Ga je dit topic nu volspammen met racistisch geblaat, omdat je de nieuwe pol-sc niet mocht openen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Apropos het volgende:
Wat voor auto het ook was, het belangrijkste is: Marokkanen in Marokko.
Ook als het mij vergund was geweest het nieuwe deel te openen, zou ik het gekout gelardeerd hebben met xenofobie. Xenofobie is geen middel, en al helemaal geen wraakmiddel: het is een doel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je dit topic nu volspammen met racistisch geblaat, omdat je de nieuwe pol-sc niet mocht openen?
Die rare spiegels lijken op die van een fiat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het a) wel meki was aan het stuur, maar dat die b) een Slopel bestuurde. Of een Mazda.
Ik probeerde het logo op het stuur te herkennen. Leek op Slopel of Mazda.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die rare spiegels lijken op die van een fiat.
Het zou me niks verbazen als het inderdaad wat strenger is geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:07 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Rabo heeft mij nog niet eens teruggebeld![]()
![]()
Het schijnt ook dat die regeltjes onlangs nog zijn aangescherpt.
Beroerde dimensionering, matige afwerking etc etc.quote:
Wat dusjuist pleit voor een stabiele regering aldaar. In plaats van het nog langer afwezig zijn van een stabiele regering.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt veel over Somalie zeggen maar dat land laat wel zien dat het niet veel uitmaakt of er nu een overheid is of niet.
Onderstaande quote was namelijk ook al van toepassing voor 1991.
[..]
Echtgaaf geeft je graag advies.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben van plan mn kop kaal te gaan scheren, heb het nog nooit gedaan. Ben bang dat het er niet uit gaat zien
Alsof een abstracte zin direct duidelijk maakt dat het helemaal niets uitmaakt of er een overheid is of geen overheid. "In het ontstane machtsvacuüm strijden verscheidene facties om de heerschappij. Vele pogingen de stabiliteit in het land te herstellen, mislukten." Het zou haast wel om Nederland post-2002 kunnen gaan... Allemaal leuk, enzo, het feit is alleen dat de chaos (als in: doden, vluchtelingen, honger, etcetera) daar voor meer ellende zorgt dan toen er een stabiele overheid, die ook oorlog voerde -ik bedoel: het is geen garantie-, was. Nu is er in naam op dit moment ook een regering (overheid) in Somalië, dus namen en begrippen zeggen niet veel over de situatie op de grond. Wat overigens op het moment voor de meeste ellende zorgt, is de door het Westen gesteunde invasie door Ethiopië, die daar een groep uit het zadel hielp die daar na vele jaren eindelijk een beetje rust in de tent had gekregen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat dusjuist pleit voor een stabiele regering aldaar. In plaats van het nog langer afwezig zijn van een stabiele regering.
kaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:08 schreef sneakypete het volgende:
Aan mutant:
aan een kale kop wen je zo, al staat het de een altijd beter dan de ander.
persoonlijk ben ik voorstander van standje 1
Mwja, heb het alweer een jaartje of 4 gladgeschoren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:32 schreef sneakypete het volgende:
Jij ook al?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kaal = slecht voor het milieu, want vaak scheren en
Kaal = slecht voor de economie, want geen btw-inkomsten.
Kaal wordt ten onrechte geassocieerd met extreem rechts.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
Nee, tegen luizen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:05 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kaal wordt ten onrechte geassocieerd met extreem rechts.
Volgens mij gebruikten de nazi's het kaalscheren van hun slachtoffers juist als vernedering.
Dus hij loog.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een fiat waar Meki in rijdt.
Goed idee en dan met de fiat op de brandstapel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef Apropos het volgende:
Laten we Meki kaalscheren.
Leg ze maar op die kale meki- en fiat-stapel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef sigme het volgende:
Broedende kippen spinnen en grommen. En de eieren piepen.
Jep, nazi's die moffenhoeren kaal scheerde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:05 schreef sneakypete het volgende:
Volgens mij gebruikten de nazi's het kaalscheren van hun slachtoffers juist als vernedering.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jep, nazi's die moffenhoeren kaal scheerde.
Verder waren het linkse rakkers die moffenhoeren kaalschoren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jep, nazi's (meervoud) die moffenhoeren kaal scheerde (enkelvoud, schoor).
Ook gereformeerden, hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verder waren het linkse rakkers die moffenhoeren kaalschoren.
Zou dat een nieuwe feature zijn als je eenmaal ge-quote bent?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef Picchia het volgende:
Ik druk op de edit knop. En toch blijft mijn post hetzelfde.
MEER straf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook gereformeerden, hoor.
''Moffenhoeren verdienen WEER straf!''
Je hebt een pizzaboer gebeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef Aoristus het volgende:
Zo, dat was even prettig
Nee, een killerworkoutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |