Tot morgen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Volgens mij heb ik Michiel ook wel eens Heineken zien drinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Hebben ze bij 3FM eindelijk door wat echt bier is?
Het enige voordeel is dat je maar 1 nummer gemist hebtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Alphabeat LIVE
Heb alleen wel Killers gemist omdat ik onder de douche stond...
Dat hebben ze meestal in de studio. Maar gezien Michiel's reacties op Grolsch, gok ik dat ie nog een echte oosterling is als het op bier aankomtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Michiel ook wel eens Heineken zien drinken.
Zou inderdaad heel goed kunnen gezien zijn reactie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Dat hebben ze meestal in de studio. Maar gezien Michiel's reacties op Grolsch, gok ik dat ie nog een echte oosterling is als het op bier aankomt
Ik vind die van Bob Fosko best leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
Ah... ik krijg dus nog steeds uitslag van EK/WK-platen.
http://www.q-music.nl/page/hetgeluidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Iemand gehoord wat het geluid was op @-music? schijnt vanavond geraden te zijn.
Thanks! net het fragment gehoord maar knap geraden hoor..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
http://www.q-music.nl/page/hetgeluid
Het sluiten van een pak hagelslag dus.
Nope want ze hebben nog steeds geen Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Hoegaarden oid van InBevquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben ze bij 3FM eindelijk door wat echt bier is?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef DaMook het volgende:
Avond. Leuke stelling vandaag, apple versus windows. Ik ben uiteraard voor apple
. En in dit topic alleen al een aantal met mij
.
Ik vanaf mijn imac (zelden ben ik er trouwens vanaf mijn iphonequote:
Ik af en toequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn imac (zelden ben ik er trouwens vanaf mijn iphone) .
Dat zou ik nooit geraden hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! net het fragment gehoord maar knap geraden hoor..
Leuk het nerd geklets op de radio
Jij wel ja, heb je zomervakantie moet k er nog om zessen uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:55 schreef borisz het volgende:
Mogge
de wekker moest deze week 1x vroeg af aan. voor de rest van de week kan ik de wekker uitlaten
Als we daar Nikkelbek niet hebbenquote:
Ik zeg nog een keer dat ik een bepaalde band niet storend vind (maar ook niet goed verder...gewoon neutraal)quote:
Lekker meezingen, drummen en gillengeblazen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:19 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul Carrack
![]()
Wat een topplaat is dit!
Doe je dan ook aan onderwaterijshockey?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot het onderwatervliegtuigje dat ik normaal ben.
Nee joh gekkie. Dat kan toch helemaal niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe je dan ook aan onderwaterijshockey?
Ownee, idd. Maar vliegt dat dan lekker, zo onder water?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Dat kan toch helemaal niet.
Dat ja. En van het album 1 van de mindere nummers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef silverx het volgende:
Dat nummer heb ik na 5 triljard onvrijwillige luisterbeurten wel gehad eigenlijk.
Dat geldt niet voor alle leden van The Whoquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Hope I die before I get old, nou, da's mislukt...
the Who
* silverx gaat even 10 sigaretten roken.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik een spiegeltje maken zodat ik op mn werk naar 3fm kan luisteren, vergeet ik thuis de schuif open te zetten -_-
Gevolg: Stilte op de stream!
(Ik heb een stream op een niet-geblockte poort geopend, poort 443, altijd handig dus)
Slimme oplossing, matige uitvoeringquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik een spiegeltje maken zodat ik op mn werk naar 3fm kan luisteren, vergeet ik thuis de schuif open te zetten -_-
Gevolg: Stilte op de stream!
(Ik heb een stream op een niet-geblockte poort geopend, poort 443, altijd handig dus)
Juistem!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slimme oplossing, matige uitvoering
Altijd he, dan bedenk je de meest geniale oplossingen, loopt't mis op zo'n klein ding
Ach, vanavond schuif open en morgen genieten
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
OMG
Leden van de Jeremy's: gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |