quote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zeker weten, maar ze zijn vast mooi van binnen
Beetje hypocriet. Je klaagt er over dat je denkt dat iedereen je lelijk vind en daarom moeilijk is om contact te vinden en je zegt meteen daarna dat van een lelijke meid niks moet hebben. Dan doe je toch precies hetzelfde?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Remexxy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat. En mensen die ik ken zeggen dat het niet zo is
Ps,
Lelijke mokkels daar moet ik niks van hebben
Je gaat hem toch niet vragen zich te verplaatsen in een ander?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:59 schreef peerke83 het volgende:
[..]
Beetje hypocriet. Je klaagt er over dat je denkt dat iedereen je lelijk vind en daarom moeilijk is om contact te vinden en je zegt meteen daarna dat van een lelijke meid niks moet hebben. Dan doe je toch precies hetzelfde?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet vragen zich te verplaatsen in een ander?
"With guys it's different. They're expected to be superficial." - Seinfeldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef F04 het volgende:
[..]
So what? Het is toch vrij normaal dat mannen altijd mooie vrouwen proberen te scoren.
Het is ook vrij normaal dat mooie vrouwen aantrekkelijke mannen wensen, maar dat mag dan weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef F04 het volgende:
[..]
So what? Het is toch vrij normaal dat mannen altijd mooie vrouwen proberen te scoren.
Tuurlijk wel. Mooi vrouwen gaan toch alleen maar met minder aantrekkelijke mannen als die mannen veel geld hebben. Of is dit een vooroordeel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal dat mooie vrouwen aantrekkelijke mannen wensen, maar dat mag dan weer niet
Jij bent niet lelijk. Jij bent gewoon minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:38 schreef Remexxy het volgende:
Ugh, de eerste stap daar heb ik moeite mee
Ik ben spuug lelijk. Want dat vind ik, en ik denk dat die verwende mokkels alleen maar voor een heeeeeeeeeeeeeeel leuk uitziende man gaan![]()
Niet echt boeiend wat anderen er van denken, het gaat tenslotte om het eigen gevoel vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef Logician het volgende:
Mja wat is mooi? Ik val eigenlijk altijd op mannen die mijn vrienden allemaal spuuglelijk of beneden mijn niveau vinden, terwijl ik ze dan heel erg mooi vind omdat er iets is in hun houding of blik wat me helemaal doet smelten...
Ik heb mijn partnerkeuze nog nooit van geld af laten hangen. Heb zelf een goede baan. Bovendien moet ik een man echt aantrekkelijk vinden (en dat is subjectief) en er graag naar willen kijken, anders kan ik er echt niet opkruipenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mooi vrouwen gaan toch alleen maar met minder aantrekkelijke mannen als die mannen veel geld hebben. Of is dit een vooroordeel?
Dus jij bent graag dominant?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb mijn partnerkeuze nog nooit van geld af laten hangen. Heb zelf een goede baan. Bovendien moet ik een man echt aantrekkelijk vinden (en dat is subjectief) en er graag naar willen kijken, anders kan ik er echt niet opkruipen
alleen bij slechte mondgeur toch?quote:
Mag het ook in Nederlands of Engels?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Stupendous76 het volgende:
Dan ook even mijn stichtelijke woorden:
Iedere vrouw is mooi; er zitten weliswaar minder mooie exemplaren tussen, maar in vergelijking met mannen doorstaan de meesten toch echt elke test.
oh ja, klik
Zo, bedankjes mogen per mail
Helaas helaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Mag het ook in Nederlands of Engels?
keloel, Duitsers zijn sowieso lelijkerdsquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Stupendous76 het volgende:
Dan ook even mijn stichtelijke woorden:
Iedere vrouw is mooi; er zitten weliswaar minder mooie exemplaren tussen, maar in vergelijking met mannen doorstaan de meesten toch echt elke test.
oh ja, klik
Zo, bedankjes mogen per mail
Feit 2: het wordt hier al langzaamaan licht...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
Feit: Het is hier buiten donker op dit tijdstip.
WTF!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
Feit 3: Vanochtend om half 6 was het licht buiten
Ik kwam dit tegen in het topic ouders van kinderen met autisme en ik moest het gewoon met jullie delen.
Autismelied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
Aspergerlied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Haha lol. Dit is echt grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
Feit 3: Vanochtend om half 6 was het licht buiten
Ik kwam dit tegen in het topic ouders van kinderen met autisme en ik moest het gewoon met jullie delen.
Autismelied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
Aspergerlied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Staat al heel lang op internet, ben benieuwd idd wie dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha lol. Dit is echt grappig
Hoe verzin je zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |