Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
Ziet er erg professioneel uit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
But I did win.
Peace out.
Hij zei het net welquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is nog even benieuwd wie er dan wel is, en gaat daarna slapen.
Ah, een invaller dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij zei het net wel, maar ik ben het alweer vergeten
.
Combi bier, slaap en teleurstelling.
Ik ga zo maar slapen.
Robert janquote:
Dank je.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziet er erg professioneel uit!
Leuk dat je ook hebt kunnen filmen in Paradiso zelf, dat geeft het toch net dat beetje extra.
Oooh... Robert-Jan is wel bekend hoor. Die zit altijd in de zondag-op-maandagnacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Robert janKan dat ? Zoiets hoorde ik
.
Hee hallo, welkom hier!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:29 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja Robbert-Jan klopt:):)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Hey hallo allemaal deze druilerige donderdag
weekend
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
Ik was het vierenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:03 schreef Marc63 het volgende:
Hey, weer een 3FM-dj erbij op fok. Welkom
Net ff een Pinkpop-herinneringen opgehaald met Moke en Foo Fighters op 3voor12, maar nu wordt het wel tijd om mn bed maar eens op te zoeken. Truste
Trouwens... on_air, moeite om te slapen?
Dit omschrijft wel een beetje voor een deel wat ik heb....quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
Verkouden, keel, uit, laat, geen stem meer, extra hees... Tof.
Streaming of wifi?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:43 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert noodgedwongen via mobiel internet...
Stroomstoring!
Begon zondagavond, maandag redelijk naar, dinsdagquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit omschrijft wel een beetje voor een deel wat ik heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |