quote:
Escher is een kunstenaar. Zie Wikipedia.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens wat 'escher' inhoudt
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Kom op zeg! Dat krijgt iedereen in de tweede tijdens tekenen.
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of welquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jou
Goed punt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:24 schreef Irving het volgende:
[..]
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of wel
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig >!>!> extra <!<!< humor voor jou
Waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.
bij mezelf ookquote:
ksnap em nietquote:
FAIL!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Elketraz het volgende:
Ik snap er geen flikker van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
zie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt
/\oo/\
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:30 schreef Elketraz het volgende:
Hmm, ja als je het weet klopt het, maar wat mij betreft waren die 2 gewoon aan t schoonmaken... En dan nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt![]()
nummer 49 is niet voor jou weggelegd merk ik alOp dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Inderdaad ja, wat heb ik een hekel aan dat volk zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Haha en terecht, die kut wielrenners denken altijd dat de hele weg van hun is.
quote:Dear Michael,
Every year I attempt to boost my students’ final grades by giving them this relatively simple exam consisting of 100 True/False questions from only 3 chapters of material. For the past 20 years that I have taught Intro Communications 101 at this institution I have never once seen someone score below a 65 on this exam. Consequently, your score of a zero is the first in history and ultimately brought the entire class average down a whole 8 points.
There were two possible answer choices: A (True) and B (False). You chose C for all 100 questions in an obvious attempt to get lucky with a least a quarter of the answers. It’s as if you didn’t look at a single question. Unfortunately, this brings your final grade in this class to failing. See you next year!
May God have mercy on your soul.
Sincerely,
Professor William Turner
P.S. If all else fails, go with B from now on.
B is the new C
Dit is echt de beste die ik in tijden heb gezien...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Email van leraar (clue is vetgedrukt)
[..]
Die olifant! Ik heb me echt helemaal de pleuris gelachen!quote:
Geweldig topic! Zit helemaal stuk hierzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Email van leraar (clue is vetgedrukt)
[..]
En ook "See Me" van de docent maakt t af hequote:
Hij is wel heel herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Mazora het volgende:
Repost uit oud topic maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Hoorde wel dat er van die wielrenners 6 dood warenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Albert86 het volgende:
Laten we eens een recent onderwerp nemen
[ afbeelding ]
Das echt lullig als het er zo uit komt te zien. "ja schat, leuk..."quote:
Post hier je mooiste owned/fail plaatje.quote:
Wow.quote:
Die bestaat ook met de tekst: do a barrel roll erin, die is leukerquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die ken ik welquote:
Om het extra lullig te maken: die foto is tijdens hun huwelijk gemaakt. Kort daarna is ze overleden, en die tattoo heeft hij ter nagedachtenis aan haar te laten zetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Das echt lullig als het er zo uit komt te zien. "ja schat, leuk..."
Bron? Dit komt niet echt geloofwaardig over hier(á la hyes-verhaal)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Om het extra lullig te maken: die foto is tijdens hun huwelijk gemaakt. Kort daarna is ze overleden, en die tattoo heeft hij ter nagedachtenis aan haar te laten zetten.
Kan je beetje aan dat plaatje zien denk ik, ze is in een trouwjurk op de foto en boven de tattoo staat "in loving memory", ter nagedachtenisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bron? Dit komt niet echt geloofwaardig over hier(á la hyes-verhaal)
Duurde even maar nu snap ik mquote:
WHAHA!!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:24 schreef speknek het volgende:
Meer een lange verzameling owneds..
[ afbeelding ]
Mijn god, die is kwankermeesterlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:24 schreef speknek het volgende:
Meer een lange verzameling owneds..
[ afbeelding ]
Beter bekend als de Hans Teeuwen reflex.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Morning Glory is echt lame. De enige "humor" die er in zit is het spotten met harde onderwerpen als ziekte of dood, maar enige diepgang mist. Gewoon harde plaatjes tekenen over taboe's en het is ineens grappig.
holy shit man , mun verjaardag is ook op 8 oktoberquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val bijna van m'n stoel van het lachen, eerlijk waar
Het leuke eraan is dat de leraar in eerste instantie heel serieus begint met beoordelenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val bijna van m'n stoel van het lachen, eerlijk waar
Onthoud mijn naam... Over 10 jaar zeg je tegen die kinderen.. Die jongen heb ik nog vaak op het forum zien posten..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Rechtsonderin is toch wel de grootste fail.
At least I'm not a nigger.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Morning Glory is echt lame. De enige "humor" die er in zit is het spotten met harde onderwerpen als ziekte of dood, maar enige diepgang mist. Gewoon harde plaatjes tekenen over taboe's en het is ineens grappig.
Die blijft het bestquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef delano.888 het volgende:
Als we dan toch leuk gaan doen met schoolopgave's:
[ afbeelding ]
..."en nu verft ie onze schuur. Zo zie je maar kinders, wordt nooit een rechtsextremist!"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Onthoud mijn naam... Over 10 jaar zeg je tegen die kinderen.. Die jongen heb ik nog vaak op het forum zien posten..
snap de fail nietquote:
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je eigen land allochtoon.
Blauw-Wit-Rood?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.
Dus zo ziet de nederlandse vlag er dus uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.
De vlag hangt ondersteboven flapdrol, rood-wit-blauw ipv blauw-wit-rood!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dude, dat ding heet een wimpel, geen lint.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu zijn er ineens allemaal mensen die denken dat een wimpel ook bij voetbal hoortquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dude, dat ding heet een wimpel, geen lint.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimpel
Tegenwoordig is er in Nederland nog steeds de oranje wimpel, die op verjaardagen van leden van het Koninklijk Huis samen met de Nederlandse vlag wordt gehesen. Het is de enige wimpel in Nederland waarvan het gebruik is voorgeschreven. Ook bij geboorte en huwelijk van leden van het Huis Oranje-Nassau kan de wimpel met de vlag gevoerd worden.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
wtfquote:
oeh.... ouch....quote:
quote:
En dat is de fail nieteensquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:01 schreef ToT het volgende:Duurde ff voor ik 'm zag!
Oftewel: "We hebben het op voorraad tot het op is".
auquote:
haha gruwelijkquote:
FAILquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
vraag me meer af hoe het afgelopen was als deze raak was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef stapjeterug het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat afgelopen is
Inderdaad. Ik vroeg me ook al af of die gast wel helemaal lekker was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
serieus die gozer had m dood gemaakt. heel zn kop in 2en.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:16 schreef Enfermera het volgende:
Deze gevonden op www.funnyexamanswers.com:
[ afbeelding ]
quote:Dear Michael,
Every year I attempt to boost my students’ final grades by giving them this relatively simple exam consisting of 100 True/False questions from only 3 chapters of material. For the past 20 years that I have taught Intro Communications 101 at this institution I have never once seen someone score below a 65 on this exam. Consequently, your score of a zero is the first in history and ultimately brought the entire class average down a whole 8 points.
There were two possible answer choices: A (True) and B (False). You chose C for all 100 questions in an obvious attempt to get lucky with a least a quarter of the answers. It’s as if you didn’t look at a single question. Unfortunately, this brings your final grade in this class to failing. See you next year!
May God have mercy on your soul.
Sincerely,
Professor William Turner
P.S. If all else fails, go with B from now on.
B is the new C
Wat is hier de fail?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:39 schreef J.F.Sebastian het volgende:
campagne @ de 'Fit for Free' vestigingen
[ afbeelding ]
sponser...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:44 schreef Frenker het volgende:
snapt 'm niet? :$
dit vind ik wel een van de leukste kitty foto's van de laatste tijdquote:
Dit is de eerste keer sinds een ZEER lange tijd dat ik hardop "Auw!" zeg bij het zien van een filmpje!quote:
Nou, iddquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:51 schreef ToT het volgende:
Dit is de eerste keer sinds een ZEER lange tijd dat ik hardop "Auw!" zeg bij het zien van een filmpje!
quote:
quote:
ghehehe, heb hem meteen gejat van je als sig...quote:Op zondag 15 juni 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gejat uit een baggertopic hier in ONZ:
[ afbeelding ]
Nice one!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gejat uit een baggertopic hier in ONZ:
[ afbeelding ]
quote:
Ah bah, soort van nieuwe tubgirl, de Tubboyquote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Fail or succes?? Anyway it's running..![]()
*Smikkelt hier een bakkie ijs met chocoladesaus weg*quote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
eetsmakelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
*Smikkelt hier een bakkie ijs met chocoladesaus weg*
photosoep?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
AAHAHAHA gistere 2 keer voorbij zien komen... Wat een chauffeurquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:21 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Nog niemand deze gepost??
Le Fail!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |