quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wanneer begint dat gemier eigenlijk????
Nou !quote:
Ik heb die van mij al gepaaid met een shirt voor het kind waarop staat "ssst, papa en ik kijken voetbal!"quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben zo gelukkig met mijn vent![]()
Die geeft niks om voetbal!!!
Ik ben zo gelukkig met mijn ventquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Bij de British Open Squash hadden ze dit jaar 4 VIP-tafels.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, voetbal...
Meer en meer een bedrijfsuitje voor bobo's en Jan Boezeroen moet een HDTV met HD abonnement kopen om al die bobo's op de tribune te kunnen laten zitten.
Precies. En gelukkig hebben we op de Belg goed commentaar en niet duizend keer Maarten Ducrot over 'het nieuwe rijden'.quote:
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij de British Open Squash hadden ze dit jaar 4 VIP-tafels.
Gelukkig trok niemand zich daar iets van aan.
Klopt, afgelopen weken ook aldoor de belg aan met de Giro ! Aparte ervaring een winnaar die geen rit wint overigensquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En gelukkig hebben we op de Belg goed commentaar en niet duizend keer Maarten Ducrot over 'het nieuwe rijden'.
Misschien moet je is gaan kijken naar curlingquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tour de France.
Kan me ook niet echt bekoren.
Misschien heb ik niet zoveel met sport kijken.
Of doen, trouwens.
ow jah! zal zo even graven hier.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die is ook dol op voetbal
ps arma vind je me nog lief genoeg voor dat xp-rommetje ?
Girling?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je is gaan kijken naar curling
Zquashen!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komenquote:
Dat lijkt mij ook, JK. De sport is mateloos populair in Egypte en Pakistan en daar hoor je nou nooit eens iets over in verband met terrorisme en zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.
Dat kan ik ook met een kilo coke.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komen
Doe esquote:
Ik kijk meestal ook niet naar de televisie, maar het is goede achtergrondruis als ik een boek lees. Cricket is wat dat betreft helemaal perfect.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien heb ik niet zoveel met sport kijken.
Of doen, trouwens.
Golf op de BBC is ook goed daarvoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk meestal ook niet naar de televisie, maar het is goede achtergrondruis als ik een boek lees. Cricket is wat dat betreft helemaal perfect.
Je mag mijn fiets wel lenen. Heb je alleen nog een kilo coke nodig.quote:
Daar kijkt ie ook niet naar, en niet naar schaatsen, helemaal niksquote:
Dat ben ik wel met je eens. Die doen er tenminste wat voor, in tegenstelling tot die gepamperde, veel te veel verdienende voetballertjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komen
Een Sneijder bijvoorbeeld loopt per wedstrijd 15 kilometer. Doe dat maar eens na in een uur!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Die doen er tenminste wat voor, in tegenstelling tot die gepamperde, veel te veel verdienende voetballertjes.
Pff, 15 kilometer in 1,5 uur, is 10 km/u. Valt best mee dus. Iets meer dan wandeltempo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Een Sneijder bijvoorbeeld loopt per wedstrijd 15 kilometer. Doe dat maar eens na in een uur!
Nee, in minder dan een uur. 90 minuten speeltijd is meestal effectief minder dan een uur echt ballen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pff, 15 kilometer in 1,5 uur, is 10 km/u. Valt best mee dus. Iets meer dan wandeltempo.
En dan heeft-ie ook nog een kwartier theepauze tussendoor..
Ja, dat boeit natuurlijk geen fuck, hij staat die volle 90 minuten op het veld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Nee, in minder dan een uur. 90 minuten speeltijd is meestal effectief minder dan een uur echt ballen.
Oh, in dat geval:Ik heb ook wel eens 4 uur in een zwembad gelegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat boeit natuurlijk geen fuck, hij staat die volle 90 minuten op het veld.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En verder is voetbal kut, wielrennen waardeloos en darten bagger.
He-le-maal gelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En verder is voetbal kut, wielrennen waardeloos en darten bagger.
Jij bestelt zeker ook altijd een frietje met, zonder mayo?quote:
en?? gevonden?quote:
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
en?? gevonden?
dan kan ik de laptop gebruiken tijdens het EK
2611?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?
quote:
Nice... Weer op het gebruikelijke adres?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben weer met een neger bezig trouwens.
Homo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben weer met een neger bezig trouwens.
Doktersopdracht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
Men, steek gewoon een peuk op.
*geeft Marlboro*
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Net de Braziliaanse erop aangesproken dat ik het niet op prijs stel dat ze Portugees lult over de telefoon met haar vriendin.
Sfeerverbeterend dit niet roken.
2628RWquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?
écht niet; we zitten nu met 4 mensen op een te kleine kamer! Het is maar voor 3 weken zeggen ze...quote:
Haal weg muts!!!quote:
Uberhaupt moet alles wat Portugees is verboden worden, maar we beginnen met die zwakzinnig klinkende kuttaal iddquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Net de Braziliaanse erop aangesproken dat ik het niet op prijs stel dat ze Portugees lult over de telefoon met haar vriendin.
Sfeerverbeterend dit niet roken.
knusquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
écht niet; we zitten nu met 4 mensen op een te kleine kamer! Het is maar voor 3 weken zeggen ze...
jij bent zelf ook een mutsquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haal weg muts!!!
*Zucht van verlichting*
Eiiiiiiiiiiiindelijk regent het hier en het dondert er zowaar ook nog bij, dat is een unicum in Ireland!!!
Pffff, verkoeling!!!!![]()
![]()
was het maar zo'n feestquote:
And proud of itquote:
heb ik al gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
Brrrr, pockets!Dat worden flapoperaties JM
![]()
Ik weet al wat ik krijg vanavond!! Kaas-appel-spekpannenkoek!!!
Zit op de post nuquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
2628RW
vandaag interne verhuizing op werk gehad en daarna na de paradontoloog in R'dam
verstandig hoor , volwassen ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef Faithy het volgende:
ik ben dronken
en op mijn werk
en er met de motor gekomen
Slim!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef Faithy het volgende:
ik ben dronken
en op mijn werk
en er met de motor gekomen
Dan ga je een heeeeele lange dag tegemoet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
nou ja, dronken is een groot woord, maar het is mn systeem nog niet uit...
en ziekmelden zit ook niet echt in mijn aard
ziekmelden vind ik ook zwak , maar met bloed in je alcohol op de motor vind ik ook niet echt verstandig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
nou ja, dronken is een groot woord, maar het is mn systeem nog niet uit...
en ziekmelden zit ook niet echt in mijn aard
* Armageddon is expertquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:33 schreef Faithy het volgende:
ik was gisteravond wel écht teveel bier aan het drinken
dénk dat ik wel weer mocht rijden vanochtend, maar ik weet 't niet zeker..
moet maar eens zo'n zelf-blaas-apparaatje kopen ofzo, voor deze zeldzame gevallen
als 't echt niet kon had ik 't ook niet gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ziekmelden vind ik ook zwak , maar met bloed in je alcohol op de motor vind ik ook niet echt verstandig.
ik rijdt altijd minimaal 12 uur niet na mn laatste alcohol gebruikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:39 schreef Faithy het volgende:
nou, teveel was het niet meerweet wel dat ik nog kon rijden. Want anders had ik 't niet gedaan hoor
![]()
écht niet
Mij een beetje negeren he?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:39 schreef Faithy het volgende:
nou, teveel was het niet meerweet wel dat ik nog kon rijden. Want anders had ik 't niet gedaan hoor
![]()
écht niet
je schrijft het woord neger op ouwe , bah !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mij een beetje negeren he?![]()
Hoeveel en hoe laat ging je slapen?
maar ook niet minder ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:42 schreef n00cL30n het volgende:
same here J.
Alleen drink ik niet zo veel meer.
Ik kon er niks an doen! Ik had 22 blikjes Heineken op en 2 liter witte wijn en ik lag in mijn nest toen mijn ma stennis kwam lopen schoppen in de slaapkamer.quote:
Naja gelukkig ben jezelf tot inkeer gekomen en heb je voorlopig al een hele poos geen rijbewijs meer hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kon er niks an doen! Ik had 22 blikjes Heineken op en 2 liter witte wijn en ik lag in mijn nest toen mijn ma stennis kwam lopen schoppen in de slaapkamer.Toen ben ik schijnbaar in de auto gestapt.
Een godswonder dat ik geen ongelukken heb gemaakt trouwens.
Mwa...quote:
Dat vind ik inderdaad knap. Ik ben ook wel blji dat je er zelf van hebt geleerd/leren bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kon er niks an doen! Ik had 22 blikjes Heineken op en 2 liter witte wijn en ik lag in mijn nest toen mijn ma stennis kwam lopen schoppen in de slaapkamer.Toen ben ik schijnbaar in de auto gestapt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mij een beetje negeren he?![]()
Hoeveel en hoe laat ging je slapen?
ik zou bijna zeggen: RESPECTquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou er zijn vast mensen die je ff serieus willen nemen faithyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:49 schreef Faithy het volgende:
[..]te weinig om serieus genomen te worden denk ik
![]()
maar voor mji was 't wel teveel
Oh als ik gezopen heb , is het alleen maar lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:53 schreef Faithy het volgende:
was 't maar zo'n feest.. mn vent had helemaal teveel op gisteravond, dus dat werd 'm niet
Is inderdaad wel een goede optie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou er zijn vast mensen die je ff serieus willen nemen faithy
hallo over mooi weer zeiken we hier niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef ElizabethR het volgende:
Hallow, het is twee minuten voor acht en nu alweer bloedheet
Maaaaaar, wel bijna weekend!!!
Doe je aan wii fit ?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
hallo over mooi weer zeiken we hier niet.
Wel jammer.. dat Wii fit geeft ook yoga oefeningen, kun je lekker lenig wordne.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:01 schreef Faithy het volgende:
nee, maar ga langs mn ouders, en mn zusje heeft een wii
Mariokart op de wii![]()
De term loodvergiftiging.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kan niet tegen hitte!!
Mijn zoon heeft een pellet gun gekocht en die kwam gisteren aan en nu heeft ie heel de avond lopen schieten. En heel de tuin ligt aan de achterkant vol van die witte plastic kogeltjes nu. Er zijn er ook een hoop in het weiland terecht gekomen. Hmmm, hoop dat de koeien er geen last van krijgen als ze er een paar inslikken??
ik ga volgende week de kickboks-school bellenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel jammer.. dat Wii fit geeft ook yoga oefeningen, kun je lekker lenig wordne.
Muay thai of kickboksen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga volgende week de kickboks-school bellen
Maar dat zijn het gelukkig niet, er zitten plastic kogeltjes bij hoor. Niks geen lood!! Het is maar zo'n airsoft geweer, hoewel ie er wel verdomd echt uitziet!!! Zoiets...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De term loodvergiftiging.
Alleen als het razend veel loodkogeltjes zijn, zou het erg kunnen zijn.
whehehequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
"Gekke koeieziekte breekt uit in Ierland"
Nice one! Zeker aan de hand van Principessa haar verhaal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga volgende week de kickboks-school bellen
Hey gozert! Alles lekker joh?quote:
Nice.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat zijn het gelukkig niet, er zitten plastic kogeltjes bij hoor. Niks geen lood!! Het is maar zo'n airsoft geweer, hoewel ie er wel verdomd echt uitziet!!! Zoiets...
[ afbeelding ]
Gedverquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Er heeft hier dichtbij iemand besloten om te treinwielen van dichtbij te bekijken.
Lurkerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice one! Zeker aan de hand van Principessa haar verhaal?
Uhh, wij hebben twee groepen beginners en wedstrijd/gevordenen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
is het moeilijk om mee te beginnen? Of rol je er wel in?
Neuhj.. Ik heb ook gepost in dat topic.quote:
Ja, daar legde ze ook uit dat ze aan thaiboksen deed.quote:
Is dat die met die ingetrokken buik waarvan je de spanning op dr smoel kan aflezen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Faithy het volgende:
argh.. Miss_Slankgoeroe![]()
ze denkt dat iedereen jaloers is op haar lichaam![]()
echt, serieus..![]()
Opzich zegt het niet zoveel dat er een kampioen met veel medailles zit hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef Faithy het volgende:
zit hier een kickboks-school van een of andere 'kampioen met veel medailles'goede verhalen over gehoord iig
En daar zijn recreatie-uren en wedstrijd-uren. In het begin kun je spullen huren voor 1 euro per les, dus ga eerst een paar keer meehobbelen. Hoop wel snel in Nijmegen te wonen, zodat ik dan op de fiets kan
nee dat is miss_s die 30 kilo is afgevallen maar nog even door moetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat die met die ingetrokken buik waarvan je de spanning op dr smoel kan aflezen ?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat die met die ingetrokken buik waarvan je de spanning op dr smoel kan aflezen ?
Mwah.. Ik moet geloof ik nogsteeds mijn kai, gloves en bitje ophalen.... Ben alleen alweer 5 jaar gestopt met kyokushin.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opzich zegt het niet zoveel dat er een kampioen met veel medailles zit hoor!
Ja, mijn trainer heeft ook altijd gezegd dat je eerst maar een paar keer moet meetrainen voordat je uberhaupt spullen koopt wįnt spullen zijn duuuur! Heel duur.
ja, die jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
het is zo'n naar lelijk kind, écht..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee dat is miss_s die 30 kilo is afgevallen maar nog even door moet
Mogguh
Nah weet je lelijk wil ik niet eens zeggen , maar het gedrag irriteert me wel zegmaar .quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is zo'n naar lelijk kind, écht..
ik vind mezelf neit moeders mooiste, moet ook nog de nodige kilo's kwijt voor ik tevreden ben, maar ik vraag me écht af hoe mensen op haar kunnen fappen
dįt vooral, dat irritante gedoequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah weet je lelijk wil ik niet eens zeggen , maar het gedrag irriteert me wel zegmaar .
en dat maakt het gewoon een Kutwijf
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwah.. Ik moet geloof ik nogsteeds mijn kai, gloves en bitje ophalen.... Ben alleen alweer 5 jaar gestopt met kyokushin.
het kost al moeite genoeg om uberhaupt een kind te krijgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef Faithy het volgende:
[..]
dįt vooral, dat irritante gedoeik zou dus echt nooit mn kind aan haar toevertrouwen, serieus
je gebit ook niet.quote:
Ow ja...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Armageddon het volgende:
just jij.quote:
Nop, gebit is heiligquote:
Gaat hard ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:02 schreef just me het volgende:
* just me kijkt in spiegel!
ja dat is waar, wat gaat een jaar snel!!
Waar? Waar?? Linkje!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Faithy het volgende:
argh.. Miss_Slankgoeroe![]()
ze denkt dat iedereen jaloers is op haar lichaam![]()
echt, serieus..![]()
OK, we zetten de banpagne alvast koudquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd voor de ome Arma confrontatie.
nou ja, om te beginnen de bikinifoto's (LIF --> show je nieuwe kleding) ze is er al aardig afgebrandquote:
* just me kan wel lief zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En toen kwam justme mij uit de gevangenis halen.![]()
Neuh.. Kijk.. Kyokushin was ook meer slaan naar het lichaam, schoppen vanaf de heup.quote:
Kom je dan langs Amersfoort? Zo ja, kan je dan wat meenemen voor me naar Den Haag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
vraag me af wanneer ik een beetje fris op de motor kan zitten.. dat hele kolereeind naar Den Haag vanmiddag
quote:
die buik!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf mij toch altijd afvragen waarom deze mensen voor dit soort dingen kiezen..
Jammer dat dit dan weer voor het voetbal geld.quote:
je kijkt dan naar dat stuk staal ipv naar die pens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf mij toch altijd afvragen waarom deze mensen voor dit soort dingen kiezen..
Dikke Striae!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geworpenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dikke Striae!!
En ze heeft toch nog niet geworpen?
Wacht maar tot jij een kindje hebt gehad dan heb je dat ookquote:
ze is 30 kilo afgevallen (naar eigen zeggen) ik weet niet hoeveel je aankomt na drie kinderen, maar het lijkt me minder te zijnquote:
ze schijnt in kindermaatje 152 te passenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze is 30 kilo afgevallen (naar eigen zeggen) ik weet niet hoeveel je aankomt na drie kinderen, maar het lijkt me minder te zijn
Ja precies!! Het kan natuurlijk ook ontstaan bij snelle veranderingen in de omvang van je huid. Nu is met kind geschopt worden daar een van, maar snel afvallen of aankomen kan ook striae veroorzaken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze is 30 kilo afgevallen (naar eigen zeggen) ik weet niet hoeveel je aankomt na drie kinderen, maar het lijkt me minder te zijn
whehehehee dan kan ze een hello kitty pakje anquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ze schijnt in kindermaatje 152 te passen![]()
No way!! Ze weegt 60 kilo zegt ze. Dan pas je niet in 152.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ze schijnt in kindermaatje 152 te passen![]()
ze weegt 71 kilo hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
No way!! Ze weegt 60 kilo zegt ze. Dan pas je niet in 152.
Toen ik anorexia had woog ik 42 kilo, toen had ik maat 164. Maar met 60 kilo zit ik toch echt aan maat 38 hoor!!
Je blijft wel opletten hé??quote:
Ow, en dat noemt ze slank??????quote:
tśśrlijk, echt heel goed dat ze is afgevallen, veel mensen zeuren, maar doen er niets aan, dus in dat opzichtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Tis niet fraai, maar liever strepen dan 30 kilo walvisvet teveel neuken lijkt me.....
Hier heb je het natuurlijk ook wel over een persoon die zelf ook niet echt complimenteus isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar je bent niet meteen een goeroe als je 30 kilo kwijt bent, jouw methode werkt niet voor iedereen, en iemand met een maagband niet complimenteren met een gezond gewicht omdat het 'valsspelen' is vind ik niet normaal
ik kreeg een crappy witte layout.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, mijn usericon/avatar stond niet meer geselecteerd én ik moest net opnieuw inloggen.
Vage shit.
dat wil je helemaal nie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:27 schreef Faithy het volgende:
ik dacht wéér dat Fok! eindelijk geblokkeerd was op 't werk
Weuknie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Wie zit er nu weer met z'n tengels aan FOK!? Het ging twee dagen supersnel.
GOD!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Havoc het volgende:
Kan niet ER. Hij staat namelijk niet op mijn lijstje van mensen die door de poort mogen.
Is dat een foto van de jouwe? Mooie beesten zijn het!! Wat zit er in de andere twee terrariums?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt er weinig last van hoor, op wat ruimte na. Zitten gewoon in een terrarium aan de muur
.
Nou heb ik 3 terraria bovenelkaar, maar das wat anders.
Nee, deze is van Googlequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is dat een foto van de jouwe? Mooie beesten zijn het!! Wat zit er in de andere twee terrariums?
Ik heb maar een terrarium gehad, en dat was voor een Mexicaanse Roodknie, genaamd Harige Harry.
Keioud geworden dat beest, ik moet er nog ergens in een doossie zijn laatste vervelling hebben liggen.
Vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
De vriend van mijn dochter heeft een zwarte mamba uit Afrika en dat beest is zo giftig dat ze hem, als er weer een rat in moet of drinken, eerst vast moeten zetten door in het terrarium een glazen plaat naar de zijkant te bewegen zodat hij tussen een zijkant en die glazen plaat moet blijven, daarna kunnen ze de rat erin doen, of drinken, of schoonmaken.
Laatst hadden ze een rat erin gedaan, maar het beest had blijkbaar geen honger, en die rat zat er na 8 uur nog te bibberen in een hoekkie. Toen heeft mijn dochter die rat eruit gehaald, en die zit nu in een kooitje zijn herwonnen leven te leven.
Sja, het zou kunnen, maar ik heb wel eens overdag met mijn neus tegen dat terrarium aangezeten, en toen viel ie toch echt aan. En die beesten zijn echt supersnel, het leek wel een zweepslag! Dus het is maar goed dat er glas tussenzat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
Een zwarte mamba is overdag zo mak als een lammetje, 's avonds moet je echt oppassen.
In donker Afrika schijnen de kinderen overdag gewoon met die beesten te kunnen spelen namelijk.
Precies! En als jouw Phyton eenmaal 6 meter is, en hij ontsnapt, dan verlies je misschien in je slaap wel je nekje als hij zich daar fijn omheen kronkeltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Gifslangen doe ik gewoon niet. Kans op ontsnapping is nihil hoor, maar het risico is het me gewoon niet waard. 1 hapje en als je niet dood bent kan je zomaar een arm kwijtraken oid. Beetje overkill voor een bewegend schilderij.
ZWANGER!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Faithy het volgende:
ik ga er zo maar weer eens vandoor, na wéér een toiletbezoekje
Ach ja, mensen met huisdieren zijn nog erger dan mensen met kinderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef ElizabethR het volgende:
Precies! En als jouw Phyton eenmaal 6 meter is, en hij ontsnapt, dan verlies je misschien in je slaap wel je nekje als hij zich daar fijn omheen kronkelt
Ik zie het verschil niet zo tussen een gif- danwel wurgslang.
Goed, we hebben een zwaaiend handje gezien en alles doet utquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies! En als jouw Phyton eenmaal 6 meter is, en hij ontsnapt, dan verlies je misschien in je slaap wel je nekje als hij zich daar fijn omheen kronkelt
Ik zie het verschil niet zo tussen een gif- danwel wurgslang.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed, we hebben een zwaaiend handje gezien en alles doet ut
En met Plien gaat het ook prima.
[ afbeelding ]
Hehe, wat een pretbekkie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed, we hebben een zwaaiend handje gezien en alles doet ut
En met Plien gaat het ook prima.
[ afbeelding ]
Geen idee, maar waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik nou de enige die de link legde tussen een eventueel ontsnapte python en het mensenkindje op de foto?.
je moet eens weten wat ik allemaal van plan ben met dat beestquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik nou de enige die de link legde tussen een eventueel ontsnapte python en het mensenkindje op de foto?.
gelukkig maar tot 16 uur.quote:
Voetbal = Koning!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het EK is inderdaad overrated.
Ga ik ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef Joene het volgende:
gelukkig maar tot 16 uur.
Polen - Duitsland is ook vet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Havoc het volgende:
Ik vind het EK wel geinig maar ik ga toch alleen maar de Nederland wedstrijden kijken.
Ach ja 3 wedstrijden en we kunnen toch weer naar huis.
Ambtenaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Armageddon het volgende:
Nou, de directeur is hier vertrokken. Dus ik ben ook weg.
Als er Oranje vlaggetjes buiten hangen meteen akkoord gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga over 2 uur naar een huisje! En dan weet ik vanavond of ik over 3 week op mezelf woon of niet
Hier in de straat waar ik nu woon hangen er al overal oranje vlaggetjes. Maar dat is opzich wel leuk want onze 'oh zo stoere' hond is er bang voor hehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als er Oranje vlaggetjes buiten hangen meteen akkoord gaan
Spannond!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga over 2 uur naar een huisje! En dan weet ik vanavond of ik over 3 week op mezelf woon of niet
Doe je goed dikke.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je nog meuk waar je vanaf moet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spannond!
Heb je je uitzet al compleet?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spannond!
Heb je je uitzet al compleet?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat als ik mijn bed uit elkaar heb gehaald ik nog wel 20 paar sokken over hebquote:
van die hard geworden sokken zekerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn bed uit elkaar heb gehaald ik nog wel 20 paar sokken over heb!
Valt nog meequote:
We zijn aan het duimen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet wat jij bewoont Nederland vindt maar het is in Groningen!
Ik ga nu
Joepie jee!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben direct doorgegaan naar een maat voor videoclip opnemen etc maarr..
We hebben ja gezegd ! Nu wordt het doorgesluisd naar de verhuurder en worden we waarschijnlijk zo snel mogelijk gebeld voor het afronden van de boel en dan zouden we er in principe over 3/4 weken in kunnen. ( per 1 juli ofzo )
Įlleen er komt dus per zaterdag een nieuwe huisbaas op het huisje en dit zou opzich geen problemen moeten opleveren omdat dit ( volgens de makelaar ) familie is van de huidige verhuurder en die dus wel gewoon afgaat op het goede woord wat die man heeft over ons. Maar het zou dus kunnen dat hij ons ziet en denkt shiiit , die jongens hoef ik écht niet in mijn nieuwe huis.
Maar die kans is vrij klein dus het komt vast goed!
Daamn ik heb er zo'n zin in!
Volgens mij mist je dikke dieetvriendin je in het bijbehorende topic. Ze heeft het wel 10 keer over jequote:
Het doet geen zeerquote:
oefening baartquote:
Nog geen kinderen in elk geval iddquote:
Nooit te beroerd om even te helpen. Volgens mij zat je in het nieuwe topic te kijkenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets gelezen hoormisschien was het zo vriendelijk dat de mods het hebben gedelete?
als het maar hoog sluit en niet te veel figuur prijsgeeft.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef n00cL30n het volgende:
Acch, ze trekt wel heel snel een boetekleed aan MoBlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |