Dat waren meestal ook maar 10 tot hooguit 20 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond hem nooit bijster veel indruk maken als hij in mocht vallen bij Twente.
Staat hij bij Feyenoord meteen in de basis dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat waren meestal ook maar 10 tot hooguit 20 minuten.
Hij heeft wel enorm veel indruk gemaakt in de A1 en bij de beloften. Volgens mij speelde hij bij zijn invalbeurten ook nog eens regelmatig van de flank, iets wat niet bepaald zijn positie is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond hem nooit bijster veel indruk maken als hij in mocht vallen bij Twente.
Dat moet je aan Gert-Jan Verbeek dan eventueel vragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Staat hij bij Feyenoord meteen in de basis dan?
Het kan mij ook niet schelen want ik heb weinig niks met Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet je aan Gert-Jan Verbeek dan eventueel vragen.
precies, bij Feyenoord krijgt hij nog minder minutenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het kan mij ook niet schelen want ik heb weinig niks met Feyenoord.
Bedoel meer als hij daar ook steeds een kwartier mag invallen wordt hij er niet beter op.
Staat dat van te voren al vast dan? Er is nog geen minuut gevoetbalt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
precies, bij Feyenoord krijgt hij nog minder minuten
Je kan er als speler ook achteraf over nadenken maar dan is het al te laat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat dat van te voren al vast dan? Er is nog geen minuut gevoetbalt.
waar moet hij spelen dan? met makaay en tomasson in de selectie...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat dat van te voren al vast dan? Er is nog geen minuut gevoetbalt.
Klik waar?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:03 schreef RobbieT het volgende:
FOTO'S STADION
Aan de kant van Vak-15 waren ze kabels aan het graven ofzo, er zat dus een groot gat bij het hek (zat wel een kettingslot op het gek).
Via het gat dus in het stadion, en vervolgens via een van de gaten in de tribune naar binnen!
FOTO'S GROLSCH VESTE 01-07-2008...KLIK HIER
3 maanden? 2 maanden toch nog maarquote:Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
van de thuis bij twente site:
Grolsch Veste uitverkocht
[ afbeelding ]
De Grolsch Veste is voor Seizoen ClubCardhouders in het seizoen 2008/2009 uitverkocht. Alle beschikbare plaatsen voor SCC-houders zijn inmiddels bezet. Drie maanden voor het eerste thuisduel in het nieuwe seizoen is hiermee een enorme ambiance verzekerd. De Grolsch Veste heeft een capaciteit van 24.000 stoelen.
Had ik niet verwacht eigenlijk...
Thanks, mooie foto's trouwens ziet er erg netjes uit.quote:
Joop Munsterman heeft dus gewoon een bedrag geroepen en totaal niet verwacht dat Feyenoord dat wilde betalen. Feyenoord heeft meteen gezegd aan de vraagprijs te willen voldoen, en dat had Joop waarschijnlijk niet verwacht.quote:Technisch directeur Peter Bosz gaat er nog steeds van uit dat Feyenoord binnenkort Marko Arnautovic kan presenteren als nieuwe aanwinst. "Ik heb vertrouwen in een goede afloop", verklaart Bosz tegenover ELF Voetbal.
De technisch directeur meldde zaterdagavond al zo goed als rond te zijn met de 19-jarige aanvaller van FC Twente. Zondag ontkende Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een akkoord. Bovendien meldde hij dat zijn club Arnautovic helemaal niet wil laten gaan.
"Dat bevreemdt mij", zegt Bosz. "We hebben met Twente om de tafel gezeten. Toen is er een prijs genoemd, die wij willen betalen voor Arnautovic. Als ze hem niet willen laten gaan, waarom is er dan een prijs genoemd? We waren er nagenoeg uit, maar in de voetballerij is dat vaak nog niet genoeg. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop van deze zaak", aldus de TD.
Feyenoord ziet in de 1 meter 92 lange Arnautovic een goede versterking voor de aanval. Vooral zijn lengte is een pluspunt. De Oostenrijker speelde veertien duels voor het eerste van FC Twente, maar daarin kwam hij niet tot scoren. Voor Jong FC Twente had hij met 21 goals in 24 wedstrijden een belangrijk aandeel in het kampioenschap.
quote:De situatie is dat Feyenoord afgelopen vrijdag rond was met FC Twente. Ik herhaal mijn woorden van zaterdag nog een keer. Er is een akkoord over de transfersom welke nog kan fluctueren als FC Twente van de optie gebruik maakt dat Nicky Hofs voor zevenhonderduizend euro komt.
Het probleem in deze transfer is dat Joop Munsterman een trotse man is en dit maal de plank volledig mis heeft geslagen. Hij heeft een prijs genoemd voor Arnautovic en Feyenoord heeft toegehapt waarbij de speler ook heeft uitgesproken naar Feyenoord te willen. Nu begint het gênant te worden omdat Munsterman de achterban niet wil afvallen. Zijn hart van het middenveld is al weg, Ajax zal deze maand ook nog wel op de deur kloppen voor Franco Douglas en dan krijg je tot overmaat van ramp nu ook nog dat de topspits uit de jeugd wordt weggekocht.
Ben natuurlijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij FC Twente, doch blijkt het niet florissant te zijn omdat de gemeente er met geld in zit en er een terugbetaalregeling is waarbij op verkoopwinsten boven een bepaald bedrag een substantieel deel op de lening van FC Twente bij de gemeente wordt ingelost. Is helemaal niets mis mee, zal bij vele clubs zijn alleen past dit even niet in het straatje van de bombarie welke Munsterman verkondigd. FC Twente zal pas met het nieuwe stadion en een succes op het veld echt kunnen oogsten. Momenteel zijn er twee clubs in Nederland die bulken van het geld, AFC Ajax en SC Heerenveen.
Kan niet onderkennen dat FC Twente een voor hen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar het brengt momenteel weinig. Nogmaals, mogelijk vier toppers weg, de trainer is al weg en wat heb je terug. Twee voor FC Twente doen aardige voetballers zoals Janssen en Tioté, tevens wellicht Hofs en een trainer wie een groot vraagteken is. Het is de vraag of FC Twente daadwerkelijk Aissati en Samaras kan halen. Het zijn namen die bij mij niet bekend zijn, maar ben ook niet bekend wat er bij FC Twente speelt. Ik kan me voorstellen dat de optie van Hofs welke eind deze week afloopt momenteel wel een twistpunt is. Als ik moet kiezen tussen Hofs en Aissati, dan weet ik het ook wel.
Ik ben geen Nostradamus maar waarom zou FC Twente niet ver terugvallen als AZ het vorig jaar wel overkwam?
Volgens Dirk-Kuijt van een insider.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt dat stukje vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |