Volgens mij heb jij een andere wedstrijd zitten kijken want kuyt was zowat overal op het veld en dat is ook goed ook want dat was namelijk kuyt zijn taak alles onder controle houden, en kuyt heeft ook hele mooie assisten gegeven dus ik weet niet welke wedstrijd je hebt gekeken maar hou voortaan maar je commentaar voor je als je nog geen eens weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Kuyt de slechtste man op het veld. Iedereen op het veld leek te denken "twee of drie Italianen, maakt me niet uit ik pwn ze toch wel", terwijl Kuyt meer dacht van "waar ben ik, watskebeurt".
Wie danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef Ulreazj het volgende:
En weer moet er iemand zeiken over een speler.Elk ander land zou trots op hem zijn.
En zo is het, gisteren absoluut. Dat wordt nog lastig nu Van Persie terug is, want zou je Kuyt in deze vorm eruit moeten halen, zelfs al is het voor je sterspeler? Shit, luxeprobleem, ik denk dat Robin maar naar een andere positie moet verhuizen.quote:
Tegen Frankrijk heb je denk ik meer aan Van Persie dan aan Kuyt. Een snelle, technische aanvaller i.p.v. een werker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En zo is het, gisteren absoluut. Dat wordt nog lastig nu Van Persie terug is, want zou je Kuyt in deze vorm eruit moeten halen, zelfs al is het voor je sterspeler? Shit, luxeprobleem, ik denk dat Robin maar naar een andere positie moet verhuizen.Hangt natuurlijk ook weer een beetje van de tegenstander af.
Zette hij Van Nistelrooy ook niet vrij voor de keeper in het begin, toen het nog 0-0 stond? Had zelfs zomaar 3 assists kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Die kopbal was uitermate belangrijk en bij 3e doelpunt had hij ook weer een hoofdrol.
Ja, die steekpass kwam ook van Dirk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zette hij Van Nistelrooy ook niet vrij voor de keeper in het begin, toen het nog 0-0 stond? Had zelfs zomaar 3 assists kunnen hebben.
Ben normaal niet kapot van hem, maar gisteren was ie heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |