Wij zijn terug vanaf maandagavond, 15 dagen Mallorca.
We zaten in Hotel Palma Bay. Heel mooi en groot hotel. Goed gelegen, alleen lag het wel boven aan de "berg" , dus telkens die redelijk steile helling op, vooral na het uitgaan was het vaak zwaar

Die lag helemaal bovenaan de straat waar ook de Veronica Bar in zit, en als je dan verder naar beneden tot de boulevard loop, kom je bij Strandtent (Balneario of hoe je het schrijft) nummer 1.
Mooie zwembaden en best goed eten in het hotel en alles goed geregeld.
Er waren veel verschillende dingen om uit te gaan. Wat nederlandse danscafees/discotheken en in het Duitse gedeelte een paar hele grote discotheken.. al zijn die Duitsers wel helemaal gestoord.
En dan had je in Palma nog een grote discotheek, de Tito's... we waren er snel terug weg, want er was een of andere dj die gare muziek draaide.. maar normaal wordt er wel gewoon dance/R&B en weet ik veel wat gedraaid, maar die dag viel het jammergenoeg net tegen.
Dan heb je in Magaluf (als ik het goed schrijf) de grootste discotheek van heel Mallorca. Dat is ook zeker een aanrader!
Wat me wel opviel, en wat ik ook eigenlijk het grootste minpunt vond, was dat in bijna alle uitgaansgelegenheden minimaal 75 % van de mensen mannen waren.
En dat terwijl je overdag gewoon net zoveel vrouwen als mannen zag lopen.
Maar goed, verder een hele goeie vakantie gehad, met nog een paar excursies.
2 partyboten gedaan. 1tje savonds in Palma, en daarna naar die discotheek Tito's (grootste discotheek van Palma trouwens).
1 partyboot overdag, van 12 tot 5 was dat ongeveer. Was ook wel goed te doen.
Dus zeker een geslaagde vakantie gehad, maar het kon wel beter op sommige punten.