Hij had het over 2000 toen ie in 2001 de beker pakte met Twente. Hij heeft 2 periodes gehad bij Twentequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rutten was onervaren maar stond heel goed bekend bij PSV en deed daar goed werk. zo 'n verrassing was het niet dat hij het goed deed met Twente.
Vind je Janssen geen goede speler? Ik vind het een zelfde type als Engelaar. Goede linker, veel overzicht..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Wanbeleid gaat inderdaad wel extreem ver
Maar ik had toch verwacht dat minimaal al 1 echte versterking gepresenteerd zou worden!
je bent zelf een muppet pfaf. Jaap Stam ziet ook in Ryan Donk een wereldverdediger. hij is een goede gozer maar heeft er niet echt kijk op. bovendien heeft Jaap hem meegemaakt als assistent bij Man Utd, iets heel anders dan hoofdcoach bij een club met veel minder materiaal in een andere voetbalcultuur. Twente heeft een Engelse coach van naam binnengehaald terwijl ze gewoon weer een aanvallend en technisch ingestelde coach moesten zoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Theo Jansen vind ik gewoon een erg goede voetballer. Toch echt niet voor niets 2 interlands op z'n naam staan. Iets wat Engelaar ( wie? ) niet had toen hij kwam.
Verder is McClaren echt wel een goede coach, spelers als Jaap Stam zeggen echt niet voor niets dat het één van de beste trainers is met wie ze gewerkt hebben...
En dan het laten gaan van spelers als argument voor wanbeleid aanvoeren... Alsof zoiets bij Twente te stoppen is? Als een grotere club komt kan geen enkel team z'n spelers behouden, dat heeft niets met wanbeleid te maken.Nu ga ik indirect ook nog weer op die muppet in.
Rutten had al bij Twente getraind en de beker gehaald hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rutten was onervaren maar stond heel goed bekend bij PSV en deed daar goed werk. zo 'n verrassing was het niet dat hij het goed deed met Twente. McClaren heeft het een paar keer ver geschopt in cups, verder niks bijzonders. daarbij gefaald met Engeland. nu komt hij in een hele andere voetbalcultuur en competitie.
Janssen is echt niet matig! Prachtige voetballer, die wel iets van z'n glans uit z'n jonge jaren verloren is, maar een nieuwe omgeving kan wonderen doen.quote:Janssen is een hele middelmatige speler. hij heeft een goed linkerbeen en that's it. Tiote durf ik niet te zeggen maar hij viel iig niet meer op dan Engelaar en El Ahmadi vorig seizoen. Vennegoor komt echt niet, Aissati zou een goede versterking zijn en Hofs zou niets bijzonders zijn.
Dat zijn ook maar wandelgangverhalen.quote:Arnautovic kan veel meer opleveren in de toekomst dan de 5 miljoen van nu. al lijkt het er ondertussen op dat Twente hem niet kwijt wil en dat Munsterman op een lompe manier een prijs heeft genoemd die feyenoord gek genoeg wil betalen. nu krabbelt ie terug al lijkt de transfer niet meer te houden. hij wil naar Rotterdam.
Verder is 5 miljoen voor een jeugdspeler gewoon gigantisch veel.quote:en Twente staat prima bekend. geen praatjes of suikeroom (Aalbers, Scheringa) maar gewoon goed voetballen. de kritiek van mij en anderen komt dan ook niet uit afschuw maar puur vanuit een logische kijk. goeie spelers en trainer gaan weg en wat er voor in de plaats komt is minder goed of twijfelachtig. met CL voetbal in de knip als lokkertje wordt er wel erg weinig uitgehaald. en dan ook nog eens je grootste talent verliezen voor te weinig geld (waarschijnlijk).
ik zeg ook niet dat het in elkaar dondert. het gaat alleen een stuk minder worden dan vorig jaar. en dat had op bepaalde vlakken voorkomen kunnen worden (wanbeleid is een groot woord, al ligt dat als Ajacied zijnde voorop de tong).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral sinds Joop Munsterman aan de slag is gegaan natuurlijk, daarvoor was het huilen met de pet op. Niets dan slechts over Wessels, maar rond de eeuwwisseling lag Twente - ondanks een nieuw stadion - redelijk op z'n gat. Met Munsterman, maar ook zeker Van Halst, Ten Hag en in mindere mate Pahlplatz en Snelders staat er een constante technische staf vanuit de eigen club die geen gekke dingen doet.
In de voetballerij is niets zeker, maar ik zie dit Twente niet zo snel indonderen net zoals het onder Van t Schip en Vandereijken deed.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij is een goede gozer maar heeft er niet echt kijk op.
Says who?quote:Twente heeft een Engelse coach van naam binnengehaald terwijl ze gewoon weer een aanvallend en technisch ingestelde coach moesten zoeken.
Aaah, een paar minuten terug was het nog ``quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het in elkaar dondert. het gaat alleen een stuk minder worden dan vorig jaar. en dat had op bepaalde vlakken voorkomen kunnen worden (wanbeleid is een groot woord, al ligt dat als Ajacied zijnde voorop de tong).
En de zon schijnt weer eens, dus ik geef het ook op en ga m'n tijd nuttiger besteden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef 9christensen het volgende:
Ik hap er niet weer op.. We zullen 't wel zien
sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef 9christensen het volgende:
Ik hap er niet weer op.. We zullen 't wel zien
quote:Oefenduel Veendam verplaatst uit angst voor rellen
GRONINGEN - De oefenwedstrijd tussen BV Veendam en FC Twente is verplaatst naar Geesteren uit angst voor supportersrellen.
Het duel zou worden afgewerkt in Veendam, maar de politie kreeg signalen dat FC Groningen-fans op de vuist willen met aanhangers van FC Twente. De gemeente Veendam bevestigt dit, maar er zou ook niet aan de Langeleegte gespeeld kunnen worden vanwege de slechte kwaliteit van het veld.
De oefenwedstrijd wordt op 22 juli gespeeld op het veld van STEVO.
tvnoord
Je zou ze bijna deleten... maar ja, tis dat ik geen mod benquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op zulke posts reageer je toch niet eens serieus?
Maar het gaat erom hoe ze nu spelen en dan is Engelaar toch echt wel een klasse beter dan Febo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Theo Jansen vind ik gewoon een erg goede voetballer. Toch echt niet voor niets 2 interlands op z'n naam staan. Iets wat Engelaar ( wie? ) niet had toen hij kwam.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het gaat erom hoe ze nu spelen en dan is Engelaar toch echt wel een klasse beter dan Febo.
Dat is zo, maar vond je Engelaar een paar jaar terug ook zo'n geweldige aankoop dan? Vast niet toch? Daarom vind ik de verontwaardiging zo groot.quote:Janssen is echt niet matig! Prachtige voetballer, die wel iets van z'n glans uit z'n jonge jaren verloren is, maar een nieuwe omgeving kan wonderen doen.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo, maar vond je Engelaar een paar jaar terug ook zo'n geweldige aankoop dan? Vast niet toch? Daarom vind ik de verontwaardiging zo groot.
Diezelfde Derksen had AZ vorig seizoen als kampioen van Nederland getipt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef Rikketik het volgende:
Nou, waar Taco van den Velde vorige week het bestuur van Twente hekelde, steekt Johan Derksen in de nieuwe VI de loftrompet over Munsterman. Na een langdurig gesprek met de voorzitter van Twente is Derksen er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met Twente.
En ook dat Twente weer een heel goed seizoen zou draaien.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Diezelfde Derksen had AZ vorig seizoen als kampioen van Nederland getipt.
Hij gaat voor één seizoen gehuurd worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef 9christensen het volgende:
Twente wil Slobodan Rajkovic overnemen van Chelsea staat ook in de VI.
Hij is inmiddels voor 1 seizoen gehuurd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij gaat voor één seizoen gehuurd worden.
Chelsea wilde hem graag verhuren aan een club waar hij meer kans heeft op speeltijd in het centrum van de verdedigingquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:20 schreef El_Bassie het volgende:
Rajkovic mooie aanwinst, zeker een talent. Verdedigend top. PSV flink genaaid door Lemic lijkt me.
Dat is de officiële lezing in ieder geval ja, maar dat zegt me allemaal zo weinig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Chelsea wilde hem graag verhuren aan een club waar hij meer kans heeft op speeltijd in het centrum van de verdediging
Aissati wil nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:07 schreef 9christensen het volgende:
Topper voor Twente! De verdediging wordt er nog sterker op.
Nu Aissati nog
quote:
quote:Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die nog tot medio 2009 onder contract staat bij PSV.
Dat zeg ikquote:
Een jaartje Twente zou mij ook best wel een goede zet lijken voor Aissati, je speelt bij een suptopper + Europees, met een beetje geluk zelfs CL. Met zijn kwaliteiten kan hij zich makkelijk bij de grote clubs in de kijker spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Precies, soms moet je een stap terug doen om er twee vooruit te kunnen doen. Helaas heeft hij bij PSV al te lang bovenop de ladder gestaan waardoor hij dat niet door heeft.
Bedankt, dat artikel kon ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:42 schreef 9christensen het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htm
Hier staat 't.
Ik hoop ook dat wij het kampioenschap dan binnen hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:16 schreef _Mike_ het volgende:
Laatste wedstrijd tegen jullie dus leuk, hopelijk hebben we het kampioenschap dan al veilig gesteld
Thuis tegen AZ zou mooi zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:51 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat wij het kampioenschap dan binnen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |