abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:22:58 #51
213097 GBA
FINALE.
pi_59123068
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
En zelfs als je het inclusief typo's leest, dan valt uit de context af te lezen wat ik bedoelde.
Ja, je trachtte elitair over te komen. Maar door je typo werd 't een jammerlijke EPIC FAIL.

Daarnaast was 't ook nog eens een feitelijk onjuiste bewering; de meeste terroristen zijn/waren hoogopgeleid.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:24:51 #52
213097 GBA
FINALE.
pi_59123121
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan springen wat je wil, maar wat er staat kan iedereen lezen. Laat de lezer maar voor zichzelf beoordelen of je hier nu tegenstrijdig bent of niet. Je kernstandpunt refereert namelijk eveneens naar het verleden, dus die spiegel valt in dit geval op je neus.
Ik beloof plechtig in de toekomst in een discusie met jou geen ingewikkelde discussietechnieken zoals 't voorhouden van een spiegel meer te gebruiken, dat zal misverstanden voorkomen. .
pi_59123152
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef GBA het volgende:

[..]

Ja, je trachtte elitair over te komen. Maar door je typo werd 't een jammerlijke EPIC FAIL.

Daarnaast was 't ook nog eens een feitelijk onjuiste bewering; de meeste terroristen zijn/waren hoogopgeleid.
Ten eerste trachtte ik alles behalve elitair over te komen, ten tweede heb ik nergens gezegd dat terroristen dom/laagopgeleid zijn en als laatste weet je kennelijk nogsteeds niet wat ik bedoelde met de laatste zin in die post.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:27:18 #54
213097 GBA
FINALE.
pi_59123184
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
ten tweede heb ik nergens gezegd dat terroristen dom/laagopgeleid zijn en als laatste weet je kennelijk nogsteeds niet wat ik bedoelde met de laatste zin in die post.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Van hoogopgeleiden heb ik niet zo veel te vrezen, van tokkies die alleen kunnen joelen en met hun vuisten/geweren kunnen spelen des te meer.
Je kan beter vrezen voor de hoogopgeleiden. .
pi_59123198
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:24 schreef GBA het volgende:

[..]

Ik beloof plechtig in de toekomst in een discusie met jou geen ingewikkelde discussietechnieken zoals 't voorhouden van een spiegel meer te gebruiken, dat zal misverstanden voorkomen. .
Wellicht zou het kijken in diezelfde spiegel je een mogelijke oplossing bieden. De tegenstrijdigheden in je betoog zijn namelijk niet mis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_59123213
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef GBA het volgende:

[..]

[..]

Je kan beter vrezen voor de hoogopgeleiden. .
Jij haalt uit die zin het volgende: "Terroristen zijn dom/laagopgeleid".

Het is wonderbaarlijk hoe jij dat weet te doen, woorden verdraaien.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:29:10 #57
213097 GBA
FINALE.
pi_59123229
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht zou het kijken in diezelfde spiegel je een mogelijke oplossing bieden. De tegenstrijdigheden in je betoog zijn namelijk niet mis.
Mijn 'betoog': met het verleden voorspel je de toekomst, maar niet alles weegt even zwaar (i.c. een aanslag weegt zwaarder dan enkele gevonden wapens). Zo consistent als maar kan, lees anders maar even terug. .
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:29:53 #58
213097 GBA
FINALE.
pi_59123244
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij haalt uit die zin het volgende: "Terroristen zijn dom/laagopgeleid".

Het is wonderbaarlijk hoe jij dat weet te doen, woorden verdraaien.
Over het algemeen vreest een mens terroristen meer dan Lonsdale-jongeren die niet verder komen dan een gedeelde klederdracht, vandaar. .
pi_59123290
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:29 schreef GBA het volgende:

[..]

Met het verleden voorspel je de toekomst, maar niet alles weegt even zwaar. Zo consistent als maar kan, lees anders maar even terug. .
Lees zelf maar eens terug, in eerste instantie ging het je namelijk niet om de zwaarte, maar om het feit dat ik naar het verleden wees...sterker nog..je benadrukte dat zelfs:
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:06 schreef GBA het volgende:
Slap gelul. In dezelfde categorie: dus omdat er in het verleden wapens gevonden bij extreem-rechts laat dit de actuele bedreiging zien uit die hoek?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:32:48 #60
213097 GBA
FINALE.
pi_59123307
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lees zelf maar eens terug, in eerste instantie ging het je namelijk niet om de zwaarte, maar om het feit dat ik naar het verleden wees...sterker nog..je benadrukte dat zelfs:
[..]

. Er staat zelfs 'in dezelfde categorie'. Hoe duidelijk wil je hebben dat ik je een spiegel voorhield?
pi_59123320
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:29 schreef GBA het volgende:

[..]

Over het algemeen vreest een mens terroristen meer dan Lonsdale-jongeren die niet verder komen dan een gedeelde klederdracht, vandaar. .
Vandaar dat jij uit die uitspraak dat wist te destilleren? Wat een logica.
Allah Al Watan Al Malik
pi_59123347
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:32 schreef GBA het volgende:

[..]

. Er staat zelfs 'in dezelfde categorie'. Hoe duidelijk wil je hebben dat ik je een spiegel voorhield?
Een spiegel, maar die spiegel viel op je neus. Omdat jij even eerder, EXACT hetzelfde deed als wat ik deed.. je verwees naar gebeurtenissen in het verleden. Laat ik je geheugen opfrissen: Theo van Gogh en Fortuyn.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:35:17 #63
213097 GBA
FINALE.
pi_59123355
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vandaar dat jij uit die uitspraak dat wist te destilleren? Wat een logica.
Ja, het is inderdaad erg ingewikkeld allemaal. . 't Is dat ik niet met paint overweg kan...
pi_59123402
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:35 schreef GBA het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad erg ingewikkeld allemaal. . 't Is dat ik niet met paint overweg kan...
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Gewoon geen kronkelredeneringen gebruiken, dan hou je de discussie zuiver.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:39:19 #65
213097 GBA
FINALE.
pi_59123430
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een spiegel, maar die spiegel viel op je neus. Omdat jij even eerder, EXACT hetzelfde deed als wat ik deed.. je verwees naar gebeurtenissen in het verleden. Laat ik je geheugen opfrissen: Theo van Gogh en Fortuyn.
Laatste post van mijn kant hierover, het begint triest te worden (dus ja, je mag het laatste woord hebben, doe er wat moois mee .). Jij neuzelt eerst wat over in het verleden gevonden wapens e.d. en vervolgens post je dit:
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Dus omdat in het verleden niet iemand is gedood door een extreem-rechts persoon, laat dit de actuele bedreiging zien uit die hoek? Dat is wat men noemt googelen met argumenten.
Daarop houd ik jou een spiegel voor door je op je eerdere posts te wijzen. Vervolgens formuleer ik mijn eigen standpunt, dat ik in dit hele topic al consequent aanhoud, namelijk dat je een toekomstige dreiging op het verleden baseert, en daarbij aanslagen zwaarder laat wegen dan gevonden wapens.

Ingewikkeld? Voor een rechtenstudentje wellicht. .
pi_59123544
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef GBA het volgende:

[..]

Laatste post hierover, het begint triest te worden. . Jij neuzelt eerst wat over in het verleden gevonden wapens e.d. en vervolgens post je dit:
[..]

Daarop houd ik jou een spiegel voor door je op je eerdere posts te wijzen. Vervolgens formuleer ik mijn eigen standpunt, dat ik in dit hele topic al consequent aanhoud, namelijk dat je een toekomstige dreiging op het verleden baseert, en daarbij aanslagen zwaarder laat wegen dan gevonden wapens.

Ingewikkeld? Voor een rechtenstudentje wellicht. .
Het is zo simpel Lemmeb, ik bedoel GBA.

De eerste post ging om een gebeurtenis die heeft plaatsgevonden, een wapenvondst. Daaruit valt uiteraard een bepaalde actuele dreiging te destilleren. Vervolgens beredeneer jij dat er "geen rechts-extremistische moorden zijn gepleegd". Geen moorden, dat is een verschil tussen wat ik noem een actieve gebeurtenis (feitelijk wapen vinden) en een passieve gebeurtenis (feitelijk geen moorden). Uit het feit dat er nog geen moorden zijn gepleegd door rechtsextremisten, kan je niets destilleren...hooguit dat er geen moorden zijn gepleegd...maar dat zegt niets over de dreiging ZELF! Een wapenvondst (mijn voorbeeld) is een actieve gebeurtenis, daaruit valt weldegelijk een dreiging af te leiden..

"Er is in het verleden niets" = GBA

"Er is in het verleden iets" = Mutant01
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:51:00 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_59123678
Dat plaatje toont alleen maar aan dat de BZ en de AIVD niet goed werken. Dat plaatje hoort gewoon leeg te zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:05:42 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59124053
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:25 schreef ngh het volgende:
En wat zien we hier? Niet alleen is de kans op rechtsextremistische dreiging groter, de impact is ook een stukje heftiger. Niet zo verwonderlijk, natuurlijk: de gemiddelde linkse activist komt niet verder dan suf demonstreren bij een verafgelegen kerncentrale of een dierenwinkel (en wordt daar dan ook meteen voor opgepakt ), terwijl rechts-extremistische rukkers de halve moslimwereld op z'n kop zetten door te suggereren dat ze een filmpje maken waarin de koran wordt verscheurd en all that.
Daarnaast zal dit diagram wel in opdracht van dit linkse kabinet zijn opgesteld en dat zal ook wel mee tellen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59124208
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Daarnaast zal dit diagram wel in opdracht van dit linkse kabinet zijn opgesteld en dat zal ook wel mee tellen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken . Alsof de onderzoeksresultaten met een rechts kabinet anders zouden zijn .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:19:00 #70
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59124418
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken . Alsof de onderzoeksresultaten met een rechts kabinet anders zouden zijn .
Je bijt natuurlijk nooit de hand die je voed
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59124700
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je bijt natuurlijk nooit de hand die je voed
En de toevoeging van "politiek salafisme" t.o.v. moslimextremisme is zeker bedoeld om aan het domme klootjesvolk (die dergelijke onderzoeksresultaten toch nooit zullen lezen) duidelijk te maken dat de meeste moslims echt niet radicaal zijn . Hou toch op zeg, dit is gewoon een onafhankelijk onderzoek van BZ om eventuele bedreigingen voor de Nederlandse samenleving in kaart te brengen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:02:36 #72
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_59125880
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

En de toevoeging van "politiek salafisme" t.o.v. moslimextremisme is zeker bedoeld om aan het domme klootjesvolk (die dergelijke onderzoeksresultaten toch nooit zullen lezen) duidelijk te maken dat de meeste moslims echt niet radicaal zijn . Hou toch op zeg, dit is gewoon een onafhankelijk onderzoek van BZ om eventuele bedreigingen voor de Nederlandse samenleving in kaart te brengen.
Mwah misschien is het gewoon omdat terrorrisme door midden van grote aanslagen (wat hier denk ik bedoelt word) in een categorie proppen met de radicale politieke isalm gewoonweg onzinnig is. De impact van zon grote aanslag is natuurlijk heviger dan iemand die weliswaar radicaal loopt te bleiren maar verder vrij weinig invloed heeft.
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:15:37 #73
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59130194
Thats what we wanted you to think, mwahahahaha
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:27:03 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_59130635
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef cultheld het volgende:
Die diagram klopt toch gewoon? De impact van rechts-extremisme op de samenleving is, dankzij de media, vele malen groter dan die van links-extremisme. Als er volgende maand weer een Kerwin Duinmeijertje plaats zou vinden, dan wordt er 2 jaar later in de media nog steeds met enorme verontwaardiging over gesproken. Zou er echter weer een politieagent worden doodgeschoten door een links-extremist, dan is het eventjes nieuws, waarna men weer overgaat tot de orde van de dag.
Ehm, volgens mij spreek je jezelf tegen?

@Mutant01; over die 'geweldig grote wapenvondst' bij zo'n kaalkop; Wat dacht je van de explosieven die de RaRa in de jaren 80 gebruikte om oa. het huis van Aad Kosto op te blazen? Of dacht je dat ze daarvoor met een colafles met gootsteenontstopper waren bezig geweest?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:29:22 #75
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_59130712
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij spreek je jezelf tegen?

@Mutant01; over die 'geweldig grote wapenvondst' bij zo'n kaalkop; Wat dacht je van de explosieven die de RaRa in de jaren 80 gebruikte om oa. het huis van Aad Kosto op te blazen? Of dacht je dat ze daarvoor met een colafles met gootsteenontstopper waren bezig geweest?
De jaren 80 zijn voor de huidige situatie niet relevant natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')