Daar is ook veel vraag naar. In Afrika sta je tussen derdehands Mercedessen in de file.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef Picchia het volgende:
Het grappige is dat je soms met een duurdere auto zoals een Mercedes soms goedkoper uit bent dan met een goedkope auto, omdat duurdere auto's soms ook meer waardevast zijn en nog voor een redelijke prijs verkocht kunnen worden. Daarom rijden al die taxi's ook Mercedes, vanwege de lage afschrijving.
Dat woord behoort voortaan tot mijn vocabulaire voor bijzondere gelegenheden.quote:
Daarom heb ik ook een haast waardevaste Volkswagen gekocht. De afschrijving na 4 jaar is voor mij 1000 euro ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef Picchia het volgende:
Het grappige is dat je soms met een duurdere auto zoals een Mercedes soms goedkoper uit bent dan met een goedkope auto, omdat duurdere auto's soms ook meer waardevast zijn en nog voor een redelijke prijs verkocht kunnen worden. Daarom rijden al die taxi's ook Mercedes, vanwege de lage afschrijving.
Je hebt daarvoor wel een heel suffe auto.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een haast waardevaste Volkswagen gekocht. De afschrijving na 4 jaar is voor mij 1000 euro ofzo.
Weet je wie ook een Volkswagen had? ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Daarom heb ik ook een haast waardevaste Volkswagen gekocht. De afschrijving na 4 jaar is voor mij 1000 euro ofzo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Daar is ook veel vraag naar. In Afrika sta je tussen derdehands Mercedessen in de file.
Maar wel voorzien van alle luxe.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt daarvoor wel een heel suffe auto.
quote:
Niet als je de basic versies neemt nee, nogal wiedes. Je moet dan ook voor een Highline versie gaan en niet een pauper Aldi versie, want dan kom je ook bij Mercedes van een koude kermis thuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Daar staan Volkswagens niet om bekend.
De oudere serie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze oude mercedessen kosten omgerekend in euro's ongeveer 7000 euro. Ze kosten meer dan een moderne tweede hands auto aldaar.
Noem s wat spannends dan. Wat niet elke middenklasser heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als je de basic versies neemt nee, nogal wiedes. Je moet dan ook voor een Highline versie gaan en niet een pauper Aldi versie, want dan kom je ook bij Mercedes van een koude kermis thuis.
Wat vind jij spannend? Het gaat niet om "wat niet elke middenklasser heeft" het gaat om de prijsverhoudingen onderling. Voor het geld dat ik voor mijn VW heb neergelegd, had ik ook een gestripte merc kunnen kopen....maarja, dus ipv 4 airbags - 2 en geen cruisecontrol/geen verwarmde buitenspiegels/geen middenarmsteun etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Noem s wat spannends dan. Wat niet elke middenklasser heeft.
Ja, lang geleden, de foto's zijn niet meer zichtbaar.quote:
Het is ook al wel ongeveer bedtijd voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Aoristus het volgende:
Hans Spekman leert maar niet he, hij wordt nu weer in zijn pyama geinterviewd
Wees blij dat hij niet naakt slaapt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Aoristus het volgende:
Hans Spekman leert maar niet he, hij wordt nu weer in zijn pyama geinterviewd
Inderdaad, het is wel verdacht stil de laatste tijd rond dit uur. En ik kom er verdomme niet achter waar die plak met de kop van Lenin vandaan komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook al wel ongeveer bedtijd voor de meeste mensen.
As. zaterdag weer kijken voor een huisje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef sneakypete het volgende:
Teeeering,
ik had vandaag een gesprek met de bank omdat ik een hypotheek wil. Maar dat zit er voorlopig niet in, oa doordat de banken tamelijk op hun geld blijven zitten. Er is kennelijk nogal wat angst om zo'n lening te verstrekken.
Potverdomme.
Had die man het eerst helemaal voorgerekend, en dat zag er prachtig uit, bleek het bij een check gewoon een foute berekening te zijn en kan ik veel minder lenen dan hij eerst zei. Lekker zo'n dooie mus
Ga ik denk ik nog wel doen, maar het resultaat was best bedroevend en ik verwacht niet dat de verschillen zó reusachtig zijn dat het opeens bij een ander wel kan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
As. zaterdag weer kijken voor een huisje.![]()
Oh en gewoon ergens anders voor de zekerheid nog een keer laten narekenen. Hypotheek voorrekenen moet je nooit maar op 1 plek doen.
Hypo is ong. 5x je brutojaarsalaris, maar voor starters zijn ze nogal anaal omdat je geen hypotheekaflosgeschiedenis hebt om te laten zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:13 schreef sneakypete het volgende:
Ga ik denk ik nog wel doen, maar het resultaat was best bedroevend en ik verwacht niet dat de verschillen zó reusachtig zijn dat het opeens bij een ander wel kan.
Maarja niet geschoten is altijd mis, desnoods nog een paar jaartjes wachten.
Het lullige is dat die pipo zelfs de fout ging in het gesprek. Eerst leek het te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hypo is ong. 5x je brutojaarsalaris, maar voor starters zijn ze nogal anaal omdat je geen hypotheekaflosgeschiedenis hebt om te laten zien.
Tsja, een door de overheid bepaald maximum percentage wat je mag uitgeven aan je woonkosten. Allemaal voor je eigen bestwil natuurlijk want de overheid weet wat goed is voor de burger.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:20 schreef sneakypete het volgende:
Het lullige is dat die pipo zelfs de fout ging in het gesprek. Eerst leek het te mooi om waar te zijn.
hij had ons jaarsalaris met 5.5 vermenigvuldigd(joepie ruim voldoende, huis kopen!), dat bleek 4.5 te moeten zijn nadat hij overlegde met het kantoortje.
Het verrotte vind ik nog wel dat ik opzich makkelijk die hypotheek zou kunnen betalen, maar dat je gewoon de kans niet krijgt.
Denk ook niet dat je daar op Fok! echt antwoord op zult krijgen. Kun je niet een of andere (Russische) muntcatalogus googlen ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is wel verdacht stil de laatste tijd rond dit uur. En ik kom er verdomme niet achter waar die plak met de kop van Lenin vandaan komt
*Meldt. Alfa 4 teh win!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
Volkswagen roeleert, en daarmee basta. Volkswagenhaters zijn autoverlaters.
Uiteraard. Kinderen met kanker, want dat is gggristelijke naastenliefde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Tsja, een door de overheid bepaald maximum percentage wat je mag uitgeven aan je woonkosten. Allemaal voor je eigen bestwil natuurlijk want de overheid weet wat goed is voor de burger.
Denk het, maar het is best een grote plak. Het is er in elk geval niet een uit de Russische Federatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar op Fok! echt antwoord op zult krijgen. Kun je niet een of andere (Russische) muntcatalogus googlen ofzo?
Is dat zo is dat ook al door onze lieftallige overheid vastgesteld, dat ik niet meer mag lenen (wat ik dus makkelijk kan betalen)?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, een door de overheid bepaald maximum percentage wat je mag uitgeven aan je woonkosten. Allemaal voor je eigen bestwil natuurlijk want de overheid weet wat goed is voor de burger.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou het geloofwaardig zijn als ik het doe?
Komop het ziet er toch niet uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn Spanjaarden die het aanleggen, en als er een volk is wat verstand heeft van wegen aanleggen door bergachtig gebied....
Hebben de ambtenaren die het afwijzen ook weer wat te lachen.quote:
Rabo was bij mij nog erg soepel in februariquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef sneakypete het volgende:
Teeeering,
ik had vandaag een gesprek met de bank omdat ik een hypotheek wil. Maar dat zit er voorlopig niet in, oa doordat de banken tamelijk op hun geld blijven zitten. Er is kennelijk nogal wat angst om zo'n lening te verstrekken.
Potverdomme.
Had die man het eerst helemaal voorgerekend, en dat zag er prachtig uit, bleek het bij een check gewoon een foute berekening te zijn en kan ik veel minder lenen dan hij eerst zei. Lekker zo'n dooie mus
Hooguit een richtlijn vanuit de nederlandse bank voor de herfinanciering door de banken ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Is dat zo is dat ook al door onze lieftallige overheid vastgesteld, dat ik niet meer mag lenen (wat ik dus makkelijk kan betalen)?
Is daar zelfs ook al een wetje op?
Rabo heeft mij nog niet eens teruggebeldquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rabo was bij mij nog erg soepel in februari
Uhm.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Nautilus het volgende:
Daarbij: je hoeft geen autobezitter te zijn om over auto's te mogen praten. De types die in B&H rondhangen hebben waarschijnlijk nog nooit een vrouw beslapen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:46 schreef Nautilus het volgende:
Heeft ze een eigen topic in B&H?
Gedragscode Hypothecaire Financieringen. Het is geen wet, maar een na doordrammen van de overheid gemaakt document waar financierders zich aan dienen te houden voor koopwoningen. De gedragscode geldt niet voor bedrijfspanden of winkels.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:29 schreef sneakypete het volgende:
Is dat zo is dat ook al door onze lieftallige overheid vastgesteld, dat ik niet meer mag lenen (wat ik dus makkelijk kan betalen)?
Is daar zelfs ook al een wetje op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |