Je kan ook gewoon een shoutcast DNAS opstarten met relay op het 3fm shoutcast-adres.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik een spiegeltje maken zodat ik op mn werk naar 3fm kan luisteren, vergeet ik thuis de schuif open te zetten -_-
Gevolg: Stilte op de stream!
(Ik heb een stream op een niet-geblockte poort geopend, poort 443, altijd handig dus)
Een van de leukste reclames van dit jaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
"Das ist doch viel zu superficial!"
"Das rockt nicht, wir sind underground!"
Heb er zelf echt bijzonder weinig mee.. Hun eerste single vind ik trouwens nog wel gaan maar de rest is niet zo heel bijzonder. De zanger is trouwens wel een vaag figuur. Heb lang gedacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien zijn de leden van TH wel harstikke aardig..maar die muziekEn dat publiek
Volgens de fans is hij heel mannelijk...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Heb er zelf echt bijzonder weinig mee.. Hun eerste single vind ik trouwens nog wel gaan maar de rest is niet zo heel bijzonder. De zanger is trouwens wel een vaag figuur. Heb lang gedacht dat het een vrouw was
Mijn hemel..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens de fans is hij heel mannelijk...
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook heel mannelijk. Echt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens de fans is hij heel mannelijk...
[ afbeelding ]
Ik kan me ergere dingen voorstellenquote:
Neem voor mij ook even een bakkie meequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef on_air het volgende:
And I hate this song (BITCH).
* on_air is weer koffie halen
Was ik maar een man... lekker makkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik kan me ergere dingen voorstellen
Dit wil overigens niet zeggen dat ik de zanger van TH leuk vind trouwens, laat hierover geen enkel misverstand over bestaan astublieft.
Ik hoorde het net te laatquote:
Zover was ik ook. Wat een drama...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde het net te laat
Enige wat ik zo snel kon meetypen was:
Wat is dat 3fm toch geweldig. Eerder deze week al lowlands kaarten en nu ook al de mogelijkheid...
PS. Het is helemaal niet erg dat Leon zn stem kwijt is. 1 down, 2 to go.
Beetje raar dat je het in een tv-uitzending moet zien. Ze zullen je toch moeten laten weten waar en wanneer het concert is? Misschien laten ze het wel eerder weten en laten ze om 23.00 gewoon de winnende inzendingen zien. Is 101 ook via internet te zien? Heb geen digitale tv.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Zover was ik ook. Wat een drama...
En dan nu tot fricking 23u wachten op de tv uitzending van 101. om te zien/horen hoe mijn inzending het heeft gedaan. Snap er niets van... waarom niet gewoon bellen en dan voor de leuk het later nog uitzenden?
Dat vind ik dus ook. En zolang ik dus niet voor 18u, ga ik er maar vanuit dat het een mislukte poging is geweest. 101 is ook online jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je het in een tv-uitzending moet zien. Ze zullen je toch moeten laten weten waar en wanneer het concert is? Misschien laten ze het wel eerder weten en laten ze om 23.00 gewoon de winnende inzendingen zien. Is 101 ook via internet te zien? Heb geen digitale tv.
Hoeren.quote:Coldplay winnaars
Vanavond is het eindelijk zo ver!!! Wie heeft er met How Cold Can You Play? twee kaarten gewonnen voor het exclusieve privé-optreden van Coldplay op 5 juni. Coldplayfans hebben massaal filmpjes en foto’s ingestuurd. Misschien komt jouw creatie wel voorbij tijdens de uitslag. Smeer je stembanden alvast en gil de longen uit je lijf als Jorn die magische woorden spreekt. Niet gewonnen? Niet getreurd! Tijdens de uitzending geeft Jorn de twee allerallerallerlaatste kaarten weg! Wat je daarvoor moet doen? Check vanavond om 23.00 uur de liveuitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |