quote:
Escher is een kunstenaar. Zie Wikipedia.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens wat 'escher' inhoudt
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens wat 'escher' inhoudt
Kennelijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Kom op zeg! Dat krijgt iedereen in de tweede tijdens tekenen.
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of welquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jou
Goed punt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:24 schreef Irving het volgende:
[..]
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of wel
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig >!>!> extra <!<!< humor voor jou
Waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.
bij mezelf ookquote:
ksnap em nietquote:
FAIL!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Elketraz het volgende:
Ik snap er geen flikker van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
zie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt
/\oo/\
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:30 schreef Elketraz het volgende:
Hmm, ja als je het weet klopt het, maar wat mij betreft waren die 2 gewoon aan t schoonmaken... En dan nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt![]()
nummer 49 is niet voor jou weggelegd merk ik alOp dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Inderdaad ja, wat heb ik een hekel aan dat volk zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Haha en terecht, die kut wielrenners denken altijd dat de hele weg van hun is.
quote:Dear Michael,
Every year I attempt to boost my students’ final grades by giving them this relatively simple exam consisting of 100 True/False questions from only 3 chapters of material. For the past 20 years that I have taught Intro Communications 101 at this institution I have never once seen someone score below a 65 on this exam. Consequently, your score of a zero is the first in history and ultimately brought the entire class average down a whole 8 points.
There were two possible answer choices: A (True) and B (False). You chose C for all 100 questions in an obvious attempt to get lucky with a least a quarter of the answers. It’s as if you didn’t look at a single question. Unfortunately, this brings your final grade in this class to failing. See you next year!
May God have mercy on your soul.
Sincerely,
Professor William Turner
P.S. If all else fails, go with B from now on.
B is the new C
Dit is echt de beste die ik in tijden heb gezien...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Email van leraar (clue is vetgedrukt)
[..]
Die olifant! Ik heb me echt helemaal de pleuris gelachen!quote:
Geweldig topic! Zit helemaal stuk hierzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Email van leraar (clue is vetgedrukt)
[..]
En ook "See Me" van de docent maakt t af hequote:
Hij is wel heel herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Mazora het volgende:
Repost uit oud topic maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Hoorde wel dat er van die wielrenners 6 dood warenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Albert86 het volgende:
Laten we eens een recent onderwerp nemen
[ afbeelding ]
Das echt lullig als het er zo uit komt te zien. "ja schat, leuk..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |