quote:Die selectie heeft vooralsnog grote geheimen voor Westerhof, die mogelijk Edward Sturing als assistent krijgt. De club wil onder leiding van de nieuwe technisch directeur een nieuwe koers varen. Vitesse hoopt Frank van der Struijk (Willem II), Ronald Graafland (doelman Excelsior), Alfred Schreuder (FC Twente, was gestopt) en Rogier Molhoek (AZ) te strikken, terwijl Abubakari Yakubu, Haim Megrelishvili en Harry Gommans op zoek mogen naar een andere club.
http://www.gelderlander.n(...)rhof-als-trainer.ece
Vooral dat laatste dan, want erg veel jeugd heeft hij bij Osasuna ook weer niet ingepast. Maar de trainer van Osasuna, dat vind ik best wel een naam hoor. Wel anders dan Doll inderdaad, maar dat lijkt me ook geen fantastische optie zoals je terecht aangeeft.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
Niemand kent Ziganda hier, dus voor een naam gaan is het niet. Ik denk dat het vooral gebaseerd is op de manier waarop hij jeugd inpast, en met een kleine begroting toch resultaat boekt. En z'n manier van trainen zal ook onder de loep zijn genomen. Uit de stukjes die ik over hem leest komt hij er wel goed uit. In ieder geval. Beter dan een Doll bijvoorbeeld, die wel een grote naam heeft, maar in principe gewoon 2x op z'n bek gegaan is.
Ziet er gaaf uit hoor, érg mooi stadion! Maar wat had Twente hiervoor een klein stadionnetje!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef RobbieT het volgende:
Was weer even in Enschede. Vandaag dan ook nog even langs het stadion gereden en het hek stond open. Doorgelopen en even een aantal foto's gemaakt. Vervolgens even in een opening in de tribune naar binnen gestapt en daar ook nog even twee foto's genomen. (Overigens niemand die ook maar vroeg wat ik kwam doen :| ).
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
13.250 plaatsen en het zat altijd vol. De 7e/8e van Nederland qua bezoekers, valt dus meequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:00 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit hoor, érg mooi stadion! Maar wat had Twente hiervoor een klein stadionnetje!
Een buitenlander uit een grote competitie = een grote naam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:13 schreef Solstice het volgende:
Niemand kent Ziganda hier, dus voor een naam gaan is het niet. Ik denk dat het vooral gebaseerd is op de manier waarop hij jeugd inpast, en met een kleine begroting toch resultaat boekt. En z'n manier van trainen zal ook onder de loep zijn genomen. Uit de stukjes die ik over hem leest komt hij er wel goed uit. In ieder geval. Beter dan een Doll bijvoorbeeld, die wel een grote naam heeft, maar in principe gewoon 2x op z'n bek gegaan is.
Ik denk dat de meeste mensen dat toch anders zien, zeker aangezien de Nederlandse voetbaltrainers erg hoog aangeschreven staan in het buitenland. Daardoor raakt men hier niet zo snel onder de indruk van een buitenlandse trainer, zeker niet een van met alle respect Osasuna.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:48 schreef twi het volgende:
[..]
Een buitenlander uit een grote competitie = een grote naam.
En Doll heeft het een tijd lang toch prima gedaan bij HSV. Na twee seizoenen was het uitgewerkt, maar datzelfde geldt voor Stevens bij HSV. En bij Dortmund, wie slaagt daar nou?
quote:di 17 jun 2008, 05:30
Heubach in belangstelling clubs
door Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Enschedese publiekslieveling Jeroen Heubach staat in de belangstelling van Vitesse en De Graafschap. De linksback staat al twaalf seizoenen onder contract bij FC Twente.
Lijkt me wel een goede keuze!quote:Twente haalt Allach weg bij VVV
Mohammed Allach verruilt VVV-Venlo voor FC Twente. Per 1 augustus treedt Allach in Enschede in dienst als Assistent Technisch Management.
Deze nieuwe functie bij FC Twente behelst het verrichten van ondersteunende werkzaamheden voor de uitvoering van het totale voetbaltechnisch beleid van de club.
Allach is geen onbekende voor FC Twente, aangezien hij de club in het seizoen 2003/04 als speler diende. De afgelopen twee seizoenen was Allach bij VVV-Venlo actief als Directeur Technische Zaken en Hoofd Opleidingen. Hij maakte de promotie naar de eredivisie mee, maar ook de degradatie van afgelopen seizoen.
Allach is blij met deze kans: "FC Twente is een club in ontwikkeling en ik ben ook altijd een persoon geweest die zich graag wil ontwikkelen. Ik zie deze functie als een belangrijke en nieuwe stap in mijn carrière."
quote:Terwijl FC Twente als Champions League-deelnemer nog op zoek moet naar een nieuwe trainer, heeft Vitesse de zaakjes wél tijdig voor elkaar. Dat vind ik klasse.' Een dag na het eerste contact tussen de Arnhemmers en Westerhof op vrijdag 6 juni, meldde datzelfde Twente zich echter in het gevecht om de diensten van de coach. De Tukkers leken zich geen raad te weten met de ontstane situatie na het vertrek van Fred Rutten naar Schalke 04 en polsten Westerhof voor de vacante functie van trainer én technisch directeur.
Denk 't ook.quote:
quote:FC Twente richt vizier op Grant
ENSCHEDE/TEL AVIV - In de jacht op een nieuwe hoofdtrainer heeft FC Twente het oog laten vallen op Avram Grant. Dat meldden Israëlische media gisteren. De onlangs bij Chelsea ontslagen Israeliër moet in Enschede de opvolger worden van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten.
FC Twente wil Grant (foto) snel vastleggen, want de club uit Enschede begint volgende week al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Pogingen om Ron Jans (FC Groningen), de Engelse ex-bondscoach Steve McClaren (prevaleerde een verblijf in Engeland) en Hans Westerhof (koos voor Vitesse) te contracteren, liepen op niets uit. De 53-jarige Grant werkte tot 2006 in zijn geboorteland Israël.
Aanvankelijk als clubtrainer van Hapoel Petach Tikva, Maccabi Tel Aviv, Hapoel Haifa en Maccabi Haifa, en vanaf 2002 als bondscoach van het nationale elftal. Daarna werd hij directeur voetbalzaken bij Chelsea. In 2007 volgde hij José Mourinho op als trainer van de Londense miljoenenploeg. Na de nederlaag in de Champions Leagu-finale tegen Manchester United, na strafschoppen, kreeg hij zijn ontslag.
http://www.sportwereld.nl(...)vizier_op_Grant.html
quote:
Precies godver wat een zooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef Rikketik het volgende:
Grant?! Schuif dan liever Ten Hag door en hou op met deze poppenkast.
Liep jij een paar weken geleden trouwens met een uit-shirt van Twente (lichtblauw) door de stad in Leeuwarden? Of zouden er nog meer Twente aanhangers in Lwd zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:16 schreef RobbieT het volgende:
...
maak je toch nie zo druk om die geruchtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies godver wat een zooi
Wat is dit nou voor kroam
Ik denk dat er meer twente supporters in Leeuwarden zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:17 schreef Merson het volgende:
[..]
Liep jij een paar weken geleden trouwens met een uit-shirt van Twente (lichtblauw) door de stad in Leeuwarden? Of zouden er nog meer Twente aanhangers in Lwd zijn?
ik weet dat het slechts een gerucht is, maar ik zou het echt grappig vinden beyond words.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies godver wat een zooi
Wat is dit nou voor kroam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |