Helaas gemist danquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Moet eigenlijk direct denken aan Pinkpop 2008 waar een hossende mensenmassa helemaal los ging op de klanken van We Are Your Friends.
Laatste is natuurlijk ook niet kud !quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Helaas gemist dan
Maar daardoor had ik nog wel een redelijk plekje bij de Kaiser Chiefs
Ik heb iig Phantom, D.A.N.C.E. en DVNO nog mee kunnen pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste is natuurlijk ook niet kud !![]()
Geloof dat op ned 3 (of was het 3voor12?) een heel kort stukje van Justice was te zien en toevallig was dat het gedeelte van We Are Your Friends.
Geluid is nu wel heeeeeeeeeel zacht.
'k heb het idee dat het niet z'n radio maar z'n handsfreeset is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Kan die gozer z'n radio niet uitzetten? Het is vrij irritant...
Geen van beide......gewoon een slechte telefoon....quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het idee dat het niet z'n radio maar z'n handsfreeset is.
Geen Slechte Mobielen zou Giel dan zeggen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen van beide......gewoon een slechte telefoon....
maar ja, met een lege maag bij de Foo Fighters staan is dan ook weer niet allesquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb iig Phantom, D.A.N.C.E. en DVNO nog mee kunnen pakken
Hoe later het wordt, hoe meer keuzes je moet maken. In het begin was ik nog overal op tijd en had een goeie plek om alles te kunnen zien. Vanaf Eagles of Death Metal was het al lastig om op te tijd te zijn en een mooie plek te kunnen krijgen. Vandaar dat we ook maar besloten hadden om The Verve te skippen (;() en bij de main stage te blijven voor Foo Fighters. Ondanks dat hadden we nog altijd de slechtste plaats van de dag. Misschien hadden we het eten over moeten slaan...
k*t gemistquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
OMG wat een VETTE request !!!!!!!!!!111
Justice vs. Simian - We Are Your Friends![]()
GEWELDIG !
quote:
De tering wat was dat echt fokking vetquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Moet eigenlijk direct denken aan Pinkpop 2008 waar een hossende mensenmassa helemaal los ging op de klanken van We Are Your Friends.
Justice = ubber cool ! Stress is ook al zo'n te gekke plaat.
Absoluut, maar toch hoor ik liever Nowhere ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:Therapy? - Diane. Heerlijke plaat
Timoooooooo
uuhhm nee nog niet gezien maar heb je toevallig een linkie voor mij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
Heb je het filmpje op youtube gezien van J.U.S.T.I.C.E. - D.A.N.C.E op Pinkpop??![]()
![]()
Nee, in de cabrio!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Zou Maricha nu op de fiets naar huis gaan. Het is nog redelijk licht buiten.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm nee nog niet gezien maar heb je toevallig een linkie voor mij?![]()
Dat herken ik wel een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik heb al de hele week het gevoel dat het een dag later is dan het eigenlijk is. Vandaag heb ik dus de hele tijd het gevoel dat het donderdag is, en gisteren dat het woensdag zou zijn...
Komt omdat Pinkpop al op zondag was afgelopen ipv maandagquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik heb al de hele week het gevoel dat het een dag later is dan het eigenlijk is. Vandaag heb ik dus de hele tijd het gevoel dat het donderdag is, en gisteren dat het woensdag zou zijn...
Oh, en er is GEEN Andrew!
hoef maar 2 dagen te werken en dan is het alweer weekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje
Bedacht me vandaag dat we nog maar op de helft waren
Ik heb PRECIES hetzelfde gevoel gehad vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Thanks ! ga 'm nu checkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is niet mijn filmpje maar dit is wel de beste kwaliteit die er volgens mij van te vinden is![]()
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorigequote:
Mwah, ik ben niet zo'n Adele fanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorige
Eerste 2 minuten saai maar daarna gaat het echt helemaal los, geweldig ! Maar ja, het kan toch echt niet op tegen deze opname van We Are Your Friends. Het smekende stemmetje van We Are Your Friends en al die gasten die hartstochtelijk meezingen en dan de beat... Pffff wat een KICK !!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorige
Het was zo echt zo ont-zet-tend vetquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Maar ja, het kan toch echt niet op tegen deze opname van We Are Your Friends. Het smekende stemmetje van We Are Your Friends en al die gasten die hartstochtelijk meezingen en dan de beat... Pffff wat een KICK !!!!
Ik heb het idee dat het vrijdag isquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en er is GEEN Andrew!
Mooie ervaring dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Timo20 het volgende:
Het was zo echt zo ont-zet-tend vet
Ik stond achteraan in de tent, had dus een goed overzicht. Echt iedereen in de hele ging uit z`n plaat. Zelfs buiten de tent werd massaal gedanst. Heb nog nooit zo massaal mensen uit hun plaat zien gaan op een dansact op Pinkpop. Iedere keer als ik het filmpje bekijk zit ik weer op m`n stoel te stuiteren![]()
man man man dat zal ik nooit vergeten. In de kamer kijkend naar de wedstrijd met de kat op schoot en toen het doelpunt.. Tranen in mijn ogen en met kameraden feestend naar buiten gegaan. en de kat? Noooooooit meer wat van gehoord (geintje!)quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit moment?![]()
![]()
![]()
Die zaterdagnamiddag in 1998.
5 juli HMHquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie ervaring dus.lijkt mij ook onwijs kicken om zo iets live mee te mogen maken. Ben betreft Justice toch wel om hoor. Had in het begin zo iets van "mwa, wel aardig" maar die gasten zijn toch wel erg goed.
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
Ziet er erg professioneel uit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
But I did win.
Peace out.
Hij zei het net welquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is nog even benieuwd wie er dan wel is, en gaat daarna slapen.
Ah, een invaller dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij zei het net wel, maar ik ben het alweer vergeten
.
Combi bier, slaap en teleurstelling.
Ik ga zo maar slapen.
Robert janquote:
Dank je.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziet er erg professioneel uit!
Leuk dat je ook hebt kunnen filmen in Paradiso zelf, dat geeft het toch net dat beetje extra.
Oooh... Robert-Jan is wel bekend hoor. Die zit altijd in de zondag-op-maandagnacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Robert janKan dat ? Zoiets hoorde ik
.
Hee hallo, welkom hier!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:29 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja Robbert-Jan klopt:):)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Hey hallo allemaal deze druilerige donderdag
weekend
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
Ik was het vierenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:03 schreef Marc63 het volgende:
Hey, weer een 3FM-dj erbij op fok. Welkom
Net ff een Pinkpop-herinneringen opgehaald met Moke en Foo Fighters op 3voor12, maar nu wordt het wel tijd om mn bed maar eens op te zoeken. Truste
Trouwens... on_air, moeite om te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |