Dus niet Pjer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:43 schreef PDD het volgende:
Ik dacht dat je een vrolijk topic over mij had geopend
Hangt er vanaf wat jij precies wilt weten. Kijk anders hier eens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Under_Score het volgende:
heeft iemand nog goede aanbevelingen qua boeken en eventueel films over dit onderwerp?
Tevens TVP.
''en toen verscheen een regenboog'' van Kees Momma vond ik erg mooi. Lang geleden dat ik het gelezen heb. Ging volgens mij over klassiek autismequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Under_Score het volgende:
heeft iemand nog goede aanbevelingen qua boeken en eventueel films over dit onderwerp?
Tevens TVP.
mooie link, daar kan ik wel wat mee, ik heb nu Een vreemde wereld thuisliggen. daar ga ik binnenkort mee beginnen. het gaat mij vooral om een beter inzicht te krijgen in wat het precies is en hoe het beste om te gaan met iemand met PDD-NOS.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij precies wilt weten. Kijk anders hier eens.
Ook mijn persoonlijke, favoriet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 06:21 schreef Maroetje het volgende:
De boeken van Martine Delfos zijn ook een echte aanrader. Plus mijn persoonlijke favoriet autisme van binnen uit.
Wanneer niet? Oftewel, te vaak.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Stupendous76 het volgende:
Even een vraag, weet niet of die al eens is gesteld:
Heeft een van jullie wel eens het gevoel dat je in gevecht bent met jezelf?
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
dat ben ik in een paar woorden omschreven ja
24/7 zo ong?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Stupendous76 het volgende:
Jep, zelfs onder de douche betrap ik mijzelf er op dat ik gesprekken aan het voor en na- denken benquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?
Owkee, dan ben ik niet de enige die dat heeftquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep, zelfs onder de douche betrap ik mijzelf er op dat ik gesprekken aan het voor en na- denken ben
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Owkee, dan ben ik niet de enige die dat heeft
Verbaasd mij helemaal niets als van Zweden een autistische inslag zou hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef aloa het volgende:
Toevallig gister een stuk op t.v gezien. Van Hugo Borst. Ging over Jaap van Zweden die een zoon heeft die autistisch is.
Boeiend stukje. (herhaling dinsdag 10 juni 11:00 uur, Ned. 2)
Ik vond het wel opvallend dat Jaap van Zweden van zichzelf zegt dat ie kenmerken heeft die neigen naar autisme. (Omgang met vreemden en sociale contacten).
Op Wikipedia staat een enorme lap tekst die over Asperger gaat.
Iedereen heeft in mindere of meerdere mate kenmerken van autisme. Ikzelf bijvoorbeeld houd niet van veranderingen en onverwachte gebeurtenissen (al raak ik er niet van in paniek). Ik heb bepaalde rituelen en houd er niet van als ik daarin onderbroken word. Ik ben graag en veel alleen en heb ook dat ik gesprekken soms lang kan overdenken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef aloa het volgende:
Toevallig gister een stuk op t.v gezien. Van Hugo Borst. Ging over Jaap van Zweden die een zoon heeft die autistisch is.
Boeiend stukje. (herhaling dinsdag 10 juni 11:00 uur, Ned. 2)
Ik vond het wel opvallend dat Jaap van Zweden van zichzelf zegt dat ie kenmerken heeft die neigen naar autisme. (Omgang met vreemden en sociale contacten).
Op Wikipedia staat een enorme lap tekst die over Asperger gaat.
Ik heb hem een paar keer gesproken en ik denk dat er inderdaad een kern van waarheid in zitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Verbaasd mij helemaal niets als van Zweden een autistische inslag zou hebben.
Dat is met meerdere kenmerken van storingen/ziektes zo. Er zijn altijd wel een paar kenmerken, die jezelf dan ook hebt. Maar dan moeten er een stuk of 5 bij je passen om het dan ook daadwerkelijk te hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Iedereen heeft in mindere of meerdere mate kenmerken van autisme. Ikzelf bijvoorbeeld houd niet van veranderingen en onverwachte gebeurtenissen (al raak ik er niet van in paniek). Ik heb bepaalde rituelen en houd er niet van als ik daarin onderbroken word. Ik ben graag en veel alleen en heb ook dat ik gesprekken soms lang kan overdenken.
Ja dat doe ik ook. Ik sla mijzelf nog net nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Stupendous76 het volgende:
Dat doe ik ook. Alleen niet onder de douche. Of ik voer gespreken in mijn hoofd met andere mensen. Het is soms net als of ik mijzelf therapie geef.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Logician het volgende:
[..]
dat ik gesprekken aan het voor en na- denken ben
vorige paginaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Alleen niet onder de douche. Of ik voer gespreken in mijn hoofd met andere mensen. Het is soms net als of ik mijzelf therapie geef.
Ja, dat weet ik, ik ben psycholoog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is met meerdere kenmerken van storingen/ziektes zo. Er zijn altijd wel een paar kenmerken, die jezelf dan ook hebt. Maar dan moeten er een stuk of 5 bij je passen om het dan ook daadwerkelijk te hebben.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Alleen niet onder de douche. Of ik voer gespreken in mijn hoofd met andere mensen. Het is soms net als of ik mijzelf therapie geef.
Ik wist niet dat je psycholoog was.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik ben psycholoog.
Waar kom jij trouwens ineens vandaan? Had je in de vorige delen al mee gepost? Waarom denk je dat je naar de psychiater moet?
Nee, maar dan is het wel handig als je even iets over jezelf vertelt. Ga je nu naar de psychiater omdat je toevallig iets over Asperger hebt gelezen? Of loop je al langer tegen problemen aan en welke?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je psycholoog was.
Eh, had ik in de vorige delen ook moeten posten.![]()
Ik loop al jaren tegen de nodige problemen aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel handig als je even iets over jezelf vertelt. Ga je nu naar de psychiater omdat je toevallig iets over Asperger hebt gelezen? Of loop je al langer tegen problemen aan en welke?
Hoe is dat emotieloos?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:03 schreef Remexxy het volgende:
Ik ervaar mijn pdd-nos als een extreme last. Want ik heb erg veel last van stemming's wisselingen![]()
Dan ben ik extreem vrolijk, en dan kan ik zo ineens heel erg gefrustreerd raken. Omdat ik me bedenk dat ik nooit meer een vriendin kan krijgen. Want dat kan ik niet, of ik voel me door alle vrouwen afgewezen om mijn uiterlijk, of ik voel me niet sociaal genoeg om normaal te kunnen medeldelen.
Soms moet ik accepteren dat ik hellaas een emotioneelloos , sociaalloos vrak ben
Zoals Xennia al zegt, hoe bedoel je emotieloos? Of bedoel je soms het onderdrukken van je emoties (om die wisselingen tegen te gaan?)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:03 schreef Remexxy het volgende:
Ik ervaar mijn pdd-nos als een extreme last. Want ik heb erg veel last van stemming's wisselingen![]()
Dan ben ik extreem vrolijk, en dan kan ik zo ineens heel erg gefrustreerd raken. Omdat ik me bedenk dat ik nooit meer een vriendin kan krijgen. Want dat kan ik niet, of ik voel me door alle vrouwen afgewezen om mijn uiterlijk, of ik voel me niet sociaal genoeg om normaal te kunnen medeldelen.
Soms moet ik accepteren dat ik hellaas een emotioneelloos, sociaalloos vrak ben die nooit 100% begrepen kan worden door de mensen. Soms voel ik me echt sterk als een persoon [of het nou een man of vrouw is. Die gewoon gezellig met mij praat over alle dingen.
Natuurlijk sta ik open voor mensen. Maar ik heb dat niet hellemaal door, ik zie echter de mensen niet die bij mij passen. Meestal heb ik te maken. Of met asocialen of met mensen die mij niet kunnen begrijpen. Ik heb 1 echte vriend waar ik heel goed mee over weg kan, en die begrijpt mij ook. Voor de rest heb ik een 1 jongen die mij ook wel begrijpt maar die is ook nog eens verstandelijk gehandicapt: daar kan ik sowieso niet alles mee doen. Dan heb ik alleen maar een zooi kennissen waar ik heel af en toe mee om ga. Maar die laten mij barsten tot de grondvesten. En dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeel diep triest
Ze leven zogenaamd hun eigen weg, hebben het altijd druk, komen hun afspraken niet na, of liegen tegen mij. Daar kan ik echt wel om janken. De wereld is gewoon zwaar, nee zeg maar gerust zwaar verrot, klote afgetakelt, als het om mensen gaat. Eerst kon ik daar echt niet mee om gaan
Maar het heeft ook zijn positieve kanten vind ik !
Ik voel me als maar sterker en ik weet me alsmaar socialer te gedragen. En ik weet dat tegenslagen er altijd zijn als het om vriendschappen gaat. Want dat heb ik wel minstens 100x mee moeten maken om het zo overdreven kritisch te noemen. Ik heb nu heel veel mensen kennis gekregen.
emotieloos bestaat niet.quote:
Ja, anders leg je mijn qoute even uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
emotieloos bestaat niet.
Als je stemmingswisselingen hebt, betekend dat dat je ook emotie's hebt.
Als je geen emotie's hebt, dan heb je ook geen probleem
volgens mij
vanochtend nog gekeken, op de DVD staat nog een mooie extra over autisme waar ze de inspiratiebronen voor de film aan het woord laten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:23 schreef aloa het volgende:
En bij autisme dacht ik altijd aan de film Rain Man.
Kim Peekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef Under_Score het volgende:
vanochtend nog gekeken.
[..]
vanochtend nog gekeken, op de DVD staat nog een mooie extra over autisme waar ze de inspiratiebronen voor de film aan het woord laten.
Op het Autsider forum, staan een hoop topic's over gefrustreerde Autisten die maar geen vriendin kunnen krijgen. Neem Hans Kamp, of een ene Willem bijvoorbeeld. Als ik die topic's doorlees zie ik eigenlijk dat een hoop Autisten hieraan ellende ondervinden, maar er bijna nauwelijks voor uitkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:19 schreef Remexxy het volgende:
Ik heb ontzettend veel moeite om een vriendin te zoeken. Ik weet het niet, misschien is dit de schuld van mijn uiterlijk dat ik er geen 1 kan krijgen. Maar ik ga op zoek, hoe dan ook totdat ik er bij neer val. Want ik vind dat het nu tijd gaat worden
Maar hellaas, als je opzoek gaat hoe erger het word om aan een vriendin te komen. En ik ga dan ook zwaar gefrustreerd worden ben ik bang
Dat ze er niet voor uitkomen vind ik niet zo heel vreemd hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:38 schreef F04 het volgende:
[..]
Op het Autsider forum, staan een hoop topic's over gefrustreerde Autisten die maar geen vriendin kunnen krijgen. Neem Hans Kamp, of een ene Willem bijvoorbeeld. Als ik die topic's doorlees zie ik eigenlijk dat een hoop Autisten hieraan ellende ondervinden, maar er bijna nauwelijks voor uitkomen.
http://www.autsider.net/forum/viewforum.php?f=11&sid=181f9c44e37c4e6f6f2156ef1249d960
quote:Op zondag 8 juni 2008 06:29 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat ze er niet voor uitkomen vind ik niet zo heel vreemd hoor.
-edit-
edit 1 weg
-edit 2-
De druk om een vriend/vriendin te 'moeten' hebben is tegenwoordig niet meer zo heel groot als vroeger. Daar staat tegenover dat dan wel van je verwacht wordt dat je dan een grote kring mensen om je heen hebt of (regelmatig) affaires hebt (of niet?)
Voor een autist echter is dat het probleem, vriendschap, hun wereld zit zo anders in elkaar. Niet minder (eerder meer), maar op een heel andere manier. Ik denk dat heel veel autisten enorm graag een relatie zouden willen hebben, om pas dan tot rust te komen.
Tegelijk denk ik dat heel veel autisten nooit zover zullen komen: het lukt ze gewoonweg niet om een vriend/vriendin te verkrijgen (vanwege juist weer hun autisme), of ze kiezen er na tig pogingen voor om alleen te blijven, om de schijn naar buiten toe en naar henzelf toe op te houden.
En daarmee heb je nog een reden waarom autisten zo ontzettend graag een relatie zouden willen hebben: ze zijn zo ontzettend eenzaam en alleen, als je met zijn 2-en bent is dat meestal voorbij.
Ik zou uit eigen ervaring schrijven, en niet wat anderen aangeven. Maar goed dat is jouw eigen keuze natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef Logician het volgende:
Ik ben benaderd aan de hand van mijn weblog om een interview te doen over asperger voor het weekblad vriendin![]()
Ben er heel opgewonden over, maar zit te denken he, misschien is het een idee om bepaalde dingen die hier door mensen ervaren worden een beetje op te schrijven (voorbeelden) om een algeheel duidelijker beeld te kunnen geven, ipv alleen mijn eigen ervaring?
Ik vind het ieg wel heel leuk dat dit onderwerp als inside story in een dergelijk blad komt, wellicht dat andere mensen er dan wat meer van snappen en/of er iets aan hebben
Ja het is ook aan de hand van wat ik op mijn blog heb gezet, maar soms lees ik hier dingen die ik niet herken, en wellicht is het een idee van bijv "ja maar er zijn ook mensen met ass die juist dat of dat ervaren" zoiets.. zodat het niet overkomt als een zwart/wit beeld van ass oid.... ik kan dat natuurlijk ook heel erg benadrukken, maar het leek mij ieg belangrijk om dat wel duidelijk te maken,aangezien karakter ook heel veel invloed heeft op as.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou uit eigen ervaring schrijven, en niet wat anderen aangeven. Maar goed dat is jouw eigen keuze natuurlijk.
Ik ken je alleen hier van Fok, je bent man (en ik kijk alleen naar vrouwen), maar verder: ja hoor, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik ken je alleen hier van Fok, je bent man (en ik kijk alleen naar vrouwen), maar verder: ja hoor, natuurlijk![]()
dan neem je toch een spuuglelijk mokkelquote:Op maandag 9 juni 2008 18:38 schreef Remexxy het volgende:
Ugh, de eerste stap daar heb ik moeite mee
Ik ben spuug lelijk. Want dat vind ik, en ik denk dat die verwende mokkels alleen maar voor een heeeeeeeeeeeeeeel leuk uitziende man gaan![]()
Nee ik denk dat. En mensen die ik ken zeggen dat het niet zo isquote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
dan neem je toch een spuuglelijk mokkel
Die zijn op Fok! wel te vinden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
dan neem je toch een spuuglelijk mokkel
zeker weten, maar ze zijn vast mooi van binnenquote:
Ik vind je wel een beetje verwendquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Remexxy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat. En mensen die ik ken zeggen dat het niet zo is
Ps,
Lelijke mokkels daar moet ik niks van hebben
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zeker weten, maar ze zijn vast mooi van binnen
Beetje hypocriet. Je klaagt er over dat je denkt dat iedereen je lelijk vind en daarom moeilijk is om contact te vinden en je zegt meteen daarna dat van een lelijke meid niks moet hebben. Dan doe je toch precies hetzelfde?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Remexxy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat. En mensen die ik ken zeggen dat het niet zo is
Ps,
Lelijke mokkels daar moet ik niks van hebben
Je gaat hem toch niet vragen zich te verplaatsen in een ander?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:59 schreef peerke83 het volgende:
[..]
Beetje hypocriet. Je klaagt er over dat je denkt dat iedereen je lelijk vind en daarom moeilijk is om contact te vinden en je zegt meteen daarna dat van een lelijke meid niks moet hebben. Dan doe je toch precies hetzelfde?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet vragen zich te verplaatsen in een ander?
"With guys it's different. They're expected to be superficial." - Seinfeldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef F04 het volgende:
[..]
So what? Het is toch vrij normaal dat mannen altijd mooie vrouwen proberen te scoren.
Het is ook vrij normaal dat mooie vrouwen aantrekkelijke mannen wensen, maar dat mag dan weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef F04 het volgende:
[..]
So what? Het is toch vrij normaal dat mannen altijd mooie vrouwen proberen te scoren.
Tuurlijk wel. Mooi vrouwen gaan toch alleen maar met minder aantrekkelijke mannen als die mannen veel geld hebben. Of is dit een vooroordeel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal dat mooie vrouwen aantrekkelijke mannen wensen, maar dat mag dan weer niet
Jij bent niet lelijk. Jij bent gewoon minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:38 schreef Remexxy het volgende:
Ugh, de eerste stap daar heb ik moeite mee
Ik ben spuug lelijk. Want dat vind ik, en ik denk dat die verwende mokkels alleen maar voor een heeeeeeeeeeeeeeel leuk uitziende man gaan![]()
Niet echt boeiend wat anderen er van denken, het gaat tenslotte om het eigen gevoel vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef Logician het volgende:
Mja wat is mooi? Ik val eigenlijk altijd op mannen die mijn vrienden allemaal spuuglelijk of beneden mijn niveau vinden, terwijl ik ze dan heel erg mooi vind omdat er iets is in hun houding of blik wat me helemaal doet smelten...
Ik heb mijn partnerkeuze nog nooit van geld af laten hangen. Heb zelf een goede baan. Bovendien moet ik een man echt aantrekkelijk vinden (en dat is subjectief) en er graag naar willen kijken, anders kan ik er echt niet opkruipenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mooi vrouwen gaan toch alleen maar met minder aantrekkelijke mannen als die mannen veel geld hebben. Of is dit een vooroordeel?
Dus jij bent graag dominant?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb mijn partnerkeuze nog nooit van geld af laten hangen. Heb zelf een goede baan. Bovendien moet ik een man echt aantrekkelijk vinden (en dat is subjectief) en er graag naar willen kijken, anders kan ik er echt niet opkruipen
alleen bij slechte mondgeur toch?quote:
Mag het ook in Nederlands of Engels?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Stupendous76 het volgende:
Dan ook even mijn stichtelijke woorden:
Iedere vrouw is mooi; er zitten weliswaar minder mooie exemplaren tussen, maar in vergelijking met mannen doorstaan de meesten toch echt elke test.
oh ja, klik
Zo, bedankjes mogen per mail
Helaas helaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Mag het ook in Nederlands of Engels?
keloel, Duitsers zijn sowieso lelijkerdsquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Stupendous76 het volgende:
Dan ook even mijn stichtelijke woorden:
Iedere vrouw is mooi; er zitten weliswaar minder mooie exemplaren tussen, maar in vergelijking met mannen doorstaan de meesten toch echt elke test.
oh ja, klik
Zo, bedankjes mogen per mail
Feit 2: het wordt hier al langzaamaan licht...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
Feit: Het is hier buiten donker op dit tijdstip.
WTF!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
Feit 3: Vanochtend om half 6 was het licht buiten
Ik kwam dit tegen in het topic ouders van kinderen met autisme en ik moest het gewoon met jullie delen.
Autismelied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
Aspergerlied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Haha lol. Dit is echt grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
Feit 3: Vanochtend om half 6 was het licht buiten
Ik kwam dit tegen in het topic ouders van kinderen met autisme en ik moest het gewoon met jullie delen.
Autismelied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
Aspergerlied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Staat al heel lang op internet, ben benieuwd idd wie dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha lol. Dit is echt grappig
Hoe verzin je zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |