Zal niet echt geholpen hebben vandaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef Xennia het volgende:
Heb je nou al gebeld logi?
Morgen bellen is ook vrij zinloos want half Nederland is vrij morgen. Dus bel maandag maar Logi.quote:
dan is het bevrijdingsdagquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen bellen is ook vrij zinloos want half Nederland is vrij morgen. Dus bel maandag maar Logi.
Nee en morgen al helemaal niet, dus ik zou gewoon morgen bellen. Bevrijdigsdag is in ieder geval volgens de CAO van Jeugdzorg en Verstandelijk Gehandicaptenzorg ieder jaar een vrije dag, dus misschien wel voor de gehele zorgsectorquote:
Ik ga morgen ook bellen, ben benieuwd of ik mijn psych aan de telefoon kan krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en morgen al helemaal niet, dus ik zou gewoon morgen bellen. Bevrijdigsdag is in ieder geval volgens de CAO van Jeugdzorg en Verstandelijk Gehandicaptenzorg ieder jaar een vrije dag, dus misschien wel voor de gehele zorgsector
Als ik rond kijk zie ik bij bijna iedereen wel bepaalde trekken die 'iets' met autisme hebben. Bij 'echte autisten' is het meer het aantal trekken en de ernst hiervan.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat d'r veel mensen zijn die zich (vrij goed) in de omschrijving Asperger kunnen vinden persoonlijk. Zolang je er verder geen last van hebt, is alles goed, toch?
M.
Ik heb vrij. Ik werk in de GGZ.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en morgen al helemaal niet, dus ik zou gewoon morgen bellen. Bevrijdigsdag is in ieder geval volgens de CAO van Jeugdzorg en Verstandelijk Gehandicaptenzorg ieder jaar een vrije dag, dus misschien wel voor de gehele zorgsector
Dat dat linkse plaatje ook past bij ASS klopt, maar dan is het niet zoals op het plaatje een aantal verwijzingen naar elkaar, maar heel vaak een rechte lijn: eerst dit, dan dat, dan zus, dan zo. Niet anders, want dan gebeurd het of opnieuw (net zolang tot het in de goede volgorde is gegaan) of je rent weg omdat de volgorde anders is.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:20 schreef mspoez het volgende:
Jammer dat niemand reageert op mijn vraag, die toch heus serieus was.
Laat ik me eerst even voorstellen, poeZ, 36, moeder van een asperger en juf van een klas vol syndromen, ontwikkelingsstoornissen en trauma's.
Ik kan me beide stroomschema's indenken als passend bij een ASSer (ik neem dat woord maar want daar valt dan iedereen onder), de ene is strikt volgens de regels, de andere is te veel afgeleid...welke van de twee vinden jullie dat het beste de beleving/leefstijl van een ASSer weergeeft? En waarom?
Ik kreeg het antwoordaparaat en heb een berichtje ingesproken, dat ik het vreemd vond dat als ze zeggen dat het 3wk duren zal en ze zouden proberen dit te versnellen we nu al op 3,5wk zitten en ik nog steeds niets gehoord heb ...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef Xennia het volgende:
Heb je nou al gebeld logi?
op zich (quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kreeg het antwoordaparaat en heb een berichtje ingesproken, dat ik het vreemd vond dat als ze zeggen dat het 3wk duren zal en ze zouden proberen dit te versnellen we nu al op 3,5wk zitten en ik nog steeds niets gehoord heb ...
Nee misschien niet, maar ik vind het nogal vreemd aangezien ze toch heel duidelijk 3wk of eerder hadden gezegdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:35 schreef Re het volgende:
[..]
op zich (), niets vreemd aan, zitten veel vrije dagen tussen...
Hulpverleners of de instanties daarvan hebben nog steeds veel moeite met autisten. Ze weten dat de meeste autisten duidelijkheid moeten hebben, maar geven kunnen ze het niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar ik vind het nogal vreemd aangezien ze toch heel duidelijk 3wk of eerder hadden gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |