Zullen ze ook wel doen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stoor jij je er ook zo aan dat het nergens te zien is? Ik vind het zo belachlijk dat ze het nergens uitzenden. Mag hopen dat ze het na deze set gaan uitzenden op de NOS of op Eurosport.
quote:
Ik heb nog wel een leuke in die categorie: Guy Forget won het toernooi van Toulouse in 1986, zijn vader in 1966 en zijn opa in 1946.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het al eerder voorgekomen dat zowel een broer als een zus een Grand Slam-titel heeft gewonnen? Of een broer/broer, mag ook (buiten de gebroeders Bryan natuurlijk).
Wat staat hij te doen?quote:
Dat is inderdaad erg leuk jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke in die categorie: Guy Forget won het toernooi van Toulouse in 1986, zijn vader in 1966 en zijn opa in 1946.
Vandaar dat hij zo staat te klooien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sven Groeneveld schijnt Federer ook bij te staan als coach, las ik van de week in de krant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |