:30 #35
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60324377
tvp
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:55:56 #36
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_60324892
Hotel HM Gran Fiesta..superhotel! Niet de goedkoopste, maar perfecte ligging, relaxt zwembad, mooie kamers en goed ontbijt!
pi_60325164
Hotel Dunas Blancas: 3 sterren, ook niet de goedkoopste, perfecte ligging, relaxte zwembaden (nooit druk dus voldoende ligbedden), mooie kamers en het eten is redelijk tot goed. Het is dat ik het grootste balkon van het hotel had
pi_60858358
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.
Was daar niet ergens een topic van? Voorbereiding en/of verslag? Ja toch?

Want van wat ik verder in dit topic lees word ik nogal treurig.

Kun je je daar een beetje verplaatsen? Alles met taxi's? Fiets huren? Auto huren?

Ik zag namelijk dat tickets naar Palma in december behoorlijk goedkoop zijn. Het weer is dan een beetje een gok (regen is goed mogelijk geloof ik), maar in dat geval is dat museum voor moderne kunst een idee: zag er qua architectuur wel héél tof uit, op de foto's die ik gezien heb.
pi_60858437
Oh, is er buiten Palma trouwens nog wat te zien / doen? Qua natuur, leuke dorpjes of zoiets?

Dat speelt natuurlijk ook mee in de vraag of een auto huren een goed plan is.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:19:22 #40
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_60863122
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef k_man het volgende:
Was daar niet ergens een topic van? Voorbereiding en/of verslag? Ja toch?

Want van wat ik verder in dit topic lees word ik nogal treurig.

Kun je je daar een beetje verplaatsen? Alles met taxi's? Fiets huren? Auto huren?

Ik zag namelijk dat tickets naar Palma in december behoorlijk goedkoop zijn. Het weer is dan een beetje een gok (regen is goed mogelijk geloof ik), maar in dat geval is dat museum voor moderne kunst een idee: zag er qua architectuur wel héél tof uit, op de foto's die ik gezien heb.
Geen reisverslag. De zwijgclausule is opgelegd.

Het Fundacio Miro is een bezoekje wel waard. Geen groot museum of zo. Het museum voor moderne kunst ligt aan de boulevard, maar dat was natuurlijk gesloten toen ik voor de deur stond.

De stad zelf is best mooi met een aardige overdekte markt. Als je van de grote straten wegdwaalt, kom je zeer goede restaurantjes tegen.

Wij hebben voornamelijk in taxi's gezeten, maar je kunt langs de kust prima fietsen. Door de bergen van het westen naar het noorden heb je een mooie autoroute en in het laagland vind je een paar mooie dorpjes. Een paar dagen een auto huren kan dus geen kwaad.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:25:14 #41
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60863210
Ik zou zeker aanraden een auto te huren! Ben zelf net terug van een weekje, en we hadden twee dagen de beschikking over een auto. Ideaal

We zijn overal geweest waar we wilden. Palma sowieso een paar keer (Playa was de uitvalsbasis), maar we hebben dingen gezien die we anders nooit gezien zouden hebben. Vooral Fornalutx was echt heel erg mooi, net als de grotten in Campanet. Het is sowieso leuk om door de Tramuntana te rijden, richting Cap de Formentor.

Auto huren? Altijd doen!
pi_60863487
er is een tent van veronica, maar in een grote kelder, niet heengaan stinkt naar KOTS
en nederlandertent
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:41:26 #43
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60863506
538, TMF en MTV hebben er ook van die zuipketen geloof ik. Het advies is s'Arenal te mijden.
pi_60863707
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:40 schreef PabloLopez het volgende:
er is een tent van veronica, maar in een grote kelder, niet heengaan stinkt naar KOTS
en nederlandertent
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:41 schreef Omnifacer het volgende:
538, TMF en MTV hebben er ook van die zuipketen geloof ik. Het advies is s'Arenal te mijden.
Dank jullie wel. Anders was ik daar zeker heengegaan.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:18:16 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60864296
Ik zou zeker een auto huren k_man!
Wat Omnifacer ook al zegt, Cap de Formentor in het noorden is erg mooi om heen te rijden. Maar het laatste stuk rijdt best eng vond ik .
Verder liggen in het oosten van het eiland de grotten van Drach, die zijn ook mooi om te bezoeken.

Hou er wel rekening mee dat in de winter het nogal uitgestorven is op Mallorca. In Palma natuurlijk niet, maar op de rest van het eiland wel.
pi_60865611
leuk om eens een keer weekje te kijken
pi_60867137
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef MaLo het volgende:
Hou er wel rekening mee dat in de winter het nogal uitgestorven is op Mallorca. In Palma natuurlijk niet, maar op de rest van het eiland wel.
Mooi zo.
pi_60867903
dat moet toch een aardig contrast zijn met de zomer dan denk ik.. dan is die bierhal (mega park) dus helemaal leeg? ... is het feestje wel minder heftig
pi_65001828
Maak er maar Zomer 2009 van wat mij betreft. Maatje van me gaat morgen boeken
Appartement Luna Park geloof ik. Iemand ervaring daarmee?
pi_65006745
Wij gaan ook deze week boeken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65010511
Mallorca is uber
pi_65132440
Ben ik het helemaal mee eens. Vorig jaar ook geweest, dit jaar Blanes, maar ik wil zeker een keer weer terug
Vond het ''Duitse gedeelte'' (playa de palma) veel leuker dan het Nederlandse gedeelte (El Arenal).
Die Duitsers vinden het ook allemaal geweldig dat je uit Nederland komt
pi_65140270
Die duitsers hebben natuurlijk nog het gevoel dat ze iets goed moeten maken
pi_65230673
Ik heb vorig jaar in de Babbelaar in Arenal gewerkt en de algemene klacht was dat het seizoen (2008) echt super rustig was. Locals klaagde over dalende omzet enz. Alles werd uit de kast gehaald om de tenten vol te krijgen. Ik hoop voor iedereen dat zomer 2009 wel top wordt.

Overigens: De Nederlandse 'discotheken' zijn altijd wel vol - dus daar is het leuk vertoeven. Als je van hossende Nederlanders op vakantie hou. Anders moet je naar Palma de Mallorca en dan naar Tito's, hoewel daar weer veel Italiaanse gladjakkers rondhupsen.

Eigenlijk is alles in Arenal super leuk als je aangeschoten tot dronken ben - maar was je er zoals ik nuchter tot aangeschoten ivm werk - was er eigenlijk geen hol aan.

Kotsende Britten in BCM in Magalluf en Duitsers die vanaf 10 uur 's ochtends al met emmers wodka/ bier/ sangria en een ghettoblast over de boulevard lopen in Arenal... Het was een leuk seizoen!
It's never too late to be, what you might have been...
pi_69264797
Schop!

Maak er maar 2009 van!

Wie gaan er wanneer naar Mallorca?
pi_69264949
Ikke niet meer. Maar vorig jaar is me zeer goed bevallen
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:03:06 #57
175985 Silaz
drie bier
pi_69268615
Ik. 19 - 27 juli el arenal
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 1 juni 2009 @ 13:56:43 #58
175985 Silaz
drie bier
pi_69601297
Iemand al in die nieuwe club geweest, ClubNL ofzoiets.. ?
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2009 @ 15:24:49 #59
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_69635347
Zeer waarschijnlijk van 19 t/m 25 juli @ El Arenal
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:20:23 #60
175985 Silaz
drie bier
pi_69638751
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Welk appartement/hotel?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2009 @ 11:46:00 #61
J'adore hardcore
pi_69660279
Ik heb werkelijk geen idee, wordt allemaal geregeld
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:54:07 #62
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_69664026
Ik heb er van 16 tot 22 mei gezeten en de Duitsers waren al overal te zien. Kwam misschien omdat we meer bij Playa zaten. NL gedeelte was het opvallend rustig.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:46:58 #63
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69909140
teeveepee
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_69910478
Ik ga van 11 t/m 20 juli
pi_69921363
12 t/m 22 juli te vinden in Solimar..
pi_69947600
2008 een weekje geweest, en afgelopen april ook een weekje.
Helemaal goed daar.

Inderdaad veel duitsers maar geen problemen mee. Andere kant op wat meer engelsen (can pastilla), maar daar vliegen de jumbojets je hoofd eraf

In april was het toerisme een ramp. In Playa de P viel het nog mee, maar op andere lokaties bleven er zelfs hotels gesloten die normaal vol zaten.

Cafe de Babbelaar is wel OK voor een nederlands praatje. Toch moet je een keer naar de bierkonig gaan, dat is zo massaal, zwalkende feestende duitsers, wel lagguh. Ook heb je nog de MEGA ofzo, die kan je niet mislopen.

El Arenal doet wel wat oud aan trouwens. Playa de Palma en CPastilla zien er beter uit.

Eten? Niet doen in El Arenal enzo. Gewoon de snelbus nemen naar het eindpunt in Palma de Mallorca. Oversteken, steegje in en je staat in een wijkje waar je lekker, goed, en netjes geprijsd kunt eten. Ook fantastische tapas!
Hotels en app. zijn gewoon spaans. Wel zijn ze over het algemeen gehorig en komen de gasten op ieder moment van de nacht thuis..... Palma is trouwens een prachtige stad!

Volgend jaar weer
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2009 @ 20:22:01 #67
J'adore hardcore
pi_69949826
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
pi_69949984
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:04 schreef Svnn het volgende:
12 t/m 22 juli te vinden in Solimar..
Toevallig, ik ook, maar van vanaf 19 tm 27
pi_69980246
Ik zou niet weten welk hotel ik zit en als ik het wist zou ik het niet vertellen
  maandag 15 juni 2009 @ 14:19:59 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70024738
5 juli arriveer ik op Mallorca, 8 dagen in een hotelletje op El Arenal
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:33:17 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70037877
Weet iemand vistriphosts op Mallorca? Wil namelijk graag Big-Gamen op een charter oid, maar een boot huren is me wat te prijzig (400-800 euro p.d.)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70055738
Mallorca.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:18:56 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70055803
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef mrkanarie het volgende:
Mallorca.
Je komt uit Nijverdal (of all places), gaat uit bij Dieka en Lucky en je hebt commentaar op andermans vakantiebestemming? Kom op zeg.

De enige reden dat ik er heen ga, is omdat het de goedkoopste bestemming was met zon (samen met Corfu, maar dat is voor bejaarden)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70121800
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schop!

Maak er maar 2009 van!

Wie gaan er wanneer naar Mallorca?
27 juni tot 4 juli. El Arenal.
pi_70213904
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef Snever het volgende:
Hotel Dunas Blancas: 3 sterren, ook niet de goedkoopste, perfecte ligging, relaxte zwembaden (nooit druk dus voldoende ligbedden), mooie kamers en het eten is redelijk tot goed. Het is dat ik het grootste balkon van het hotel had
nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...

eten is keuze-menu... ook minder... voor de rest toen wel een goede vakantie gehad, was in 1999...
pi_70218412
quote:
Op zondag 21 juni 2009 05:41 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...

eten is keuze-menu... ook minder... voor de rest toen wel een goede vakantie gehad, was in 1999...
Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!

Ach, ben al snel tevreden
  zondag 21 juni 2009 @ 19:36:13 #77
140412 Danaa
🍎
pi_70229327
Ik ben er vorig jaar en het daar daarvoor geweest..

Het was heerlijk!

Stappen vond ik zelf erg leuk in:
Shooters
Heeren van Amstel
Veronica

En eten, kun je op de boulevard echt ontzettend veel! & lekker...
Del Sol, ook van NL'ers is ontzettend lekker en niet duur.
Verder veel en goedkope eettenten/restaurants aan de boulevard!

Veel plezier!
  maandag 22 juni 2009 @ 00:17:03 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70240482
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:09 schreef Snever het volgende:

[..]

Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!

Ach, ben al snel tevreden
ik ga ook naar dat hotel
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70246168
jaja ik heb ook geboekt met een paar vrienden
19 augustus naar cala d'or voor 8 daagjes iemand nog wat tips voor leuke tentjes enzo ?
pi_70292179
niemand lol ?
eerst spammen ze 4 paginas vol en dan post er niemand voor 1 dag lang
pi_71427225
He allemaal,

Ik wil dit jaar ook naar Mallorca gaan. Vorig jaar op ibiza geweest wat echt fantastisch was. Nu wil ik behalve stappen ook gewoon wat andere leuke dingen doen en nu las ik op http://www.vakantiemallorca.nl/reistips-mallorca.php wat leuke tips om te doen buiten het stappen om. Heeft iemand hier al ervaring mee? zo ja hoe was het? Ook zijn wij nog op zoek naar een leuk hotel of appartement. op ibiza was alles perfect alleen het hotel was niet echt super. Zijn er mensen die daar ook nog leuke tips voor hebben dan hoor ik het heel graag......

groetjes Annemarie
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 11:38:10 #82
J'adore hardcore
pi_71453581
Mallorca overleefd! Wat een bloedhitte vorige week zeg, niet normaal.
pi_71453714
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mallorca overleefd! Wat een bloedhitte vorige week zeg, niet normaal.
Niet normaal hé. Gister middag teruggekomen.. die 'koelte' hier was wel een verademing
Alhoewel wel teruggekomen met een halve mexicaanse griep ofzo Kuchen en hoesten
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 12:02:38 #84
J'adore hardcore
pi_71454376
Ik heb echt Mexicaanse griep meegenomen
pi_71462596
Is het er nu nog zo heet?

Wij gaan morgen. Als het vliegverkeer weer op gang komt tenminste
pi_71462852
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Nu is het gewoon lekker.. althans toen wij weg gingen..
Graad of 30 denk ik.. Als je de kans krijgt, ga naar BCM. wat een toffe tent is dat zeg althans.. zo heb ik het ervaren.. helft van me groep vond er geen klap aan maarja.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:14:04 #87
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71469004
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Volgens nu.nl is het vliegveld weer open . Fijne vakantie gewenst dus .
pi_71469067
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

precies. En als je in El Arenal zit, moet je een keer naar Steakhouse Tango gaan. na Strandhuisje 3. Kan je goed eten
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:37:00 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71469833
Tango? Zeg mij niets, zat daar dicht bij.

GA NIET NAAR CACTUS TEX EN MEX. wat een zooi daar, cheddar over de nacho's en in de burrito's

Cafe del Mar (onder het beachhouse) is echt super, leuk personeel, heerlijk eten. Ook bij baleneare 3 (ofzo)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71470923
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Catch22- het volgende:
Tango? Zeg mij niets, zat daar dicht bij.

GA NIET NAAR CACTUS TEX EN MEX. wat een zooi daar, cheddar over de nacho's en in de burrito's

Cafe del Mar (onder het beachhouse) is echt super, leuk personeel, heerlijk eten. Ook bij baleneare 3 (ofzo)
Tango zit nog iets verder dan strandhuisje 3.
Tex mex is idd rommel. Service is echt tering slecht 1 keer geweest nooit weer. En die propper.. wat een sjappie met z'n hoed.
pi_71472337
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja ik las het

Bedankt, komt wel goed
pi_71493361
Ik ben een aantal jaren geleden naar Mallorca geweest en het is echt aan te raden om een auto te huren. Hierdoor zie je veel meer van het eiland. Wat zeker aan te raden is zijn de grotten van Drach.
pi_71512606
Ik ben ook naar Mallorca geweest.
+Strand
+Boulevard (we zaten wel wat ver van boulevard af)
+Sommige excursies
+In principe altijd goed weer
+Kan veel afdingen bij winkeltjes
+Hotel was oke (leuk zwembad, eten oke)
+Zee
+Leuke eet cafeetjes (wij gingen vaak naar de ' Q cocktail' of zo. Ik weet de naam niet meer. Stond ook een leuke meid voor
+Nederlandse cafe's
-Afrikanen die je dingen proberen te verkopen (zijn vaak wel aardig )
-Hitte!
-Palma was niks vanwege hitte.
-Geen airco en koelkast in hotel. Vergeten te huren .
-Hitte!
-Ben er ziek geworden, toen ik thuis kwam was ik meer dan een week ziek.
-Excursies die een hele dag duren.
-Busritten op bergen waardoor je telkens het gevoel hebt dat je er af valt :/ en dat terwijl ik vliegen niet eng vind.
-Terugreis met vliegtuig was ik dood verkouden.
- Spanjaarden die geen woord engels kunnen. Ze zijn er er wel maar niet veel.

Oja, Duitsers zijn grappig. lol.

Helaas niet meer naar die grotten geweest. Wel die excursie van zuid mallorca naar palma dan inca dan stuk met boot en dan weer terug met bus.

Ook nog een bootreis gedaan langs het boulevard.
pi_71563331
Auto huren op Mallorca is inderdaad zeker een aanrader. Hebben wij ook gedaan. Vooral de noordkust is mooi, veel bergen, leuke slingerweggetjes en mooie strandjes. Verder hebben wij ook een druipsteengrot bezocht en een beetje over het eiland getourd. Dagje Palma geweest, gedoken en natuurlijk veel aan het strand gelegen
pi_71657946
12 Augustus gaan wij naar Mallorca toe!
Heb er echt veel zin in, hopen dat het appartement een beetje meevalt.
Waar moet je zijn als je niet echt van alleen maar Nederlandse muziek houdt maar ook bijvoorbeeld van House/Techno/Minimal?
Koning.
pi_71793174
17 Augustus
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:16:32 #97
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_71818584
Wij zijn terug vanaf maandagavond, 15 dagen Mallorca.
We zaten in Hotel Palma Bay. Heel mooi en groot hotel. Goed gelegen, alleen lag het wel boven aan de "berg" , dus telkens die redelijk steile helling op, vooral na het uitgaan was het vaak zwaar

Die lag helemaal bovenaan de straat waar ook de Veronica Bar in zit, en als je dan verder naar beneden tot de boulevard loop, kom je bij Strandtent (Balneario of hoe je het schrijft) nummer 1.

Mooie zwembaden en best goed eten in het hotel en alles goed geregeld.
Er waren veel verschillende dingen om uit te gaan. Wat nederlandse danscafees/discotheken en in het Duitse gedeelte een paar hele grote discotheken.. al zijn die Duitsers wel helemaal gestoord.

En dan had je in Palma nog een grote discotheek, de Tito's... we waren er snel terug weg, want er was een of andere dj die gare muziek draaide.. maar normaal wordt er wel gewoon dance/R&B en weet ik veel wat gedraaid, maar die dag viel het jammergenoeg net tegen.

Dan heb je in Magaluf (als ik het goed schrijf) de grootste discotheek van heel Mallorca. Dat is ook zeker een aanrader!
Wat me wel opviel, en wat ik ook eigenlijk het grootste minpunt vond, was dat in bijna alle uitgaansgelegenheden minimaal 75 % van de mensen mannen waren.
En dat terwijl je overdag gewoon net zoveel vrouwen als mannen zag lopen.

Maar goed, verder een hele goeie vakantie gehad, met nog een paar excursies.
2 partyboten gedaan. 1tje savonds in Palma, en daarna naar die discotheek Tito's (grootste discotheek van Palma trouwens).
1 partyboot overdag, van 12 tot 5 was dat ongeveer. Was ook wel goed te doen.

Dus zeker een geslaagde vakantie gehad, maar het kon wel beter op sommige punten.
Zo niet, dan toch...
pi_71835177
Ben benieuwd, over twee weken een weekendje zon pakken. Vrienden hebben een villa voor de zomer, ergens lekker achteraf blijkbaar. Daar even een paar dagen uitvreten en mooie clubs bekijken...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71901339
ik ga woensdag naar cala d'or hopelijk is het een beetje uit te houden :p
pi_71904287
Ik ben ook ondertussen alweer een weekie terug. Was erg gezellig.
pi_71908388
vraagje welke plaatsen zijn nu echt het leukste
dus boulevard met leuke eettentjes, mooie stranden, leuke winkeltjes,
etc etc....
pi_71908431
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:10 schreef Fastlady het volgende:
vraagje welke plaatsen zijn nu echt het leukste
dus boulevard met leuke eettentjes, mooie stranden, leuke winkeltjes,
etc etc....
El Arenal / Playa de Palma zijn wel (de) bekend(st)e badplaatsen. Er loopt een lange boulevard van ongeveer 5 km langs deze plaatsen, met veel uitgaansgelegenheden, winkeltjes, restaurantjes etc. Strand is ook mooi, lang breed zandstrand. Zijn ook wel andere plaatsen, zoals Santa Ponca, Cala d'Or en Magaluf die wel bekend zijn, maar ben er zelf nooit geweest.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:29:56 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71912317
Ik ben tijdens mijn vakantie op El Arenal ook een keertje in Cala d'Or geweest, dat is wel een mooier dorp dan El Arenal. Wel meer gezinnen, maar wel mooier.

Veel meer leuke restaurants en kroegen enzo.

Feesten, dan ga je naar Palma of El Arenal. Anders is Cala d'Or ook leuk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71915380
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben tijdens mijn vakantie op El Arenal ook een keertje in Cala d'Or geweest, dat is wel een mooier dorp dan El Arenal. Wel meer gezinnen, maar wel mooier.

Veel meer leuke restaurants en kroegen enzo.

Feesten, dan ga je naar Palma of El Arenal. Anders is Cala d'Or ook leuk
Bedankt voor je antwoord maar wat bedoel je met mooier?
We zijn niet echt van het feesten meer savonds lekker wat drinken op een terrasje.
maar houden ook wel van wat reuring

[ Bericht 2% gewijzigd door Fastlady op 16-08-2009 11:46:50 ]
pi_71917292
Cala d'or is een klein toeristisch plaatsje met restaurants , winketjes en cocktailbars.
Niet echt Spaans.Maar dat is het bij playa del palma of in El Arenal ook niet.
Mooie jachthaven met ook veel dure jachten.
Verder rijdt er een treintje van sommige hotels naar het centrum. Autovrij centrum.
Alle huizen zijn wit en maximaal vier hoog . Enkele kleine baaitjes zee en strand dus geen
langgerekte stranden van 5 kilometer zoals bij El Arenal en Playa da Palma .
Als je van pizza's houdt ben je hier aan het juiste adres.

quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef Fastlady het volgende:

We zijn niet echt van het feesten meer savonds lekker wat drinken op een terrasje.
maar houden ook wel van wat reuring

Can' Pastilla lijkt me dan eigenlijk ook wel leuk voor jullie, vlakbij de luchthaven waar je geen last van hebt
het eerste kustplaatsje aan het 5 kilometer strand, boulevard en naast Playa da Palma en El Arenal
waar je naarr toe kan lopen of fietsen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sinarades op 16-08-2009 12:41:21 (Iets erbij.) ]
pi_72440922
Goed, lang weekend geweest deze zomer. Moet zeggen dat het me meeviel. Goed, als je langs Magaluf ofzo rijdt wil je direct naar huis, maar gelukkig ben je daar via de snelweg spoedig voorbij en dan is de Westkust wel erg mooi en zelfs rustig. Villa aan de kust was schitterend en niet eens zo duur, eigen zwembad is een bonus en de zee is heerlijk. Waarschijnlijk volgend jaar een bruiloft bij Deia in de buurt, dus dan weer die kant op.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_78824531
Is het zo dat Mallorca begin Mei zo uitgestorven is? En waar kan je dan beter zitten? In El Arenal of in Palma?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:26:55 #108
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_78825572
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef AFCA_DD het volgende:
Is het zo dat Mallorca begin Mei zo uitgestorven is? En waar kan je dan beter zitten? In El Arenal of in Palma?
Valt wel mee. Het is er rustig, maar niet uitgestorven. Wij zijn twee keer in de meivakantie geweest, in Paguera en in Alcudia. Alle winkels en restaurantjes waren gewoon open. Ik denk dat het in Palma en El Arenal nog wel drukker is dan in de plaatsjes waar wij waren.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:14:27 #109
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_79144700
Wij gaan in mei naar Mallorca. Niet naar het bekende zuiden, maar naar het noordoosten, Cala Mequida (Capdapera). Met Ryanair vanaf Bremen (150 euro retour allin p.p) en verblijven in het Vanity Suite Hotel, direct aan een baai; verboden voor kinderen en met een eigen dakterras. Autootje gehuurd en nu al aan het inlezen; er is genoeg te zien volgens mij
pi_99164464
Heb er zin an!

Volgende week een weekje naar S Arenal (vorig jaar ook al >:) )
Is echt awesome!

Ryanair _O_
RYU Palace _O_ _O_
BCM _O_ _O_ _O_

80 euro voor retourtje en 120 euro voor hotel.
Is geen Jumeirah Beach Hotel maar je gebruikt de hotelkamer toch alleen maar om je tas neer te zetten...

Duitsers waren vorig jaar gezelliger dan de Nederlanders zeg.. Alleen maar in het Duitse gedeelte geweest en 1x in het NL gedeelte en was gelijk vechten.. tazz wallah sikterlan hollanders
pi_99170354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef DownBusiness het volgende:
Heb er zin an!

Volgende week een weekje naar S Arenal (vorig jaar ook al >:) )
Is echt awesome!

Ryanair _O_
RYU Palace _O_ _O_
BCM _O_ _O_ _O_

80 euro voor retourtje en 120 euro voor hotel.
Is geen Jumeirah Beach Hotel maar je gebruikt de hotelkamer toch alleen maar om je tas neer te zetten...

Duitsers waren vorig jaar gezelliger dan de Nederlanders zeg.. Alleen maar in het Duitse gedeelte geweest en 1x in het NL gedeelte en was gelijk vechten.. tazz wallah sikterlan hollanders
Laat ff weten hoe het was naderhand ;) ik ga op 5 augustus.

2009 nog in de TT overigens? :')
-
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:45:09 #112
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_99171498
over 7 weken voor de 3e keer naar Mallorca. Nu naar Alcúdia. Zin in. Alleen nog ff een auto huren. :P

BCM is idd wel tof, alleen die dronken Engelsen... :')
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_99173415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Laat ff weten hoe het was naderhand ;) ik ga op 5 augustus.

2009 nog in de TT overigens? :')
Ja is goed! ;)
Ik hoop niet dat je hotel BQ Amazonas hebt geboekt ~O> Daar zat ik vorig jaar en er ging zeker een rol wc papier per dag per persoon doorheen...
pi_99387994
Aanstaande maandag met Ryan Air voor het eerst naar Mallorca(Santa Ponça) :D
pi_100042393
Weinig mensen hier die gaan.
-
pi_100042708
Ik ben net een paar dagen terug vanuit Mallorca.
Geweldig, mooi, warm en vriendelijk land is dit zeg! :)
Heb er echt van genoten ^O^
pi_100044925
Vertel wat meer :) goed uitgaan? beetje bekende dj's en leuke feesten? is alles duur of valt het mee? lekker warm of redelijk warm?
-
  Redactie Frontpage donderdag 28 juli 2011 @ 13:53:25 #118
J'adore hardcore
pi_100045441
T waait, laatste dagen paar keer regen en aardig wat bewolking. Wel lekker warm :)
pi_100045493
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Vertel wat meer :) goed uitgaan? beetje bekende dj's en leuke feesten? is alles duur of valt het mee? lekker warm of redelijk warm?
Haha, ik ben niet uitgegaan was met m'n ouders en m'n broer maar toen we langs die pubs langg liepen toen zag je dat die britten al wat op hadden oom 7 's avonds :') best wel veel verkoopnegers met allerlei shit lasers zonnebrillen enz, van die partyproppers heb je er ook wel. Mooie clubs gezien vanuit de buitenkant en allemaal de zelfde ''aanbieding'' ¤5,00= 2 bier . Het was lekker warm tot heel erg warm rond de 28 graden. Misschien is het ook wel leuk om een scooter te huren dat wouden wij ook eerst doen maar dat moet je de hele dag doen.

De prijzen van de restaurants verschillen nogal bij indiaan ben al ¤70,- kwijt voor 4pers, en bij een normale restaurant ben je rond de ¤40,- kwijt! :P
pi_106734000
Zomer 2012! Ga naar El Arenal van 22 tm 29 juli! Wie volgt?
Kwaliteit kende geen recessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')