Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Geen idee, ¤100,- per week is niet weinig maar als je ervan moet leven moet je toch wel goed nadenken over een zelfbetaalde reis naar het buitenland als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.
Nouja, ik heb al bedacht dat dit elk jaar weer mijn slechtste periode is financieel gezien: vakantie geboekt, festival geboekt, meivakantie een tripje naar buitenland, veel verjaardagen van belangrijke mensen... en terrasjes, hoewel ik dat dit jaar nog nauwelijks heb gedaan
Pffff nou ik heb het in elk geval allemaal weer even op een rijte. En mn moeder heeft al gezegd dat ze me wel helpt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Ziet wel leuk uit jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Supersheep het volgende:
Dit ga ik leuker vinden dan No Country for Old Men
Handig trouwens, die YouTube 'annotations'. Eerste nummer in de trailer (van Elbow) kende ik al maar het tweede nummer niet.
ja...ssssstquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, maar ik ga naar het winkelcentrum
ik moest lachen. hardopquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Hij moet een diesel leasenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een diesel nog wel rendabel met de huidige prijzen?
Niets moet, maar die beslissing is niet aan mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je leasen danvolgens mij is dat nog altijd een keuze (en niet een hele logische met 25% bijtelling)
En voorafgaand in de kleedkamer: Kappen? Over m'n lijk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:19 schreef Etcetera het volgende:
het is echt heel zielig maar wel hilarisch'meneer kunt u alsjeblieft ergens anders gaan liggen?'
Ja, gek hequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
ja
en hij ligt er al ik weet niet hoe lang, komen ze er eindelijk achter, willen ze 'm redden - ja dan is het al te laat hoor
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukstequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
ik vond willem echt tofjammer dat hij eruit ging.
en toch knap hoe ze zijn dood zo hilarisch hebben kunnen filmen![]()
viind ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukste
dat wist ik nietquote:Laatst hebben ze trouwens nog een benefietwedstrijd gespeeld, aangezien de kantine van het sportpark waar gefilmd is, afgebrand was
Men! Heb ik die weer gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
oh dit is de aflevering dat de keeper dood gaat
Nu moest ik, bij het woord Lesotho, hardop lachenquote:
Ga je schamen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
nog nooit gezien
The Godfather ook niet trouwens
wat was het leukste ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De (waarschijnlijk) laatste voorstelling met circus elleboog net gehad
Proefwerk geschiedenis gehad
Eh...quote:
maareeh.. waarom laatste voorstelling ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh...Nah voorstelling was best tof, proefwerk ging schandalig goed
![]()
Tis niet eerlijk
quote:
je lief-ex-lief-dingetje?quote:
quote:
Het is vast gezellig in de kroegquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben wezen zwemmen. En nu kan mijn bikini in de prullenbak
De laatste duik was te veel gevraagd, maar dat zag ik al aankomen
Typisch gevalletje biertje teveel opquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |