quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wanneer begint dat gemier eigenlijk????
Nou !quote:
Ik heb die van mij al gepaaid met een shirt voor het kind waarop staat "ssst, papa en ik kijken voetbal!"quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben zo gelukkig met mijn vent![]()
Die geeft niks om voetbal!!!
Ik ben zo gelukkig met mijn ventquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
Bij de British Open Squash hadden ze dit jaar 4 VIP-tafels.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, voetbal...
Meer en meer een bedrijfsuitje voor bobo's en Jan Boezeroen moet een HDTV met HD abonnement kopen om al die bobo's op de tribune te kunnen laten zitten.
Precies. En gelukkig hebben we op de Belg goed commentaar en niet duizend keer Maarten Ducrot over 'het nieuwe rijden'.quote:
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij de British Open Squash hadden ze dit jaar 4 VIP-tafels.
Gelukkig trok niemand zich daar iets van aan.
Klopt, afgelopen weken ook aldoor de belg aan met de Giro ! Aparte ervaring een winnaar die geen rit wint overigensquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En gelukkig hebben we op de Belg goed commentaar en niet duizend keer Maarten Ducrot over 'het nieuwe rijden'.
Misschien moet je is gaan kijken naar curlingquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tour de France.
Kan me ook niet echt bekoren.
Misschien heb ik niet zoveel met sport kijken.
Of doen, trouwens.
ow jah! zal zo even graven hier.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die is ook dol op voetbal
ps arma vind je me nog lief genoeg voor dat xp-rommetje ?
Girling?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je is gaan kijken naar curling
Zquashen!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komenquote:
Dat lijkt mij ook, JK. De sport is mateloos populair in Egypte en Pakistan en daar hoor je nou nooit eens iets over in verband met terrorisme en zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Squash UI. Als iedereen zou squashen en naar squash zou kijken in plaats van voetbal, dan zouden alle wereldproblemen opgelost zijn.
Dat kan ik ook met een kilo coke.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komen
Doe esquote:
Ik kijk meestal ook niet naar de televisie, maar het is goede achtergrondruis als ik een boek lees. Cricket is wat dat betreft helemaal perfect.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien heb ik niet zoveel met sport kijken.
Of doen, trouwens.
Golf op de BBC is ook goed daarvoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk meestal ook niet naar de televisie, maar het is goede achtergrondruis als ik een boek lees. Cricket is wat dat betreft helemaal perfect.
Je mag mijn fiets wel lenen. Heb je alleen nog een kilo coke nodig.quote:
Daar kijkt ie ook niet naar, en niet naar schaatsen, helemaal niksquote:
Dat ben ik wel met je eens. Die doen er tenminste wat voor, in tegenstelling tot die gepamperde, veel te veel verdienende voetballertjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das tenminste sporten jongen , afzien en half dood van je fiets komen
Een Sneijder bijvoorbeeld loopt per wedstrijd 15 kilometer. Doe dat maar eens na in een uur!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Die doen er tenminste wat voor, in tegenstelling tot die gepamperde, veel te veel verdienende voetballertjes.
Pff, 15 kilometer in 1,5 uur, is 10 km/u. Valt best mee dus. Iets meer dan wandeltempo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Een Sneijder bijvoorbeeld loopt per wedstrijd 15 kilometer. Doe dat maar eens na in een uur!
Nee, in minder dan een uur. 90 minuten speeltijd is meestal effectief minder dan een uur echt ballen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pff, 15 kilometer in 1,5 uur, is 10 km/u. Valt best mee dus. Iets meer dan wandeltempo.
En dan heeft-ie ook nog een kwartier theepauze tussendoor..
Ja, dat boeit natuurlijk geen fuck, hij staat die volle 90 minuten op het veld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Nee, in minder dan een uur. 90 minuten speeltijd is meestal effectief minder dan een uur echt ballen.
Oh, in dat geval:Ik heb ook wel eens 4 uur in een zwembad gelegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat boeit natuurlijk geen fuck, hij staat die volle 90 minuten op het veld.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En verder is voetbal kut, wielrennen waardeloos en darten bagger.
He-le-maal gelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En verder is voetbal kut, wielrennen waardeloos en darten bagger.
Jij bestelt zeker ook altijd een frietje met, zonder mayo?quote:
en?? gevonden?quote:
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
en?? gevonden?
dan kan ik de laptop gebruiken tijdens het EK
2611?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?
quote:
Nice... Weer op het gebruikelijke adres?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben weer met een neger bezig trouwens.
Homo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben weer met een neger bezig trouwens.
Doktersopdracht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
Men, steek gewoon een peuk op.
*geeft Marlboro*
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Net de Braziliaanse erop aangesproken dat ik het niet op prijs stel dat ze Portugees lult over de telefoon met haar vriendin.
Sfeerverbeterend dit niet roken.
2628RWquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Gevonden! Zit in een envelop nu. Wat is de postcode ook weer?
écht niet; we zitten nu met 4 mensen op een te kleine kamer! Het is maar voor 3 weken zeggen ze...quote:
Haal weg muts!!!quote:
Uberhaupt moet alles wat Portugees is verboden worden, maar we beginnen met die zwakzinnig klinkende kuttaal iddquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Net de Braziliaanse erop aangesproken dat ik het niet op prijs stel dat ze Portugees lult over de telefoon met haar vriendin.
Sfeerverbeterend dit niet roken.
knusquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
écht niet; we zitten nu met 4 mensen op een te kleine kamer! Het is maar voor 3 weken zeggen ze...
jij bent zelf ook een mutsquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haal weg muts!!!
*Zucht van verlichting*
Eiiiiiiiiiiiindelijk regent het hier en het dondert er zowaar ook nog bij, dat is een unicum in Ireland!!!
Pffff, verkoeling!!!!![]()
![]()
was het maar zo'n feestquote:
And proud of itquote:
heb ik al gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
Brrrr, pockets!Dat worden flapoperaties JM
![]()
Ik weet al wat ik krijg vanavond!! Kaas-appel-spekpannenkoek!!!
Zit op de post nuquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
2628RW
vandaag interne verhuizing op werk gehad en daarna na de paradontoloog in R'dam
verstandig hoor , volwassen ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef Faithy het volgende:
ik ben dronken
en op mijn werk
en er met de motor gekomen
Slim!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef Faithy het volgende:
ik ben dronken
en op mijn werk
en er met de motor gekomen
Dan ga je een heeeeele lange dag tegemoet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
nou ja, dronken is een groot woord, maar het is mn systeem nog niet uit...
en ziekmelden zit ook niet echt in mijn aard
ziekmelden vind ik ook zwak , maar met bloed in je alcohol op de motor vind ik ook niet echt verstandig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
nou ja, dronken is een groot woord, maar het is mn systeem nog niet uit...
en ziekmelden zit ook niet echt in mijn aard
* Armageddon is expertquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:33 schreef Faithy het volgende:
ik was gisteravond wel écht teveel bier aan het drinken
dénk dat ik wel weer mocht rijden vanochtend, maar ik weet 't niet zeker..
moet maar eens zo'n zelf-blaas-apparaatje kopen ofzo, voor deze zeldzame gevallen
als 't echt niet kon had ik 't ook niet gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ziekmelden vind ik ook zwak , maar met bloed in je alcohol op de motor vind ik ook niet echt verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |