abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59140223
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
pi_59140314
tvp. Ik ga er ook naartoe over een maandje
pi_59140345
nog 3,5 week dan zit ik er 8 dagen!!
TVP dus
pi_59140664
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters

Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's

Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken

vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik

als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
pi_59140738
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren .
pi_59140764
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
pi_59140880
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klinkt als een aanrader idd. Mental theo, Scooter, Duitsers en Nederlandse horeca eigenaren .
Het is maar waar je van houd
in mijn vrijgezellentijd was dat een perfecte vakantie
heb ondertussen wel al wat andere vakanties achter de rug, zoals een rondreis door griekenland (aanrader)
pi_59140920
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef jrysilvr het volgende:
hey mrniles. ik ga dit even uit printen denk wel dat ik hier iets aan heb super man. ik ga naar cala dor zijn er daar ook nog dingen die ik moet weten?
ik heb het alleen over el arenal en...wat ligt er tegen aan..playa del palma ofzoiets..of las palmas...kweet niet meer. verder ben ik niet gekomen, heb maar aangenomen dat elke NL daar terecht komt
pi_59141069
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:04 schreef MrNiles het volgende:
Ben d'r 4 en 5 jaar geleden geweest. SUPER
Als je van NLgezelligheid en beetje NLmuziek houd moet je zeker naar de Veronica Bar
De kelder van Mental Theo is klote, weet niet meer hoe die tent heet
veel opgefokte gasten en nog meer opgefokte uitsmijters

Verder was toen de RIU palace, the place to be. Starsplash, Scooter
sowieso zijn er wel goede grote discotheken, je moet alleen niet 100%anti duits zijn, want duitsers zijn er veel.
Maar ze hebben wel een goed concept, je betaalde toen iets van 15euro entree, krijg je nog een t-shirt bij en heel de avond gratis drinken, bier en sterke drank. Geen bacardi maar ej, rum is rum na 10baco's

Eten moet je ook nog.
Als je lekker (en duur wilt eten) moet je naar de NL tenten gaan.
Vlakbij de Veronica bar(2 straten terug) en dan niet aan de boulevard maar in een zijstraat
zit een hoek een restaurant met zeer lekker en niet duur eten.
Wil je goedkoop en prima eten dan moet je naar een duitse tent.
Kon je toen voor 10euro een prima maaltijd eten met een pul bier erbij
Geen culinaire hoogstandjes. Meer wel goed vlees en lekker bier
Op de boulevard zit een tent lang een droogwaterkanaal. Om daar te komen moet je een trapje af.
Daar zit een tentje waar de lokale bevolking zoals de politie zit.
Alles vers van de grill/bbq en spot goedkoop, het ziet er niet uit die plastic tafelkleedjes
maja...elke euro die je minder op eet kun je opdrinken

vlakbij zit ook een aquapark, zo'n hoop glijbanen bijelkaar.
half uurtje lopen was niet zo'n goed plan toen. Met de taxi ben je erzo denk ik

als je nog specifieke dingen wilt weten dan hoor ik het wel
hopelijk heb je hier al iets aan
Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
pi_59141184
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Snever het volgende:

[..]

Ik ga wel naar El Arenal. Dankje voor je info. Ik zit in hotel Dunas Blancas.
de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar

ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
pi_59141276
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef MrNiles het volgende:

[..]

de tweede keer dat we gingen was echt low-cost ivm studiekosten enzo
zaten toen in een 1-ster hotel...zo slecht heb ik het nog noot meegemaakt
zat wel aan de boulevard, kon door een restaurant wat er voor stond doorlopen, straat oversteken het strand op. Zat langs links langs de Mc, echt slecht..maja..je slaapt er alleen maar

ff gezocht op internet Hotel Riomar was echt...een echt AFrader...
Dat ga ik onthouden
pi_59141473
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
Woei!
pi_59141537
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond . Nouja iedereen z'n ding...
pi_59141629
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Mensen die op vakantie gaan naar het buitenland om vervolgens in Nederlandse restaurants en café's te eten/stappen
hoe ziet jou vakantie er dan uit?
pi_59141639
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Naar Turkije en dan de hele dag in een resort zitten bitterballen eten met zanger jopie live op de achtergrond . Nouja iedereen z'n ding...
en die van jou?
misschien goede ideeen voor mij voor volgend jaar
pi_59141838
Ik weet niet hoe Mallorca is maar als ik op vakantie ga naar bijvoorbeeld een Grieks eiland (Ik noem maar wat).
Dan ga ik in ieder geval Grieks eten in griekse tentjes, geen Nederlandse in ieder geval....

Altijd goedkoper, altijd velen malen lekkerder. Je moet alleen niet op het grote plein zijn in elke stad maar een beetje de steegjes opzoeken. Altijd zitten daar de gezelligste restaurants. Ook vind je er geen krijsende Nederlandse kinderen..........man wat zijn Nederlandse kinderen vaak slecht opgevoed.....
Enne, bier of wat dat ook hebben ze daar ook hoor, ze zijn nog altijd toeristisch ingesteld.

Overdag bekijk ik altijd een hoop architectuur of dingen uit de Griekse oudheid......geen suffe rondleiding, ik kan mij niet voorstellen dat daar ooit iemand gelukkig van is geworden.
Gewoon beetje op je gemak kijken, als je er genoeg van hebt is het prima. Vroeger vond ik er geen drol aan, maar ja dan ga je met je ouders....dat zegt vaak al genoeg.
Als je met vrienden, of vriendinnen, gaat dan is het altijd leuk. Moet je denk ik zelf even ondervinden.

Voor de rest natuurlijk strand opzoeken en 's avonds gezellig terrasje opzoeken......geen Nederlandse......haha

Maar goed, sommige mensen vinden het geweldig om Nederlandse muziek te luisteren en bitterballen te kanen, ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Ik ga in ieder geval geen 600 Euro voor een reis betalen om vervolgens in 'Nederland' te zijn.
Woei!
pi_59141874
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
Woei!
pi_59142664
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh, en als je in zo'n grieks tentje eet, zelfs de Mc is duur in verhouding met zo'n restaurant.
klopt, hadden in een klein dorpje een tentje gevonden. Verkochten alleen gyrosbroodjes
met alles erop en eraan, friet, groente, saus, voor 1,50 perstuk.
We hadden echt honger maar meer dan 2 kregen we niet op.
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 13:36:15 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59143035
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef jrysilvr het volgende:
nog mensen hier die in mallorca zijn geweest of gaan ik ga binnekort ook daarheen nog tips over mallorca of barretjes of uitgaan of excursies??
Weekendje in Palma de Mallorca gezeten. Was verrassend goed. Prima uitgaansmogelijkheden daar. Excursie? Treintje naar Soller. Bezoek aan het museum van Miro of het museum voor moderne kunst. Als dat je ding is tenminste.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:24:55 #21
8875 Mdk
Smart-ass
pi_59360460
Ga er 16 juli heen, 10 dagen ofzo. Ben alleen mooi alweer de naam van het hotel vergeten.
Verwacht niet al teveel van het hotel maar goed.. ik denk toch dat ik het meeste overdag zal slapen op het strand ofzo. Iemand nog echte aanraders qua discotheken en clubs? Mental Theo hoef ik namelijk ook niet persé te zien hehe
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_59395071
Ach, ik hoop Mental Theo nog wel te zien. Dan mag tie van mij wel een set early hardcore draaien. Lekker hoor.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:36:14 #23
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60116608
Hoe is dit eiland voor gasten van rond de 25? of is het allemaal jong grut wat daar rond loopt??
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_60116872
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:18:00 #25
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60121957
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef emiel01 het volgende:
weet iemand waar een goede supermarkt te vinden is. Het mag ook een kleinere buurtsuper. Vorrig jaar was ik in lloret de mar. De supermarkten die we daar in de buurt vonden waren heel slecht. Vind 't namelijk fijn om ontbijt zelf (lees: lunch) te maken.
Er zijn in iedere plaats talloze supermarkten, die vind je vanzelf .

Ik ga dit jaar niet naar Mallorca . Ben vorig jaar wel geweest, dat was de vierde keer . Heb 2x in Cala d'Or gezeten, 1x in Alcudia en 1x in Paguera. Dus niet in het stapwalhalla El Arenal.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')