Dat herken ik wel een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik heb al de hele week het gevoel dat het een dag later is dan het eigenlijk is. Vandaag heb ik dus de hele tijd het gevoel dat het donderdag is, en gisteren dat het woensdag zou zijn...
Komt omdat Pinkpop al op zondag was afgelopen ipv maandagquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik heb al de hele week het gevoel dat het een dag later is dan het eigenlijk is. Vandaag heb ik dus de hele tijd het gevoel dat het donderdag is, en gisteren dat het woensdag zou zijn...
Oh, en er is GEEN Andrew!
hoef maar 2 dagen te werken en dan is het alweer weekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje
Bedacht me vandaag dat we nog maar op de helft waren
Ik heb PRECIES hetzelfde gevoel gehad vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Thanks ! ga 'm nu checkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is niet mijn filmpje maar dit is wel de beste kwaliteit die er volgens mij van te vinden is![]()
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorigequote:
Mwah, ik ben niet zo'n Adele fanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorige
Eerste 2 minuten saai maar daarna gaat het echt helemaal los, geweldig ! Maar ja, het kan toch echt niet op tegen deze opname van We Are Your Friends. Het smekende stemmetje van We Are Your Friends en al die gasten die hartstochtelijk meezingen en dan de beat... Pffff wat een KICK !!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet?? vind `m STUK beter dan die vorige
Het was zo echt zo ont-zet-tend vetquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Maar ja, het kan toch echt niet op tegen deze opname van We Are Your Friends. Het smekende stemmetje van We Are Your Friends en al die gasten die hartstochtelijk meezingen en dan de beat... Pffff wat een KICK !!!!
Ik heb het idee dat het vrijdag isquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en er is GEEN Andrew!
Mooie ervaring dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Timo20 het volgende:
Het was zo echt zo ont-zet-tend vet
Ik stond achteraan in de tent, had dus een goed overzicht. Echt iedereen in de hele ging uit z`n plaat. Zelfs buiten de tent werd massaal gedanst. Heb nog nooit zo massaal mensen uit hun plaat zien gaan op een dansact op Pinkpop. Iedere keer als ik het filmpje bekijk zit ik weer op m`n stoel te stuiteren![]()
man man man dat zal ik nooit vergeten. In de kamer kijkend naar de wedstrijd met de kat op schoot en toen het doelpunt.. Tranen in mijn ogen en met kameraden feestend naar buiten gegaan. en de kat? Noooooooit meer wat van gehoord (geintje!)quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit moment?![]()
![]()
![]()
Die zaterdagnamiddag in 1998.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |