abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59912940
Als je voor die 5 miljoen iemand (of meerdere) kan halen waardoor je kansen op het halen van CL stijgen, dan heb je de eventuele toekomstige waarde van Arnautovic gelijk weer terug natuurlijk.
pi_59913069
Ik vond hem nooit bijster veel indruk maken als hij in mocht vallen bij Twente.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59913140
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Dat waren meestal ook maar 10 tot hooguit 20 minuten.
pi_59913190
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat waren meestal ook maar 10 tot hooguit 20 minuten.
Staat hij bij Feyenoord meteen in de basis dan?
pi_59913215
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Hij heeft wel enorm veel indruk gemaakt in de A1 en bij de beloften. Volgens mij speelde hij bij zijn invalbeurten ook nog eens regelmatig van de flank, iets wat niet bepaald zijn positie is.
pi_59913217
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Staat hij bij Feyenoord meteen in de basis dan?
Dat moet je aan Gert-Jan Verbeek dan eventueel vragen.
pi_59913238
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat moet je aan Gert-Jan Verbeek dan eventueel vragen.
Het kan mij ook niet schelen want ik heb weinig niks met Feyenoord.

Bedoel meer als hij daar ook steeds een kwartier mag invallen wordt hij er niet beter op.
pi_59913377
Nee, maar speeltijd is bij Twente ook niet gegarandeerd met Kufo voor hem.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:57:02 #209
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59913522
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Het kan mij ook niet schelen want ik heb weinig niks met Feyenoord.

Bedoel meer als hij daar ook steeds een kwartier mag invallen wordt hij er niet beter op.
precies, bij Feyenoord krijgt hij nog minder minuten
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:06:55 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59913648
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef 9christensen het volgende:

[..]

precies, bij Feyenoord krijgt hij nog minder minuten
Staat dat van te voren al vast dan? Er is nog geen minuut gevoetbalt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59914164
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan er als speler ook achteraf over nadenken maar dan is het al te laat.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:43:17 #212
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59914225
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Happel het volgende:

[..]

waar moet hij spelen dan? met makaay en tomasson in de selectie...
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59916018
In een 2 spitsen systeem zal er dan waarschijnlijk juist meer ruimte zijn dan in een 1-spitsen systeem met Kufo voor je.
pi_59916710
FOTO'S STADION
Aan de kant van Vak-15 waren ze kabels aan het graven ofzo, er zat dus een groot gat bij het hek (zat wel een kettingslot op het gek).
Via het gat dus in het stadion, en vervolgens via een van de gaten in de tribune naar binnen!

FOTO'S GROLSCH VESTE 01-07-2008...KLIK HIER

[EDIT] LINK GEFIXT!!!![/EDIT]

[ Bericht 17% gewijzigd door RobbieT op 06-07-2008 12:45:08 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:04:53 #215
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59916750
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:03 schreef RobbieT het volgende:
FOTO'S STADION
Aan de kant van Vak-15 waren ze kabels aan het graven ofzo, er zat dus een groot gat bij het hek (zat wel een kettingslot op het gek).
Via het gat dus in het stadion, en vervolgens via een van de gaten in de tribune naar binnen!

FOTO'S GROLSCH VESTE 01-07-2008...KLIK HIER
Klik waar?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 6 juli 2008 @ 11:48:45 #216
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59922493
deze moeten het zijn denk ik
[b]Enschede![/b]
  zondag 6 juli 2008 @ 12:45:33 #217
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_59923368
van de thuis bij twente site:

Grolsch Veste uitverkocht

De Grolsch Veste is voor Seizoen ClubCardhouders in het seizoen 2008/2009 uitverkocht. Alle beschikbare plaatsen voor SCC-houders zijn inmiddels bezet. Drie maanden voor het eerste thuisduel in het nieuwe seizoen is hiermee een enorme ambiance verzekerd. De Grolsch Veste heeft een capaciteit van 24.000 stoelen.

Had ik niet verwacht eigenlijk...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_59923373
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef 9christensen het volgende:
Gefixt .

Thx!
  zondag 6 juli 2008 @ 14:25:28 #219
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59925257
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
van de thuis bij twente site:

Grolsch Veste uitverkocht

[ afbeelding ]

De Grolsch Veste is voor Seizoen ClubCardhouders in het seizoen 2008/2009 uitverkocht. Alle beschikbare plaatsen voor SCC-houders zijn inmiddels bezet. Drie maanden voor het eerste thuisduel in het nieuwe seizoen is hiermee een enorme ambiance verzekerd. De Grolsch Veste heeft een capaciteit van 24.000 stoelen.

Had ik niet verwacht eigenlijk...
3 maanden? 2 maanden toch nog maar
[b]Enschede![/b]
  zondag 6 juli 2008 @ 14:29:26 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59925333
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef 9christensen het volgende:
Thanks, mooie foto's trouwens ziet er erg netjes uit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59940980
quote:
Technisch directeur Peter Bosz gaat er nog steeds van uit dat Feyenoord binnenkort Marko Arnautovic kan presenteren als nieuwe aanwinst. "Ik heb vertrouwen in een goede afloop", verklaart Bosz tegenover ELF Voetbal.

De technisch directeur meldde zaterdagavond al zo goed als rond te zijn met de 19-jarige aanvaller van FC Twente. Zondag ontkende Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een akkoord. Bovendien meldde hij dat zijn club Arnautovic helemaal niet wil laten gaan.

"Dat bevreemdt mij", zegt Bosz. "We hebben met Twente om de tafel gezeten. Toen is er een prijs genoemd, die wij willen betalen voor Arnautovic. Als ze hem niet willen laten gaan, waarom is er dan een prijs genoemd? We waren er nagenoeg uit, maar in de voetballerij is dat vaak nog niet genoeg. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop van deze zaak", aldus de TD.

Feyenoord ziet in de 1 meter 92 lange Arnautovic een goede versterking voor de aanval. Vooral zijn lengte is een pluspunt. De Oostenrijker speelde veertien duels voor het eerste van FC Twente, maar daarin kwam hij niet tot scoren. Voor Jong FC Twente had hij met 21 goals in 24 wedstrijden een belangrijk aandeel in het kampioenschap.
Joop Munsterman heeft dus gewoon een bedrag geroepen en totaal niet verwacht dat Feyenoord dat wilde betalen. Feyenoord heeft meteen gezegd aan de vraagprijs te willen voldoen, en dat had Joop waarschijnlijk niet verwacht.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:16:16 #222
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59947807
quote:
De situatie is dat Feyenoord afgelopen vrijdag rond was met FC Twente. Ik herhaal mijn woorden van zaterdag nog een keer. Er is een akkoord over de transfersom welke nog kan fluctueren als FC Twente van de optie gebruik maakt dat Nicky Hofs voor zevenhonderduizend euro komt.

Het probleem in deze transfer is dat Joop Munsterman een trotse man is en dit maal de plank volledig mis heeft geslagen. Hij heeft een prijs genoemd voor Arnautovic en Feyenoord heeft toegehapt waarbij de speler ook heeft uitgesproken naar Feyenoord te willen. Nu begint het gênant te worden omdat Munsterman de achterban niet wil afvallen. Zijn hart van het middenveld is al weg, Ajax zal deze maand ook nog wel op de deur kloppen voor Franco Douglas en dan krijg je tot overmaat van ramp nu ook nog dat de topspits uit de jeugd wordt weggekocht.

Ben natuurlijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij FC Twente, doch blijkt het niet florissant te zijn omdat de gemeente er met geld in zit en er een terugbetaalregeling is waarbij op verkoopwinsten boven een bepaald bedrag een substantieel deel op de lening van FC Twente bij de gemeente wordt ingelost. Is helemaal niets mis mee, zal bij vele clubs zijn alleen past dit even niet in het straatje van de bombarie welke Munsterman verkondigd. FC Twente zal pas met het nieuwe stadion en een succes op het veld echt kunnen oogsten. Momenteel zijn er twee clubs in Nederland die bulken van het geld, AFC Ajax en SC Heerenveen.

Kan niet onderkennen dat FC Twente een voor hen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar het brengt momenteel weinig. Nogmaals, mogelijk vier toppers weg, de trainer is al weg en wat heb je terug. Twee voor FC Twente doen aardige voetballers zoals Janssen en Tioté, tevens wellicht Hofs en een trainer wie een groot vraagteken is. Het is de vraag of FC Twente daadwerkelijk Aissati en Samaras kan halen. Het zijn namen die bij mij niet bekend zijn, maar ben ook niet bekend wat er bij FC Twente speelt. Ik kan me voorstellen dat de optie van Hofs welke eind deze week afloopt momenteel wel een twistpunt is. Als ik moet kiezen tussen Hofs en Aissati, dan weet ik het ook wel.

Ik ben geen Nostradamus maar waarom zou FC Twente niet ver terugvallen als AZ het vorig jaar wel overkwam?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59948075
Waar komt dat stukje vandaan?

Feyenoord Netwerk.

[ Bericht 67% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-07-2008 14:34:07 ]
  maandag 7 juli 2008 @ 14:30:39 #224
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59948118
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt dat stukje vandaan?
Volgens Dirk-Kuijt van een insider.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:07:08 #225
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59948854
Leuk stukje
4 toppers weg? Alleen El Ahmadi en Engelaar. Arnautovic heeft nog niets gepresteerd en Douglas blijft gewoon..
[b]Enschede![/b]
  maandag 7 juli 2008 @ 21:31:31 #226
39793 Moody
el moody
pi_59957744
Precies.
De enige topper die weg gaat is Engelaar. El Ahmadi is een uitstekende voetballer, maar zijn rendament is te laag. (vrijwel geen assist en goals en soms fouten die tegengoals hebben opgeleverd)

Wel leuk dat iedereen denkt dat Twente komend seizoen terug gaat vallen. Ik denk juist dat ze het niveau wel vast kunnen houden. Thuiswedstrijden zullen beter moeten gaan met 25.000 man op de tribune.
Sterker nog, het seizoen is al geslaagd als ze de vCL doorkomen; al die miljoenen en 6 CL wedstrijden. Dit kan wel eens het mooiste jaar in de geschiedenis van Twente worden.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 7 juli 2008 @ 22:38:56 #227
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_59959831
Wat een zeikerig stukje tekst inderdaad, gewoon een beetje negatief willen doen...

Ben wel benieuwd wat er nu rondom Arnautovic gebeurd, wil hem nu eigenlijk wel zien doorbreken in het Twente shirt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_59968753
quote:
'Twente denkt aan Amoah als opvolger Arnautovic'
08 juli 2008

Anthony Lurling is niet de enige aanvaller van NAC Breda die in de belangstelling staat van een andere club. Ook Matthew Amoah vertrekt mogelijk uit het Rat Verlegh Stadion. De Ghanees staat op de lijst bij FC Twente, meldt BN/ De Stem.

In Enschede zou Amoah de opvolger moeten worden van Marko Arnautovic, die de overstap naar Feyenoord lijkt te gaan maken. "Ik ken de geluiden, maar concreet is er nog niets. Pas wanneer Arnautovic verkocht wordt, zal FC Twente verder kijken. Of Matthew een overstap ziet zitten, weet ik niet", zegt Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Amoah. Het contract van de 27-jarige Ghanees in Breda loopt nog tot 2010. Eerder speelde hij voor Vitesse, Fortuna en Borussia Dortmund.
en het wanbeleid zet zich voort
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:34:39 #229
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59969184
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

en het wanbeleid zet zich voort
wanbeleid?
[b]Enschede![/b]
pi_59969211
Alsjeblieft, geen Amoah.
Jesus saves but death prevails.
pi_59970533
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:34 schreef 9christensen het volgende:

[..]

wanbeleid?
goede coach ingeruild voor een mindere coach, 2 goede middenvelders kwijt.. 2 mindere spelers daar voor in de plaats. het grootste talent uit de jeugd waarschijnlijk weg. en dan nu misschien Amoah aantrekken. buiten Twente vind iedereen dat ze er enorm op acheruit gaan. in Twente zelf leeft de gedachte dat alles gelijkwaardig blijft om onverklaarbare reden. maar goed, we zien het van zelf wel.
pi_59970649
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
buiten Twente vind iedereen dat ze er enorm op acheruit gaan. in Twente onder de Twente-aanhang zelf leeft de gedachte dat alles gelijkwaardig blijft om onverklaarbare reden. maar goed, we zien het van zelf wel.
Tot nu toe ziet het er inderdaad niet best uit voor FC Twente, maar tot de deadline niet verstreken is kan er natuurlijk van alles gebeuren.
pi_59971963
Jammer dat de KNVB Beker niet langer dan de 2de ronde duurt voor jullie. .
Hoi.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:57:34 #234
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59977568
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:25 schreef pekel het volgende:
Jammer dat de KNVB Beker niet langer dan de 2de ronde duurt voor jullie. .
wij hebben wel goede ervaringen in jullie stadion
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:02:21 #235
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59977655
quote:

[..]

goede coach ingeruild voor een mindere coach, 2 goede middenvelders kwijt.. 2 mindere spelers daar voor in de plaats. het grootste talent uit de jeugd waarschijnlijk weg. en dan nu misschien Amoah aantrekken. buiten Twente vind iedereen dat ze er enorm op acheruit gaan. in Twente zelf leeft de gedachte dat alles gelijkwaardig blijft om onverklaarbare reden. maar goed, we zien het van zelf wel.
om nou meteen over wanbeleid te spreken
Twente heeft 2 jaar op rij Europees voetbal gehaald. Ik verwacht dat top-6 zeker weer mogelijk is.
Vertrek van El Ahmadi en Engelaar was niet tegen te gaan. Theo Janssen schat ik hoog in en Tiote hebben ze veel voor betaald, dus die zal ook wel wat kunnen.

En Arnautovic is nog niet weg
[b]Enschede![/b]
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 18:25:51 #236
8781 crew  Frutsel
pi_59978134
quote:
Wat hebben Adrie Koster, Jan de Jonge, Erik ten Hag, Erwin Koeman, Frank Rijkaard, Martin Jol en Steve McClaren (foto) gemeen? Er moet iets zijn, want al deze namen kwamen op een vroeger of later tijdstip, direct of indirect, in aanmerking om trainer bij FC Twente te worden. Het roept de vraag op: naar wat voor oefenmeester was Twente eigenlijk op zoek? Iemand die er bekend om staat verzorgd aanvallend positiespel te spelen? Iemand die de jeugd een kans geeft? Iemand die de discipline aanhaalt? Iemand die bewezen heeft jongere spelers beter te maken?

Je mag ervan uitgaan dat bij het zoeken naar een man die je miljoenenonderneming technisch moet leiden er een bepaald profiel bij past. Zeker bij FC Twente. De ploeg verrast al twee jaar lang met verzorgd aanvallend voetbal en weet zo beter te presteren dan volgens de begroting mogelijk zou zijn. Technisch directeur en trainer/coach Fred Rutten is de drijvende kracht achter die ontwikkeling. Hij heeft de carrière van spelers als Romano Denneboom, Youssouf Hersi, Orlando Engelaar, Karim El Ahmadi en Robbie Wielaert nieuw leven ingeblazen en zo geld verdiend voor zijn ploeg.

Niet alleen door de prestaties, maar ook doordat zijn spelers in waarde zijn toegenomen. El Ahmadi was een grillige buitenspeler, maar is nu een spelbepalende middenvelder die vier miljoen waard was voor Feyenoord. Engelaar is waarschijnlijk voor het dubbele verkocht aan Schalke 04. Denneboom dreef zijn trainers bij SC Heerenveen en NEC tot wanhoop, maar kan bij Twente een constante prestatiecurve overleggen. Hersi groeide vorig seizoen uit tot een middenvelder die voortdurend het verschil maakte. En het talent Eljero Elia is uitgegroeid tot een potentiële topaanvaller.

Die revival van Twente is in werking gezet door een man die de visie had die ontwikkeling te verwezenlijken. Bij Twente zijn de afgelopen seizoenen de spelers in eerste instantie geselecteerd op technische vaardigheid en creatief opbouwend denken. Die visie kwam op het voetbalveld terug. Daar speelde de ploeg het voetbal dat nauw aansloot bij de manier waarop spelers werden gescout en aangetrokken.

De club is groot geworden via aanvallend en technisch combinatievoetbal, het zou voor de hand liggen dat de club een vervanger van Rutten zocht met dezelfde visie en werkwijze. De vertrekkende trainer had daarin al het advies meegegeven om Erik ten Hag te benoemen als zijn vervanger. Zijn assistent had immers al twee jaar meegelopen.

Het roept vragen op bij de procedure rond zijn vervanging. Koster, De Jonge, Ten Hag, Koeman, Rijkaard, Jol, McClaren: het deed FC Twente er blijkbaar niet toe of welke visie of werkwijze de trainer had, daarvoor lopen de karakters te veel uiteen.

Voorzitter Joop Munsterman maakte ook bekend dat de club vooral een naam wilde aantrekken. Met andere woorden: het moest iemand zijn met wie de club kon pronken. Het vakmanschap was secundair, FC Twente heeft een pr-keuze gemaakt om de supporters en achterban tevreden te stellen.

Als dat op een mislukking uitloopt, dan is de afloop te voorspellen: dan wordt de Engelse coach bij het oud vuil gezet. McClaren kan er zelf weinig aan doen als hij straks de verkeerde man op de verkeerde plaats blijkt te zijn. De echte schuldigen zitten aan de bestuurstafel.

Taco van den Velde
Bron: VI.nl
pi_59978329
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denneboom dreef zijn trainers bij SC Heerenveen en NEC tot wanhoop, maar kan bij Twente een constante prestatiecurve overleggen.
[..]

Bron: VI.nl
Haha! !
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:41:50 #238
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59978418
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:36 schreef Merson het volgende:

[..]

Haha! !
Klopt wel. Had hij bij Heerenveen en NEC nog positieve uitschieters, nu is het alleen maar slecht!

Nee oke, dat is een grapje natuurlijk, maar Denneboom is nog steeds vrij grillig. Verder staan er nog wel meer onjuistheden in de column, want sinds wanneer zat Twente achter bijvoorbeeld De Jonge en Koeman aan? Dat waren niets meer dan geruchten, een beetje raar om daar het bestuur dan op af te rekenen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:46:47 #239
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59978520
Koster is ook onzin..
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:05:45 #240
39793 Moody
el moody
pi_59978970
Ik hap niet vaak op dit soort posts, maar nu móet ik ff
quote:

[..]

goede coach ingeruild voor een mindere coach
Misschien is McClaren een betere coach dan Rutten, weten wij veel. Twente werd in 2000 min of meer voor gek verklaard dat ze Rutten (who the fuck?) als trainer aanstelden. We kennen het vervolg....
Veel spelers zijn lovend over McClaren. Het is logisch dat het Engelse volk het met hem gehad heeft. Exact dezelfde situatie als Van Gaal hier had en dat is ook geen slechte coach
quote:
2 goede middenvelders kwijt.. 2 mindere spelers daar voor in de plaats.
Engelaar gaat erg gemist worden. El Ahmadi kan naar mijn mening goed opgevangen worden door Jansen/Tioté. In kwaliteit gaan we er misschien wat op achteruit. Maar als een van de geruchten (Aisatti, Hofs, Vennegoor) waarheid wordt, overstijgen we de kwaliteit van vorig seizoen.
[/quote]
quote:
het grootste talent uit de jeugd waarschijnlijk weg. en dan nu misschien Amoah aantrekken.
Een talent is leuk, maar daar heb je volgend seizoen ook nog weinig aan. Wel moet hij gewoon blijven als opvolger van Nkufo, maar dat zal wel loslopen. Arnautovic zal hopelijk wel inzien dat hij hier meer kans heeft op doorbreken dan bij Feyenoord. Ik ben het met je eens dan Amoah geen aankoop voor Twente is.
quote:
buiten Twente vind iedereen dat ze er enorm op acheruit gaan. in Twente zelf leeft de gedachte dat alles gelijkwaardig blijft om onverklaarbare reden.
Anders clubs hopen gewoon dat clubs die amities uitspreken op hun bek gaan'. Toen AZ het goed deed, kotste iedereen op AZ. Zelfde met Aalbers/Vitesse. Nu wordt Twente vies aangekeken, omdat ze het goed doen en meer supporters hun trots uiten dan anders. Het verschil is dat Twente op eigen kracht uit het dal is gekropen en met trap naar boven wil (ipv de lift die AZ en Vitesse wil/wilde gebruiken)

[ Bericht 4% gewijzigd door Moody op 08-07-2008 19:11:49 ]
'13 |
'14
pi_59979074
quote:
Toen AZ het goed deed, kotste iedereen op AZ. Nu wordt Twente vies aangekeken, omdat ze het goed doen en meer supporters hun trots uiten dan anders.
Ben ik niet met je eens.
AZ heeft het over zich zelf afgeroepen met hun arrogante houding.
Ik heb helemaal niets tegen Twente en toch denk ik dat ze echt flink achteruit zijn gegaan qua kwaliteit.
Ik heb ook niet echt het gevoel dat de mensen die eerst "tegen" AZ waren nu tegen Twente zijn.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:16:35 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59979173
quote:

[..]

Muppet!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:20:06 #243
39793 Moody
el moody
pi_59979260
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Muppet!
Ik dacht ik ga even heel genuanceerd reageren, maak jij 'm uit voor Muppet
'13 |
'14
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:23:25 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59979342
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:20 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik dacht ik ga even heel genuanceerd reageren, maak jij 'm uit voor Muppet
Op zulke posts reageer je toch niet eens serieus?

Gaat toch helemaal nergens over. Wanbeleid. Bij Twente wordt samen met Heerenveen, Groningen en PSV het beste beleid van Nederland gevoerd. Wanbeleid.
pi_59979386
Wanbeleid gaat inderdaad wel extreem ver
Maar ik had toch verwacht dat minimaal al 1 echte versterking gepresenteerd zou worden!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:31:47 #246
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59979542
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:05 schreef Moody het volgende:

Anders clubs hopen gewoon dat clubs die amities uitspreken op hun bek gaan'. Toen AZ het goed deed, kotste iedereen op AZ. Zelfde met Aalbers/Vitesse. Nu wordt Twente vies aangekeken, omdat ze het goed doen en meer supporters hun trots uiten dan anders. Het verschil is dat Twente op eigen kracht uit het dal is gekropen en met trap naar boven wil (ipv de lift die AZ en Vitesse wil/wilde gebruiken)
Dat valt wel mee, dat had meer met de arrogante houding van AZ te maken.
Zo van: We gaan nu voor het kampioenschap, voor de prijzen.

Tja, als je dat soort dingen gaat roepen, en gaat roepen dat je een topclub bent etc, dan gaan mensen hopen dat het misgaat. Als iedereen gewoon normaal blijft doen, dan zal dat allemaal reuze meevallen.
Gewoon Twente blijven, en dat je dan voor een prijs gaat, prima.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:34:59 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59979623
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Wanbeleid gaat inderdaad wel extreem ver
Maar ik had toch verwacht dat minimaal al 1 echte versterking gepresenteerd zou worden!
Theo Jansen vind ik gewoon een erg goede voetballer. Toch echt niet voor niets 2 interlands op z'n naam staan. Iets wat Engelaar ( wie? ) niet had toen hij kwam.
Verder is McClaren echt wel een goede coach, spelers als Jaap Stam zeggen echt niet voor niets dat het één van de beste trainers is met wie ze gewerkt hebben...
En dan het laten gaan van spelers als argument voor wanbeleid aanvoeren... Alsof zoiets bij Twente te stoppen is? Als een grotere club komt kan geen enkel team z'n spelers behouden, dat heeft niets met wanbeleid te maken.

Nu ga ik indirect ook nog weer op die muppet in.
pi_59979627
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef pfaf het volgende:
Bij Twente wordt samen met Heerenveen, Groningen en PSV het beste beleid van Nederland gevoerd. Wanbeleid.
Dat gaat me wel erg ver, 2 seizoen onder Rutten waren erg goed ja en dat was de goede weg die men was ingeslagen. Het is alleen ook nog niet zolang geleden dat FC Twente ongeveer 1/3 seizoen onder Heracles in de eredivisie bivakkeerde.

Men was de goede weg ingegaan, nu moet men dat met een nieuwe manager zien vast te houden. Wat Steve echt kan en of Twente de goede keuze heeft gemaakt zullen we over ongeveer 1,5 seizoen zien, de aankopen tot nu toe vind ik ook nog niet echt overtuigend. Er is echter nog wel wat tijd om spelers aan te kopen, ben benieuwd of ze nog een echte aanwinst weten te presenteren.
pi_59979762
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:05 schreef Moody het volgende:

[...]
Rutten was onervaren maar stond heel goed bekend bij PSV en deed daar goed werk. zo 'n verrassing was het niet dat hij het goed deed met Twente. McClaren heeft het een paar keer ver geschopt in cups, verder niks bijzonders. daarbij gefaald met Engeland. nu komt hij in een hele andere voetbalcultuur en competitie.

Janssen is een hele middelmatige speler. hij heeft een goed linkerbeen en that's it. Tiote durf ik niet te zeggen maar hij viel iig niet meer op dan Engelaar en El Ahmadi vorig seizoen. Vennegoor komt echt niet, Aissati zou een goede versterking zijn en Hofs zou niets bijzonders zijn.

Arnautovic kan veel meer opleveren in de toekomst dan de 5 miljoen van nu. al lijkt het er ondertussen op dat Twente hem niet kwijt wil en dat Munsterman op een lompe manier een prijs heeft genoemd die feyenoord gek genoeg wil betalen. nu krabbelt ie terug al lijkt de transfer niet meer te houden. hij wil naar Rotterdam.

en Twente staat prima bekend. geen praatjes of suikeroom (Aalbers, Scheringa ) maar gewoon goed voetballen. de kritiek van mij en anderen komt dan ook niet uit afschuw maar puur vanuit een logische kijk. goeie spelers en trainer gaan weg en wat er voor in de plaats komt is minder goed of twijfelachtig. met CL voetbal in de knip als lokkertje wordt er wel erg weinig uitgehaald. en dan ook nog eens je grootste talent verliezen voor te weinig geld (waarschijnlijk).
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:45:35 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59979849
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat gaat me wel erg ver, 2 seizoen onder Rutten waren erg goed ja en dat was de goede weg die men was ingeslagen. Het is alleen ook nog niet zolang geleden dat FC Twente ongeveer 1/3 seizoen onder Heracles in de eredivisie bivakkeerde.

Men was de goede weg ingegaan, nu moet men dat met een nieuwe manager zien vast te houden. Wat Steve echt kan en of Twente de goede keuze heeft gemaakt zullen we over ongeveer 1,5 seizoen zien, de aankopen tot nu toe vind ik ook nog niet echt overtuigend. Er is echter nog wel wat tijd om spelers aan te kopen, ben benieuwd of ze nog een echte aanwinst weten te presenteren.
Nou ja, het is vooral sinds Joop Munsterman aan de slag is gegaan natuurlijk, daarvoor was het huilen met de pet op. Niets dan slechts over Wessels, maar rond de eeuwwisseling lag Twente - ondanks een nieuw stadion - redelijk op z'n gat. Met Munsterman, maar ook zeker Van Halst, Ten Hag en in mindere mate Pahlplatz en Snelders staat er een constante technische staf vanuit de eigen club die geen gekke dingen doet.
In de voetballerij is niets zeker, maar ik zie dit Twente niet zo snel indonderen net zoals het onder Van t Schip en Vandereijken deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')