En noir fransquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nero komt van het Latijnse niger, waar bijvoorbeeld ook Nigeria van afgeleid is en natuurlijk neger.
Caffè nero betekent doodgewoon zwarte koffie, er zit verder geen moeilijk verhaal achter of zo.
Had ik dus toch gelijk, moeilijk doen om niets dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nero komt van het Latijnse niger, waar bijvoorbeeld ook Nigeria van afgeleid is en natuurlijk neger.
Caffè nero betekent doodgewoon zwarte koffie, er zit verder geen moeilijk verhaal achter of zo.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:05 schreef nattermann het volgende:
Dat de straatverlichting niet door de burgemeester aan- en uitgezet werd. Alle lantaarnpalen een voor een natuurlijk.
Als dan op een dag de straatverlichting nog aanstond, was de burgemeester ziek.
Ik dacht dus dat er bij of in het gemeentehuis zo'n knopje moest zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:05 schreef nattermann het volgende:
Dat de straatverlichting niet door de burgemeester aan- en uitgezet werd. Alle lantaarnpalen een voor een natuurlijk.
Als dan op een dag de straatverlichting nog aanstond, was de burgemeester ziek.
Nero Burning ROMquote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef maok het volgende:
Ik legde vandaag ineens de link tussen het cd brand programma 'Nero' en 'Keizer Nero', die Rome zou hebben plat gebrand.
no shit!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Dat het niet verfromfraaid is maar verfomfaaid
Het blijft natuurlijk een idioot woord...
Da's nog eens eenquote:
Omg, nietes. Dat kan helemaal niet. Waar komt ' iets verfrommelen' dan weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef Rewimo het volgende:
WTF...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's nog eens een afbeelding -momentje hè?
Ha! Daar ben ik ook sinds deze Tour de France pas achter.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Dat het niet "tourfrits" maar "tourflits" is.
really?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dat wist ik ook niet, maar ik had eigenlijk ook nooit op de schrijfwijze gelet, dan is het namelijk heel logisch. Anders had je wel 'Guns 'n' Roses' geschrevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef Bellah het volgende:
Dat de n' in Guns n' Roses niet voor "and" staat, maar voor "no"..
Goeie voor 'Mama Appelsap'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
'Doe mij een toppertjeee en een breezer ananas'
Dacht altijd dat het 'Doe mij een toppertjeee en een breezer met een mars' was.![]()
Klopt niet, n' staat gewoon voor "and". De band van Axl Rose en Tracii Guns. "and" wordt wel vaker verkort naar n', bijvoorbeeld in Plug n' Play.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef Bellah het volgende:
Dat de n' in Guns n' Roses niet voor "and" staat, maar voor "no"..
ik bedoelde ook n', van de 3 keer had ik het één keer verkeerd geschreven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:50 schreef Bellah het volgende:
Maar het is niet 'n, het is n'
"and" is inderdaad 'nd of 'n, waar de a dus vervangen wordt door zo'n ding (hoe heet dat eigenlijk?). Aan de andere kant, waarom dan niet gewoon "no" neerzetten? Ik weet het ook niet. Sowieso toch nooit fan van geweest
Weer wat geleerd, ik dacht ook altijd dat hij Annie are you walking zong!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Thy... het volgende:
[..]
Hij zingt 'Annie are you ok'.
Maar ik dacht ook altijd dat hij 'Annie are you walking' zong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |