abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:45:47 #251
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59979855
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Rutten was onervaren maar stond heel goed bekend bij PSV en deed daar goed werk. zo 'n verrassing was het niet dat hij het goed deed met Twente.
Hij had het over 2000 toen ie in 2001 de beker pakte met Twente. Hij heeft 2 periodes gehad bij Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:47:29 #252
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59979905
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Wanbeleid gaat inderdaad wel extreem ver
Maar ik had toch verwacht dat minimaal al 1 echte versterking gepresenteerd zou worden!
Vind je Janssen geen goede speler? Ik vind het een zelfde type als Engelaar. Goede linker, veel overzicht..

Tiote is voor 2,5 miljoen gehaald. Duurste aankoop ooit van Twente. Zoveel betalen ze echt niet als het geen versterking is.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59980022
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Theo Jansen vind ik gewoon een erg goede voetballer. Toch echt niet voor niets 2 interlands op z'n naam staan. Iets wat Engelaar ( wie? ) niet had toen hij kwam.
Verder is McClaren echt wel een goede coach, spelers als Jaap Stam zeggen echt niet voor niets dat het één van de beste trainers is met wie ze gewerkt hebben...
En dan het laten gaan van spelers als argument voor wanbeleid aanvoeren... Alsof zoiets bij Twente te stoppen is? Als een grotere club komt kan geen enkel team z'n spelers behouden, dat heeft niets met wanbeleid te maken.

Nu ga ik indirect ook nog weer op die muppet in.
je bent zelf een muppet pfaf. Jaap Stam ziet ook in Ryan Donk een wereldverdediger. hij is een goede gozer maar heeft er niet echt kijk op. bovendien heeft Jaap hem meegemaakt als assistent bij Man Utd, iets heel anders dan hoofdcoach bij een club met veel minder materiaal in een andere voetbalcultuur. Twente heeft een Engelse coach van naam binnengehaald terwijl ze gewoon weer een aanvallend en technisch ingestelde coach moesten zoeken.

en nee die spelers kon je niet tegenhouden, maar met voorronde CL op zak en het nodige geld moet dan toch minimaal gelijkwaardige vervangers te krijgen zijn. maargoed onze mening over Janssen verschilt nogal dus dat houd snel op.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:52:31 #254
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59980041
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Rutten was onervaren maar stond heel goed bekend bij PSV en deed daar goed werk. zo 'n verrassing was het niet dat hij het goed deed met Twente. McClaren heeft het een paar keer ver geschopt in cups, verder niks bijzonders. daarbij gefaald met Engeland. nu komt hij in een hele andere voetbalcultuur en competitie.
Rutten had al bij Twente getraind en de beker gehaald hè?
En nogmaals, veel spelers onder McClaren en echt niet de minste vinden hem één van de, of zelfs de beste trainer onder wie ze ooit gewerkt hebben. Van Gaal haalde de WK ook niet hè..
quote:
Janssen is een hele middelmatige speler. hij heeft een goed linkerbeen en that's it. Tiote durf ik niet te zeggen maar hij viel iig niet meer op dan Engelaar en El Ahmadi vorig seizoen. Vennegoor komt echt niet, Aissati zou een goede versterking zijn en Hofs zou niets bijzonders zijn.
Janssen is echt niet matig! Prachtige voetballer, die wel iets van z'n glans uit z'n jonge jaren verloren is, maar een nieuwe omgeving kan wonderen doen.
Van Engelaar had jij ook verwacht dat het zo'n belangrijke speler zou zijn? En El Ahmadi plotseling, er zit genoeg talent in de selectie dat er weer zo'n speler op kan staan.
En ten derde is de transferdeadline nog meer dan anderhalve maand weg, er kan nog best wat komen...
En Aissati kan toch nog komen?
quote:
Arnautovic kan veel meer opleveren in de toekomst dan de 5 miljoen van nu. al lijkt het er ondertussen op dat Twente hem niet kwijt wil en dat Munsterman op een lompe manier een prijs heeft genoemd die feyenoord gek genoeg wil betalen. nu krabbelt ie terug al lijkt de transfer niet meer te houden. hij wil naar Rotterdam.
Dat zijn ook maar wandelgangverhalen.
quote:
en Twente staat prima bekend. geen praatjes of suikeroom (Aalbers, Scheringa ) maar gewoon goed voetballen. de kritiek van mij en anderen komt dan ook niet uit afschuw maar puur vanuit een logische kijk. goeie spelers en trainer gaan weg en wat er voor in de plaats komt is minder goed of twijfelachtig. met CL voetbal in de knip als lokkertje wordt er wel erg weinig uitgehaald. en dan ook nog eens je grootste talent verliezen voor te weinig geld (waarschijnlijk).
Verder is 5 miljoen voor een jeugdspeler gewoon gigantisch veel.
pi_59980132
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou ja, het is vooral sinds Joop Munsterman aan de slag is gegaan natuurlijk, daarvoor was het huilen met de pet op. Niets dan slechts over Wessels, maar rond de eeuwwisseling lag Twente - ondanks een nieuw stadion - redelijk op z'n gat. Met Munsterman, maar ook zeker Van Halst, Ten Hag en in mindere mate Pahlplatz en Snelders staat er een constante technische staf vanuit de eigen club die geen gekke dingen doet.
In de voetballerij is niets zeker, maar ik zie dit Twente niet zo snel indonderen net zoals het onder Van t Schip en Vandereijken deed.
ik zeg ook niet dat het in elkaar dondert. het gaat alleen een stuk minder worden dan vorig jaar. en dat had op bepaalde vlakken voorkomen kunnen worden (wanbeleid is een groot woord, al ligt dat als Ajacied zijnde voorop de tong).
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:56:34 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59980142
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

hij is een goede gozer maar heeft er niet echt kijk op.
Sjesus, een interneter die even bepaald dat een van de beste voetballers van Nederland de laatste jaren, die met de grootste coaches heeft gewerkt heeft, er geen verstand van heeft!

Maargoed. Benitez dan, heeft hij er verstand van? Aangezien hij McClaren ook een erg goede coach vind. Of Zenden, die hem als hoofdcoach heeft meegemaakt?
quote:
Twente heeft een Engelse coach van naam binnengehaald terwijl ze gewoon weer een aanvallend en technisch ingestelde coach moesten zoeken.
Says who?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:58:53 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59980198
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het in elkaar dondert. het gaat alleen een stuk minder worden dan vorig jaar. en dat had op bepaalde vlakken voorkomen kunnen worden (wanbeleid is een groot woord, al ligt dat als Ajacied zijnde voorop de tong).
Aaah, een paar minuten terug was het nog `` WANBELEID!!!~!~!~! ``
Tuurlijk heb je geen garantie dat er volgend jaar weer zo goed gepresteerd worden, ik durf er wel gif op in te nemen dat Twente niet weer 2e wordt. Maar de klasse van beleid is dan ook dat er een meerjarenplan achter zit. Precies wat bij Twente, Heerenveen, Groningen, maar ook Heerenveen het geval is...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:01:16 #258
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59980259
Ik hap er niet weer op.. We zullen 't wel zien
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:03:00 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59980308
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef 9christensen het volgende:
En de zon schijnt weer eens, dus ik geef het ook op en ga m'n tijd nuttiger besteden.
pi_59980513
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef 9christensen het volgende:
sluit ik me bij aan
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:30:02 #261
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59980894
quote:
Oefenduel Veendam verplaatst uit angst voor rellen

GRONINGEN - De oefenwedstrijd tussen BV Veendam en FC Twente is verplaatst naar Geesteren uit angst voor supportersrellen.

Het duel zou worden afgewerkt in Veendam, maar de politie kreeg signalen dat FC Groningen-fans op de vuist willen met aanhangers van FC Twente. De gemeente Veendam bevestigt dit, maar er zou ook niet aan de Langeleegte gespeeld kunnen worden vanwege de slechte kwaliteit van het veld.

De oefenwedstrijd wordt op 22 juli gespeeld op het veld van STEVO.

tvnoord
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:45:13 #262
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59981237
Nog een keertje hier in Geesteren dus
[b]Enschede![/b]
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 09:22:17 #263
8781 crew  Frutsel
pi_59989516
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Op zulke posts reageer je toch niet eens serieus?
Je zou ze bijna deleten... maar ja, tis dat ik geen mod ben

Wanneer zal Aissati worden gepresenteerd?

pi_59989586
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Theo Jansen vind ik gewoon een erg goede voetballer. Toch echt niet voor niets 2 interlands op z'n naam staan. Iets wat Engelaar ( wie? ) niet had toen hij kwam.
Maar het gaat erom hoe ze nu spelen en dan is Engelaar toch echt wel een klasse beter dan Febo.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:39:48 #265
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59989771
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar het gaat erom hoe ze nu spelen en dan is Engelaar toch echt wel een klasse beter dan Febo.
quote:
Janssen is echt niet matig! Prachtige voetballer, die wel iets van z'n glans uit z'n jonge jaren verloren is, maar een nieuwe omgeving kan wonderen doen.
Dat is zo, maar vond je Engelaar een paar jaar terug ook zo'n geweldige aankoop dan? Vast niet toch? Daarom vind ik de verontwaardiging zo groot.
pi_59989799
Ik heb niet het gevoel bij Theo Janssen dat hij nog door gaat groeien naar een hoger niveau. Hij zal aardig meehobbelen, maar het team naar grotere hoogte sturen? Lijkt me niet.
pi_59989804
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo, maar vond je Engelaar een paar jaar terug ook zo'n geweldige aankoop dan? Vast niet toch? Daarom vind ik de verontwaardiging zo groot.
Daar heb je wel gelijk in.
Misschien doet de stap naar Twente Febo wel goed en gaat hij weer schitteren zoals in het begin van zijn carriere.
Want het is toch eigenlijk altijd maar een eeuwig talent gebleven.
Al vind ik Engelaar gewoon een verstandigere en slimmere speler.
Maar Engelaar was inderdaad niet zo geweldig toen hij bij Twente terecht kwam.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:51:21 #268
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59989940
't Blijft allemaal toch én koffiedik kijken én gokken. Maar voor z'n zware beenblessure was Janssen wel de echte leider van Vitesse in de jaren dat ze met de (sub)top van Nederland mee deden.

Gisteren heeft Twente overigens met 3-2 gewonnen van de Roemeense middenmotor FC Farul Constanta. Wederom een goal Arnautovic...
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:53:57 #269
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59993363
Nou, waar Taco van den Velde vorige week het bestuur van Twente hekelde, steekt Johan Derksen in de nieuwe VI de loftrompet over Munsterman. Na een langdurig gesprek met de voorzitter van Twente is Derksen er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met Twente.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:00:52 #270
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59993568
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef Rikketik het volgende:
Nou, waar Taco van den Velde vorige week het bestuur van Twente hekelde, steekt Johan Derksen in de nieuwe VI de loftrompet over Munsterman. Na een langdurig gesprek met de voorzitter van Twente is Derksen er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met Twente.
Diezelfde Derksen had AZ vorig seizoen als kampioen van Nederland getipt.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:21:26 #271
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59994156
Twente wil Slobodan Rajkovic overnemen van Chelsea staat ook in de VI.
[b]Enschede![/b]
pi_59997941
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Diezelfde Derksen had AZ vorig seizoen als kampioen van Nederland getipt.
En ook dat Twente weer een heel goed seizoen zou draaien.
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:03:47 #273
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_59998253
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef 9christensen het volgende:
Twente wil Slobodan Rajkovic overnemen van Chelsea staat ook in de VI.
Hij gaat voor één seizoen gehuurd worden.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_59999095
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Hij gaat voor één seizoen gehuurd worden.
Hij is inmiddels voor 1 seizoen gehuurd.
Zou wel eens einde voor Heubach kunnen zijn. Met Rajkovic en Braafheid heb je 2 linkspoten, die zowel centraal als op de backpositie kunnen staan. Wielaert en Douglas rechts centraal. Wilkshire rechts en dan heb je ook nog Zomer en Wellenberg achter de hand, en opkomende jongens uit de jeugd zoals Droste! De verdediging zit wel goed
pi_59999305
Waar heeft die jongen dit allemaal aan te danken? Vond hem nou niet bepaald een goede indruk maken bij PSV.
pi_59999441
Rajkovic is een groot talent hoor. Hij heeft alleen meer speeltijd nodig dan hij bij PSV kreeg. Dat zal McClaren hem ook wel gunnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59999878
Deze jongen huren getuigt weer van visie, uitstekende zet. Jammer dat definitief overnemen er op dit moment nog niet inzit.
That's all folks!
pi_60000392
Geweldig goede zet van jullie om Rajkovic te halen

Jammer dat hij niet bij PSV kon / mocht blijven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60000466
Rajkovic mooie aanwinst, zeker een talent. Verdedigend top. PSV flink genaaid door Lemic lijkt me.
pi_60000651
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:20 schreef El_Bassie het volgende:
Rajkovic mooie aanwinst, zeker een talent. Verdedigend top. PSV flink genaaid door Lemic lijkt me.
Chelsea wilde hem graag verhuren aan een club waar hij meer kans heeft op speeltijd in het centrum van de verdediging
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:07:01 #281
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60001340
Topper voor Twente! De verdediging wordt er nog sterker op.
Nu Aissati nog
[b]Enschede![/b]
pi_60002598
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:29 schreef dndiek het volgende:

[..]

Chelsea wilde hem graag verhuren aan een club waar hij meer kans heeft op speeltijd in het centrum van de verdediging
Dat is de officiële lezing in ieder geval ja, maar dat zegt me allemaal zo weinig.
pi_60002761
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:07 schreef 9christensen het volgende:
Topper voor Twente! De verdediging wordt er nog sterker op.
Nu Aissati nog
Aissati wil niet
pi_60002976
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

Aissati wil niet
quote:
Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die nog tot medio 2009 onder contract staat bij PSV.
pi_60003110
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

[..]
Dat zeg ik
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:02:03 #286
171357 Rikketik
pi_60006642
'Een te grote stap terug'

Ik snap hem op zich wel, maar op zo'n leeftijd zou ik voor een club kiezen waar je, normaal gesproken, gewoon gegarandeerd speeltijd krijgt. Liever spelen bij een kleine club dan verpieteren bij een grote.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:49:14 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60012429
Precies, soms moet je een stap terug doen om er twee vooruit te kunnen doen. Helaas heeft hij bij PSV al te lang bovenop de ladder gestaan waardoor hij dat niet door heeft.
pi_60032000
Als Aisatti terug komt, kan hij volgend seizoen gewoon óf basispeler van PSV worden óf door PSV worden verkocht aan een Europese subtopper. Als hij bij PSV blijft zal hij sowieso weinig spelen, hoe moeilijk kan de keuze zijn?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60033016
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Precies, soms moet je een stap terug doen om er twee vooruit te kunnen doen. Helaas heeft hij bij PSV al te lang bovenop de ladder gestaan waardoor hij dat niet door heeft.
Een jaartje Twente zou mij ook best wel een goede zet lijken voor Aissati, je speelt bij een suptopper + Europees, met een beetje geluk zelfs CL. Met zijn kwaliteiten kan hij zich makkelijk bij de grote clubs in de kijker spelen.
Цой жив
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:15:53 #290
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60036296
Volgens mij loopt in de winterstop z'n contract af.
[b]Enschede![/b]
pi_60041661
In de zomer toch? Ik hoop iig niet dat ze hem voor een jaartje huren. Vind het een geweldig talent, maar dan heb ik liever dat ze Arnautovic de kans gunnen.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:40:56 #292
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60041709
Nee, Januari 2009 heeft hij officieel geen contract meer
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:42:24 #293
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60041741
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:45:44 #294
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60041838
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:42 schreef 9christensen het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htm
Hier staat 't.
Bedankt, dat artikel kon ik niet meer vinden

Dus ga er maar vanuit dat Aissati deze zomerstop ergens anders heen gaat
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:04:26 #295
171357 Rikketik
pi_60051814
Het speelschema voor seizoen 08/09 is inmiddels ook bekend gemaakt. FC Twente zal zijn eerste wedstrijd spelen tegen Roda JC en het duel tegen NEC zal de eerste wedstrijd worden in de Grolsch Veste. Verder kan het slot van de competitie nog spannend kunnen worden, met opeenvolgend wedstrijden tegen Feyenoord, SC Heerenveen, AZ en Ajax.

Het hele speelschema van Twente vind je hier.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:56:55 #296
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_60053838
Zoooo, das even een fijn slot
De Narcis van Gabon
  zaterdag 12 juli 2008 @ 01:11:09 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60053999
Jeetje, wat een zwaar slot van de competitie hebben jullie zeg. .
Wel mooie wedstrijden natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60054050
Laatste wedstrijd tegen jullie dus leuk, hopelijk hebben we het kampioenschap dan al veilig gesteld
pi_60054382
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:16 schreef _Mike_ het volgende:
Laatste wedstrijd tegen jullie dus leuk, hopelijk hebben we het kampioenschap dan al veilig gesteld
Ik hoop ook dat wij het kampioenschap dan binnen hebben.

Zo'n slot is juist goed, als het net zo gaat als afgelopen seizoen dan zijn we de te kloppen ploeg en dat is beter dan wanneer je een achterstand moet inlopen.
Jesus saves but death prevails.
pi_60055613
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:51 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat wij het kampioenschap dan binnen hebben.

Thuis tegen AZ zou mooi zijn . Zwaar slot van de competitie inderdaad, Twente zou dus zomaar een beslissende rol kunnen gaan spelen, in wie Europa ingaat en wie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')