het is net zoiets als World of Warcraft, dat speelt hij ook nlquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller krijg jij ook zulk soort mails van nintendo ?
Hallo whitelightning76, je hebt momenteel 1275 sterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heb ik al een maand niet meer gespeeld oid... Speel t ook bijna niet meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is net zoiets als World of Warcraft, dat speelt hij ook nl
Netjes hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee? Ik moest ff wat doen en dacht ik ga dit eens veranderen
jaja , das ook alleen maar nadat wij het een kutspel vondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ik al een maand niet meer gespeeld oid... Speel t ook bijna niet meer.
Kost me teveel tijd
Veel leuker, vind ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , das ook alleen maar nadat wij het een kutspel vonden
hmm jammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoor
Nee da's niet jammer, het neemt juist onduidelijkheden weg voor jou, je zou me juist dankbaar moeten zijnquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet niet serieus gaan denken dat ik ene flikker geef om wat jullie ergens van vinden hoor
ik gebruik even de woorden van droxz: "Sterf!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee da's niet jammer, het neemt juist onduidelijkheden weg voor jou, je zou me juist dankbaar moeten zijn
Nieuweling gezien de post hoeveelheidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zit je hier goed op !Fok, of zit je hier toevallig al langer ?
Ik bedoelde het gewoon normaal hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller, doe nou eens vriendelijk tegen nieuwelingen
Topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]BweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
kan ook een kloon zijn hehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuweling gezien de post hoeveelheid
Aaaight, een ganz geile milf kloon?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ook een kloon zijn hehje weetscht
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ook een kloon zijn hehje weetscht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |