5 juli HMHquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie ervaring dus.lijkt mij ook onwijs kicken om zo iets live mee te mogen maken. Ben betreft Justice toch wel om hoor. Had in het begin zo iets van "mwa, wel aardig" maar die gasten zijn toch wel erg goed.
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weiger hiermee geassocieerd te worden. Ik ben niet zoals de rest van die homos en die 101 hoeren hebben mijn filmpje verknipt. Het origineel is HIER te vinden.
But I did win.
en nee, ik wil niet met Coldplay trouwen. I Do, slaat op naar het concert. Ja, ik wil naar het concert
Peace out.
Ziet er erg professioneel uit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
But I did win.
Peace out.
Hij zei het net welquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is nog even benieuwd wie er dan wel is, en gaat daarna slapen.
Ah, een invaller dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij zei het net wel, maar ik ben het alweer vergeten
.
Combi bier, slaap en teleurstelling.
Ik ga zo maar slapen.
Robert janquote:
Dank je.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziet er erg professioneel uit!
Leuk dat je ook hebt kunnen filmen in Paradiso zelf, dat geeft het toch net dat beetje extra.
Oooh... Robert-Jan is wel bekend hoor. Die zit altijd in de zondag-op-maandagnacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Robert janKan dat ? Zoiets hoorde ik
.
Hee hallo, welkom hier!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:29 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja Robbert-Jan klopt:):)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Hey hallo allemaal deze druilerige donderdag
weekend
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoor 'm, maar alleen als je radio Alanis!
Ik was het vierenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:03 schreef Marc63 het volgende:
Hey, weer een 3FM-dj erbij op fok. Welkom
Net ff een Pinkpop-herinneringen opgehaald met Moke en Foo Fighters op 3voor12, maar nu wordt het wel tijd om mn bed maar eens op te zoeken. Truste
Trouwens... on_air, moeite om te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |