Welk appartement/hotel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zeer waarschijnlijk van 19 t/m 25 juli @ El Arenal
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zeer waarschijnlijk van 19 t/m 25 juli @ El Arenal
Toevallig, ik ook, maar van vanaf 19 tm 27quote:
Je komt uit Nijverdal (of all places), gaat uit bij Dieka en Lucky en je hebt commentaar op andermans vakantiebestemming? Kom op zeg.quote:
27 juni tot 4 juli. El Arenal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schop!
Maak er maar 2009 van!
Wie gaan er wanneer naar Mallorca?
nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef Snever het volgende:
Hotel Dunas Blancas: 3 sterren, ook niet de goedkoopste, perfecte ligging, relaxte zwembaden (nooit druk dus voldoende ligbedden), mooie kamers en het eten is redelijk tot goed. Het is dat ik het grootste balkon van het hotel had
Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 05:41 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
nou, kamers waren zo goed niet, beetje klein, ik kon met mijn 1.92m beide muren raken als ik op bed lag... als ik moest schijten moest ik met mijn benen in bad gaan zitten...
eten is keuze-menu... ook minder... voor de rest toen wel een goede vakantie gehad, was in 1999...
ik ga ook naar dat hotelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Kamers waren idd klein. En die plee was ook zo best niet geplaatst. Maar wel schoon en airco! En ik had een super groot balkon met uitzicht op zee, en dat maakt een hele hoop goed!
Ach, ben al snel tevreden
Niet normaal hé. Gister middag teruggekomen.. die 'koelte' hier was wel een verademingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mallorca overleefd! Wat een bloedhitte vorige week zeg, niet normaal.
Nu is het gewoon lekker.. althans toen wij weg gingen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het er nu nog zo heet?
Wij gaan morgen. Als het vliegverkeer weer op gang komt tenminste
Volgens nu.nl is het vliegveld weer openquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het er nu nog zo heet?
Wij gaan morgen. Als het vliegverkeer weer op gang komt tenminste
precies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens nu.nl is het vliegveld weer open. Fijne vakantie gewenst dus
.
Tango zit nog iets verder dan strandhuisje 3.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Catch22- het volgende:
Tango? Zeg mij niets, zat daar dicht bij.
GA NIET NAAR CACTUS TEX EN MEX. wat een zooi daar, cheddar over de nacho's en in de burrito's
Cafe del Mar (onder het beachhouse) is echt super, leuk personeel, heerlijk eten. Ook bij baleneare 3 (ofzo)
Ja ik las hetquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens nu.nl is het vliegveld weer open. Fijne vakantie gewenst dus
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |