het is net zoiets als World of Warcraft, dat speelt hij ook nlquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller krijg jij ook zulk soort mails van nintendo ?
Hallo whitelightning76, je hebt momenteel 1275 sterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heb ik al een maand niet meer gespeeld oid... Speel t ook bijna niet meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is net zoiets als World of Warcraft, dat speelt hij ook nl
Netjes hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee? Ik moest ff wat doen en dacht ik ga dit eens veranderen
jaja , das ook alleen maar nadat wij het een kutspel vondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ik al een maand niet meer gespeeld oid... Speel t ook bijna niet meer.
Kost me teveel tijd
Veel leuker, vind ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , das ook alleen maar nadat wij het een kutspel vonden
hmm jammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoor
Nee da's niet jammer, het neemt juist onduidelijkheden weg voor jou, je zou me juist dankbaar moeten zijnquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoor
ik gebruik even de woorden van droxz: "Sterf!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee da's niet jammer, het neemt juist onduidelijkheden weg voor jou, je zou me juist dankbaar moeten zijn
Nieuweling gezien de post hoeveelheidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zit je hier goed op !Fok, of zit je hier toevallig al langer ?
Ik bedoelde het gewoon normaal hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller, doe nou eens vriendelijk tegen nieuwelingen
Topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]BweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
kan ook een kloon zijn hehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuweling gezien de post hoeveelheid
Aaaight, een ganz geile milf kloon?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ook een kloon zijn hehje weetscht
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ook een kloon zijn hehje weetscht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, een ganz geile milf kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik begin weer in vorm te komen![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Milf? Woar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik begin weer in vorm te komen[b]PSN:[/b] Bellerophon-
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, een ganz geile milf kloon?
Jeuj!quote:
Ik heb net roti gegeten, best smakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Jeuj!
Ik ga ook maar eens eten maken.. Hele week al pas tegen 8 uur dat we hier zeggen oja we moeten nog avondeten.. Maak zelf maar wat
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef lynda het volgende:
Hij moest toch eens een update krijgen heFubar had ook al pm gestuurd en heb ook stiekem wat mensen eruit gehaald
Sommige was ik alleen niet zeker van dus staan er nog in
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb alleen maar dit :
[ afbeelding ]
Ik ben ook zo ontzettend blijquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
JEUJ JEUJ JEUJ JEUJ![]()
![]()
![]()
Zie nou wel stomme meneer van de weet ik niet meer wat, had mooi ongelijk!
Vertel, wanneer krijgen jullie de sleutel enzo!
en hebben jullie al gekeken zo ja moet je er veel aan doen!
ik ben zooooooooooooooo blij voor jullie!
Ja dat is zeker snel, maar wel heel erg fijn. Zo kunnen we alles op ons gemak doen en regelen en hoeven we niet te gaan haasten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
wouw! da's ook ineens snel!
ik snap die ene meneer dan echt niet,maar goed dat is nu mooi verleden tijd!
Dus morgen even kijken! LEUK!
lekker toch nog voor de zomer!
En qua formaat - prijsverhouding zit het ook ruim in ordequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
Geniet er maar mooi van beller! Jullie hebben er lang genoeg op gewacht!
Naar mijn weten is dat wel een schappelijke prijsquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb niet zoveel verstand van prijzen maar klinkt idd redelijk
goedemorgen iedereenquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Ja de OP is mooi geworden he
Enne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! Woei![]()
Mogguh Tripackquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen iedereen
bellertoppie
gefeliciteerd man
Mogguh Sgele!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Bellleeeeeeeeeeeeeeeerrr!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd jongen!!!
ohja...goedemorgen allemaal
Was helemaal m'n afspraak bij het ziekenhuis vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Sgele!
Ja dank je man! Enne waar was je gisteren nou
Ziekenhuis? Donde esta?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was helemaal m'n afspraak bij het ziekenhuis vergetenDaar was ik dus gisteren
Moest terug naar de Reumatoloog... weer allerlei testen enzo..volgens mij hebben ze 2 liter bloed van mequote:
Geniet van je vrije dag gozert!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Beller gefeliciteerd met je huis, komt het toch nog lekker snel goed voor je![]()
en werkse vandaag allen
Ja dank je manquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Beller gefeliciteerd met je huis, komt het toch nog lekker snel goed voor je![]()
en werkse vandaag allen
Ongekend dat klinkt niet misquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest terug naar de Reumatoloog... weer allerlei testen enzo..volgens mij hebben ze 2 liter bloed van me
Kans op reuma is klein, alleen zitten er spieren en zenuwen vast in m'n rug, en in m'n hand zijn er wat pezen naar de sodeju waar dus nog een behandeling voor nodig is... eerst maar eens de uitslagen van die testen afwachten... in Juli moet ik weer terug.
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend dat klinkt niet mis![]()
Hopelijk zijn de uitslagen dan positief
ja dat kan ik me op zich ook wel voorstellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...
je moet wat togquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:13 schreef Civilian het volgende:
Uit verveling toch maar eens een avatar op aan m'n profiel geplakt
maar da's geen werk....quote:
maar dan moet dat systeem dus wel werken ha haquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:19 schreef Civilian het volgende:
t Administratieve systeem van Defensie ontwikkelen/onderhouden..
Aanpassen omdat er voortdurend regeltjes veranderen enzo
Nee anders kan hij er niet op vloekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar dan moet dat systeem dus wel werken ha ha
Ja dat is al een "geruststelling"quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...
ja dat heb ik hier ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:24 schreef Civilian het volgende:
Qua hardware zijn ze hier toch al primitief (vind ik)..
Internet via Citrixenig idee hoe traag dat gaat?!
Gzquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft dan uiteindelijk toch maar een xbox360 gehaald
Gast! Waarom geen PS3?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft dan uiteindelijk toch maar een xbox360 gehaald
lolquote:
yepquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
lol
Dus jij surft ook flash-/geluid-/gifjesloos?
Doei doei Draakjequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
maar nu ga ik richting huis! en daar heb ik dat probleem niet!
doei doei tot snelquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
maar nu ga ik richting huis! en daar heb ik dat probleem niet!
Altijd hequote:
Ik heb geen zin meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |