quote:
Escher is een kunstenaar. Zie Wikipedia.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens wat 'escher' inhoudt
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:54 schreef Irving het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens wat 'escher' inhoudt
Kennelijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Kom op zeg! Dat krijgt iedereen in de tweede tijdens tekenen.
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of welquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig extra humor voor jou
Goed punt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:24 schreef Irving het volgende:
[..]
Jawel, om dat plaatje te snappen hoef je niet te weten wie Escher is of wel
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Als je geen idee had wat het inhoud, had dat weinig >!>!> extra <!<!< humor voor jou
Waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, met verduidelijking.
bij mezelf ookquote:
ksnap em nietquote:
FAIL!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Elketraz het volgende:
Ik snap er geen flikker van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
zie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt
/\oo/\
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:30 schreef Elketraz het volgende:
Hmm, ja als je het weet klopt het, maar wat mij betreft waren die 2 gewoon aan t schoonmaken... En dan nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefailede fail als je het mij vraagt![]()
nummer 49 is niet voor jou weggelegd merk ik alOp dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |