Het is maar waar je van houdquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren.
ik heb het alleen over el arenal en...wat ligt er tegen aan..playa del palma ofzoiets..of las palmas...kweet niet meer. verder ben ik niet gekomen, heb maar aangenomen dat elke NL daar terecht komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef jrysilvr het volgende:
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:04 schreef MrNiles het volgende:
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters
Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's
Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken
vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik
als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
Dat ga ik onthoudenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef MrNiles het volgende:
[..]
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar
ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
hoe ziet jou vakantie er dan uit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
en die van jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond. Nouja iedereen z'n ding...
klopt, hadden in een klein dorpje een tentje gevonden. Verkochten alleen gyrosbroodjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef jrysilvr het volgende:
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
Er zijn in iedere plaats talloze supermarkten, die vind je vanzelfquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |