Weet het ook niet. Het lijkt wel of hij bang is voor deze wedstrijd. Jan Roels zei dat Federer in de persconferentie zei dat hij Gonzalez een moeilijke tegenstander vindt omdat die zo onvoorspelbaar is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Waar is Federer in vredesnaam mee bezig?!
Ken je die Southpark-aflevering waar ze allemaal Lord of the Rings spelen en er één iemand bijzit met een Star Wars stormtrooper helm? Dat ben jij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef dndiek het volgende:
Breakkansen voor Safina meteen in de 3e set
en 1-0 Safina
Naja, Gonzo speelt tot nu toe gewoon goed. Federer is niet best tot nu toe, maar heeft ook het gevoel dat hij iets extra's moet doen. En als het dan al niet loopt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Het lijkt wel of hij bang is voor deze wedstrijd. Jan Roels zei dat Federer in de persconferentie zei dat hij Gonzalez een moeilijke tegenstander vindt omdat die zo onvoorspelbaar is.
Ja, de beste speler allertijden.quote:
Nee die ken ik nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ken je die Southpark-aflevering waar ze allemaal Lord of the Rings spelen en er één iemand bijzit met een Star Wars stormtrooper helm? Dat ben jij.![]()
Dat is echt de slechtste tenniscommentator die ik ken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jan Roelfs wil wel heel graag dat Federer verliest volgens mij
Erger dan Ted ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste tenniscommentator die ik ken.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |