quote:
Objectief gezien ik ook. Als muziekliefhebber. Maar ik heb het toch allemaal meegemaakt in de fantastische jaren 90quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef silverx het volgende:
[..]
Mag. Maar ik hoor liever goede en lekkere muziek. Fout mag best hoor, maar Elstrak-achtige dingen vind ik te stompzinnig voor woorden.
quote:
quote:'Leuk is Anders' (3FM) op losse schroeven
'Leuk is Anders' (3FM) op losse schroevenHet 3FM-programma 'Leuk is Anders' staat op losse schroeven. "Er wordt redelijk serieus gezaagd aan de stoelpoten van Leuk is Anders", schrijft presentator Dolf Jansen op zijn weblog. De VARA is op dit moment met de zenderleiding van Radio 3FM in gesprek. "Details daarover kunnen we nog niet geven", zo laat een woordvoerster van de VARA aan RadioFreak.nl weten.
Dolf Jansen gaat de VARA in ieder geval niet verlaten. "Hij blijft gewoon 'Spijkers met Koppen' presenteren samen met Felix Meurders op Radio 2", aldus de woordvoerster.
Jansen presenteert 'Leuk is Anders' sinds 1999 op vrijdagmiddag van 12:00 tot 14:00 uur. Hij volgde 'De Steen en Been Show' van Jack Spijkerman op.
'Leuk is Anders' is op de Arbeidsvitaminen na het best beluisterde programma op 3FM. Het programma haalt gemiddeld ruim 350.000 luisteraars.
Verbaasd me ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef rubbereend het volgende:het wordt ook nog enorm goed beluisterd
Ah ja, de gemiddelde Nederlander. Natuurlijk heeft die een grotere hekel aan Stenders.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
Het zou kunnen zijn dat de gemiddelde Nederlander een grotere hekel heeft aan Stenders dan aan Dolf. Bij Stenders "zappen" ze weg, maar bij Dolf blijven ze hangen. Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd of de luistercijfers voor Rabradio op vrijdag beter zijn dan de rest van de week.
Ik denk inderdaad dat Stenders niet begrepen wordt. Zijn vorm van humor vereist toch enige intelligentie...Niet dat ik de gemiddelde Nederlander dom wil noemenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
Het zou kunnen zijn dat de gemiddelde Nederlander een grotere hekel heeft aan Stenders dan aan Dolf. Bij Stenders "zappen" ze weg, maar bij Dolf blijven ze hangen. Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd of de luistercijfers voor Rabradio op vrijdag beter zijn dan de rest van de week.
Beter dan Ekstra weekend, wtf?!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]het wordt ook nog enorm goed beluisterd
het radiofreak bericht
[..]
Mja, op vrijdagavond is er tv, en gaan mensen ook weg enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Beter dan Ekstra weekend, wtf?!
Ik denk dat de meeste mensen tijdens het werk naar de radio luisteren. Op vrijdagavond om 7 uur wordt er niet meer zoveel gewerkt als tussen 12 en 2 's middags.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, op vrijdagavond is er tv, en gaan mensen ook weg enzo
EkstraWeekend heeft wel meer actieve luisteraars denk ik
2 zielen en 1 gedachte...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen tijdens het werk naar de radio luisteren. Op vrijdagavond om 7 uur wordt er niet meer zoveel gewerkt als tussen 12 en 2 's middags.
GMTA noemen ze datquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
2 zielen en 1 gedachte...maaruh, klopt natuurlijk wel wat jullie zeggen.
Je raadt het nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, Coldplay in Paradiso. Hé, wat toevallig.
Ja. Je snapt eik niet dat mensen zoveel moeite doen in de hoop dat ze die kaartjes winnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef on_air het volgende:
youtube; coldplay + bnn... wat een inzendingen...
Winnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Je snapt eik niet dat mensen zoveel moeite doen in de hoop dat ze die kaartjes winnen.
Heejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |